Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a peroRS Ne okt 21, 2012 7:55 pm

Evo kako je...če hvalimo Golfa smo zagriženci, pišemo hvalospeve in ne vem kaj še, če ga pa kritiziramo pa spet ni prav. :D

Odločite se že =P


p.s: da še malo pokritiziram :mrgreen:
Sem na hitro preletel opremo in cenik. Zelo me moti, da so dali pod serijsko opremo neke "fancy" stvari (za moje pojme nepotrebne, če gledamo osnovno opremo) kot je start&stop, elektronska ročna+hill hold, XDS elektronska špera (če je že zadaj torzija, potem tudi tega ne rabim pri 1.2TSI-ju), sistem za zaznavanje utrujenosti voznika, bla bla, ok funkcijo za preprečevanje naleta odobravam (varnost na prvem mestu)...

...po drugi strani je treba pa doplačat za osnovne stvari, ki naredijo vožnjo bolj prijetno/udobno (npr. usnjen volan) :roll:
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ Ne okt 21, 2012 8:48 pm

Plastičen volan meni niti ni tak problem, me pa motijo zadaj šipe na polento, sem mislil, da so vsaj pri VW-ju to že "preboleli"! :roll: XDS, el. ročna, hill hold in rekuperacija zavorne energije so meni osebno ZELO dobrodošle zadeve.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a peroRS Ne okt 21, 2012 9:02 pm

~toMmy~ je napisal/-a:XDS, el. ročna, hill hold in rekuperacija zavorne energije so meni osebno ZELO dobrodošle zadeve.


Ja, ampak ne na račun omenjenih osnovnih zadev ;)
Tudi zadnji pomik stekel spada pod to, čeprav jih vsaj jaz odprem enkrat letno ali pa še to ne :)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ Ne okt 21, 2012 9:36 pm

Če ne drugo, pridejo zelo prav pri odpiranju na daljinca, ko recimo hočeš prezračit avto v vročini, preden greš v njega. Pa ponavadi so ročke postavljene ravno tako, da te bodejo v koleno če si večji...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a lancia hf Ne okt 21, 2012 9:52 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Plastičen volan meni niti ni tak problem, me pa motijo zadaj šipe na polento, sem mislil, da so vsaj pri VW-ju to že "preboleli"! :roll: XDS, el. ročna, hill hold in rekuperacija zavorne energije so meni osebno ZELO dobrodošle zadeve.


To je že luxuz oprema saj pri drugih znamkah tega ne dobiš. :lol:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a nevermind Ne okt 21, 2012 9:59 pm

Mene zanima, če se pri novejših +2008 VAG vozilih da preverit zgodovino servisov, kilometre ipd. s priklopom na tester na uradnem servisu ali preverit prej naštete stvari na servisu po VIN številki?
Nekdo je enkrat nekaj pisal ampak ne najdem teme.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ Ne okt 21, 2012 10:31 pm

lancia hf je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Plastičen volan meni niti ni tak problem, me pa motijo zadaj šipe na polento, sem mislil, da so vsaj pri VW-ju to že "preboleli"! :roll: XDS, el. ročna, hill hold in rekuperacija zavorne energije so meni osebno ZELO dobrodošle zadeve.


To je že luxuz oprema saj pri drugih znamkah tega ne dobiš. :lol:


Ravno pri Golfu V tega v Sloveniji praktično ni bilo, zdaj je samo pri vstopnih modelih z osnovno motorizacijo, pri kakšni konkurenci se pa najde tudi ob zelo močni motorizaciji, xenonu ipd. Me pa prav zanima, kje tega ne dobiš in kateri konkurent ima več serijske opreme. ;) Če že moraš pisati otročje OFF poste, bi lahko imel vsaj malo stika z realnosto.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a lancia hf Ne okt 21, 2012 10:40 pm

:lol: 40 min si rabil za pričakovani odgovor :mrgreen:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ Ne okt 21, 2012 10:48 pm

Ti pa imaš težave... Si stiskal F5 vsako minuto? :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Tattoo- Po okt 22, 2012 11:39 am

Tattoo- je napisal/-a:
mm46 je napisal/-a:90kW tsi ima zadaj večvodilno ali poltogo premo?

1.4 TSI (90 kW / 122 KM) ima zadaj še poltogo premo...večvodilna zadnja prema je pri motorjih nad 140 KM!

Sem napisal napačen podatek...tudi 1.4 TSI (90 kW / 122 KM) ima zadaj že večvodilno zadnjo premo, tako da je poltoga zadnja prema samo pri vstopnih motorjih!
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
mm46
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:05 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a mm46 Po okt 22, 2012 12:22 pm

Odlično... potem drži podatek, ki sem ga zasledil v dveh člankih, da je "tapravo" podvozje pri motorjih nad 90kW :)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a esem Po okt 22, 2012 11:34 pm

Sta prtljažnik in rez. guma enaka pri obeh verzijah zadnje preme?
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Tattoo- To okt 23, 2012 12:00 pm

esem je napisal/-a:Sta prtljažnik in rez. guma enaka pri obeh verzijah zadnje preme?

Jup!
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a nevermind To okt 23, 2012 12:01 pm

nevermind je napisal/-a:Mene zanima, če se pri novejših +2008 VAG vozilih da preverit zgodovino servisov, kilometre ipd. s priklopom na tester na uradnem servisu ali preverit prej naštete stvari na servisu po VIN številki?
Nekdo je enkrat nekaj pisal ampak ne najdem teme.


???
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Tattoo- To okt 23, 2012 12:48 pm

nevermind je napisal/-a:
nevermind je napisal/-a:Mene zanima, če se pri novejših +2008 VAG vozilih da preverit zgodovino servisov, kilometre ipd. s priklopom na tester na uradnem servisu ali preverit prej naštete stvari na servisu po VIN številki?
Nekdo je enkrat nekaj pisal ampak ne najdem teme.


???

Ne vem sicer kakšno povezavo ima tvoje vprašanje z novim Golfom, ampak OK...

Na servisu se da preveriti zgodovino servisev (kakšen servis oziroma kaj vse je bilo delano in pri katerih kilometrih) ampak uradno ti teh podatkov brez privolitve lastnika vozila ne smejo posredovati (zaradi varstva osebnih podatkov)! Seveda je pa osnovni predpogoj, da so podatke o servisih sploh vpisovali v računalnik (kar se predvsem pri Italijanih rado "pozabi"...in zato ni nič čudnega, zakaj naši preprodajalci tako radi uvažajo avtomobile iz Italije...seveda super ohranjene z magičnih 100k kilometri :lol: )!
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a lancia hf To okt 23, 2012 6:27 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Ti pa imaš težave... Si stiskal F5 vsako minuto? :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl


Nekateri med katere spadam tudi jaz pogledamo uro in datum kdaj je bil post poslan ;)
Tako da imam tipko F5 kot novo in se jo po treh letih še malo polivinila drži :lol: =P
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a lizard Sr okt 24, 2012 4:44 am

Pri FWD avtih v sami legi na cesti med poltogi premo in posamičnim vpetjem ni nekih bistvenih razlik, sploh za navadne voznike. Za čim boljšo lego morajo FWD avti biti zadaj čim trši (tako posplošeno rečeno) - če kdaj gledate kakšne rally-je vidite da FWD avto skozi ovinke letijo večkrat po treh kolesih (ker so zadaj pač tako trdo nastavljeni). Konec koncev ima Megane RS tudi poltogo premo in se skozi ovinke pelje verjetno najbolje izmed vseh aktualnih FWD avtov.
Prednost večtočkovnega zadnjega vpetja pri FWD avtih je v prvi vrsti pri udobju zadaj sedečih. Ostalo je zanemarljivo, predvsem pa je dražje za vzdrževat.

Volanski mehanizmi pa vedno pogosteje zaradi nižanja porabe goriva in nižanja stroškov vzdrževanja uporabljajo električno črpalko. S tem se izgubi seveda precejšen del povratnih informacij s cestišča.

Vidim pa da je naš Steven Seagal slovenskih cest poleg prehitevanja 3.0 TDI-ja in pobegu policistu v Octaviji, tokrat na cesti pozajtrkoval še Focusa in Astro. In vse to s čipanim 130 konjskim golfom "brutal edition" V generacije z Alpine ozvočenjem in OZ 16 colskimi platišči s potovalnimi gumami. Lahko si zgolj želim tako vrhunskih vozniških sposobnosti.
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1462
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a thunderbolt Sr okt 24, 2012 11:05 am

peroRS je napisal/-a:ok funkcijo za preprečevanje naleta odobravam (varnost na prvem mestu)...

To ni ista stvar kot pri upu - torej, do hitrosti 30km/h avto sam zavira, če zazna možnost trka (ta stvar je pri golfu doplačljiva in ne serijska). Tu gre za t.i. funkcijo večnaletnega zaviranja, ki v primeru, ko se avto ŽE zaleti aktivira zavore, da se avto hitreje ustavi.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a J.McLane Sr okt 24, 2012 12:52 pm

lizard je napisal/-a:Volanski mehanizmi pa vedno pogosteje zaradi nižanja porabe goriva in nižanja stroškov vzdrževanja uporabljajo električno črpalko. S tem se izgubi seveda precejšen del povratnih informacij s cestišča.


Zakaj bi bil električni servo kar na enkrat slabši kar se feedbacka iz ceste tiče, v osnovi ima hidravlika lahko iste težave, ali ne? Dokler ostaja mehanska povezava in samo nek assist elektrike, bi rekel da je celo boljše.

A pa pri tem Golfu gre za električno črpalko in hidravliko ali električni servo (brez hidravlike), po vsej logiki mislim da to drugo?
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a gasolinedream Sr okt 24, 2012 1:19 pm

lizard je napisal/-a:Vidim pa da je naš Steven Seagal slovenskih cest poleg prehitevanja 3.0 TDI-ja in pobegu policistu v Octaviji, tokrat na cesti pozajtrkoval še Focusa in Astro. In vse to s čipanim 130 konjskim golfom "brutal edition" V generacije z Alpine ozvočenjem in OZ 16 colskimi platišči s potovalnimi gumami. Lahko si zgolj želim tako vrhunskih vozniških sposobnosti.

Ulegu :lol:
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov