HajdukS je napisal/-a:Tomcatter je napisal/-a:Dejch: v Ameriki dobiš tut A6 3.2 za $30,000 kar je skor isto kot Acura
1. Audi a6 3.2FSI !starting price!: 42k $
2. Acura ma neprimerno boljso opremo- res ogroooomna razlika (satelitski radio, wireless ipd. medtem k audi niti usnjenih zicov nima, avdio sistem se lahko skrije, doplacat mors el. zice z spominom, nima dvdja in navigacije ipd.)
3. acura je hitrejsa, mocnejsa, ima boljsi navor, bolse bremza, za lego nevem ker nevem podatke od audija, vem pa da je Acura dosegla neverjetnih 0.9g bocnega pospeska, kar je za avto s tako namembnostjo izredno dobro (el. AWD z moznostjo 70% naprej/nazaj in 100% levo/desno)
4. Neprimerno vec garancije dobis
5. novejsi model je
6. ne boste verjeli v ameriki boljse drzi vrednost kot ta audi.
7. A je treba se kj napisat?
(podatki zbrani z uradnih strani Audija in acure v US. ce jim kdo ne verjame naj preveri sam. )
tuki bi rekl sam tisti k so orng zahojni da je maserati bolsi od rs6(zato k nimajo pojma o avtih in sam neki slisjo znamko-pomen da je bol)
You are killing me man! To gres lih ti govort!

In spet bom jst tisti ki je zacel z offtopicom.

dober zvok(zvok moci)

1. ---> Specifična serijska oprema ( Audi A6 )
elektromehanska parkirna zavora
MMI basic
senzor za dež
servotronic
Izbor od A do Ž
antiblokirni sistem (ABS)
blokada zagona motorja
CD-predvajalnik
centralno zaklepanje z daljinskim upravljalnikom
držalo za pijačo spredaj
električni pomik stekel spredaj in zadaj
elektronski stabilizacijski program (ESP)
komfortna avtomatska klimatska naprava
lahka kovana aluminijasta platišča, 7-kraki dinamični design, dimenzija 7,5 J x 16, s pnevmatikami 225/55 R 16 (serijsko za 3.2 FSI, 3.2 FSI quattro, 2.7 TDI, 2.7 TDI quattro in 3.0 TDI quattro, niso na voljo za 4.2 quattro)
lita aluminijasta platišča, 16-kraki design, dimenzija 7,5 J x 17, s pnevmatikami 225/50R17 (serijsko za A6 4.2 quattro)
lita aluminijasta platišča, 9-kraki design, dimenzija 7 J x 16, s pnevmatikami 205/60 R 16 (serijsko za 2.0 TDI, 2.0 TFSI in 2.4)
notranje ogledalo z ročnim zasenčenjem
po višini nastavljiv voznikov in sovoznikov sedež
popolnoma pocinkana karoserija
radijski aparat, integriran v MMI
radijsko daljinsko upravljanje
regulacija zdrsa pogonskih koles (ASR)
sideguard (sistem zračnih blazin za glavo)
stranski zračni blazini za zaščito glave in prsnega koša za voznika in sovoznika
termoizolacijska zasteklitev
tire mobility system z 12-voltnim kompresorjem
usnjen volan s 4-krakim designom
varnostni trikotnik (deželna oprema)
voznikov informacijski sistem (deželna oprema)
vreča za smuči (deželna oprema)
vzglavniki za vse sedeže, nastavljivi
vzglavniki za vse sedeže, spredaj aktivna vzglavnika
zračne blazine (voznikova, sovoznikova) ter stranski zračni blazini spredaj
2. Ne bom nč druzga reku sam to da se enkrat used v a6 pa si dobr poglej...