A3Turbo4Life je napisal/-a:De_Tomaso je napisal/-a:kobreti je napisal/-a:Audi je prevladoval v rallyu!!!! Audi se bori v DTM-u in je zadnjo dirko zmagal v LeMansu je itak pokazal kaj zmore še pol z bentliyom!!!Pokazal je tud v tistih angleških serijah z A4-ko ,ko so ga mogli obtežit dodatno ,da sop mu lahko drugi konkurirali!!
Bodi brez skrbi ma audi kr nekaj športnih uspehov...samo F1 še ga čaka!!!!
![]()
Pa ,da nebote mislili ,da sem neki audi zagriženec..sam pač večina na avtu mi je všeč!!!
Prevladoval v Rallyu.
Misliš dve zmagi v skupini B, z audijem Quatro? Nikoli ni prevladoval v rallyu res pa je, da je dve sezoni zapored zmagal. Lancia jih je 6. Glede A4 Quatro pa je tako, da je v ETCC normalno obteževanje avtomobilov glede na uspehe in zasnovo. Če zmagaš 10kg, če imaš 6. menjalnik 30kg... Enako je bilo z audijem, ki je pač dobil še dodatno težo zaradi 4X4, nato pa dve sezoni niso uspeli zmagat in so to imeli izgovor za izstop iz tekmovanja.
Rezultati:
http://www.fiatouringcars.com/2k4/?call ... anufac.asp
DTM, to prvenstvo pa je kar nekaj, če ne zmaga ljubljenec sponorjev, organizatorjev... potem prvenstvo kar ukinejo. Saj se še vsi spomnimo leta 93 in 94, ko je nek proizvajalec vstopil v to tekmovanje in praktično pometel z konkurenco (na zmagovalnem avtu so celo otroka v ustih zmaja zamenjali z MB zvezdo), nato pa so cel pokal za eno leto prekinili. Seveda so se zmagovalci takrat zakleli, da ne bodo nikoli več tekmovali v tem pokalu.
Audiju je mogoče pripisati marskikatero odličnost, a bogate zgodovine in tekmovalnih uspehov, žal ne.[/url]
Ja kje pa je Lancia dosegla 6 zmag v skupini B???
Skupina B je bila od zgodnjih 80-h pa do 87 leta, ko so jo prepovedali.
Nobeden drug ni imel "j**c", da bi uvedel 4x4 pogon, ker so takratni strokovnjaki govorili, da se ne bo obneslo. Zgleda da niso imeli prav.
Kakšen pogon je imela lancia S4?![]()
![]()
Bye
Lancia S4 pa je prav tako imale 4X4 (če kdo želi mu lahko posodim knjigo o lancijih izjemnih avtomobil, kjer se najdit tudi S4)
A3Turbo4Life je napisal/-a:Lancia S4 pa je prav tako imale 4X4 (če kdo želi mu lahko posodim knjigo o lancijih izjemnih avtomobil, kjer se najdit tudi S4)
No ravno zato sem napisal, kakšen pogon je imela Lancia S4. Pionir na tem področju pa je bil Audi. Torej skoraj lahko trdim, da če nebi bilo Audija, tudi Lancia nebi vedela kaj je to 4x4.![]()
Bye
A3Turbo4Life je napisal/-a:Poznam Jensena, ampak v rallyu ga ni bilo. Za rally so vsi strokovnjaki govorili, da je 4x4 pretežek. Če se nebi spravil AUDI k tej zadevi, si lancia še tudi nebi doolgo prišla gor, da je to fina zadeva, saj so bili uspešni z samo zadnjim pogonom.
Bye
A3Turbo4Life je napisal/-a:Poznam Jensena, ampak v rallyu ga ni bilo. Za rally so vsi strokovnjaki govorili, da je 4x4 pretežek. Če se nebi spravil AUDI k tej zadevi, si lancia še tudi nebi doolgo prišla gor, da je to fina zadeva, saj so bili uspešni z samo zadnjim pogonom.
De_Tomaso je napisal/-a:Problem ni v težkem nosu, ampak v zasnovi pogona. Audiji imajo sredisnki diferencial Torsen, ki je samozaporen in razporeja moč glede na razliko navorov na oseh. Torej ko začenja ena os izgubljati moč Torsen začne tej osi dodeljevati več moči in drugi manj. Sistem je najboljši možen, če ga namestimo na zadnjo os (Delta Integral, 155 Q4, S2000, F288 GTO, F40, F360...), v primeru, da ga pa vgradimo kot sredinski diferencil pa se pojavi točno določen problem. Kolesa lahko najbolje prenašajo le eno vrsto bremenitev na enkrat, torej ali v smeri vožnje (pogonska sila) ali bočne sile zaradi zavijanja. Kolo, ki pa je hkrati obremenjeno zaradi pogona in zaradi zavijanja pa zelo slabo prenaša obremenitve in navadno začne zdrsovati (problem prednje gnanih vozil). Pa poglejmo kje leži težava Audijevega pogona: avtomobil začne zavijati v ovinku in zaradi premagovanja bočnih sil zaradi zavijana začno prednja kolesa prenešati na cesto manj navora kot so ga med vožnjo naravnost. Torsen to razliko zazna in dodeli prednjim kolesom več moči, kar povzroči, da odvzame moč zadnjim kolesom in da prednja kolesa še bolj začno drseti. Avto tako v ovinku zelo podkrmari.
Zgradba s sredinjskim Torsnom je vsekakor optimalna za sneg, a žal hkrati porazna za asfalt.
Zato tudi Audijevi uspehi niso trajali več kot dve (pogojno tri) leti.
K sreči se je elektronika v zadnjem desetletju toliko razvila, da se danes da vse uravnavati.
Fast-B je napisal/-a:Audi RS3 pomoje ne bo imel torsen diferenciala, saj a3 imajo haldex sklopko. Drgač pa je audi s štirikolesnim pogonom še vedno manj podkrmarjen kot samo s prednim. Ko se sprednje gume zavrtijo v prazno odvzame navor na sprednjih gumah in ga dodeli zadnjim tako ne pride do tako velikega podkrmarjenja. So pa res stroški vzdrževanja štirikolesnega vozila veliko večji, sam 350KM na sprednji pogon bi bilo zelo težko vost![]()
Drugače pa za take moči je še vedno najboljši zadnji pogon al štirikolesni
-EC- je napisal/-a:Fast-B je napisal/-a:Pa baje je ful težje ulovit štirikolesnika kot dvo kadar začne avto zanašat!
Baje ga je res težje ulovit, samo pa bo zdrsnil veliko kasneje kot dvokolesnik.
Lp!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov