
KARL ABARTH je napisal/-a:Danes se tudi po zmogljivostih ne more kosat z Nemško konkurenco...
De_Tomaso je napisal/-a:Če je kdo slučajno naročnik angleške revije EVO, lahko v vsaki reviji pogleda proti koncu revije čase z Bedford autodroma, kjer EVO testira vse avtomobile na čas.
QP je seveda class leader s časom 1:28:35
Ostali so nekako takole:
DB9 1:28:20
RS4 1:28:25
QP 1:28:35
997 1:28:85
SLK 55 Amg 1:29:30
M5 1:29:95
SL600 1:29:95
SL 55 Amg 1:30:05
S65 AMG 1:31:70
Bentley GT 1:32:25
Glede lepote in prestiža nekaj strani nazaj naslikane omejene serije pa mislim, da je brez veze govoriti. Praktično brez konkurence v svojem razredu, kar se tiče šarma. Vsaj po mojem okusu.
Dr.M3 je napisal/-a:Dobro Abarth: tvoje šimfanje je že znano. Tako da se na tovja mnenja niti ne oziram več. To je le tvoje prepričanje, da so pač nemške limuzine nekaj več.
V čem je ta Masserati slabši? Menda ne misliš da v image-u.
V udobju?
V voznih lastnostih?
V zanesljivosti? (tukaj tudi ABM ni nekaj jakega veš - v tem primeru si kupi Lexus LS)
Izbranih materialih? (QP ima ogromno usnjenih sestavin v notranjosti)
Ceni?
KARL ABARTH je napisal/-a:De_Tomaso je napisal/-a:Če je kdo slučajno naročnik angleške revije EVO, lahko v vsaki reviji pogleda proti koncu revije čase z Bedford autodroma, kjer EVO testira vse avtomobile na čas.
QP je seveda class leader s časom 1:28:35
Ostali so nekako takole:
DB9 1:28:20
RS4 1:28:25
QP 1:28:35
997 1:28:85
SLK 55 Amg 1:29:30
M5 1:29:95
SL600 1:29:95
SL 55 Amg 1:30:05
S65 AMG 1:31:70
Bentley GT 1:32:25
Glede lepote in prestiža nekaj strani nazaj naslikane omejene serije pa mislim, da je brez veze govoriti. Praktično brez konkurence v svojem razredu, kar se tiče šarma. Vsaj po mojem okusu.
O tem testu je moč veliko prebrati - (najde se tudi test sam) – in zanimive informacije o pogojih testiranja, konkurentih … kar skupaj govori v prid dvomov o pravi sliki (prikazu) o zmogljivostih, ki se z drugega zornega kot kažejo v drugačni luči - npr. ta podatek
M5 / Maserati Quatroporte
0 - 80 km/h 3,4 s / 4,2
0 - 100 km/h 4,4 s / 5,7
0 - 120 km/h 5,9 s / 8,0
0 - 140 km/h 7,5 s / 10,2
0 - 160 km/h 9,5 s / 13,5
0 - 180 km/h 11,6 s / 17,2
0 - 200 km/h 14,1 s / 22,3
... poleg večje moči, manjše teže, večje končne hitrosti ipd. … kar vse pomeni, da bi drugačna konfiguracija proge pokazala drugačen rezultat - veliko o tem govori prisotnost "caddy-a" (beri:CADILLAC CTS-V) na testu
Polemike in dvomi se bodo še nadaljevali … in v bližnji prihodnosti se nadejamo podobnega testa – kjer bodo zmogljivosti konkurentov prikazane na drug način (beri:z drugačnimi rezultati)
LP
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
De_Tomaso je napisal/-a:KARL ABARTH je napisal/-a:De_Tomaso je napisal/-a:Če je kdo slučajno naročnik angleške revije EVO, lahko v vsaki reviji pogleda proti koncu revije čase z Bedford autodroma, kjer EVO testira vse avtomobile na čas.
QP je seveda class leader s časom 1:28:35
Ostali so nekako takole:
DB9 1:28:20
RS4 1:28:25
QP 1:28:35
997 1:28:85
SLK 55 Amg 1:29:30
M5 1:29:95
SL600 1:29:95
SL 55 Amg 1:30:05
S65 AMG 1:31:70
Bentley GT 1:32:25
Glede lepote in prestiža nekaj strani nazaj naslikane omejene serije pa mislim, da je brez veze govoriti. Praktično brez konkurence v svojem razredu, kar se tiče šarma. Vsaj po mojem okusu.
O tem testu je moč veliko prebrati - (najde se tudi test sam) – in zanimive informacije o pogojih testiranja, konkurentih … kar skupaj govori v prid dvomov o pravi sliki (prikazu) o zmogljivostih, ki se z drugega zornega kot kažejo v drugačni luči - npr. ta podatek
M5 / Maserati Quatroporte
0 - 80 km/h 3,4 s / 4,2
0 - 100 km/h 4,4 s / 5,7
0 - 120 km/h 5,9 s / 8,0
0 - 140 km/h 7,5 s / 10,2
0 - 160 km/h 9,5 s / 13,5
0 - 180 km/h 11,6 s / 17,2
0 - 200 km/h 14,1 s / 22,3
... poleg večje moči, manjše teže, večje končne hitrosti ipd. … kar vse pomeni, da bi drugačna konfiguracija proge pokazala drugačen rezultat - veliko o tem govori prisotnost "caddy-a" (beri:CADILLAC CTS-V) na testu
Polemike in dvomi se bodo še nadaljevali … in v bližnji prihodnosti se nadejamo podobnega testa – kjer bodo zmogljivosti konkurentov prikazane na drug način (beri:z drugačnimi rezultati)
LP
Ti enostavno ne veš o čem pišeš. Nikjer ni mogoče najdit takšnega testa in če bi pozorno bral, kar sem napisal bi videl da si ga pihnil mimo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov