
sonic je napisal/-a:Sarkazem ni potreben. Kdor ima le malo občutka za realnost in objektivnost, mu je jasno, da je golf nesporni zmagovalec svojega razreda, ker je z naskokom najbolj kavaliteten in prijeten avto. Tako je že ene 30 let in tudi v prihodnje zaenkrat kaže tako.SpeedyRS je napisal/-a:Slaba kvaliteta notranjosti...Seveda, ko si navajen na uber kvalitetnega Golfa.
/sarkazem off
Ostali tekmeci so sicer večinoma dobri avtomobili, pri katerih se človek odreče najboljši kvaliteti na račun prišparanega kakega jurja evrov. Ali pa za isti/podoben denar dobi bolj drzne oblikovne poteze, vendar optimum kvalitete je pa - ve se, kje.
Megane III je lep avto, ampak če bi sedajle kupoval nov avto takega razreda, bi brez oklevanja izbral golf VI.
kljukec je napisal/-a:kdo je glavni na vasi govorijo samo in izrecno prodajne številke- in tu je golf še vedno CAR
lp
killah bee je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:kdo je glavni na vasi govorijo samo in izrecno prodajne številke- in tu je golf še vedno CAR
lp
Car za zafrustrirane množice. To je nekako tako.... Če jem črn kruh, belega niti probal ne bom.![]()
Sicer pa... Koliko je na cesti GolfV in Golf VI? Jaz jih ne vidim veliko![]()
Zdej pa če nasedate marketinškim potezam o prodajanosti. Pa nasedajte
killah bee je napisal/-a:Z kruhom bi bila lahko zadeva tudi obratna![]()
In zafrustriranost ne leti na vse lastnike VW. Nikoli nisem trdil ali govoril slabo o bilokateri znamki, že zaradi tega ne, ker nimam z njimi nimam prav veliko izkušenj.
Zafrustriranost je letela predvsem na nekatere uporabnike tukaj na forumu, ker kolikor ga berem vidim, da teza o kruhu prekleto dobro drži. Naj si bo bel, črn, koruzni ali sezamov. Apriori vedno obstaja. Pa tudi silne izkušnje uporabnikov do ostalih znamk to potrjujejo. Slišijo govorice in že jih potrjujejo, pa čeprav niti niso tega doživeli na svoji koži, da bi lahko bila zadeva kredibilna! Zopet niso vsi v istem krogu. Obstajajo posamezniki, ki upravičeno kritizirajo. Vendar takih je dosti pri vseh znamkah!
Pljuvanje po vsem in počez je pa tipična slovenska lastnost. Zakaj bi delali skupaj, če pa lahko serjemo po vsem in počez. Je pač očitno bolj zabavno, številke postov se pa večajo![]()
Podpihujem pa nobenega... Ni v mojem interesu in nikoli ni bilo. Mogoče pa se komu le odprejo oči in vidi tudi levo in desno, in ne samo naprej
svašta
simply je napisal/-a:In kaj je tu v tem testu posebnega. Renault je s posebnimi izvedbami avtomobilov ( R26... ) "zjebal" konkurenco ostalih vozil, kar se mi zdi logično in pošteno.
simply je napisal/-a:Več ali manj so bili osnovni, seveda z močnimi motorji.
Kot verjetno veš ima Megane R26 drugačno podvozje kot navadni RS.
In tudi vsi, ki imamo VAG-e ne bomo trdili, da na pisti Megane RS R26 slabo obnese.
Ne moreš pa trdit, če na testu zmaga Megane RS R26 ima to veliko skupnega z novim Meganom o katerem je tu tema. Prav tako predvidevam, da novi Megane RS ne bo top izbira ampak bodo naredili kakšno boljšo izvedbo.
Da ne govorim o Cliu RS F1r27 ki stane toliko kot Focus ST, ki je za razred večji avtomobil.
SpeedyRS je napisal/-a:simply je napisal/-a:Več ali manj so bili osnovni, seveda z močnimi motorji.
Kot verjetno veš ima Megane R26 drugačno podvozje kot navadni RS.
In tudi vsi, ki imamo VAG-e ne bomo trdili, da na pisti Megane RS R26 slabo obnese.
Ne moreš pa trdit, če na testu zmaga Megane RS R26 ima to veliko skupnega z novim Meganom o katerem je tu tema. Prav tako predvidevam, da novi Megane RS ne bo top izbira ampak bodo naredili kakšno boljšo izvedbo.
Da ne govorim o Cliu RS F1r27 ki stane toliko kot Focus ST, ki je za razred večji avtomobil.
1. Razlika ni spet tako velika med Meganom RS in R26. Edina velika razlika je zapora difrenciala.
2. Se strinjam, ni nobene povezave.
3. Ti misliš verjetno Megane RS R26R, ne pa Clio R27 o.O
V kolikor js razumem filozofijo Renault Sport oddelka je, narediti avto z malo konji in odličnim handlingom. To so dokazali z R26 & R26R. Tu dobro pokažejo, kdo je mojster prvega pogona in dobrega podvozja.
Nürburgring lap times
7:27 zonda F W12 - 602 CV/1230kg
7:38 Nissan R35 GT-R 480 PS/1740 kg
7:39 Porsche 997 GT3 415 PS/1395 kg
7:40 Bugatti Veyron 16/4 1001 PS/1888 kg
7:40 Mercedes-Benz SLR 626 PS /1768 kg
7:41 Renault Mégane R26-R 230 PS
7:42 Ford GT 550 PS/1521 kg
7:42 Chevrolet Corvette Z06 505 hp / 1450 kg
7:44 Pagani Zonda S 550 PS/1280 kg
7:46 Lamborghini Gallardo Superleggera 530 PS/1330 kg
No tu se lepo vidi, kdo je mojster podvozij. Poglej kolk konjev majo podobno hitri avti. Golfa GTI R32 ni niti blizu.
Veyron je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:Veyron je napisal/-a: Bodte raje tih, pa se ne umešavat na renaultov forum, če vam ni všeč.
Lep popoldan!
a ti veš na kterem forumu se nahajaš![]()
Skratka, še en "pacient"......(bolje rečeno, bolnik med nami.....)
Debata je o novem meganu, zasoljena z invalidi takimi kot ti. šeenkrat ti povem: če ne maraš francozov, pjt raje kam drugam pisat. Prav je da poveš, da se ti avto enostavno ne dopade in to je to.
SAVINJCAN je napisal/-a:SpeedyRS je napisal/-a:simply je napisal/-a:Več ali manj so bili osnovni, seveda z močnimi motorji.
Kot verjetno veš ima Megane R26 drugačno podvozje kot navadni RS.
In tudi vsi, ki imamo VAG-e ne bomo trdili, da na pisti Megane RS R26 slabo obnese.
Ne moreš pa trdit, če na testu zmaga Megane RS R26 ima to veliko skupnega z novim Meganom o katerem je tu tema. Prav tako predvidevam, da novi Megane RS ne bo top izbira ampak bodo naredili kakšno boljšo izvedbo.
Da ne govorim o Cliu RS F1r27 ki stane toliko kot Focus ST, ki je za razred večji avtomobil.
1. Razlika ni spet tako velika med Meganom RS in R26. Edina velika razlika je zapora difrenciala.
2. Se strinjam, ni nobene povezave.
3. Ti misliš verjetno Megane RS R26R, ne pa Clio R27 o.O
V kolikor js razumem filozofijo Renault Sport oddelka je, narediti avto z malo konji in odličnim handlingom. To so dokazali z R26 & R26R. Tu dobro pokažejo, kdo je mojster prvega pogona in dobrega podvozja.
Nürburgring lap times
7:27 zonda F W12 - 602 CV/1230kg
7:38 Nissan R35 GT-R 480 PS/1740 kg
7:39 Porsche 997 GT3 415 PS/1395 kg
7:40 Bugatti Veyron 16/4 1001 PS/1888 kg
7:40 Mercedes-Benz SLR 626 PS /1768 kg
7:41 Renault Mégane R26-R 230 PS
7:42 Ford GT 550 PS/1521 kg
7:42 Chevrolet Corvette Z06 505 hp / 1450 kg
7:44 Pagani Zonda S 550 PS/1280 kg
7:46 Lamborghini Gallardo Superleggera 530 PS/1330 kg
No tu se lepo vidi, kdo je mojster podvozij. Poglej kolk konjev majo podobno hitri avti. Golfa GTI R32 ni niti blizu.
sem nor na renoje, sam ko pa vidim ta rezultat se mi pa nasmeji do ušes :P 1000 konjev je hitrejših za eno sekundoučitno bo res potrebno nabavit R26, cliota ali pa megana. edino žal mi je to, ker clio ni turbo.
SAVINJCAN je napisal/-a:se mi je čudno zdelo, ker sem potem šel gledat na youtube in tam je povsod čas 8 min 17 sek.
a potem ta megan ni imel 230 konjev? zakaj potem piše 230 konjev?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov