Ceed pa ne bo edini model v Kijini paleti, ki bo nosil kratico GT.
Marek_ je napisal/-a:~toMmy~: To je pa resTudi razlika v ceni med 122 in 140 opažam, da je zelo majhna od 600-700€(de, es, at), v tem primeru bo Leon zmagovalec...
ampak ceed "bo" še vedno najcenejši s 7,9s
gasolinedream je napisal/-a:Mene pa zanima po kakšnih kriterijih bo nek avto v razredu zmagovalec? Ker tole brat je samo sumljivo. In zakaj bi bil edin pogoj za nakup hot hatcha 0-60 ter cena?
Tudi kaj je športni duh je predmet mnenja posameznika.
Meni osebno so dosti bolj všeč avti, ki "skrivajo" svoje zmogljivosti (volki v ovčji preobleki), kot tisti, ki kar kričijo po pozornosti in niso ravno pretirano zmogljivi.
MBtouran je napisal/-a:Saj je lahko tema zadaj. Samo spredaj morejo goret. Je pri vseh tako
MBtouran je napisal/-a:Saj je lahko tema zadaj. Samo spredaj morejo goret. Je pri vseh tako
Polo78 je napisal/-a:Kakorkoli že, dnevne luči brez senzorja za mrak so en drek vredne. Vse prepogosto v avtocestnih tunelih ter slabem vremenu srečujem razne Golfe VI, aktualne Astre, Octavie,... in sedaj po novem tudi Ceed-e, ki so zadaj popolnoma neosvetljeni, kar je iz varnostnega vidika totalno nesprejemljivo.V tem primeru raje vidim, da sploh nimam dnevnih luči, kot pa takole nekaj na pol, da se mora kot nekoč (20 let nazaj) stikalo za luči pred vsakim tunelom ročno prižigat in nato zopet ugašat.
carloabarth je napisal/-a:Polo78 je napisal/-a:Kakorkoli že, dnevne luči brez senzorja za mrak so en drek vredne. Vse prepogosto v avtocestnih tunelih ter slabem vremenu srečujem razne Golfe VI, aktualne Astre, Octavie,... in sedaj po novem tudi Ceed-e, ki so zadaj popolnoma neosvetljeni, kar je iz varnostnega vidika totalno nesprejemljivo.V tem primeru raje vidim, da sploh nimam dnevnih luči, kot pa takole nekaj na pol, da se mora kot nekoč (20 let nazaj) stikalo za luči pred vsakim tunelom ročno prižigat in nato zopet ugašat.
Podpis, btw tudi novi clio je je med njimi.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov