
don CONSIGLIO je napisal/-a:Še enki novega. Ta športna limuzina že počasi dobiva obliko, ampak nekaj me moti. Zakaj Porsche sili v kategorijo velikih super limuzin, saj tem vztrajno pada priljubljenost. Pa še sami so začeli s tem trendom - Cayenne. Kakorkoli...
A mogoče kdo ve, kako dobro se prodaja CLS?
LP,
don CONSIGLIO
Dejch je napisal/-a:Sploh ni vec vmesna primerjava Ferrari - Porsche. Nekako Porsche gre vedno bolj v multi prodajne izdelke in s tem v vecjo profitnost in manj v ekskluzivnost. Zato pomoje je bolsa primerjava Maserati - Porsche, ker so pac v istem cenovnem razredu, delajo priblizno enake izdelke in imajo bolj podobno politiko.
PureTNT je napisal/-a:Dejch je napisal/-a:Sploh ni vec vmesna primerjava Ferrari - Porsche. Nekako Porsche gre vedno bolj v multi prodajne izdelke in s tem v vecjo profitnost in manj v ekskluzivnost. Zato pomoje je bolsa primerjava Maserati - Porsche, ker so pac v istem cenovnem razredu, delajo priblizno enake izdelke in imajo bolj podobno politiko.
Primerjava je še kako umesna. Porsche in Ferrari oba izdelujeta vrhunska športna vozila, medtem ko se znamka Maserati osredotoča na segment GT. Kar se tiče ekskluzivnosti tega pogleda Evropejci ne delimo s svojimi ameriškimi kolegi. Edini razlog, da je v Ameriki Ferrari obravnavan kot bolj ekskluzivno vozilo, je v tem, da dobava ne dohaja povpraševanja. V Evropi temu pač ni tako.
kljukec je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Dejch je napisal/-a:Sploh ni vec vmesna primerjava Ferrari - Porsche. Nekako Porsche gre vedno bolj v multi prodajne izdelke in s tem v vecjo profitnost in manj v ekskluzivnost. Zato pomoje je bolsa primerjava Maserati - Porsche, ker so pac v istem cenovnem razredu, delajo priblizno enake izdelke in imajo bolj podobno politiko.
Primerjava je še kako umesna. Porsche in Ferrari oba izdelujeta vrhunska športna vozila, medtem ko se znamka Maserati osredotoča na segment GT. Kar se tiče ekskluzivnosti tega pogleda Evropejci ne delimo s svojimi ameriškimi kolegi. Edini razlog, da je v Ameriki Ferrari obravnavan kot bolj ekskluzivno vozilo, je v tem, da dobava ne dohaja povpraševanja. V Evropi temu pač ni tako.
kar se ekskluzivnosti tiče je tudi v evropi ferrari daleč spredaj- zakaj?
zato ker se porsche začne pr 15mio ferari pa pr 25mio- nevem točno
dejstvo je da se po lj trenutno vozi verjetno preko 50 porschejev in le nekaj ferarijev, lambotov....
lp
PureTNT je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Dejch je napisal/-a:Sploh ni vec vmesna primerjava Ferrari - Porsche. Nekako Porsche gre vedno bolj v multi prodajne izdelke in s tem v vecjo profitnost in manj v ekskluzivnost. Zato pomoje je bolsa primerjava Maserati - Porsche, ker so pac v istem cenovnem razredu, delajo priblizno enake izdelke in imajo bolj podobno politiko.
Primerjava je še kako umesna. Porsche in Ferrari oba izdelujeta vrhunska športna vozila, medtem ko se znamka Maserati osredotoča na segment GT. Kar se tiče ekskluzivnosti tega pogleda Evropejci ne delimo s svojimi ameriškimi kolegi. Edini razlog, da je v Ameriki Ferrari obravnavan kot bolj ekskluzivno vozilo, je v tem, da dobava ne dohaja povpraševanja. V Evropi temu pač ni tako.
kar se ekskluzivnosti tiče je tudi v evropi ferrari daleč spredaj- zakaj?
zato ker se porsche začne pr 15mio ferari pa pr 25mio- nevem točno
dejstvo je da se po lj trenutno vozi verjetno preko 50 porschejev in le nekaj ferarijev, lambotov....
lp
Porschejev je več zato, ker jih Porsche lahko proda. Ferrari takšnega števila svojih vozil pač ne bi bil sposoben prodati, tudi ob znižanih cenah ne. Sploh, če servis ob dopolnjenih 15.000 kilometrih lahko stane tudi 10.000 evrov, kar je posledica nekvalitetne izdelave. Toliko o ekskluzivnosti, žal.
don CONSIGLIO je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Dejch je napisal/-a:Sploh ni vec vmesna primerjava Ferrari - Porsche. Nekako Porsche gre vedno bolj v multi prodajne izdelke in s tem v vecjo profitnost in manj v ekskluzivnost. Zato pomoje je bolsa primerjava Maserati - Porsche, ker so pac v istem cenovnem razredu, delajo priblizno enake izdelke in imajo bolj podobno politiko.
Primerjava je še kako umesna. Porsche in Ferrari oba izdelujeta vrhunska športna vozila, medtem ko se znamka Maserati osredotoča na segment GT. Kar se tiče ekskluzivnosti tega pogleda Evropejci ne delimo s svojimi ameriškimi kolegi. Edini razlog, da je v Ameriki Ferrari obravnavan kot bolj ekskluzivno vozilo, je v tem, da dobava ne dohaja povpraševanja. V Evropi temu pač ni tako.
kar se ekskluzivnosti tiče je tudi v evropi ferrari daleč spredaj- zakaj?
zato ker se porsche začne pr 15mio ferari pa pr 25mio- nevem točno
dejstvo je da se po lj trenutno vozi verjetno preko 50 porschejev in le nekaj ferarijev, lambotov....
lp
Porschejev je več zato, ker jih Porsche lahko proda. Ferrari takšnega števila svojih vozil pač ne bi bil sposoben prodati, tudi ob znižanih cenah ne. Sploh, če servis ob dopolnjenih 15.000 kilometrih lahko stane tudi 10.000 evrov, kar je posledica nekvalitetne izdelave. Toliko o ekskluzivnosti, žal.
Na žalost je baje res tako. Vendar pa delajo v tem trenutku ravno na tem (večji prodaji namreč). Očitno so prepričani, da lahko pripravijo model, ki se bolj množično prodajal. Porsche je očitno v preteklosti izbral pravo pot. Ferrari pa verjame v to:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 80&start=0
Me pa res zanima, če mu bo uspelo.
LP,
don CONSIGLIO
Mick Jerry je napisal/-a:Hehe kaki šalabajzeri so tile italjani.Kako sm se smejal ko sm vidu tista vrata podprta z pločevinkami barve.Čist zares.Pa sm velik fan Ferrarija oz. mi je to sanjski avto.
Če pa bi imel na voljo Ferrarija in Porscheja ne bi prav veliko ramišljal in se takoj odločil za italjana.
Je pa zanimivo videt kako delajo te stvari.Spominja me na izdelavo specialnih delov pri MV Agusti( PureTNT, poznaš Agusto?) v njihovi delavnici v San Marinu(MV Agusta Corse).Tam motorje sestavljajo v delavnici, potem pa jih imajo parkirane malo v delavnici, malo v salonu, malo pa v pisarnah delavcev med računalniki in pisalnimi mizami.![]()
Posrche Panamera: meni izgleda veliko bolje kot CLS. Kaki bodo motorji? Najbrž predelan osemvaljnik iz Cayenna, z močjo čez 500 konj?
Mick Jerry je napisal/-a:Hehe kaki šalabajzeri so tile italjani.Kako sm se smejal ko sm vidu tista vrata podprta z pločevinkami barve.Čist zares.Pa sm velik fan Ferrarija oz. mi je to sanjski avto.
Če pa bi imel na voljo Ferrarija in Porscheja ne bi prav veliko ramišljal in se takoj odločil za italjana.
Je pa zanimivo videt kako delajo te stvari.Spominja me na izdelavo specialnih delov pri MV Agusti( PureTNT, poznaš Agusto?) v njihovi delavnici v San Marinu(MV Agusta Corse).Tam motorje sestavljajo v delavnici, potem pa jih imajo parkirane malo v delavnici, malo v salonu, malo pa v pisarnah delavcev med računalniki in pisalnimi mizami.![]()
Posrche Panamera: meni izgleda veliko bolje kot CLS. Kaki bodo motorji? Najbrž predelan osemvaljnik iz Cayenna, z močjo čez 500 konj?
kljukec je napisal/-a:jst bi sam še povedal da se nebi glih hvalu da majo največ dobička iz 76.000 avbtov- ker to pomeni da bi lahko carrero prodajal za 10 mio sit- res je da majo dobro orgt. in rel. nizke stroške, vendar za tak dobiček potrebuješ izredno navite cene. kar pa priče o ekskluzivnosti
(sam še vedno bi mel raj ferrarijaops: )
lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov