ET je napisal/-a:Z V E R !!!
Sam a je še kdo mogoče v Auto Motor und Sport prebrou da bodo ta motor iz M5 vgrajeval tut v M6 - sam z eno mejhno spremembo = celih 600 PS iz istga 5 l V10??
Še kdo slišu? Po moje bo to kr realno, sj misl bit edn najhujših športnikov sploh - Ja videz pa spet sm brez besed... Jst bom kr sklad odprl kjer lahko investirajo vsi Slovenci po 100 Sit zame..V kratkem oglas na TV!! Investirite da jo boste loh vidl čimprej tut pr ns..
PureTNT je napisal/-a:507 KM in zelo verjetno prvi BMW, ki bo imel omejitev hitrosti namesto na 250 km/h serijsko na 270 km/h (pri M3 CSL se je omejitev sicer dalo povečati do te hitrosti, vendar si moral kot kupec preložiti dirkaško dovoljenje). Avto bo imel boljšo šasijo kot M5 in bo zato imel tudi boljšo vozno dinamiko - pravi GT. Se pa vseeno ne morem znebiti neprijetnega občutka glede avtomobila. Na road show v Monzo je BMW pripeljal 10 M5. Kljub vztrajni skrbi BMWjeve ekipe je bila bilanca po končanem dogodku sledeča:
- 1 odslužen motor
- 1 odslužena zavorna črpalka
- 2 uničeni sklopki (avtomatski sekvenčni menjalnik??!)
- 2 razbita avtomobila
Na zaprti progi, ob skrajno tesnem nadzoru BMWjevega osebja je voznikom uspelo narediti zgornji spisek. Ker M6 deli večino mehanskih delov z M5 me zanima kako se bodo ti avtomobili odrezali na odprti cesti. Sploh pri večminutni vožnji pri 270 km/h... Obstaja dober razlog zakaj ima motor ob vsakem zagonu po defaultu samo 400 KM.
PureTNT je napisal/-a:507 KM in zelo verjetno prvi BMW, ki bo imel omejitev hitrosti namesto na 250 km/h serijsko na 270 km/h (pri M3 CSL se je omejitev sicer dalo povečati do te hitrosti, vendar si moral kot kupec preložiti dirkaško dovoljenje). Avto bo imel boljšo šasijo kot M5 in bo zato imel tudi boljšo vozno dinamiko - pravi GT. Se pa vseeno ne morem znebiti neprijetnega občutka glede avtomobila. Na road show v Monzo je BMW pripeljal 10 M5. Kljub vztrajni skrbi BMWjeve ekipe je bila bilanca po končanem dogodku sledeča:
- 1 odslužen motor
- 1 odslužena zavorna črpalka
- 2 uničeni sklopki (avtomatski sekvenčni menjalnik??!)
- 2 razbita avtomobila
Na zaprti progi, ob skrajno tesnem nadzoru BMWjevega osebja je voznikom uspelo narediti zgornji spisek. Ker M6 deli večino mehanskih delov z M5 me zanima kako se bodo ti avtomobili odrezali na odprti cesti. Sploh pri večminutni vožnji pri 270 km/h... Obstaja dober razlog zakaj ima motor ob vsakem zagonu po defaultu samo 400 KM.
Nixxon je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:507 KM in zelo verjetno prvi BMW, ki bo imel omejitev hitrosti namesto na 250 km/h serijsko na 270 km/h (pri M3 CSL se je omejitev sicer dalo povečati do te hitrosti, vendar si moral kot kupec preložiti dirkaško dovoljenje). Avto bo imel boljšo šasijo kot M5 in bo zato imel tudi boljšo vozno dinamiko - pravi GT. Se pa vseeno ne morem znebiti neprijetnega občutka glede avtomobila. Na road show v Monzo je BMW pripeljal 10 M5. Kljub vztrajni skrbi BMWjeve ekipe je bila bilanca po končanem dogodku sledeča:
- 1 odslužen motor
- 1 odslužena zavorna črpalka
- 2 uničeni sklopki (avtomatski sekvenčni menjalnik??!)
- 2 razbita avtomobila
Na zaprti progi, ob skrajno tesnem nadzoru BMWjevega osebja je voznikom uspelo narediti zgornji spisek. Ker M6 deli večino mehanskih delov z M5 me zanima kako se bodo ti avtomobili odrezali na odprti cesti. Sploh pri večminutni vožnji pri 270 km/h... Obstaja dober razlog zakaj ima motor ob vsakem zagonu po defaultu samo 400 KM.
Ej, vsak motor se da uničit. Valda da so nardil to, avto ni bil njihov, vsak ga je tiščal k budala.
A bi mi razložu tole kar sem ti poboldiral? Ker kokr jest vem obstaja avtomatski menjalnik (z možnostjo ročnega pretikanja) in obstaja sekvenčni menjalnik (z možnostjo avtomaskega pretikanja). Vmesne stopnje nekako ni. Sekvenčni menjalnik je samo ročni menjalnik z robotizirano sklopko in pretikanjem. Avtomatski pa čist drug šmorn.
Preden skritizirate ta avto
Mislim, da večina znamk nikoli ne bo znala narest tak bolid........
Lp
PureTNT je napisal/-a:BMWjev SMG je sekvenčni menjalnik z možnostjo avtomatskega pretikanja prestav, ne dlakocepi. Seveda se da uničit vsak motor, vendar niti slučajno ne v nekaj dneh testiranja, kakor se je zgodilo v tem primeru. Če lahko Miata za 15.000 USD mesečno zdrži več vikendov zahtevne vožnje po progi, zakaj je ne more BMW, ki stane 90.000 USD? Serijski motor NE SME zaribati po nekaj krogih zahtevne vožnje, sploh pa ne če tovarna avto reklamira kot športnika (s svojo tonažo pa je daleč od tega).
Nixxon je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:BMWjev SMG je sekvenčni menjalnik z možnostjo avtomatskega pretikanja prestav, ne dlakocepi. Seveda se da uničit vsak motor, vendar niti slučajno ne v nekaj dneh testiranja, kakor se je zgodilo v tem primeru. Če lahko Miata za 15.000 USD mesečno zdrži več vikendov zahtevne vožnje po progi, zakaj je ne more BMW, ki stane 90.000 USD? Serijski motor NE SME zaribati po nekaj krogih zahtevne vožnje, sploh pa ne če tovarna avto reklamira kot športnika (s svojo tonažo pa je daleč od tega).
A si se ti kdaj peljal s kakšnim SMGjem, konkretno recimo E46 M3 SMG. Kako ta zadeva šalta. Noro, kako cukne, tako da obraba sklopke je kar konkretna. Če en štart z launch-controlom skuri za 3000km sklopke. Kako misliš da so tej kekci speljeval in vozil avto. Sej vsaka tovarna ve da jim bojo določen procent avtov uničl, ker jih vedno.
Niti slučajno ne v nekaj dneh testiranj? Pa ravno tam se ga. In čigava je bla Miata? Najbrž od enega lastnika, ane. Če pa je avto brez lastnika ga pa vsak voz k norc. Poglej kakšni so razni novinarski testni avti. Vsi zjebani in to novi avti.
Glede tonaže: avto konkretno ni športen samo če je lahek, se da kompenzirat, right?
Glede Nürburgringa: let's wait 'n' see.
Avalon je napisal/-a:Ne se kregat fantje. Sicer pa ko že vsi nekaj pluvate ta in oni avto me zanima nekaj glede vas, jaz osebno nisem noben strojni inžiner ali diplomirani arhitekt,... da bi lahko dajal strokovno oceno avtomobila sem navaden laik, "kar Janezek prebere, to Janezek zna" samo ko vas berem je pa glih tko videti kot, da ste osebno sodelovali pri konstrukciji določenega avtomobila. Yeah right.Pa me zanima kaj se po izobrazbi, da imate pravico tkole subjektivno kritizirati avtomobile katere večina vas nikol ne bo lastila, ga boste sam skoz šajbo gledal pa se slinil, dvomim da ima kdo oz vas dirkaško dovoljenje ali prevoženih nekaj 100.000km. Sami mojstri ste tuki, nisem fan BMWja da ne bo pomote, me odbija iskreno povedano, ampak tale M6 je zame kot laik avto, da se vika, res je da ni najhuše vozilo na cesti sam ignorirat ga pa ni možno ima pa preveč potenciala, me zanima kaj boste rekl kritiki ko bo ta avto dobilo v roke podjetje ki predeluje BMWje tko kot Brabus Mercedese, ga boste potem tudi kritiziral??? Mislim ej, dobri ste no se klanjam vašemu znanju.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov