Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr jan 16, 2008 12:36 am

Tile časi so še en dokaz kako dovršen je QP. Nisem si pa niti sluačjno mislil, da je toliko hitrejši kot AMGja S65, sploh pa od M5ke, medtem ko ima od S-a 200 konjev manj in od M5ke 100. Svaka čast Ferrarijevim in Maseratijevim inženirjem. Avto je dve klasi višje od RS4ke pa zaostane le desetinko. Joj od veselja bo spanec spet slab :)
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Sr jan 16, 2008 8:29 am

KARL ABARTH je napisal/-a:Danes se tudi po zmogljivostih ne more kosat z Nemško konkurenco...


ne bo cist drzal, so kar v koraku... edina stvar ki sepa (oziroma kaze da je avto italijanski) je se vedno kvaliteta in natancnost izdelave ceprav so se nasreco resili tezav in slamparije iz bi-turbo obdobja (mimgrede, upam da bodo turbince prisle nazaj v maseratija)...
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr jan 16, 2008 9:18 am

De_Tomaso je napisal/-a:Če je kdo slučajno naročnik angleške revije EVO, lahko v vsaki reviji pogleda proti koncu revije čase z Bedford autodroma, kjer EVO testira vse avtomobile na čas.

QP je seveda class leader s časom 1:28:35

Ostali so nekako takole:


DB9 1:28:20
RS4 1:28:25
QP 1:28:35
997 1:28:85
SLK 55 Amg 1:29:30
M5 1:29:95
SL600 1:29:95
SL 55 Amg 1:30:05
S65 AMG 1:31:70
Bentley GT 1:32:25


Glede lepote in prestiža nekaj strani nazaj naslikane omejene serije pa mislim, da je brez veze govoriti. Praktično brez konkurence v svojem razredu, kar se tiče šarma. Vsaj po mojem okusu.


O tem testu je moč veliko prebrati - (najde se tudi test sam) – in zanimive informacije o pogojih testiranja, konkurentih … kar skupaj govori v prid dvomov o pravi sliki (prikazu) o zmogljivostih, ki se z drugega zornega kot kažejo v drugačni luči - npr. ta podatek

M5 / Maserati Quatroporte

0 - 80 km/h 3,4 s / 4,2
0 - 100 km/h 4,4 s / 5,7
0 - 120 km/h 5,9 s / 8,0
0 - 140 km/h 7,5 s / 10,2
0 - 160 km/h 9,5 s / 13,5
0 - 180 km/h 11,6 s / 17,2
0 - 200 km/h 14,1 s / 22,3

... poleg večje moči, manjše teže, večje končne hitrosti ipd. … kar vse pomeni, da bi drugačna konfiguracija proge pokazala drugačen rezultat - veliko o tem govori prisotnost "caddy-a" (beri:CADILLAC CTS-V) na testu

Polemike in dvomi se bodo še nadaljevali … in v bližnji prihodnosti se nadejamo podobnega testa – kjer bodo zmogljivosti konkurentov prikazane na drug način (beri:z drugačnimi rezultati)


LP
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Sr jan 16, 2008 9:24 am

gre za to da je mas. kar v koraku z nemsko konkurenco in je letelo na tvojo trditev da se ne more kosati z njimi. kar se pa absolutne primerjave tice pa verjamem da je veliko odvisno od proge in pogojev testiranja ampak se enkrat, mas. je na nivoju nemske konkurence in to je to...
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Sr jan 16, 2008 10:00 am

Dobro Abarth: tvoje šimfanje je že znano. Tako da se na tovja mnenja niti ne oziram več. To je le tvoje prepričanje, da so pač nemške limuzine nekaj več.
V čem je ta Masserati slabši? Menda ne misliš da v image-u.
V udobju?
V voznih lastnostih?
V zanesljivosti? (tukaj tudi ABM ni nekaj jakega veš - v tem primeru si kupi Lexus LS)
Izbranih materialih? (QP ima ogromno usnjenih sestavin v notranjosti)
Ceni?
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr jan 16, 2008 10:03 am

Govoril sem o zmogljivostih - če pomisliš, da malenkost slabši rezultat (pol sekunde) v pospeških dosegajo z šibkejšim (po moči) dizlom

Dalo bi se spregovoriti tudi o tem, da Nemci v tak cenonvi rang "nabasajo" bistveno več tehnike, so tehnično bolj dovršeni, energonomija je boljša.

Ampak kot rečeno : lepo je, da je v tem cenovnem ponudba kot je QP .

LP
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr jan 16, 2008 10:09 am

Dr.M3 je napisal/-a:Dobro Abarth: tvoje šimfanje je že znano. Tako da se na tovja mnenja niti ne oziram več. To je le tvoje prepričanje, da so pač nemške limuzine nekaj več.
V čem je ta Masserati slabši? Menda ne misliš da v image-u.
V udobju?
V voznih lastnostih?
V zanesljivosti? (tukaj tudi ABM ni nekaj jakega veš - v tem primeru si kupi Lexus LS)
Izbranih materialih? (QP ima ogromno usnjenih sestavin v notranjosti)
Ceni?


Če je karkoli znano je tvoj "traktorski" besednjak, o katerem spregovoriš - ne glede ali tema govori o njem ali sploh ne ! Tako, da : raje počisti pred svojim pragom.

O QP sm zapisal z vidika danes : zgodovina - če sem napisal karkoli narobe - ali utemelji ali pa pojdi tvoje "traktorske" komentarje pisat!

LP
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Sr jan 16, 2008 10:23 am

Vedno ko preberem tvoj debilen komentar o vsem kar nima veze z nemškimi avtomobili se pogledam v ogledalo, nasmehnem in rečem kako srečen sem, da sem tako lep in pameten.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr jan 16, 2008 10:28 am

Lastna hvala, cena mala !
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Sr jan 16, 2008 10:45 am

Kar se tiče tehnike so seveda nemci bolši, mislim, da je to vsakemu jasno. Ampak očitno dostim ljudem ni jasno kaj Maserati hoce bit oz. kaj hoce vsak italjan bit. Je nekaj svojega, niti noce bit nemc in ravno zaradi tega so posebni. Mislm, da raznim Lexusom, Infinitijem ipd. komot lahko butnemo primerjavo, saj so isti stil, italjanski avtomobili pa butajo na cisto drugacni trg.

Kar se pa tiče časov na progah, je bil QP ze na parih hitrejsi kakor M5, ki niso bli italjanski. Je pa tko, da QP niti noce bit tako sporten kakor probava biti M5 in mislm, da kupce niti ne zanima kakšen je čas na progi in kakor sem omenil, ljudje ki kupujejo npr. QP niti ne pogledajo za M5 in obratno. :)
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr jan 16, 2008 1:17 pm

Čakajte malo. Kako oz. koliko je denimo v tehniki S8 boljši od Qpja ali pa S-klasa?
Vse kar imajo nemci več je oprema, saj imajo kup nekih larifari teh in onih zadevic, ki jih lahko izbereš iz dolgega spiska dodatne opreme. Vse ostalo je v prid QPju, saj so pred kratkim tudi predstavili konkreten automatski menjalnik. Ne boste valda trdili da je slabši od ostalih ker ima 6 namesto 7 brzin, ali pač?.
Sicer pa določeni kupci niti nočejo vseh mali p****arij v svojem avto, ampak hočejo pač bolj kalsičeno opremo. Denimo S -klasa ma več opreme od Phantoma pa je vseeno RR "dosti več".
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 16, 2008 2:39 pm

Dr.M3 je napisal/-a:Vedno ko preberem tvoj debilen komentar o vsem kar nima veze z nemškimi avtomobili se pogledam v ogledalo, nasmehnem in rečem kako srečen sem, da sem tako lep in pameten.


Sicer zabavno, ampak ne žali prosim! Še ena taka in fašeš opozorilo.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr jan 16, 2008 3:33 pm

Po podatkih g. Abartha in De_Tomasa z istega testiranja ima QP +30 % slabše pospeške, a kljub tako veliki razliki QP nabriše M5 na progi. Mar to pomeni, da ima QP toliko boljše podvozje, zavore itd, da lahko nadoknadi tako velik zaostanek in to proti lažjemu, bolj športnemu, močnejšemu avtu. Se torej ta "športnost" skriva samo v motorju, drugje pa zaostaja? Niso to tudi zmogljivosti - pač nekaj drugega in težje dosegljivega kot samo število konjev? Kakšen bi bil šele rezultat, če bi dali podoben agregat v 7-ico, ki je bolj "naravna" konkurenca QP-ju?

Dajte link testa...
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Sr jan 16, 2008 3:38 pm

Dejstvo je, da je tole zelo lep avtomobil. Pa naj bo govora o zunanjem izgledu ali o notranjosti. Tisti časi, ki jih je nekdo objavil, kažejo na to, da je ta avto z veliko manj konji, kot jih ima konkurenca, zmožen enako hitre ali hitrejše vožnje po zaviti cesti. Tega dejstva mu ne more noben očitati.
Seveda je primerjava z nemško in tudi ostalo konkurenco povsem na mestu, a brezglave trditve o superiornosti nemcev so povsem brezvezne. Gre za zelo dober izdelek, ki se lahko primerja z vso našteto konkurenco.
Je pa tako: tistemu, ki je všeč, da ima avto ogromno elektronike in je predvsem udoben, naj kupi nekaj od nemcev. Tisti, ki da največ na zanesljivost Lexusa (kakorkoli obrnete nemci niso najbolj zanesljivi). Za tiste, ki pa imajo radi nekaj posebnega in ekskluzivnega (zaradi redkosti) pa obstajajo znamke kot je QP.

Za vsakogar nekaj torej ;)
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr jan 16, 2008 4:04 pm

[SlasH] je napisal/-a:....Za tiste, ki pa imajo radi nekaj posebnega in ekskluzivnega (zaradi redkosti) pa obstajajo znamke kot je QP.

Za vsakogar nekaj torej ;)


Sodeč po nekaterih testih so voznikovi užitki tudi povsem na strani QP-ja.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če jan 17, 2008 1:19 am

KARL ABARTH je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Če je kdo slučajno naročnik angleške revije EVO, lahko v vsaki reviji pogleda proti koncu revije čase z Bedford autodroma, kjer EVO testira vse avtomobile na čas.

QP je seveda class leader s časom 1:28:35

Ostali so nekako takole:


DB9 1:28:20
RS4 1:28:25
QP 1:28:35
997 1:28:85
SLK 55 Amg 1:29:30
M5 1:29:95
SL600 1:29:95
SL 55 Amg 1:30:05
S65 AMG 1:31:70
Bentley GT 1:32:25


Glede lepote in prestiža nekaj strani nazaj naslikane omejene serije pa mislim, da je brez veze govoriti. Praktično brez konkurence v svojem razredu, kar se tiče šarma. Vsaj po mojem okusu.


O tem testu je moč veliko prebrati - (najde se tudi test sam) – in zanimive informacije o pogojih testiranja, konkurentih … kar skupaj govori v prid dvomov o pravi sliki (prikazu) o zmogljivostih, ki se z drugega zornega kot kažejo v drugačni luči - npr. ta podatek

M5 / Maserati Quatroporte

0 - 80 km/h 3,4 s / 4,2
0 - 100 km/h 4,4 s / 5,7
0 - 120 km/h 5,9 s / 8,0
0 - 140 km/h 7,5 s / 10,2
0 - 160 km/h 9,5 s / 13,5
0 - 180 km/h 11,6 s / 17,2
0 - 200 km/h 14,1 s / 22,3

... poleg večje moči, manjše teže, večje končne hitrosti ipd. … kar vse pomeni, da bi drugačna konfiguracija proge pokazala drugačen rezultat - veliko o tem govori prisotnost "caddy-a" (beri:CADILLAC CTS-V) na testu

Polemike in dvomi se bodo še nadaljevali … in v bližnji prihodnosti se nadejamo podobnega testa – kjer bodo zmogljivosti konkurentov prikazane na drug način (beri:z drugačnimi rezultati)


LP


Ti enostavno ne veš o čem pišeš. Nikjer ni mogoče najdit takšnega testa in če bi pozorno bral, kar sem napisal bi videl da si ga pihnil mimo. Ne moreš o tem testu prebrati veliko, ker ne gre za test, ampak za referenčni krog, ki ga ima revija EVO in kjer se preizkusi čisto vsak avtomobil, ki ga testirajo.

Torej ne pisat o kakšnem testu, gre zgolj za preizkus zmogljivosti določenega avtomobila na 1.8 milje dolgi progi, ki pokaže kako dinamičen je avto v resnici.

Prvi in zadnji na lestvici sta

Radical SR3 1300 1:17:10
Ford Focus (MK2) 1.6 1:43:50


Drugače pa so po klasah prvi:

superšportnik: CGT 1:19:70
gran turer599 GTB 1:23:10
coupe s sredinskim motorjemF430 1:24:20
limuzinaQP 1:28:35
SUV: Cayenne Turbo 1:29:55
cabrio: SL600 1:29:95
mali coupe: 350Z 1:32:05


Skupaj pa imajo refernčnih časov za cirka 130 avtov in v vsaki naslednji številki jih je nekaj več.

Da pa je QP hitrejši od M5 je pač zasluga dobro uglašene celote, podvozja, zavor, motorja, menjalnika, mase in še česa. In da to ni zgolj slučaj pričajo tudi podatki z drugih podobnih preizkusov.

Pač je v QP kljub temu, da je limuzina vgrajene več dirkaške tehnike kot v M serije in AMGje.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če jan 17, 2008 1:47 am

Tako je, QP je že v osnovi športnik, medtem, ko so ostali debeli plešasti poslovneži, ki so se vpisali na fitness. :D
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Če jan 17, 2008 9:47 am

De_Tomaso je napisal/-a:
KARL ABARTH je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Če je kdo slučajno naročnik angleške revije EVO, lahko v vsaki reviji pogleda proti koncu revije čase z Bedford autodroma, kjer EVO testira vse avtomobile na čas.

QP je seveda class leader s časom 1:28:35

Ostali so nekako takole:


DB9 1:28:20
RS4 1:28:25
QP 1:28:35
997 1:28:85
SLK 55 Amg 1:29:30
M5 1:29:95
SL600 1:29:95
SL 55 Amg 1:30:05
S65 AMG 1:31:70
Bentley GT 1:32:25


Glede lepote in prestiža nekaj strani nazaj naslikane omejene serije pa mislim, da je brez veze govoriti. Praktično brez konkurence v svojem razredu, kar se tiče šarma. Vsaj po mojem okusu.


O tem testu je moč veliko prebrati - (najde se tudi test sam) – in zanimive informacije o pogojih testiranja, konkurentih … kar skupaj govori v prid dvomov o pravi sliki (prikazu) o zmogljivostih, ki se z drugega zornega kot kažejo v drugačni luči - npr. ta podatek

M5 / Maserati Quatroporte

0 - 80 km/h 3,4 s / 4,2
0 - 100 km/h 4,4 s / 5,7
0 - 120 km/h 5,9 s / 8,0
0 - 140 km/h 7,5 s / 10,2
0 - 160 km/h 9,5 s / 13,5
0 - 180 km/h 11,6 s / 17,2
0 - 200 km/h 14,1 s / 22,3

... poleg večje moči, manjše teže, večje končne hitrosti ipd. … kar vse pomeni, da bi drugačna konfiguracija proge pokazala drugačen rezultat - veliko o tem govori prisotnost "caddy-a" (beri:CADILLAC CTS-V) na testu

Polemike in dvomi se bodo še nadaljevali … in v bližnji prihodnosti se nadejamo podobnega testa – kjer bodo zmogljivosti konkurentov prikazane na drug način (beri:z drugačnimi rezultati)


LP


Ti enostavno ne veš o čem pišeš. Nikjer ni mogoče najdit takšnega testa in če bi pozorno bral, kar sem napisal bi videl da si ga pihnil mimo.


Naslov je " WORLD CLASS" - sledi v dveh stavkih opisan namen testa - M5 : MASERATI/ALPINA/CADILLAC


LP
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Če jan 17, 2008 10:31 am

no...eno vprašanje....imaš dovolj denarja, da si izbereš nekaj od tega: audi RS6, bmw M5, Mercedes E amg...no, sedaj me pa zanima kakšen tip človeka moraš biti, da si izbereš tak avto? Da, razumem cedenje slin ob vseh nalepkah, izpušnih ceveh, velikih gumah...ampak ne predstavljam si človeka, ki bi to oboževal-razen zelo uspešnega biznismena (NE poslovneža) starega 25 let, polnega testosterona, brez otrok, ki bi jih tako razvažal pobruhane v vrtec...enostavno pač ne vidim druge osebe, ki si kupuje tak avto. Oboževalci močnih mašin si bodo kupili BMW 550 ali pa podobno motorizirano konkurenco s svetlim usnjem in lesom v notranjosti ter se na avtocesti smejali voznikom BMW 520d z doplačanim M paketom spojlerčkov...In tem avtomobilom je Maseratti konkurent...je še vedno avto s športno dušo, ampak z veliko mero prefinjenega dizajna in občutka posebnosti...brez 47ih nastavitev diferenciala in 517 načinov menjavanja prestav...a s srcem in dušo. Poleg tega pa 99% kupcev vozil ala M5, RS6...ne sproba svoje kupljene surove moči :)
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če jan 17, 2008 12:00 pm

Karl midva očitno nisva naročnika iste revije ;)


http://www.evo.co.uk/

Iz te revije sem pobral njihove čase na Bedford Autodrome, ne vem pa če jih objavljajo tudi na internetni strani.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov