Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Po jan 15, 2007 11:27 am

Shes funny, shes smart, shes beautiful, shes interesting... but shes got a beard :P
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jan 15, 2007 2:42 pm

Močnejših motorjev ne rabi, saj tudi veliko večino svete nemške trojice poganjajo motorji okoli 200 konjev...

V Evropi bi ustaljene preplačanium znamke znal ogroziti le Lexus.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po jan 15, 2007 2:54 pm

Motorjev nima pravih in pika. Avto bi moral imet vsaj 250 konjev in to pri dizlu in bencincu v vsakem primeru si v najvišjem plačilnem razredu pri porabi pa se tudi nebi nevemkaj poznalo...
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jan 15, 2007 3:22 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Močnejših motorjev ne rabi, saj tudi veliko večino svete nemške trojice poganjajo motorji okoli 200 konjev...

V Evropi bi ustaljene preplačanium znamke znal ogroziti le Lexus.

kdo pa mu je konkurenca- nemške znamke v tem razredu ponujajo TUDI veliko močnejše motorje
poleg tega 2.7 motor, ki je v land roverju- in naj bi bil enak, opuščajo- vsaj pri angležih, kjer naj bi ga nadomestil 3.0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jan 15, 2007 5:35 pm

Ponujajo tudi 500-konjske motorje, koliko pa jih prodajo?..

Citroën nikoli ni imel supermočnih limuzin, ampak prej podmotorizirane. 220 konjev je več kot dovolj, 80% E-las, A6 in BMW 5-ic poganjajo motorji do 230 konj.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jan 15, 2007 5:39 pm

xandrej je napisal/-a:Motorjev nima pravih in pika. Avto bi moral imet vsaj 250 konjev in to pri dizlu in bencincu v vsakem primeru si v najvišjem plačilnem razredu pri porabi pa se tudi nebi nevemkaj poznalo...


Eh daj Xandrej... Koliko E-klas ima motor z 250 konji in več? Mogoče 10%. Francozom se ne splača delat takega motorja, ker bi jih skupaj z Renaultom in Peugeotom prodali mogoče 1000 na leto...
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Po jan 15, 2007 11:02 pm

Se strinjam.

Po drugi strani gre pa za prestiž. Ko je pred leti Peugeot poskušal prodreti na trg ZDA, so se tam smejali, da imajo motorje manjše od njihovih kosilnic :P
Let there be rock!
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po jan 15, 2007 11:11 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
xandrej je napisal/-a:Motorjev nima pravih in pika. Avto bi moral imet vsaj 250 konjev in to pri dizlu in bencincu v vsakem primeru si v najvišjem plačilnem razredu pri porabi pa se tudi nebi nevemkaj poznalo...


Eh daj Xandrej... Koliko E-klas ima motor z 250 konji in več? Mogoče 10%. Francozom se ne splača delat takega motorja, ker bi jih skupaj z Renaultom in Peugeotom prodali mogoče 1000 na leto...


Ja saj maš prav folk kupi E klaso za 12 mio pa 200 Diesel... Mislim... Čistom mimo...

Če pa si že v zgornjem razredu pa je vseeno kolko konjev je vseskup. Jaz še vedno trdim, da bi morali imeti vsaj 250 konjev... Bolje! glih prav niti se mogoče nebi tolko matrali z skoraj 2 tonsko kravo...
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To jan 16, 2007 12:38 am

Mojster Miha je napisal/-a:- s prvo trditvijo hočeš povedat, da so tovarne dobrodelne ustanove oz jim je čisto vseeno za dobiček - kot bi jim bila prvenstvena naloga, da zgolj naredijo v tem primeru C6 takšen kakršen pač je ne glede na to ali ga bodo kupci sprejeli ali ne oz ga bodo kupovali ali ne - oz bo prodaja dosegala vsaj določeno kvoto, ki bi pomenila celotno pokritje nastalih stroškov ali vsaj večino le-teh


Ne ne, nočem tega povedat..

C6 je avto s katerim se je proizvajalec hotel dokazati in se tudi je dokazal. Po mojem mnenju je C6 zelo pomemben za promocijo in ugled firme. Uvedba takega avta ima lahko tudi tak učinek, da se poveča zanimanje po ostali ponudbi. C6 je nesporno nekaj pozitivnega, večino avto spominja na njegove slavne predhodnike, ne glede na to kakšna so naša mnenja. PSA je že vnaprej vedel, da si C6 lahko privošči, tukaj težko govorimo, da so karkoli tvegali.



Če vzamemo za primerjavo Opla in Forda, ki sta bila še ne tako dolgo nazaj kuhana in pečena v tem razredu, kjer se danes nahaja C6, v današnjem času pa ima vstop tja povzroča strah in trepet. Opel s Signumom poskuša delno nadomeščati nekdanjo Omego. Ford po smrti Scorpia ni imel več nobene ideje kaj bi lahko ponudil. Pa pri vsej stvari je treba pomislit na to, kako bogato ponudbo je imel nekoč opel... Kapitän, Diplomat, Admiral, Senator, ...da se človek ne znajde iz nje.

Dejch je napisal/-a:Lancia Thesis je bila totalna katastrofa... Zalostno.


Lancia Thesis je še med živimi. Ti si jo pa kar pokopal :?

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch To jan 16, 2007 1:51 am

Heh ce ti temu recs med zivimi, tud prow. :) Avto je zalostno propadu, pa resnicno dobr avto.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jan 16, 2007 8:07 am

Težava je tudi v Francozih, ki takih avtomobilov ne kupujejo. Če bi zmetali toliko denarja v avte kot Nemci in namesto 30.000 limuzin višjega razreda kupili 300.000, bi bili 607, Vel Satis in C6 uspešnice.

Obupali so tudi uspešnejši kot Francozi in Italijani: Ford Scorpio in Opel Omega sta se prodajala precej bolje od peugeotov in citroënov, pa jih že zdavnaj ni več.

Če bi naslednica Alfe 166 prevzela zadnji pogon in V8 od Maseratija, tu vidim potencialno rešitev, za vse ostale zgolj stagnacijo. Citroën C6 je najbolj pogumen poskus zadnjega časa, celostno skladen avto, v primerjavi s špehato in posiljeno Thesis pravi šanson na kolesih, pa njegova prodaja vseeno dosega butične številke.

Naslednja trežava je njihova tehnološka nezanimivost. Razen do neke mere C6 vsi ponujajo povprečno velikoserijsko tehniko, pogosto iz manjših modelov, ki enostavno ne pali. Čeprav so veliki motorji komercialno povsem nepotrebni, lahko ti poskrbijo, da se o avtomobilih vsaj govori. Razni AMG-ji, M-i in S-i služijo v prvi vrsti odmevom med novinarji, debatam po forumih in gostilnah, komercialen pomen imajo pa samo in edino dizelaši do 200 konj.

PSA bi moral biti pred svetom, ne pa za njim. V naslednjem 607 bi lahko denimo ponudil serijski hibridni V6 dizel in vsi bi govorili o njem, to novost bi na veliko oglaševal pod zvenečo blagovno znamko itd...

LP, Martin
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch To jan 16, 2007 12:13 pm

Ce je ratal Quattroporteju, lahko rata vsem in ravno Alfa z 169 modelom lahko se neki spremeni, ce se bodo v to spravl tko kokr se zagre, sepravi V8 motor in zadnji pogon, ce tega ne misljo, potem raje naj ne poskusajo. Obenem edina konkurenca nemski trojici je lahko trenutno pomoje samo Lexus, kar je dobro, da je malo spremembe na trgu, fora je pa v tem zakaj lahko Lexus uspe, je samo v tem ker je s podobno filozofijo kot nemci, seprav ziv dolgcas za maso. Sej thesis in 166ka sta imela podobne probleme kot francozi, italjani ne kupujejo masovno teh modelov in tudi na domacem trgu ne dosegajo tako velikih prodajnih stevilk za razliko od nemcev, ki kupujejo masovno te modele. Lep prikaz je da se da, ce se prilagodi model. Alfa 159, ce bi bila tko kot stare Alfe bi bila prodaja podobno kot prej v Nemciji porazna. Ljudje nocejo specifike, hocejo zanesljivost, od A do B, ter neizstopanje, le tako in z malo izstopanja lahko nekaj dosezes, s posebnimi modeli je to nemogoce, lep primer so C6, Thesis, 166 itd.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter To jan 16, 2007 7:19 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Ponujajo tudi 500-konjske motorje, koliko pa jih prodajo?..

Citroën nikoli ni imel supermočnih limuzin, ampak prej podmotorizirane. 220 konjev je več kot dovolj, 80% E-las, A6 in BMW 5-ic poganjajo motorji do 230 konj.

Ni štos prodaja ampak reklama. V takem avtu je popolnoma zadosti že 150 konjev, oz. še boljše kakih 136 da pade v manjšo klaso registracije... Ljudje ki kupujejo te avte tudi nimajo dnara kolko češ, ker potem take motore nebi ponujali. In glede da je glavna reklama Citroena popusti in "1000eurov za vaš stari avto" to v tem segmentu ne bo pomagalo.

Dejch, 166 mi je všeč, ampak proti nemcem je prav ona dolgočasna. Z njo in pa bodočo 169 je še vedno problem "slabega ugleda" znamke med ljudmi. Če ne zameriš, sem opazil da tudi 159 ni najkvalitetnejša, ampak to je že offT in bluzenje v prazno.
Slika
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To jan 16, 2007 9:07 pm

xandrej je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:
xandrej je napisal/-a:Motorjev nima pravih in pika. Avto bi moral imet vsaj 250 konjev in to pri dizlu in bencincu v vsakem primeru si v najvišjem plačilnem razredu pri porabi pa se tudi nebi nevemkaj poznalo...


Eh daj Xandrej... Koliko E-klas ima motor z 250 konji in več? Mogoče 10%. Francozom se ne splača delat takega motorja, ker bi jih skupaj z Renaultom in Peugeotom prodali mogoče 1000 na leto...


Ja saj maš prav folk kupi E klaso za 12 mio pa 200 Diesel... Mislim... Čistom mimo...

Če pa si že v zgornjem razredu pa je vseeno kolko konjev je vseskup. Jaz še vedno trdim, da bi morali imeti vsaj 250 konjev... Bolje! glih prav niti se mogoče nebi tolko matrali z skoraj 2 tonsko kravo...


" Čist mimo " si predvsem ti s takimi bedastimi izjavami

http://www.autobild.de/test/neuwagen/ar ... el_seite=0

.... dej se malo prepričat preden govoriš bedarije

Za dobrih 50.000 EUR ( "ex" 12 mio SIT) dobiš MB E razred s tehniko, ki je za CITROEN še znanstvena fantastika oz jo lahko samo sanjaš

LP
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To jan 16, 2007 9:46 pm

Glej velleumnež jaz povem, da si folk kupi avto za 12 mio pa ni važno kaki pol pa ma 2.0 dizl motor ki nikamo ne gre pa kao manj pije... Avto pa skoraj 2 toni... ???? Kaj si naredil?

Malo beri kaj ljudje pišejo pa se pol pizdakaj...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To jan 16, 2007 9:48 pm

Aja nemci pa ti njihovi testi mislim... Naj si jih v rit vtaknejo... To je ko da bi francozi testirali te gorile... Bog ve kakšen bi bil rezultat...
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter To jan 16, 2007 9:59 pm

xandrej je napisal/-a:Glej velleumnež jaz povem, da si folk kupi avto za 12 mio pa ni važno kaki pol pa ma 2.0 dizl motor ki nikamo ne gre pa kao manj pije... Avto pa skoraj 2 toni... ???? Kaj si naredil?

Malo beri kaj ljudje pišejo pa se pol pizdakaj...

2,0 dizl pride dlje kot bilokeri bencinec, 200km/h + pa je še vedno več kot večina avtomobilov na cesti dandanes zmore.Ne gre se vsakomur za performanse
Slika
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To jan 16, 2007 10:08 pm

Ja kupim si avto za 12 mio pa me vsak clio poje ko ga nemorem prehitet... Daj daj. Če mam 12 mio mi je zadnja briga kolko bom tankal pa kolko bom dal za registracijo... Sicer pa vsakemu svoje. Danes že itak skoraj vsak avto gre 200km/h avto mora skočit in to je to...

Sicer pa naj si vsak kupi kaj hoče.. To je moje mnenje in nebo se spremenilo...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To jan 16, 2007 10:09 pm

Tomcatter je napisal/-a:
xandrej je napisal/-a:Glej velleumnež jaz povem, da si folk kupi avto za 12 mio pa ni važno kaki pol pa ma 2.0 dizl motor ki nikamo ne gre pa kao manj pije... Avto pa skoraj 2 toni... ???? Kaj si naredil?

Malo beri kaj ljudje pišejo pa se pol pizdakaj...

.Ne gre se vsakomur za performanse


Ja gre se zato, da ga vsi sosedi vidijo v mercedesu... Samo zato..
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec To jan 16, 2007 10:16 pm

xandrej je napisal/-a:
Tomcatter je napisal/-a:
xandrej je napisal/-a:Glej velleumnež jaz povem, da si folk kupi avto za 12 mio pa ni važno kaki pol pa ma 2.0 dizl motor ki nikamo ne gre pa kao manj pije... Avto pa skoraj 2 toni... ???? Kaj si naredil?

Malo beri kaj ljudje pišejo pa se pol pizdakaj...

.Ne gre se vsakomur za performanse


Ja gre se zato, da ga vsi sosedi vidijo v mercedesu... Samo zato..

avto kupjo za 9-10 mio- zgleda isto kot un za 14 to je bistvo :lol: :oops:
je res, da je 2.0 v 2t kravi dovolj za normalno vožnjo, sam jst nebi dal tolko denarja za tako len avto- kot tudi večina tuki ne
lp
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov