~toMmy~ je napisal/-a:In to je?
tomzzi je napisal/-a:Ne bom načel krega. Gre se pa izključno za zagovarjanje določenih lastnosti. Tako kot se je pri prejšnji generaciji se tudi sedaj pa čeprav ga nobenden tukaj še niti vozil ni. Pustimo to.
tomzzi je napisal/-a:A to ji prav nič ne pomaga. Je le še ena Astra*. Lepša od prejšnjih generacij a še vedno Astra*. Generična, dolgočasna... Nekaj kar se hitro izgubi v sivem povprečju. Nekaj kar na cesti hitro spregledaš. Se ne ozreš za njo.
Tattoo- je napisal/-a:tomzzi je napisal/-a:Ne bom načel krega. Gre se pa izključno za zagovarjanje določenih lastnosti. Tako kot se je pri prejšnji generaciji se tudi sedaj pa čeprav ga nobenden tukaj še niti vozil ni. Pustimo to.
Kaj res? Ne sodi drugih po sebi!![]()
Če si z zagovarjanjem določenih lastnosti mislil na kao "zagovarjanje" zadnje poltoge preme...tega ni nihče nikjer zagovarjal in razlog za vgradnjo zadnje poltoge preme je točno tak, kot sem napisal že v prejšnjem postu (zmanjševanje stroškov, teže in kompleksnosti). Sem pa imel možnost voziti novega Golfa tako z osnovnim 1.6 TDI (105 KM) z zadnjo poltogo premo, kot tudi 1.4 TSI ACT (140 KM) in 2.0 TDI (150 KM) z večvodilno zadnjo premo pa v običajnem prometu (tako kot vozi 95% vseh voznikov, še posebej pa tisti z osnovnimi motorji) kakšne bistvene razlike pri vodljivosti nisem opazil. Sovoznik, ki se je presedel neposredno iz 2.0 TDI v 1.6 TDI in ni vedel za razlike v zadnjih premah je pa celo komentiral, da se mu zdi vožnja z 1.6 TDI boljša (bolj udobna). Toliko o tem...pa vzemi to kot "zagovarjanje" določenih lastnosti ali pa samo kot mnenje iz prve roke.tomzzi je napisal/-a:A to ji prav nič ne pomaga. Je le še ena Astra*. Lepša od prejšnjih generacij a še vedno Astra*. Generična, dolgočasna... Nekaj kar se hitro izgubi v sivem povprečju. Nekaj kar na cesti hitro spregledaš. Se ne ozreš za njo.
*Astra / Megane / Focus / Mazda3 / Cee'd / i30 / Golf / ...
Zato pa vsak kupi tisto, kar mu je všeč...
Tattoo- je napisal/-a:tomzzi je napisal/-a:A ima Golf ponovno poltogo premo zadaj?
Da in ne...šibkejši (vstopni) motorji imajo poltogo premo, medtem ko imajo močnejši motorji večvodilno zadnjo premo.
tomzzi je napisal/-a:Nima smisla naprej debatirat. Sploh ne v temah katere imajo VW v naslovu. Bog ne daj da kaj čez VW rečeš. Zapuščam tole temo.
~toMmy~ je napisal/-a:Če velja Focus za najbolj "športnega" (ne premium) predstavnika tega razreda in ne uporablja multi-linka v nobeni izvedenki, se očitno da tudi brez njega.
mm46 je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Če velja Focus za najbolj "športnega" (ne premium) predstavnika tega razreda in ne uporablja multi-linka v nobeni izvedenki, se očitno da tudi brez njega.
Kje si pa to pobral? Ravno focus je bil prvi v razredu, ki je to imel, zato pa je tudi tako hvaljen kar se voznih lastnosti tiče.
mm46 je napisal/-a:90kW tsi ima zadaj večvodilno ali poltogo premo?
peroRS je napisal/-a:@tatoo: a potem isto velja tudi za novega A3/Leona in prihajajočo Octavio 3, da bodo le močnejši modeli imeli večtočkovno zadnjo premo?
sašo5 je napisal/-a:in zopet "mimogrede" voz z poltogo premo lažje obrneš na ročno, seveda če ima palico in ne elektronsko_pa še notranji zadnji kotač gre lepo v luft, pri multilinku ni šans
peroRS je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:in zopet "mimogrede" voz z poltogo premo lažje obrneš na ročno, seveda če ima palico in ne elektronsko_pa še notranji zadnji kotač gre lepo v luft, pri multilinku ni šans
hahahahja to je najbolj pomembna lastnost pri nakupu avtomobila
![]()
mm46 je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Če velja Focus za najbolj "športnega" (ne premium) predstavnika tega razreda in ne uporablja multi-linka v nobeni izvedenki, se očitno da tudi brez njega.
Kje si pa to pobral? Ravno focus je bil prvi v razredu, ki je to imel, zato pa je tudi tako hvaljen kar se voznih lastnosti tiče.
peroRS je napisal/-a:
hahahahja to je najbolj pomembna lastnost pri nakupu avtomobila
![]()
tako kot vozi 95% vseh voznikov, še posebej pa tisti z osnovnimi motorji) kakšne bistvene razlike pri vodljivosti nisem opazil.
~toMmy~ je napisal/-a:mm46 je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Če velja Focus za najbolj "športnega" (ne premium) predstavnika tega razreda in ne uporablja multi-linka v nobeni izvedenki, se očitno da tudi brez njega.
Kje si pa to pobral? Ravno focus je bil prvi v razredu, ki je to imel, zato pa je tudi tako hvaljen kar se voznih lastnosti tiče.
Daj se malo pozanimaj, kateri in kdaj je to imel!In še vedno me zanima zakaj Angleži vedno v testih rečejo za avte, da niso (po podvozju) tako dobri kot Focus in Golf, dejansko ju v večini testov omenjajo skupaj! In ja, tega fenomenalnega Focusa (druge generacije) sem prehiteval na navadni cesti v ovinku s hitrostjo, ki krepko presega avtocestne omejitve, pa nisem šel bistveno hitreje (cca. 160 km/h vs cca. 170 km/h), pač Golf V vs. Focus 2, ki ga je vozil kolega. Večkrat sem vozil fenomenalni kos visoko zvenečega pleha prve generacije Focusa in enkrat malo preteral drugo generacijo čez zelo dobro poznane ovinke. Jaz sicer imam multi-link, Focus ga pa vsaj po mojih informacijah v drugi generaciji nima niti v RS izvedbi.
![]()
Da ne bi zvenel neresno... od novih predstavnikov tega razreda sem vozil Mazdo3, zdaj že "starega" Focusa, Megana, Golfa 6, Astro... od prejšnih generacij pa Focusa, C4, Megana in še kaj...
P.S.: Moj Golf ima sicer nekoliko večji odmik felten od "sedišča", kot originalni in sicer ne vem koliko razlike je, ampak lahko pa uporabnik. ki se je umaknil iz te teme pove, kako sem enkrat šel mimo njega!
4MOTION je že na voljo...peroRS je napisal/-a:@tattoo: je že kaj znano, kdaj pride 4 motion verzija in v kombinaciji s katerimi motorji/menjalniki (=DSG)?
~toMmy~ je napisal/-a:Daj se malo pozanimaj, kateri in kdaj je to imel!In še vedno me zanima zakaj Angleži vedno v testih rečejo za avte, da niso (po podvozju) tako dobri kot Focus in Golf, dejansko ju v večini testov omenjajo skupaj! In ja, tega fenomenalnega Focusa (druge generacije) sem prehiteval na navadni cesti v ovinku s hitrostjo, ki krepko presega avtocestne omejitve, pa nisem šel bistveno hitreje (cca. 160 km/h vs cca. 170 km/h), pač Golf V vs. Focus 2, ki ga je vozil kolega. Večkrat sem vozil fenomenalni kos visoko zvenečega pleha prve generacije Focusa in enkrat malo preteral drugo generacijo čez zelo dobro poznane ovinke. Jaz sicer imam multi-link, Focus ga pa vsaj po mojih informacijah v drugi generaciji nima niti v RS izvedbi.
![]()
The rear suspension was of a multi-link arrangement and marketed as ‘Control Blade’ by Ford. While multi-link suspension had previously been seen on very few cars in that segment besides the FIAT Bravo/Brava and N15 Nissan Almera (which was technically not fully independent), Ford managed to come up with a cost effective way of integrating it into their new car and based it on the system used in the Mondeo estate
...zadaj posamični obesi, po dve vodili, vzdolžni vodili, vijačne vzmeti, teleskopski blažilniki, stabilizator
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov