Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po okt 22, 2007 5:23 pm

Če smo pri nizkih cenah. Mediji blizu kitajski avto industriji pišejo, da bo prihajajoči klon Aygoja - BYD F1 najcenejši novi avto na svetu. Stal naj bi mizernih 3.000 USD, s čimer bo dražji samo od Pulaida, ki se pa proizvaja v zelo majhnih količinah.

Slika
Slika

Ker pa naj bi F1 ugledal prodajne salone šele konec 2008, se do takrat lahko še marsikaj zgodi.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To okt 23, 2007 5:23 pm

Kljub grožnjam s strani Daimlerja bo italijanski Martin Motors uvaža Smartovo kopijo Shuanghuan Noble v Evropo. Avto so preimenovali v Bubble in ga cenijo nad 9.000 EUR. V ZRN ne bo naprodaj, dokler se ne uredi spor z Daimlerjem.

Car retailer Martin Motors says it will launch a renamed Shuanghuan Noble in nine European markets by May.

Martin Motors is determined to sell the China-built small car in Europe despite a legal challenge from Daimler AG, which claims the model is a copy of its Smart ForTwo.

Martin Motors, of Italy, has renamed the car the Bubble to avoid another legal dispute. British sports car maker Noble Automotive owns the Noble name in Europe.

Martin Motors spokeswoman Viviana Martinelli told Automotive News Europe that the Shuanghuan Bubble will make its Italian debut at the Bologna auto show Dec. 5. Sales will begin immediately afterward. The 68-hp, 1.1-liter Bubble will be priced above 9,000 euros (95,612 yuan) in Italy.

The Bubble will not be sold in Germany until the dispute with Daimler is resolved.

Martinelli thinks the Bubble cannot be confused with a Smart ForTwo.

"We are convinced a four-seat, front-engine, front-drive vehicle is quite different from a much shorter two-seater with a rear engine and rear drive," Martinelli says.

Martin Motors is the European distributor of vehicles built by Shuanghuan, which is based near Beijing. Shuanghuan has the capacity to build 30,000 vehicles a year.

Martinelli says Shuanghuan plans to make 1,000 units of the Bubble for Martin Motors this year.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr okt 24, 2007 7:13 pm

Tudi Kitajci že nekaj časa izvajajo crash teste vozil, ki so naprodaj v tej državi. Ti testi naj bi bili zelo podobni evropskim od tod tudi izvira njihovo ime C-NCAP. Kako poteka razbijanje je prikazano spodaj:

1) Totally 100% crash with 50KM/h
Slika

2) 40% crash with 56KM/h
Slika

3) side crash with 50KM/h
Slika

Ocenjevalna lestvica:
≥50 points 5+ (★★★★★☆)
≥45 and <50 5 (★★★★★)
≥40 and <45 4 (★★★★)
30 and <40 3 (★★★)
≥15 and <30 2 (★★)
<15 1 (★)


Pred kratkim je bila izvedena še ena faza testiranj. Rezultati so bili sledeči:
Fiat Perla: 31 points (***)
Landwind Fashion: 34.3 pts (***)
Audi A6L: 48.1 pts (*****)
Chery QQ6: 26.1 pts (**)
Toyota Corolla: 48.8 pts (*****)
Skoda Octavia: 45.3 pts (*****)
Citroen C4 sedan: 47.4 pts (*****)
Buick Park Avenue: 47.6 pts (*****)

http://www.autohome.com.cn/news/200710/28461-1.html

In še uradna stran C-NCAP organizacije:
http://www.c-ncap.org/
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če okt 25, 2007 9:38 am

So precej milejši od naših, kar je v bistvu primerno. Večina ljudi se vozi z bicikli in motokultivatorji, zdaj pa bi nabili evropske norme?
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če okt 25, 2007 5:18 pm

Vsi do sedaj testirani avtomobili po C-NCAP:

Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po okt 29, 2007 7:41 pm

Great Wall je predstavil novi logo in pričel s prodajo klona Fiata Pande - Peri (kljub grožnjam s tožbo s strani Italijanov) in enoprostorca Cowri. Oba sta že kot prototipa (str. 15 oz. 23) zaradi dizajna dvignila veliko prahu.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

stari znak:
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po okt 29, 2007 8:47 pm

Prekleti prasci, pandi so ukradli celotno školjko in armaturo, celo knofe so natančno prekopirali...
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po okt 29, 2007 9:00 pm

Zadnje luči ima pa od Nissana Note, se mi zdi. Škoda ker se ne vidi še od zadaj...
 
himi
 

Napisal/-a himi To okt 30, 2007 11:09 am

Ja a se res ne da tega preprečit d bi nehal tolk očitno kopirat?
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To okt 30, 2007 3:09 pm

Na Kitajskem ne, v Evropi da.

Kopirana je celotna notranjost vključno s sedeži:
Slika

Original:
Slika
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To okt 30, 2007 4:38 pm

Tudi mene zanima, zakaj se ne da preprecit.

Sej kolkor sem videl tej avti so tudi za izvoz izven "komunisticne" Kitajske. Zakaj pa jih v tujih drzavah lahko prodajajo?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan To okt 30, 2007 4:52 pm

kitajska je taka posebna država, ki ne pozna patentov in podobnega
tam lahko kopiraš po mili volji
čim pa izvoziš vozilo v drugo državo, lahko recimo FIAT toži uvoznika in mu potem prepovejo prodajo
podpis
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line To okt 30, 2007 8:40 pm

kašni prasci!!
gassssssssssssssssss
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe nov 02, 2007 5:07 pm

Nove novice.

1) Fotografije in fotoshopi novega Cheryja QQ:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

2) GM je objavil, da bo Cadillac SLS (podaljšani STS za Kitajce) začel izvažati na Bližnji Vzhod.

Shanghai General Motors announced that it would start to sell the Cadillac SLS, the lengthened version of the STS luxury sedan, in the Middle East in the first quarter of 2008.

It's the first export deal for the Chinese-made Cadillac, the joint venture automaker, formed by Shanghai Automotive Industry Corp and General Motors Corp, said in a statement.

The SLS went on sale in China starting this March. The car has helped to boost overall Cadillac sales in China by 128 percent in the first nine months of 2007, compared to the same period in 2006.

Shanghai GM will also debut the model at the Middle East International Auto Show in Dubai from November 13 ahead of the official launch. The car maker said the model has passed all road tests.


3)
martin_krpan na strani 13 je napisal/-a:Changan CV6...
Slika
Slika


CV6 (oz. Ben Ben) v posebni Sport različici:
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver To nov 06, 2007 1:01 pm

evo vidim da mi moj prijatelj martin. krpan naveliko ovdje piše red je prvo da ga pozdravim, druga stvar da se malo predstavim, prije možda godinu, sam vam otvorio temu great wall motor, a vidim i da se priča ovdje o njima pa da i ja napišem

http://www.youtube.com/profile?user=micodelija
Auto koji vozim je upravo kineski, tj great wall hover, na linku gore se može vidjeti par filmova s vozilom, evo ovaj crni model trenutačno ima 50000 km i radi bez problema, trenutno smo generalni uvoznik za hrvatsku, također uskoro će biti i partner za sloveniju, a već imamo svoje dilere u bosnu, crnoj gori a uskoro i makendoni

također vidim da smo ste raspravili oko teme great wall peri, ili rečeno kopija pande, pošto smo nedavno bili u kini vidli smo i papire i saznali šta je točno bilo, gwm i fiat su krenuli u razvoj modela, međutim posvađali su se oko cijene kako su to kinezi htjeli prodavati, a radilo se o malom autu, pošto je ovo početak proizvodnje great wall a sa osobnih autima, željeli su nekoga iskustnog da im pomogne u razvoju...i tako se to radilo, radilo sve dok nije došlo do nekih konflikta i prekida suranje, šta se dogodilo?

nastao je pery, s identičnim pandinim interijerom, prednji kraj su uradili oni, zadnji liči na nissan, gwm i fiat su se već tužili i sud u velikoj brijtaniji je odbio tužbu fiata, također ovo da u kini nema prava na licencu, dizajn itd nije točno...ima kina takve zakone i nekim modelima se izrazito zabranjuje izvoz

razovj gwm-a se vidi s modelom cowry, koji se radio baš u gwm-ovom dizajnerskom centru, i za sada nije bilo nikakvih žalbi da je auto ičija kopija ili da liči na neki drugi auto, također gwm ima sad i novi logo ,jer su željeli izbjeći sličnosi s toyotom

evo i slika mog hovera s off road utrke
Slika
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver To nov 06, 2007 1:16 pm

himi je napisal/-a:Ja a se res ne da tega preprečit d bi nehal tolk očitno kopirat?

prije izvoza kineska vlada mora dat potvrdu i dozvolu, a također potrebno je i na kineskom tržištu prodati određenu količinu vozila,npr modelima tianma je zabranjen izvoz u europu, modelima shanguan koji su identični hyundai santa fe-u i kiju sorento također, međutim ti je sad jedna druga strana, ljudi kupuju vozila preko interneta i drugih firmi koje imaju otvorene negdje drugdje, mi smo imali slučaj u HR sa great wallom, čovjek je kupio aute preko interneta a došli su iz rusije, hvala bogu da hr ima homologacju pa se nemogu homolgirat jer nisu homologacijski podobna vozila za tržište, to je največi problem pred kineze, homolgacija vozila jer su kineski,ruski i euro zakoni potpuno drukčiji

mi se sada nalazimo u great wallu i još službeno nije počela prodaja vozila, upravo se proizvode modeli da bi se popunio lager kad se kreće s prodajom u kini, a euro homolgaicije se očekuju tokom 2008 godine, za sada jedini auto koji ima urednu europsku tipsku homologaciju je shanghuan ceo...ili svima poznatiniji kao sceo, kopija x5
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O To nov 06, 2007 6:35 pm

testdriver je napisal/-a:Auto koji vozim je upravo kineski, tj great wall hover, na linku gore se može vidjeti par filmova s vozilom, evo ovaj crni model trenutačno ima 50000 km i radi bez problema


Zanimivo, jaz sem videl enega pokvarjenega Hoverja s hrvaško registracijo in odptim pokrovom motorja par mesecev nazaj na Kersnikovi v Ljubljani. No, verjetno ni bil tvoj. :)

No, kakorkoli že, omenjen je bil partner za Slovenijo? Torej se bodo prodajali pri nas Great Wall terenci pa še kaj drugega? Pery?
Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To nov 06, 2007 7:08 pm

Dobrodošao micodelija. Ups, testdriver :lol:

Sicer pa je, podobno kot zgoraj omenjeni Great Wall, tudi Geely zamenjal svoj logo. Za ta namen so razpisali javni natečaj z denarnimi nagradami, srečni zmagovalec pa prihaja seveda iz Kitajske.

zmagoviti dizajn:
Slika
Slika

Stari logo:
Slika

Predloga, ki sta se uvrstila v finalni izbor:
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
lada man
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 777
Pridružen: To dec 14, 2004 10:23 pm
Kraj: Koper

Geely Otaka (CK)

Napisal/-a lada man To nov 06, 2007 10:51 pm

Crash test Gelly Otaka po EURO Ncap normah - brez besed

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Skupaj : 1,7 točke

:!: :?: :idea: Več podatkov dobite na strani
http://www.autoreview.ru/archive/2007/20/crash_otaka/


Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
lada man
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 777
Pridružen: To dec 14, 2004 10:23 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a lada man To nov 06, 2007 10:57 pm

martin_krpan je napisal/-a:Vsi do sedaj testirani avtomobili po C-NCAP:

Slika


Po njihovih ocenah naj bi Geely Otaka (v tabeli glej Geely CK) dobil 28,6 točk oziroma 2 zvezdici.

Po EURO Ncap pa le 1,7 točke in 1 zvezdico.

Geely Otaka (CK) po C-NCAP (50 km/h, 100% ovira)
Slika

Gelly Otaka (CK) po EURO Ncap (64 km/h, 40% ovira)
Slika

Razlika je očitna!

Lep pozdrav!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov