pskoda je napisal/-a:Če je res 1.4 turbo potem ne more imet max moč od 3500rpm naprej to so kvečjemu podatki za atmosferski motor
Gledam test v AM 2/2015, pa ima res od 3500-6000 moč 100KM.
V bistvu logično, glede na to da je to enak motor kot v stari Corsi 1.4T 120 in v Astri še 1.4T 140, samo da je precej elektronsko omejen.
In to ni nič slabega, zavarovanje plačuješ za samo 74kW, greš čipat k CSS, in imaš 120kW oz. 160KM. Za primerjavo, samo 20kg lažji Adam 1.4T 150KM ima 8,5s do 100.
Pomoje eden boljših nakupov do 14k€, če gledaš razmerje cena/zmogljivost, še boljši kot Fiesta 1.0 EB 100 Titanium (okol 12k€), ki gre na 145KM.
Imaš pa še Peugoet 308 1.6 THP 125, tudi z Active opremo (osnovna je Access) se dobi za 14k, dokler bodo še zaloge iz lanskega leta.
Je pa to že praktično eno leto star avto, glede na to da ima tehničnega 4/2018:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... P%20ActiveMislim da bi moral bit praktično enak kot THP 155, na eni strani sem gledal da oba spravijo na 190KM.
EDIT:
Odgovor CSS za P308:
P308 je enak kot 155Hp verzija in ga jemožno čipati vse do nekje 185-190hp. Edini problem je ker moramo odpreti računalnik.
Odpiranje pa zna biti zelo nevarno.
V bistvu logično, če so že toliko omejili motor, da so poskrbeli za zaščito.