Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ So okt 20, 2012 9:00 am

In to je?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2264
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a tomzzi So okt 20, 2012 10:30 am

~toMmy~ je napisal/-a:In to je?


Ne bom načel krega. Gre se pa izključno za zagovarjanje določenih lastnosti. Tako kot se je pri prejšnji generaciji se tudi sedaj pa čeprav ga nobenden tukaj še niti vozil ni. Pustimo to.

Mi je pa Golf VII bolj všečen kot VI. Predvsem notranjost. Le preveč je tistega piano black finiša. Prevelke površine le tega saj je zelo občutljiva zadeva na prah. Spraskaš pa zelo hitro s krpami. Občutljiva zadeva. Nek napredek je. Nekaj stvari so dodal kar mu je manjkalo kar je imela že konkurenca (dvojno dno prtljažnika).
Mi je VII povsem ok avto. Ampak z mojega vidika prav v ničemer ne izstopa od konkurence. Ima kar nekaj tehničnih pripomočkov. Je lažji od predhodnika kar je edino prav.
A to mu prav nič ne pomaga. Je le še en Golf. Lepši od prejšnjih generacij a še vedno Golf. Generičen, dolgočasen... Nekaj kar se hitro izgubi v sivem povprečju.
Nekaj kar na cesti hitro spregledaš. Se ne ozreš za njim.

Edit: tak je moj vidik. moj vtis. moje mnenje.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Tattoo- So okt 20, 2012 11:28 am

tomzzi je napisal/-a:Ne bom načel krega. Gre se pa izključno za zagovarjanje določenih lastnosti. Tako kot se je pri prejšnji generaciji se tudi sedaj pa čeprav ga nobenden tukaj še niti vozil ni. Pustimo to.

Kaj res? Ne sodi drugih po sebi! ;)

Če si z zagovarjanjem določenih lastnosti mislil na kao "zagovarjanje" zadnje poltoge preme...tega ni nihče nikjer zagovarjal in razlog za vgradnjo zadnje poltoge preme je točno tak, kot sem napisal že v prejšnjem postu (zmanjševanje stroškov, teže in kompleksnosti). Sem pa imel možnost voziti novega Golfa tako z osnovnim 1.6 TDI (105 KM) z zadnjo poltogo premo, kot tudi 1.4 TSI ACT (140 KM) in 2.0 TDI (150 KM) z večvodilno zadnjo premo pa v običajnem prometu (tako kot vozi 95% vseh voznikov, še posebej pa tisti z osnovnimi motorji) kakšne bistvene razlike pri vodljivosti nisem opazil. Sovoznik, ki se je presedel neposredno iz 2.0 TDI v 1.6 TDI in ni vedel za razlike v zadnjih premah je pa celo komentiral, da se mu zdi vožnja z 1.6 TDI boljša (bolj udobna). Toliko o tem...pa vzemi to kot "zagovarjanje" določenih lastnosti ali pa samo kot mnenje iz prve roke.

tomzzi je napisal/-a:A to ji prav nič ne pomaga. Je le še ena Astra*. Lepša od prejšnjih generacij a še vedno Astra*. Generična, dolgočasna... Nekaj kar se hitro izgubi v sivem povprečju. Nekaj kar na cesti hitro spregledaš. Se ne ozreš za njo.

*Astra / Megane / Focus / Mazda3 / Cee'd / i30 / Golf / ...

Zato pa vsak kupi tisto, kar mu je všeč...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a zany So okt 20, 2012 12:09 pm

Vse je stvar okusa in želja posameznika. In nehajte prepričevat iz posta v post v temah, da je golf navadno dogočasje, kia je menda za en drek, hyundai pa to in ono. Kaj če bi pogovori potekali na bolj preverjenih temeljih ne pa kar tja v en dan s kregarijo.... :)

Pa lep dan :)
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2264
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a tomzzi So okt 20, 2012 12:14 pm

Tattoo- je napisal/-a:
tomzzi je napisal/-a:Ne bom načel krega. Gre se pa izključno za zagovarjanje določenih lastnosti. Tako kot se je pri prejšnji generaciji se tudi sedaj pa čeprav ga nobenden tukaj še niti vozil ni. Pustimo to.

Kaj res? Ne sodi drugih po sebi! ;)

Če si z zagovarjanjem določenih lastnosti mislil na kao "zagovarjanje" zadnje poltoge preme...tega ni nihče nikjer zagovarjal in razlog za vgradnjo zadnje poltoge preme je točno tak, kot sem napisal že v prejšnjem postu (zmanjševanje stroškov, teže in kompleksnosti). Sem pa imel možnost voziti novega Golfa tako z osnovnim 1.6 TDI (105 KM) z zadnjo poltogo premo, kot tudi 1.4 TSI ACT (140 KM) in 2.0 TDI (150 KM) z večvodilno zadnjo premo pa v običajnem prometu (tako kot vozi 95% vseh voznikov, še posebej pa tisti z osnovnimi motorji) kakšne bistvene razlike pri vodljivosti nisem opazil. Sovoznik, ki se je presedel neposredno iz 2.0 TDI v 1.6 TDI in ni vedel za razlike v zadnjih premah je pa celo komentiral, da se mu zdi vožnja z 1.6 TDI boljša (bolj udobna). Toliko o tem...pa vzemi to kot "zagovarjanje" določenih lastnosti ali pa samo kot mnenje iz prve roke.

tomzzi je napisal/-a:A to ji prav nič ne pomaga. Je le še ena Astra*. Lepša od prejšnjih generacij a še vedno Astra*. Generična, dolgočasna... Nekaj kar se hitro izgubi v sivem povprečju. Nekaj kar na cesti hitro spregledaš. Se ne ozreš za njo.

*Astra / Megane / Focus / Mazda3 / Cee'd / i30 / Golf / ...

Zato pa vsak kupi tisto, kar mu je všeč...


Nima smisla naprej debatirat. Sploh ne v temah katere imajo VW v naslovu. Bog ne daj da kaj čez VW rečeš. Zapuščam tole temo.
 
mm46
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:05 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a mm46 So okt 20, 2012 12:16 pm

Tattoo- je napisal/-a:
tomzzi je napisal/-a:A ima Golf ponovno poltogo premo zadaj?

Da in ne...šibkejši (vstopni) motorji imajo poltogo premo, medtem ko imajo močnejši motorji večvodilno zadnjo premo.

90kW tsi ima zadaj večvodilno ali poltogo premo?
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ So okt 20, 2012 4:45 pm

tomzzi je napisal/-a:Nima smisla naprej debatirat. Sploh ne v temah katere imajo VW v naslovu. Bog ne daj da kaj čez VW rečeš. Zapuščam tole temo.


Bolj pristranski bi težko bil... Sploh ne v temah o VW-ju? Daj malo poglej koliko "pljuvanja" je v tej temi in koliko v ostalih o konkurenci! Samo malo preleti to temo, na vsaki strani je vsaj en totalno OFF neutemeljen "pljunek" pod nivojem normalnega sporazumevanja! :roll: Pa poglej malo, kaj sam pišeš! Če jaz povem kaj mene osebno moti pri i30 (pa sem napisal tudi to, da je zelo dober avto!!!), ti ni dovolj tam izmenjat mnenje, ampak to pogrevaš v temi o Golfu in isto dela Gosic, le da so njegovi posti na nekem res čudnem nivoju.

Če velja Focus za najbolj "športnega" (ne premium) predstavnika tega razreda in ne uporablja multi-linka v nobeni izvedenki, se očitno da tudi brez njega. Če so vozne lastnosti novega Golfa na nivoju, ne vidim smisla v pretiranem žalovanju, bi pa moral po mnenju nekaterih imet implementirano najmanj NASA tehnologijo, da bi upravičil svojo "astronomsko" ceno. Dejstvo je, da so Golfa 6 že primerjali z večino konkurentov Golfa 7 in se ne spomnim, da bi padale kakšne kritike na podvozje (prej obratno), novemu pa verjetno niso namenili praktično gledano slabšega, se ti ne zdi? Je namreč lažji, širši, daljši, ima serijsko XDS in po specifikacijah sodeč bodo motorji z istimi ali podobnimi konji dali (precej) več od sebe, kot pri 6-ki.

Sicer me pa njabolj bega, kaj je v postu, ki si ga citiral, takšnega, da te je tako prizadelo, da se umikaš iz teme. Je bil žaljiv, neutemeljen oz. karkoli takšnega? :shock:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
mm46
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:05 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a mm46 So okt 20, 2012 5:16 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Če velja Focus za najbolj "športnega" (ne premium) predstavnika tega razreda in ne uporablja multi-linka v nobeni izvedenki, se očitno da tudi brez njega.

Kje si pa to pobral? Ravno focus je bil prvi v razredu, ki je to imel, zato pa je tudi tako hvaljen kar se voznih lastnosti tiče.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a peroRS So okt 20, 2012 5:29 pm

mm46 je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Če velja Focus za najbolj "športnega" (ne premium) predstavnika tega razreda in ne uporablja multi-linka v nobeni izvedenki, se očitno da tudi brez njega.

Kje si pa to pobral? Ravno focus je bil prvi v razredu, ki je to imel, zato pa je tudi tako hvaljen kar se voznih lastnosti tiče.


Focus je tako hvaljen kar se tiče voznih lastnosti predvsem zaradi zelo dobrega direktnega volanskega mehanizma.
In kolikor berem mnenja lastnikov prejšnje generacije Focusa, so pri novem modelu ravno to malo pokvarili, ker nima več hidravličnega servota ampak elektronskega (popravite me, če ta informacija ni točna ;) )

Ker lahko imaš ne vem kakšno super športno podvozje...če ne čutiš ceste in avta na volanu je vse zaman.

Je pa večtočkovna zadnja prema vsekakor boljša kot poltoga, tako da to je zame korak nazaj (govorim o Golfu).

@tatoo: a potem isto velja tudi za novega A3/Leona in prihajajočo Octavio 3, da bodo le močnejši modeli imeli večtočkovno zadnjo premo?
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Tattoo- So okt 20, 2012 5:47 pm

mm46 je napisal/-a:90kW tsi ima zadaj večvodilno ali poltogo premo?

1.4 TSI (90 kW / 122 KM) ima zadaj večvodilno zadnjo premo...poltogo premo imajo samo vstopni motorji!

peroRS je napisal/-a:@tatoo: a potem isto velja tudi za novega A3/Leona in prihajajočo Octavio 3, da bodo le močnejši modeli imeli večtočkovno zadnjo premo?

To velja tudi za A3 in Leona...za novo Octavio pa še nimam uradnih informacij (ampak skoraj sigurno bo enako tudi pri Octaviji).


EDIT: Popravil podatek glede zadnje preme.
Zadnjič spremenil Tattoo-, dne Po okt 22, 2012 11:35 am, skupaj popravljeno 2 krat.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a sašo5 So okt 20, 2012 8:11 pm

ma kaj ste navalili s temi premami.......saj je isto pri Jetti - za EU multilink, za "amere" pa poltoga_in mimogrede, poltogi premi ne manjka čisto nič - zadeva dodelana u piko: primer nova Elantra....

PS. Fokus tudi mislim, da nima multilinka, kot je nekdo že napisal............in zopet "mimogrede" voz z poltogo premo lažje obrneš na ročno, seveda če ima palico in ne elektronsko_pa še notranji zadnji kotač gre lepo v luft, pri multilinku ni šans =P
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a peroRS So okt 20, 2012 8:24 pm

sašo5 je napisal/-a:in zopet "mimogrede" voz z poltogo premo lažje obrneš na ročno, seveda če ima palico in ne elektronsko_pa še notranji zadnji kotač gre lepo v luft, pri multilinku ni šans =P


hahahah :lol: ja to je najbolj pomembna lastnost pri nakupu avtomobila :mrgreen: :D
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a maniaxxx So okt 20, 2012 8:56 pm

peroRS je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:in zopet "mimogrede" voz z poltogo premo lažje obrneš na ročno, seveda če ima palico in ne elektronsko_pa še notranji zadnji kotač gre lepo v luft, pri multilinku ni šans =P


hahahah :lol: ja to je najbolj pomembna lastnost pri nakupu avtomobila :mrgreen: :D



enim je :mrgreen: , pa kot si napisal Pero, focus ima odlično odzivnost volana, vsaj do MK2b serije, pri novejšem so to rahlo pokvarili, se pa še vedno pelje zelo dobro, samo malo bolj elektronski občutek je, prej je bil bolj mehanski....
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ Ne okt 21, 2012 3:34 am

mm46 je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Če velja Focus za najbolj "športnega" (ne premium) predstavnika tega razreda in ne uporablja multi-linka v nobeni izvedenki, se očitno da tudi brez njega.

Kje si pa to pobral? Ravno focus je bil prvi v razredu, ki je to imel, zato pa je tudi tako hvaljen kar se voznih lastnosti tiče.


Daj se malo pozanimaj, kateri in kdaj je to imel! ;) In še vedno me zanima zakaj Angleži vedno v testih rečejo za avte, da niso (po podvozju) tako dobri kot Focus in Golf, dejansko ju v večini testov omenjajo skupaj! In ja, tega fenomenalnega Focusa (druge generacije) sem prehiteval na navadni cesti v ovinku s hitrostjo, ki krepko presega avtocestne omejitve, pa nisem šel bistveno hitreje (cca. 160 km/h vs cca. 170 km/h), pač Golf V vs. Focus 2, ki ga je vozil kolega. Večkrat sem vozil fenomenalni kos visoko zvenečega pleha prve generacije Focusa in enkrat malo preteral drugo generacijo čez zelo dobro poznane ovinke. Jaz sicer imam multi-link, Focus ga pa vsaj po mojih informacijah v drugi generaciji nima niti v RS izvedbi. ;)

Da ne bi zvenel neresno... od novih predstavnikov tega razreda sem vozil Mazdo3, zdaj že "starega" Focusa, Megana, Golfa 6, Astro... od prejšnih generacij pa Focusa, C4, Megana in še kaj...

P.S.: Moj Golf ima sicer nekoliko večji odmik felten od "sedišča", kot originalni in sicer ne vem koliko razlike je, ampak lahko pa uporabnik. ki se je umaknil iz te teme pove, kako sem enkrat šel mimo njega! :mrgreen:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a sašo5 Ne okt 21, 2012 9:01 am

peroRS je napisal/-a:
hahahah :lol: ja to je najbolj pomembna lastnost pri nakupu avtomobila :mrgreen: :D

sem mislil, da vsaj ti razumeš "sarkazem".....logično, da ni pomembno....oz. prav toliko, kot zadnja prema_sicer se pa s tem v celoti strinjam:
tako kot vozi 95% vseh voznikov, še posebej pa tisti z osnovnimi motorji) kakšne bistvene razlike pri vodljivosti nisem opazil.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a peroRS Ne okt 21, 2012 9:10 am

@sašo: Sem razumel ;) Sam vseeno si dal dobre argumente za torzijo, tako da sem moral odgovorit, s povdarkom na ---> :mrgreen:

Da ne bom off-topic:
@tattoo: je že kaj znano, kdaj pride 4 motion verzija in v kombinaciji s katerimi motorji/menjalniki (=DSG)?
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a maniaxxx Ne okt 21, 2012 9:48 am

~toMmy~ je napisal/-a:
mm46 je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Če velja Focus za najbolj "športnega" (ne premium) predstavnika tega razreda in ne uporablja multi-linka v nobeni izvedenki, se očitno da tudi brez njega.

Kje si pa to pobral? Ravno focus je bil prvi v razredu, ki je to imel, zato pa je tudi tako hvaljen kar se voznih lastnosti tiče.


Daj se malo pozanimaj, kateri in kdaj je to imel! ;) In še vedno me zanima zakaj Angleži vedno v testih rečejo za avte, da niso (po podvozju) tako dobri kot Focus in Golf, dejansko ju v večini testov omenjajo skupaj! In ja, tega fenomenalnega Focusa (druge generacije) sem prehiteval na navadni cesti v ovinku s hitrostjo, ki krepko presega avtocestne omejitve, pa nisem šel bistveno hitreje (cca. 160 km/h vs cca. 170 km/h), pač Golf V vs. Focus 2, ki ga je vozil kolega. Večkrat sem vozil fenomenalni kos visoko zvenečega pleha prve generacije Focusa in enkrat malo preteral drugo generacijo čez zelo dobro poznane ovinke. Jaz sicer imam multi-link, Focus ga pa vsaj po mojih informacijah v drugi generaciji nima niti v RS izvedbi. ;)

Da ne bi zvenel neresno... od novih predstavnikov tega razreda sem vozil Mazdo3, zdaj že "starega" Focusa, Megana, Golfa 6, Astro... od prejšnih generacij pa Focusa, C4, Megana in še kaj...

P.S.: Moj Golf ima sicer nekoliko večji odmik felten od "sedišča", kot originalni in sicer ne vem koliko razlike je, ampak lahko pa uporabnik. ki se je umaknil iz te teme pove, kako sem enkrat šel mimo njega! :mrgreen:


Kolikor sem vozil golfa, sicer 6, 5 nikol nisem, niti nimam želje, sem se pa dosti prevozil kot sovoznik v njej ( Sicer karavanu ), se v odzivnosti volana ne more kosati s focusom mk2b, je bolj na nivoju mk3 focusa. Oba skupaj se pa lahko skrijeta pred mazdo 3 :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Tattoo- Ne okt 21, 2012 10:47 am

peroRS je napisal/-a:@tattoo: je že kaj znano, kdaj pride 4 motion verzija in v kombinaciji s katerimi motorji/menjalniki (=DSG)?
4MOTION je že na voljo...

- 1.6 TDI (105 KM) + 6-st. ročni menjalnik
- 2.0 TDI (150 KM) + 6-st. ročni menjalnik
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
mm46
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:05 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a mm46 Ne okt 21, 2012 5:02 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Daj se malo pozanimaj, kateri in kdaj je to imel! ;) In še vedno me zanima zakaj Angleži vedno v testih rečejo za avte, da niso (po podvozju) tako dobri kot Focus in Golf, dejansko ju v večini testov omenjajo skupaj! In ja, tega fenomenalnega Focusa (druge generacije) sem prehiteval na navadni cesti v ovinku s hitrostjo, ki krepko presega avtocestne omejitve, pa nisem šel bistveno hitreje (cca. 160 km/h vs cca. 170 km/h), pač Golf V vs. Focus 2, ki ga je vozil kolega. Večkrat sem vozil fenomenalni kos visoko zvenečega pleha prve generacije Focusa in enkrat malo preteral drugo generacijo čez zelo dobro poznane ovinke. Jaz sicer imam multi-link, Focus ga pa vsaj po mojih informacijah v drugi generaciji nima niti v RS izvedbi. ;)

Pa veš zakaj to rečejo? Ker je vw najel ljudi, ki so razvili podvozje za prvega focusa ;) In tudi druga generacija focusa ima multi link (ford ga imenuje "control blade"). Pa vem kaj ima golf V, ker ga imam v garaži in me je ravno zato zanimalo katere sedmice imajo multilink...

focus mk1
http://www.carsireland.ie/blog/ford-foc ... 2%80%9904/
The rear suspension was of a multi-link arrangement and marketed as ‘Control Blade’ by Ford. While multi-link suspension had previously been seen on very few cars in that segment besides the FIAT Bravo/Brava and N15 Nissan Almera (which was technically not fully independent), Ford managed to come up with a cost effective way of integrating it into their new car and based it on the system used in the Mondeo estate

focus mk2
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... -focus-st/
...zadaj posamični obesi, po dve vodili, vzdolžni vodili, vijačne vzmeti, teleskopski blažilniki, stabilizator
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a drugmirko Ne okt 21, 2012 7:43 pm

j*bate ste navalili s tem multilinkom, kot da je to povprečnemu kupcu Golfa kakšna ultimativna&fetišistična želja... =P

ni! debela večina jih niti ne ve, še manj občuti, kaj šele, da bi razumelo razliko! oziroma... edina razlika, ki jo taki eventuelno opazijio je manjši prtljažnik!
kar se pa samega podvozja tiče... vsako od njiju ima svoje prednosti in svoje slabosti... multilink sicer omogoča dimamičnješe in boljše vozne lastnosti, vendar dviga stroške izdelave, "je" prtljažni prostor, torzija pa ravno obratno... omogoča velik prtljažnik, je cenejša a ima slabše vozne lastnosti!
v avtu kot je Golf (in tudi preostanek main stream/širokopublične konkurence) je praktično vseeno katero vrsto bodo uporabli, saj njihov namen ni zmagovanje na dirkah. v bistvu, glede na to, da je njihov osnovni namen razvažt deco v šolo, vozit se v službo in štacuno, je multilink mogoče celo "blagi overkill". zato mene osebno ne moti, če se v avtu tega segmenta in segmentov pod njim, znajde torzijska prema... poleg tega pa... če je kdo od vas že probal vozit kakega DS Citroena (najbolje DS3), se je lahko lepo prepričal, da se zna tudi avto s torzijo orenk peljat čez ovinke...

zato je, če ponovim še enkrat, pri takem avtu, kot je Golf, vseskupej blago brezveze... ma multilink? lepo... ga ma še kdo od konkurence? fajn... ga kdo nima? tudi prav!
ko se bomo pogovarjali o kakšnih ultimativnih dirkalnikih ali pa vsaj najbolj našpičenih GTI in RS verzijah bo debata o multilink vs torzija mela smisel, pri 1.2l Golfu in podobnih pa je, oprostite besedam, vse en k*rac!
živeo drugmirkooooo!!!!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov