Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
dules
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Ne dec 28, 2003 2:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a dules Pe maj 21, 2004 2:12 pm

upam de jih bo kej več kakor jih je v kranju sam ena dva - ta starga !!
Volkswagen Golf MK1 motor 1.1 letnik 1978 v obnavljanju ter Golf MK4 1.9 TDi 130 Konj letnik 2003
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso So maj 22, 2004 4:07 pm

A3Turbo4Life je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:
kobreti je napisal/-a:Audi je prevladoval v rallyu!!!! Audi se bori v DTM-u in je zadnjo dirko zmagal v LeMansu je itak pokazal kaj zmore še pol z bentliyom!!!Pokazal je tud v tistih angleških serijah z A4-ko ,ko so ga mogli obtežit dodatno ,da sop mu lahko drugi konkurirali!!
Bodi brez skrbi ma audi kr nekaj športnih uspehov...samo F1 še ga čaka!!!!
:wink:
Pa ,da nebote mislili ,da sem neki audi zagriženec..sam pač večina na avtu mi je všeč!!! :wink:


Prevladoval v Rallyu.


Misliš dve zmagi v skupini B, z audijem Quatro? Nikoli ni prevladoval v rallyu res pa je, da je dve sezoni zapored zmagal. Lancia jih je 6. Glede A4 Quatro pa je tako, da je v ETCC normalno obteževanje avtomobilov glede na uspehe in zasnovo. Če zmagaš 10kg, če imaš 6. menjalnik 30kg... Enako je bilo z audijem, ki je pač dobil še dodatno težo zaradi 4X4, nato pa dve sezoni niso uspeli zmagat in so to imeli izgovor za izstop iz tekmovanja.

Rezultati:
http://www.fiatouringcars.com/2k4/?call ... anufac.asp



DTM, to prvenstvo pa je kar nekaj, če ne zmaga ljubljenec sponorjev, organizatorjev... potem prvenstvo kar ukinejo. Saj se še vsi spomnimo leta 93 in 94, ko je nek proizvajalec vstopil v to tekmovanje in praktično pometel z konkurenco (na zmagovalnem avtu so celo otroka v ustih zmaja zamenjali z MB zvezdo), nato pa so cel pokal za eno leto prekinili. Seveda so se zmagovalci takrat zakleli, da ne bodo nikoli več tekmovali v tem pokalu.


Audiju je mogoče pripisati marskikatero odličnost, a bogate zgodovine in tekmovalnih uspehov, žal ne.[/url]


Ja kje pa je Lancia dosegla 6 zmag v skupini B???

Skupina B je bila od zgodnjih 80-h pa do 87 leta, ko so jo prepovedali.

Nobeden drug ni imel "j**c", da bi uvedel 4x4 pogon, ker so takratni strokovnjaki govorili, da se ne bo obneslo. Zgleda da niso imeli prav.

Kakšen pogon je imela lancia S4? :roll: :wink:

Bye



Nisem pisal za skupino B ampak, sem mislil za proizvajalce nasploh. Lancia Stratos in Delta Integral pa sta bili misljeni pod šestimi zaporednimi naslovi. Lancia S4 pa je prav tako imale 4X4 (če kdo želi mu lahko posodim knjigo o lancijih izjemnih avtomobil, kjer se najdit tudi S4), a resničen konkurent, ki je audija tudi prekašal je bil 205 T16. Sicer pa je Audi v resnici osvojil ekipni naslov le 1982 leta, leta 1981 pa je le Hannu Mikkola osvojil s quatrom tretje mesto med vozniki.


A pustimo uspehe v športu, saj ste brez dileme vsi izjemni poznavalci zgodovine moto športa.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So maj 22, 2004 4:24 pm

Kako sm pa lahko jest tale thread spregledu o RS3, ojoj :(

Uglavnem men ful hud avto. Masina bo pomoje 3.2 s ksno turbinco. 3.0 masine mislm da VAG nima, edino en TDI za A8 je tm nekje okol, mogoce mal cez. Po moje zgleda dost bols k BMW1, k mi ni vsec... mogoce bo na cestah bols zgledu.

Edino nekaj mi ni jasno, a ni blo pr RS6 plus napisano, da naj Audi kao ne bi vec delu RS variant?

Pa se neki, ce bo kdo kupu, a me bo prosim pelju en krog :oops: 8)
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo So maj 22, 2004 4:29 pm

Men je ta avto prava zverina. Prejšn tedn sm vidu enga z nemško registracijo (A3, ne RS3), srebro modre barve, z 19" gumami, body kit... Men je skor čeljust dol padla. Srečal sem ga na meji z Avstrijo. Ko smo čakal...

Z eno besdo - NORO!
 
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Po avg 18, 2003 8:58 am
Kraj: Celje

Napisal/-a A3Turbo4Life Ne maj 23, 2004 2:45 pm

Lancia S4 pa je prav tako imale 4X4 (če kdo želi mu lahko posodim knjigo o lancijih izjemnih avtomobil, kjer se najdit tudi S4)


No ravno zato sem napisal, kakšen pogon je imela Lancia S4. Pionir na tem področju pa je bil Audi. Torej skoraj lahko trdim, da če nebi bilo Audija, tudi Lancia nebi vedela kaj je to 4x4. :wink:

Bye
Uno Turbo Racing - Slippery when boosting
-----------------------------------------------------------
Sex is one of the most wholesome, beautiful and natural experiences that money can buy
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne maj 23, 2004 9:41 pm

A3Turbo4Life je napisal/-a:
Lancia S4 pa je prav tako imale 4X4 (če kdo želi mu lahko posodim knjigo o lancijih izjemnih avtomobil, kjer se najdit tudi S4)


No ravno zato sem napisal, kakšen pogon je imela Lancia S4. Pionir na tem področju pa je bil Audi. Torej skoraj lahko trdim, da če nebi bilo Audija, tudi Lancia nebi vedela kaj je to 4x4. :wink:

Bye


Poišči Jensen FF (1966-1971)
 
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Po avg 18, 2003 8:58 am
Kraj: Celje

Napisal/-a A3Turbo4Life Po maj 24, 2004 12:07 pm

Poznam Jensena, ampak v rallyu ga ni bilo. Za rally so vsi strokovnjaki govorili, da je 4x4 pretežek. Če se nebi spravil AUDI k tej zadevi, si lancia še tudi nebi doolgo prišla gor, da je to fina zadeva, saj so bili uspešni z samo zadnjim pogonom.

Bye
Uno Turbo Racing - Slippery when boosting
-----------------------------------------------------------
Sex is one of the most wholesome, beautiful and natural experiences that money can buy
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po maj 24, 2004 12:23 pm

A3Turbo4Life je napisal/-a:Poznam Jensena, ampak v rallyu ga ni bilo. Za rally so vsi strokovnjaki govorili, da je 4x4 pretežek. Če se nebi spravil AUDI k tej zadevi, si lancia še tudi nebi doolgo prišla gor, da je to fina zadeva, saj so bili uspešni z samo zadnjim pogonom.

Bye



Imaš prav, res pa je tudi, da v tistem letu ni bil edini Audi, ki je žačel uporabljati 4X4, morda je le prvi s takšno odločitvijo spodbudil druge, da niso spali in so se tudi sami lotili gradnje 4X4 avtomobilov. Vsekakor pa ta pomembna točka še ne prinese športne slave Audiju.

Žal pač Audi nima bogate zgodovine in to ostaja dejstvo.

Nihče pa ne pravi, da niso v zadnjem času začeli delati dobrih avtomobilov.
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte Po maj 24, 2004 1:23 pm

A3Turbo4Life je napisal/-a:Poznam Jensena, ampak v rallyu ga ni bilo. Za rally so vsi strokovnjaki govorili, da je 4x4 pretežek. Če se nebi spravil AUDI k tej zadevi, si lancia še tudi nebi doolgo prišla gor, da je to fina zadeva, saj so bili uspešni z samo zadnjim pogonom.

Za Audi Quattro je bila zadosti Lancia 037. :twisted: Pa je imela samo pogon na zadnja kolesa. So morali pri Audiju Quattra navit, da je imel še enkrat več konjev kot 037, pa skrajšat (Sport Quattro), da so leta 84 spet zmagali. :)
Delta S4 je bil pa... nad avto. Tko mimogrede... leta 86, je Toivonen z Delto S4 na Portugalskem naredil en krog po F1 progi v Estorilu. Z rezultatom bi prišel na 6 startno pozicijo. Toliko o norcih v avtih B grupe. :twisted:

PS. Se mi pa zdi, da imajo Audiji od Quattra naprej pretežke nosove. Vsi rinejo ven iz ovinkov.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po maj 24, 2004 2:42 pm

Problem ni v težkem nosu, ampak v zasnovi pogona. Audiji imajo sredisnki diferencial Torsen, ki je samozaporen in razporeja moč glede na razliko navorov na oseh. Torej ko začenja ena os izgubljati moč Torsen začne tej osi dodeljevati več moči in drugi manj. Sistem je najboljši možen, če ga namestimo na zadnjo os (Delta Integral, 155 Q4, S2000, F288 GTO, F40, F360...), v primeru, da ga pa vgradimo kot sredinski diferencil pa se pojavi točno določen problem. Kolesa lahko najbolje prenašajo le eno vrsto bremenitev na enkrat, torej ali v smeri vožnje (pogonska sila) ali bočne sile zaradi zavijanja. Kolo, ki pa je hkrati obremenjeno zaradi pogona in zaradi zavijanja pa zelo slabo prenaša obremenitve in navadno začne zdrsovati (problem prednje gnanih vozil). Pa poglejmo kje leži težava Audijevega pogona: avtomobil začne zavijati v ovinku in zaradi premagovanja bočnih sil zaradi zavijana začno prednja kolesa prenešati na cesto manj navora kot so ga med vožnjo naravnost. Torsen to razliko zazna in dodeli prednjim kolesom več moči, kar povzroči, da odvzame moč zadnjim kolesom in da prednja kolesa še bolj začno drseti. Avto tako v ovinku zelo podkrmari.

Zgradba s sredinjskim Torsnom je vsekakor optimalna za sneg, a žal hkrati porazna za asfalt.

Zato tudi Audijevi uspehi niso trajali več kot dve (pogojno tri) leti.

K sreči se je elektronika v zadnjem desetletju toliko razvila, da se danes da vse uravnavati.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So jun 12, 2004 9:14 am

De_Tomaso je napisal/-a:Problem ni v težkem nosu, ampak v zasnovi pogona. Audiji imajo sredisnki diferencial Torsen, ki je samozaporen in razporeja moč glede na razliko navorov na oseh. Torej ko začenja ena os izgubljati moč Torsen začne tej osi dodeljevati več moči in drugi manj. Sistem je najboljši možen, če ga namestimo na zadnjo os (Delta Integral, 155 Q4, S2000, F288 GTO, F40, F360...), v primeru, da ga pa vgradimo kot sredinski diferencil pa se pojavi točno določen problem. Kolesa lahko najbolje prenašajo le eno vrsto bremenitev na enkrat, torej ali v smeri vožnje (pogonska sila) ali bočne sile zaradi zavijanja. Kolo, ki pa je hkrati obremenjeno zaradi pogona in zaradi zavijanja pa zelo slabo prenaša obremenitve in navadno začne zdrsovati (problem prednje gnanih vozil). Pa poglejmo kje leži težava Audijevega pogona: avtomobil začne zavijati v ovinku in zaradi premagovanja bočnih sil zaradi zavijana začno prednja kolesa prenešati na cesto manj navora kot so ga med vožnjo naravnost. Torsen to razliko zazna in dodeli prednjim kolesom več moči, kar povzroči, da odvzame moč zadnjim kolesom in da prednja kolesa še bolj začno drseti. Avto tako v ovinku zelo podkrmari.

Zgradba s sredinjskim Torsnom je vsekakor optimalna za sneg, a žal hkrati porazna za asfalt.

Zato tudi Audijevi uspehi niso trajali več kot dve (pogojno tri) leti.


K sreči se je elektronika v zadnjem desetletju toliko razvila, da se danes da vse uravnavati.


Ne De_Tomaso, nism se nate spravu :wink: , ampak Audi s quattro pogonom ne podkrmari zarad torsena, ampak zarad težkega nosu, na spolzkem asfaltu, boš z močnim motorjem tud zadn konc ven spravu, malenkostno, ampak boš ga pa, glih tolk da ti bo smer popravu, drugač pa Audi podkrmari predvsem zarad težkega nosu, tolk o quattru...vem kaj govorim...Pol je pa tle še kolesna geometrija (optika), ki lhk prinese čudežne rezultate glede pod in prekrmarjenja...

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Fast-B
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: Ne sep 14, 2003 3:57 pm

Napisal/-a Fast-B So jun 12, 2004 9:35 am

Audi RS3 pomoje ne bo imel torsen diferenciala, saj a3 imajo haldex sklopko. Drgač pa je audi s štirikolesnim pogonom še vedno manj podkrmarjen kot samo s prednim. Ko se sprednje gume zavrtijo v prazno odvzame navor na sprednjih gumah in ga dodeli zadnjim tako ne pride do tako velikega podkrmarjenja. So pa res stroški vzdrževanja štirikolesnega vozila veliko večji, sam 350KM na sprednji pogon bi bilo zelo težko vost :wink:
Drugače pa za take moči je še vedno najboljši zadnji pogon al štirikolesni :twisted:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So jun 12, 2004 10:36 am

Fast-B je napisal/-a:Audi RS3 pomoje ne bo imel torsen diferenciala, saj a3 imajo haldex sklopko. Drgač pa je audi s štirikolesnim pogonom še vedno manj podkrmarjen kot samo s prednim. Ko se sprednje gume zavrtijo v prazno odvzame navor na sprednjih gumah in ga dodeli zadnjim tako ne pride do tako velikega podkrmarjenja. So pa res stroški vzdrževanja štirikolesnega vozila veliko večji, sam 350KM na sprednji pogon bi bilo zelo težko vost :wink:
Drugače pa za take moči je še vedno najboljši zadnji pogon al štirikolesni :twisted:


Točno Fast-B, A3 ma haldex...no sej moj namen je bil sam pojasnt zakaj audiji podkrmarijo, drgač je pa haldex mal slabši glede tega kot torsen, ker morajo kolesa najprej zdrsnit...Haldex ma pa a3 zarad prečno vgrajenga motorja, tisti k majo pa vzdolžno majo pa quattro :wink:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti So jun 12, 2004 12:01 pm

Zakaj pa so stroški vzdrževanja dražji za 4x4 avto razn poraba seveda!!??
:?:
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So jun 12, 2004 1:19 pm

zto kr kuplunga bolj trpi, obraba pogonskega sklopa nasploh je vecja...vecja teza, zavore bolj trpijo...itd,itd :wink:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim So jun 12, 2004 1:23 pm

ja pa še ena zanimivost. k sm brau u navodilh od avtomobila, piše, da pri avto vleki avto ne sme biti z 2 kolesi na tleh. (prenje ali zadnje) mora bit natovorjen na tovrnjak. drugač pa..sj ni nevem kakšnih stroškov z 4x4 pogonom. mal več bencina. to občutš..ran če ti ne gre kkšn dif. u k**** :wink: Lp
 
Uporabniški avatar
Fast-B
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: Ne sep 14, 2003 3:57 pm

Napisal/-a Fast-B So jun 12, 2004 1:30 pm

Mislem da eni štirikolesniki so lahko tudi z zadnjimi kolesi na tleh sm nisem prepričan :?
Drugač se pa kr dost pozna razlika v ceni med vzdrževanjem avtomobila s štirikolesnim pogonom.
Torsen ubistvu skos daje navor na vsa kolesa med tem ko haldex da navor le na prednja kolesa ko pa ta zdrsnejo se navor porazdeli še na zadnja.
Pa baje je ful težje ulovit štirikolesnika kot dvo kadar začne avto zanašat!
SlikaSlika
 
-EC-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: Ne mar 28, 2004 2:38 pm
Kraj: 1231

Napisal/-a -EC- So jun 12, 2004 1:38 pm

Fast-B je napisal/-a:Pa baje je ful težje ulovit štirikolesnika kot dvo kadar začne avto zanašat!


Baje ga je res težje ulovit, samo pa bo zdrsnil veliko kasneje kot dvokolesnik.


Lp!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So jun 12, 2004 2:56 pm

-EC- je napisal/-a:
Fast-B je napisal/-a:Pa baje je ful težje ulovit štirikolesnika kot dvo kadar začne avto zanašat!


Baje ga je res težje ulovit, samo pa bo zdrsnil veliko kasneje kot dvokolesnik.


Lp!


To je skrajno zgrešeno razmišljanje...pogon ne pripomore k večji hitrosti v ovinku...oziroma zelo malo!!! Tle je važno podvozje, gume in ostale stvari, ki ustvarjajo oprijem s podlago, AWD pomaga pri prenosu moči na podlago, kar se kaže v tem da ne koplje iz ovinka ampak se samo katapultira, ne glede na podlago...Tud prednji pogon ma recimo nekatere prednosti v primerjavi z zadnjim, pa tud slabosti, in obratno, je pa zadnji pogon definitivno športnejša stvar, saj do neke mere zmanjšuje podkrmarjenje, ki je v svetu "hitre vožnje" skrajno nezaželen pojav...sprednji pogon je tud neprimeren za 250+ konjev, ker avto enostavno preveč koplje...Tle se mnogo bolje odreže zadnji pogon, še bolj pa AWD, kot tudi pri izhodu iz ovinka, ker avto ne beži proti robu cestišča ampak nos kvečjemu obrača proti notranji strani...Tako kot Alfa 147 pri top gearu s 326 KM na sprednjih kolesih...huh...treba je sam vidit to kku je nos šou naravnost...konji so pa nardil svoje po ravnini...zato pa tak čas... :wink:

Glede lovljenja je pa vsak pogon dobr naštudirat, od sprednjega do AWD... Je pa res da če si neizkušen je AWD lahko zahrbten, ker vse gume več al manj naenkrat zgubijo oprijem...tisti ki zna, bo drsel, tisti ki ne zna bo zdrsnil... Pravjo da če znaš z AWD-jem, da je zavora v primeru ko začne avto zanašat, če ne najslabša, pa vsaj najskrajnejša izbira, volan v pravo smer, pa po gasu...:wink: Je pa vožnja z AWD vseeno bolj podobna FWD kot pa RWD...
Treba je pa vedit še neki, malokateri avto ma danes res športno zasnovo pogona, tud BMW-ju ki ma RWD, še kako manjka diferencialna zapora...prav tako obstaja mnogo različnih 4 kolesnih pogonov...od haldex-a ki je najbolj penzionistična varjanta, pa do ultra hudega Mitsubishijevega pogona, ki si res zasluži besedo športno...

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna So jun 12, 2004 3:23 pm

stirikolesni pogoni so res spica, drgac pa una alfa k je bla v top gearu(326KM) je mela pomoje 30% zaporo diferenciala,neki je sam se zmer ni to to za tko mocn avto :wink:
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov