Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport So avg 13, 2005 5:23 pm

Opala, sam tole je pa kr hudo. Bi skor loh reku da mi deluje kot najlepši porsche če bo tak pršu.. ;)
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo So avg 13, 2005 5:33 pm

Ful dobr! Ga bom kar kupu.. :lol:
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter So avg 27, 2005 3:08 pm

Evo sm nasu se dve slikci
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/88895/d_ams_fotoshow_detail?skip=1

Men avto uredu zgleda, sam da ga ne nardijo cisti luksuz z manj sportnosti
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Po nov 07, 2005 3:41 pm

Še enki novega. Ta športna limuzina že počasi dobiva obliko, ampak nekaj me moti. Zakaj Porsche sili v kategorijo velikih super limuzin, saj tem vztrajno pada priljubljenost. Pa še sami so začeli s tem trendom - Cayenne. Kakorkoli...

A mogoče kdo ve, kako dobro se prodaja CLS?

LP,
don CONSIGLIO
Priponke
untitled66.JPG
Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Po nov 07, 2005 7:27 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:Še enki novega. Ta športna limuzina že počasi dobiva obliko, ampak nekaj me moti. Zakaj Porsche sili v kategorijo velikih super limuzin, saj tem vztrajno pada priljubljenost. Pa še sami so začeli s tem trendom - Cayenne. Kakorkoli...

A mogoče kdo ve, kako dobro se prodaja CLS?

LP,
don CONSIGLIO


Porsche je v končni fazi proizvajalec, ki se mu gre za profitabilnost. Če naj preživi, se mora prilagajati trgu. Osebno mi je koncept športne limuzine bolj všeč kot izdelava športnih terencev... Kar se tiče priljubljenosti je to stvar debate. Mene ne moti, vse dokler bodo izdelovali (za moje pojme) najboljša športna vozila na svetu. Ferrari si butično proizvodnjo zaradi Fiata sicer lahko privošči, vendar se nizke proizvodne številke kažejo tudi v pomanjkljivi varnosti teh vozil (do danes nobeno njihovo vozilo nima stranskih varnostnih mehov, prav tako pa imajo nekateri modeli težave z vžigom ob trku), saj nizek volumen pomeni manj denarja za razvoj. Sicer so pod okriljem Fiata, vendar si tudi ta ne more privoščiti vanje slepo metati denar.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Po nov 07, 2005 8:44 pm

Sploh ni vec vmesna primerjava Ferrari - Porsche. Nekako Porsche gre vedno bolj v multi prodajne izdelke in s tem v vecjo profitnost in manj v ekskluzivnost. Zato pomoje je bolsa primerjava Maserati - Porsche, ker so pac v istem cenovnem razredu, delajo priblizno enake izdelke in imajo bolj podobno politiko.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Po nov 07, 2005 9:39 pm

Dejch je napisal/-a:Sploh ni vec vmesna primerjava Ferrari - Porsche. Nekako Porsche gre vedno bolj v multi prodajne izdelke in s tem v vecjo profitnost in manj v ekskluzivnost. Zato pomoje je bolsa primerjava Maserati - Porsche, ker so pac v istem cenovnem razredu, delajo priblizno enake izdelke in imajo bolj podobno politiko.


Primerjava je še kako umesna. Porsche in Ferrari oba izdelujeta vrhunska športna vozila, medtem ko se znamka Maserati osredotoča na segment GT. Kar se tiče ekskluzivnosti tega pogleda Evropejci ne delimo s svojimi ameriškimi kolegi. Edini razlog, da je v Ameriki Ferrari obravnavan kot bolj ekskluzivno vozilo, je v tem, da dobava ne dohaja povpraševanja. V Evropi temu pač ni tako.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec To nov 08, 2005 10:20 am

PureTNT je napisal/-a:
Dejch je napisal/-a:Sploh ni vec vmesna primerjava Ferrari - Porsche. Nekako Porsche gre vedno bolj v multi prodajne izdelke in s tem v vecjo profitnost in manj v ekskluzivnost. Zato pomoje je bolsa primerjava Maserati - Porsche, ker so pac v istem cenovnem razredu, delajo priblizno enake izdelke in imajo bolj podobno politiko.


Primerjava je še kako umesna. Porsche in Ferrari oba izdelujeta vrhunska športna vozila, medtem ko se znamka Maserati osredotoča na segment GT. Kar se tiče ekskluzivnosti tega pogleda Evropejci ne delimo s svojimi ameriškimi kolegi. Edini razlog, da je v Ameriki Ferrari obravnavan kot bolj ekskluzivno vozilo, je v tem, da dobava ne dohaja povpraševanja. V Evropi temu pač ni tako.


kar se ekskluzivnosti tiče je tudi v evropi ferrari daleč spredaj- zakaj?
zato ker se porsche začne pr 15mio ferari pa pr 25mio- nevem točno
dejstvo je da se po lj trenutno vozi verjetno preko 50 porschejev in le nekaj ferarijev, lambotov....
lp
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To nov 08, 2005 1:05 pm

kljukec je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Dejch je napisal/-a:Sploh ni vec vmesna primerjava Ferrari - Porsche. Nekako Porsche gre vedno bolj v multi prodajne izdelke in s tem v vecjo profitnost in manj v ekskluzivnost. Zato pomoje je bolsa primerjava Maserati - Porsche, ker so pac v istem cenovnem razredu, delajo priblizno enake izdelke in imajo bolj podobno politiko.


Primerjava je še kako umesna. Porsche in Ferrari oba izdelujeta vrhunska športna vozila, medtem ko se znamka Maserati osredotoča na segment GT. Kar se tiče ekskluzivnosti tega pogleda Evropejci ne delimo s svojimi ameriškimi kolegi. Edini razlog, da je v Ameriki Ferrari obravnavan kot bolj ekskluzivno vozilo, je v tem, da dobava ne dohaja povpraševanja. V Evropi temu pač ni tako.


kar se ekskluzivnosti tiče je tudi v evropi ferrari daleč spredaj- zakaj?
zato ker se porsche začne pr 15mio ferari pa pr 25mio- nevem točno
dejstvo je da se po lj trenutno vozi verjetno preko 50 porschejev in le nekaj ferarijev, lambotov....
lp


Porschejev je več zato, ker jih Porsche lahko proda. Ferrari takšnega števila svojih vozil pač ne bi bil sposoben prodati, tudi ob znižanih cenah ne. Sploh, če servis ob dopolnjenih 15.000 kilometrih lahko stane tudi 10.000 evrov, kar je posledica nekvalitetne izdelave. Toliko o ekskluzivnosti, žal.
 
Uporabniški avatar
AMG Kompressor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Če nov 03, 2005 5:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a AMG Kompressor To nov 08, 2005 3:47 pm

se čist strinjam z Pure TNT!!! Ferrari tut lahko naredi toliko vozil a jih nebo prodal!!!!ekskluzivnost gor al dol, naj Ferari je Enzo in naj Porsche je Carerra GT in avta sta za moje pojme primerljiva, na progi je baje Porsche celo boljši, pa v bremzanju!!! za Ferrari je pa jasn da poti vodijo tja kjer je že RR in Bugatti -v tako ekskluzivnost da se ne prodaja!! pa Porsche se tok dobr prodaja ker je kvalitetn, z njim lahko nabijš kilometre in je uporabn tut za daljšo turo, medtem k si lastniki Ferrarijev ne upajo jet km dlje ker se lohka kej pokvari!!! a je že kdo slišal za Ferraija k ma 100K prevoženih -NE - vse jasna!!!

tale Panamera bo sam še zboljšala že tako naj naj status Porscha (btw: to je najdonosnejša avto firma na svetu in to z samo 76000 prodanimi vozili letno)!!!

nekdo je vprašu za prodajo CLS-a: prodjaj se malo nad pričakovanji, sedaj ko je navoljo tut 320CDI (prej je biu sam v Nemčiji) se še bolj prodaja, baje gre v Ameriki za med in tut v Nemčiji!!!! predvsem AMG verzije so hit v Ameriki, Švici, Italiji,Rusiji , Nemčiji in Avstriji!!!

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO To nov 08, 2005 3:57 pm

PureTNT je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Dejch je napisal/-a:Sploh ni vec vmesna primerjava Ferrari - Porsche. Nekako Porsche gre vedno bolj v multi prodajne izdelke in s tem v vecjo profitnost in manj v ekskluzivnost. Zato pomoje je bolsa primerjava Maserati - Porsche, ker so pac v istem cenovnem razredu, delajo priblizno enake izdelke in imajo bolj podobno politiko.


Primerjava je še kako umesna. Porsche in Ferrari oba izdelujeta vrhunska športna vozila, medtem ko se znamka Maserati osredotoča na segment GT. Kar se tiče ekskluzivnosti tega pogleda Evropejci ne delimo s svojimi ameriškimi kolegi. Edini razlog, da je v Ameriki Ferrari obravnavan kot bolj ekskluzivno vozilo, je v tem, da dobava ne dohaja povpraševanja. V Evropi temu pač ni tako.


kar se ekskluzivnosti tiče je tudi v evropi ferrari daleč spredaj- zakaj?
zato ker se porsche začne pr 15mio ferari pa pr 25mio- nevem točno
dejstvo je da se po lj trenutno vozi verjetno preko 50 porschejev in le nekaj ferarijev, lambotov....
lp


Porschejev je več zato, ker jih Porsche lahko proda. Ferrari takšnega števila svojih vozil pač ne bi bil sposoben prodati, tudi ob znižanih cenah ne. Sploh, če servis ob dopolnjenih 15.000 kilometrih lahko stane tudi 10.000 evrov, kar je posledica nekvalitetne izdelave. Toliko o ekskluzivnosti, žal.


Na žalost je baje res tako. Vendar pa delajo v tem trenutku ravno na tem (večji prodaji namreč). Očitno so prepričani, da lahko pripravijo model, ki se bolj množično prodajal. Porsche je očitno v preteklosti izbral pravo pot. Ferrari pa verjame v to:

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 80&start=0

Me pa res zanima, če mu bo uspelo.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To nov 08, 2005 5:22 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Dejch je napisal/-a:Sploh ni vec vmesna primerjava Ferrari - Porsche. Nekako Porsche gre vedno bolj v multi prodajne izdelke in s tem v vecjo profitnost in manj v ekskluzivnost. Zato pomoje je bolsa primerjava Maserati - Porsche, ker so pac v istem cenovnem razredu, delajo priblizno enake izdelke in imajo bolj podobno politiko.


Primerjava je še kako umesna. Porsche in Ferrari oba izdelujeta vrhunska športna vozila, medtem ko se znamka Maserati osredotoča na segment GT. Kar se tiče ekskluzivnosti tega pogleda Evropejci ne delimo s svojimi ameriškimi kolegi. Edini razlog, da je v Ameriki Ferrari obravnavan kot bolj ekskluzivno vozilo, je v tem, da dobava ne dohaja povpraševanja. V Evropi temu pač ni tako.


kar se ekskluzivnosti tiče je tudi v evropi ferrari daleč spredaj- zakaj?
zato ker se porsche začne pr 15mio ferari pa pr 25mio- nevem točno
dejstvo je da se po lj trenutno vozi verjetno preko 50 porschejev in le nekaj ferarijev, lambotov....
lp


Porschejev je več zato, ker jih Porsche lahko proda. Ferrari takšnega števila svojih vozil pač ne bi bil sposoben prodati, tudi ob znižanih cenah ne. Sploh, če servis ob dopolnjenih 15.000 kilometrih lahko stane tudi 10.000 evrov, kar je posledica nekvalitetne izdelave. Toliko o ekskluzivnosti, žal.


Na žalost je baje res tako. Vendar pa delajo v tem trenutku ravno na tem (večji prodaji namreč). Očitno so prepričani, da lahko pripravijo model, ki se bolj množično prodajal. Porsche je očitno v preteklosti izbral pravo pot. Ferrari pa verjame v to:

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 80&start=0

Me pa res zanima, če mu bo uspelo.

LP,
don CONSIGLIO


S tem modelom sem prepričan, da jim bo uspelo, vprašanje je le, če jim bo uspeh uspelo obdržat (osebno na to močno upam). Ta model po mojem krvavo potrebujejo.

Mimogrede, iz prvotnih 349 Enzov je številka zrasla na 399 (+1 dobrodelni, kar jih naredi 400), saj je dobiček od serije 349 prodanih avtomobilov, ki je znašal okoli 20 mio. dolarjev, šel naravnost v žep Luce de Montezzemola, kot bonus za uspešno prodajo. Ferrari je trenutno vsekakor v zelenih številkah, vendar nihče ne ve kako dolgo to lahko traja, tako da predstavitev cenejšega modela v večji kvantiteti ni napaka, če jim bo le uspelo napraviti kvaliteten avto, ki ne bo zahteval divjega vzdrževanja. To prihaja iz ust človeka, ki je izjemno cenjena Ferrarijeva stranka in se je tudi udeležil tudi programa FXX. Od tu tudi slika izjemno high-tech delovnega odra pri sestavljanju teh vozil 8) :

Slika

Slika

Lp
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To nov 08, 2005 8:14 pm

Hehe kaki šalabajzeri so tile italjani.Kako sm se smejal ko sm vidu tista vrata podprta z pločevinkami barve.Čist zares.Pa sm velik fan Ferrarija oz. mi je to sanjski avto.
Če pa bi imel na voljo Ferrarija in Porscheja ne bi prav veliko ramišljal in se takoj odločil za italjana.

Je pa zanimivo videt kako delajo te stvari.Spominja me na izdelavo specialnih delov pri MV Agusti( PureTNT, poznaš Agusto?) v njihovi delavnici v San Marinu(MV Agusta Corse).Tam motorje sestavljajo v delavnici, potem pa jih imajo parkirane malo v delavnici, malo v salonu, malo pa v pisarnah delavcev med računalniki in pisalnimi mizami. :lol:

Posrche Panamera: meni izgleda veliko bolje kot CLS. Kaki bodo motorji? Najbrž predelan osemvaljnik iz Cayenna, z močjo čez 500 konj?
Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To nov 08, 2005 8:26 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Hehe kaki šalabajzeri so tile italjani.Kako sm se smejal ko sm vidu tista vrata podprta z pločevinkami barve.Čist zares.Pa sm velik fan Ferrarija oz. mi je to sanjski avto.
Če pa bi imel na voljo Ferrarija in Porscheja ne bi prav veliko ramišljal in se takoj odločil za italjana.

Je pa zanimivo videt kako delajo te stvari.Spominja me na izdelavo specialnih delov pri MV Agusti( PureTNT, poznaš Agusto?) v njihovi delavnici v San Marinu(MV Agusta Corse).Tam motorje sestavljajo v delavnici, potem pa jih imajo parkirane malo v delavnici, malo v salonu, malo pa v pisarnah delavcev med računalniki in pisalnimi mizami. :lol:

Posrche Panamera: meni izgleda veliko bolje kot CLS. Kaki bodo motorji? Najbrž predelan osemvaljnik iz Cayenna, z močjo čez 500 konj?


Ne vem ničesar definitivnega, ker razvoj še poteka, se pa po tovarni govori, da bo imel najvišji model vgrajen kar V10 iz CGT. Nižnji modeli bodo zagotovo izpeljanke V8 iz Cayenna. Kar se tiče izbire Porscheja in Ferrarija bi se znala zgoditi oba, vendar bi bil na prvem mestu zagotovo Porsche, predvsem zaradi večje zanesljivosti in performans.

Lp
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To nov 08, 2005 8:27 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Hehe kaki šalabajzeri so tile italjani.Kako sm se smejal ko sm vidu tista vrata podprta z pločevinkami barve.Čist zares.Pa sm velik fan Ferrarija oz. mi je to sanjski avto.
Če pa bi imel na voljo Ferrarija in Porscheja ne bi prav veliko ramišljal in se takoj odločil za italjana.

Je pa zanimivo videt kako delajo te stvari.Spominja me na izdelavo specialnih delov pri MV Agusti( PureTNT, poznaš Agusto?) v njihovi delavnici v San Marinu(MV Agusta Corse).Tam motorje sestavljajo v delavnici, potem pa jih imajo parkirane malo v delavnici, malo v salonu, malo pa v pisarnah delavcev med računalniki in pisalnimi mizami. :lol:

Posrche Panamera: meni izgleda veliko bolje kot CLS. Kaki bodo motorji? Najbrž predelan osemvaljnik iz Cayenna, z močjo čez 500 konj?


Ne vem ničesar definitivnega, ker razvoj še poteka, se pa po tovarni govori, da bo imel najvišji model vgrajen kar V10 iz CGT. Nižnji modeli bodo zagotovo izpeljanke V8 iz Cayenna. Kar se tiče izbire Porscheja in Ferrarija bi se znala zgoditi oba, vendar bi bil na prvem mestu zagotovo Porsche, predvsem zaradi večje zanesljivosti in performans.

Lp
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr nov 09, 2005 8:24 am

jst bi sam še povedal da se nebi glih hvalu da majo največ dobička iz 76.000 avbtov- ker to pomeni da bi lahko carrero prodajal za 10 mio sit- res je da majo dobro orgt. in rel. nizke stroške, vendar za tak dobiček potrebuješ izredno navite cene. kar pa priče o ekskluzivnosti
(sam še vedno bi mel raj ferrarija :oops: )
lp
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Sr nov 09, 2005 8:26 am

kljukec je napisal/-a:jst bi sam še povedal da se nebi glih hvalu da majo največ dobička iz 76.000 avbtov- ker to pomeni da bi lahko carrero prodajal za 10 mio sit- res je da majo dobro orgt. in rel. nizke stroške, vendar za tak dobiček potrebuješ izredno navite cene. kar pa priče o ekskluzivnosti
(sam še vedno bi mel raj ferrarija :oops: )
lp


Misliš, da Ferrari na svojih vozilih nima enakega dobička na enoto, če stvari vzamemo iz konteksta? Razlog, da ima Porsche dober zaslužrk, je v dobrem proizvodnem procesu. Kar se tiče Ferrarija, pa ne vem zakaj ne. Enim odgovarja ena znamka, drugim druga. :)
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO So nov 19, 2005 3:49 pm

NO, ko smo ravno govorili o CLSu. Tukaj je en nov vtis o Panameri, ki pa očitno temelji na prej omenjenem Mercedesu.

Slika

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Če maj 25, 2006 4:19 pm

Tale zadnji je hud :twisted:

Neki novic:
- delan bo v Leipzigu (600 novih služb bo če kdo išče službo :P )
- od 2009 naprej namerava porsche prodat 20,000 enot letno :shock:
- motorji V8 in V10 od 340 do 600 konjev
- stal naj bi med 70,000 in 100,000 euri
- cayenne, BMWji in Audiji so uporabljeni ko prototipi (M5 na sliki)
Priponke
panmera.jpg
panamera.jpg
panamera4.jpg
Slika
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Če maj 25, 2006 4:49 pm

kaj ma pa m5 veze tukaj?
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov