Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Zm3-D3n
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 514
Pridružen: Če apr 08, 2004 1:50 pm

Napisal/-a Zm3-D3n Po nov 29, 2004 10:32 pm

Ja se 1x se je BMW izkazu kaj zna narest! RESPECT! Jst sam upam da bom lah kdaj to vozu (optimist ane? :P).

Lp,
Zm3-D3n
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Po nov 29, 2004 10:40 pm

ET je napisal/-a:Z V E R !!!

Sam a je še kdo mogoče v Auto Motor und Sport prebrou da bodo ta motor iz M5 vgrajeval tut v M6 - sam z eno mejhno spremembo = celih 600 PS iz istga 5 l V10??

Še kdo slišu? Po moje bo to kr realno, sj misl bit edn najhujših športnikov sploh - Ja videz pa spet sm brez besed... Jst bom kr sklad odprl kjer lahko investirajo vsi Slovenci po 100 Sit zame.. 8) V kratkem oglas na TV!! Investirite da jo boste loh vidl čimprej tut pr ns.. :)


Ti piše na začetku teme vse. Se mi ne da stokrat ponavljat. Podatki pa so že malodane uradni.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon To nov 30, 2004 12:32 pm

Priznam da nisem fan BMWja ampak tole je pa poslastica, pa všeč mi je k je dooooooollg ni en Coupe, da notr sediš k sardina.
Če zdele začnem šparat, pa dodam kar dobim za božič pa rojstni da in to pomnožim z velik, pa današnje obresti so bolj klavrne... se prav ga bo lahko pelu glih moj vnuk, če jaz živim ob kruhu in vodi. :D
OK šalo na stran, še zdej mi ni noben povedu kje se da razne M verzije vozit??? Pri nas vem, da ni nič, kaj pa v tujini???
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To nov 30, 2004 12:42 pm

BMW fahrer training, potem ko si vse začetne tečaje opravil, košta pa tam okoli 2000€.

Al pa kakšna res dobra avtohiša, pa da daješ vtis kot da si resen kupec. :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ To nov 30, 2004 2:28 pm

Slide je napisal/-a:majka.... 8)

Sam 30 miljonov pa vsejn ne bom nikol za avto dal :cry:

LP


ja tolko pride navadna šestka z malo več opreme ;)
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon To nov 30, 2004 9:09 pm

Hvala Nixxon, bom mal pogledu naokol :)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po dec 13, 2004 4:53 pm

Tema...lahko bi nadaljevali tukaj, ona se pa naj zbriše :?
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Po dec 13, 2004 6:53 pm

507 KM in zelo verjetno prvi BMW, ki bo imel omejitev hitrosti namesto na 250 km/h serijsko na 270 km/h (pri M3 CSL se je omejitev sicer dalo povečati do te hitrosti, vendar si moral kot kupec preložiti dirkaško dovoljenje). Avto bo imel boljšo šasijo kot M5 in bo zato imel tudi boljšo vozno dinamiko - pravi GT. Se pa vseeno ne morem znebiti neprijetnega občutka glede avtomobila. Na road show v Monzo je BMW pripeljal 10 M5. Kljub vztrajni skrbi BMWjeve ekipe je bila bilanca po končanem dogodku sledeča:
- 1 odslužen motor
- 1 odslužena zavorna črpalka
- 2 uničeni sklopki (avtomatski sekvenčni menjalnik??!)
- 2 razbita avtomobila

Na zaprti progi, ob skrajno tesnem nadzoru BMWjevega osebja je voznikom uspelo narediti zgornji spisek. Ker M6 deli večino mehanskih delov z M5 me zanima kako se bodo ti avtomobili odrezali na odprti cesti. Sploh pri večminutni vožnji pri 270 km/h... Obstaja dober razlog zakaj ima motor ob vsakem zagonu po defaultu samo 400 KM.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po dec 13, 2004 6:58 pm

PureTNT je napisal/-a:507 KM in zelo verjetno prvi BMW, ki bo imel omejitev hitrosti namesto na 250 km/h serijsko na 270 km/h (pri M3 CSL se je omejitev sicer dalo povečati do te hitrosti, vendar si moral kot kupec preložiti dirkaško dovoljenje). Avto bo imel boljšo šasijo kot M5 in bo zato imel tudi boljšo vozno dinamiko - pravi GT. Se pa vseeno ne morem znebiti neprijetnega občutka glede avtomobila. Na road show v Monzo je BMW pripeljal 10 M5. Kljub vztrajni skrbi BMWjeve ekipe je bila bilanca po končanem dogodku sledeča:
- 1 odslužen motor
- 1 odslužena zavorna črpalka
- 2 uničeni sklopki (avtomatski sekvenčni menjalnik??!)
- 2 razbita avtomobila

Na zaprti progi, ob skrajno tesnem nadzoru BMWjevega osebja je voznikom uspelo narediti zgornji spisek. Ker M6 deli večino mehanskih delov z M5 me zanima kako se bodo ti avtomobili odrezali na odprti cesti. Sploh pri večminutni vožnji pri 270 km/h... Obstaja dober razlog zakaj ima motor ob vsakem zagonu po defaultu samo 400 KM.


Dobro si napisal - lahko si prepričan da bo okvar kar veliko, sploh zaradi sil v tem avtu, enostavno bodo zadeve pokale - sploh pa da mi je vidit naše lokalne mojstre v zastošpništvu da popravijo kaj na njemu ko se kej razsuje - jaooooo :roll: Zadeve so enostavno tako komplicirano narejene da nikoli ne bo dobro popravljen, kvečjemu za silo - škoda škoda :cry:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To dec 14, 2004 11:31 am

PureTNT je napisal/-a:507 KM in zelo verjetno prvi BMW, ki bo imel omejitev hitrosti namesto na 250 km/h serijsko na 270 km/h (pri M3 CSL se je omejitev sicer dalo povečati do te hitrosti, vendar si moral kot kupec preložiti dirkaško dovoljenje). Avto bo imel boljšo šasijo kot M5 in bo zato imel tudi boljšo vozno dinamiko - pravi GT. Se pa vseeno ne morem znebiti neprijetnega občutka glede avtomobila. Na road show v Monzo je BMW pripeljal 10 M5. Kljub vztrajni skrbi BMWjeve ekipe je bila bilanca po končanem dogodku sledeča:
- 1 odslužen motor
- 1 odslužena zavorna črpalka
- 2 uničeni sklopki (avtomatski sekvenčni menjalnik??!)
- 2 razbita avtomobila

Na zaprti progi, ob skrajno tesnem nadzoru BMWjevega osebja je voznikom uspelo narediti zgornji spisek. Ker M6 deli večino mehanskih delov z M5 me zanima kako se bodo ti avtomobili odrezali na odprti cesti. Sploh pri večminutni vožnji pri 270 km/h... Obstaja dober razlog zakaj ima motor ob vsakem zagonu po defaultu samo 400 KM.


Ej, vsak motor se da uničit. Valda da so nardil to, avto ni bil njihov, vsak ga je tiščal k budala.

A bi mi razložu tole kar sem ti poboldiral? Ker kokr jest vem obstaja avtomatski menjalnik (z možnostjo ročnega pretikanja) in obstaja sekvenčni menjalnik (z možnostjo avtomaskega pretikanja). Vmesne stopnje nekako ni. Sekvenčni menjalnik je samo ročni menjalnik z robotizirano sklopko in pretikanjem. Avtomatski pa čist drug šmorn.
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To dec 14, 2004 11:46 am

Slika
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR To dec 14, 2004 12:18 pm

Preden skritizirate ta avto
Mislim, da večina znamk nikoli ne bo znala narest tak bolid........
Lp
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To dec 14, 2004 1:02 pm

Nixxon je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:507 KM in zelo verjetno prvi BMW, ki bo imel omejitev hitrosti namesto na 250 km/h serijsko na 270 km/h (pri M3 CSL se je omejitev sicer dalo povečati do te hitrosti, vendar si moral kot kupec preložiti dirkaško dovoljenje). Avto bo imel boljšo šasijo kot M5 in bo zato imel tudi boljšo vozno dinamiko - pravi GT. Se pa vseeno ne morem znebiti neprijetnega občutka glede avtomobila. Na road show v Monzo je BMW pripeljal 10 M5. Kljub vztrajni skrbi BMWjeve ekipe je bila bilanca po končanem dogodku sledeča:
- 1 odslužen motor
- 1 odslužena zavorna črpalka
- 2 uničeni sklopki (avtomatski sekvenčni menjalnik??!)
- 2 razbita avtomobila

Na zaprti progi, ob skrajno tesnem nadzoru BMWjevega osebja je voznikom uspelo narediti zgornji spisek. Ker M6 deli večino mehanskih delov z M5 me zanima kako se bodo ti avtomobili odrezali na odprti cesti. Sploh pri večminutni vožnji pri 270 km/h... Obstaja dober razlog zakaj ima motor ob vsakem zagonu po defaultu samo 400 KM.


Ej, vsak motor se da uničit. Valda da so nardil to, avto ni bil njihov, vsak ga je tiščal k budala.

A bi mi razložu tole kar sem ti poboldiral? Ker kokr jest vem obstaja avtomatski menjalnik (z možnostjo ročnega pretikanja) in obstaja sekvenčni menjalnik (z možnostjo avtomaskega pretikanja). Vmesne stopnje nekako ni. Sekvenčni menjalnik je samo ročni menjalnik z robotizirano sklopko in pretikanjem. Avtomatski pa čist drug šmorn.


BMWjev SMG je sekvenčni menjalnik z možnostjo avtomatskega pretikanja prestav, ne dlakocepi. Seveda se da uničit vsak motor, vendar niti slučajno ne v nekaj dneh testiranja, kakor se je zgodilo v tem primeru. Če lahko Miata za 15.000 USD mesečno zdrži več vikendov zahtevne vožnje po progi, zakaj je ne more BMW, ki stane 90.000 USD? Serijski motor NE SME zaribati po nekaj krogih zahtevne vožnje, sploh pa ne če tovarna avto reklamira kot športnika (s svojo tonažo pa je daleč od tega).
Preden skritizirate ta avto
Mislim, da večina znamk nikoli ne bo znala narest tak bolid........
Lp


Bolid? S svojo visoko kilažo je ta avto namenjen kvečjemu vožnji naravnost. Največ na kar lahko BMW upa pri testiranju na Nringu je ujeti kakega Astona. Pod 8 minut ta avto ne bo prišel nikoli. Ampak je pa BMW in ga bodo ljudje kupovali prav iz tega razloga, ne glede na to, da avto kar se tiče dizajna večino pusti hladno.
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR To dec 14, 2004 1:12 pm

Folk, ne se jebat, pred tem avtom se da kapa dol in ti tudi PureTNT
Jasno pa je da marsikateri Japanac pihne tole po pisti....... samo ne pretiravat
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To dec 14, 2004 1:16 pm

PureTNT je napisal/-a:BMWjev SMG je sekvenčni menjalnik z možnostjo avtomatskega pretikanja prestav, ne dlakocepi. Seveda se da uničit vsak motor, vendar niti slučajno ne v nekaj dneh testiranja, kakor se je zgodilo v tem primeru. Če lahko Miata za 15.000 USD mesečno zdrži več vikendov zahtevne vožnje po progi, zakaj je ne more BMW, ki stane 90.000 USD? Serijski motor NE SME zaribati po nekaj krogih zahtevne vožnje, sploh pa ne če tovarna avto reklamira kot športnika (s svojo tonažo pa je daleč od tega).


A si se ti kdaj peljal s kakšnim SMGjem, konkretno recimo E46 M3 SMG. Kako ta zadeva šalta. Noro, kako cukne, tako da obraba sklopke je kar konkretna. Če en štart z launch-controlom skuri za 3000km sklopke. Kako misliš da so tej kekci speljeval in vozil avto. Sej vsaka tovarna ve da jim bojo določen procent avtov uničl, ker jih vedno.

Niti slučajno ne v nekaj dneh testiranj? Pa ravno tam se ga. In čigava je bla Miata? Najbrž od enega lastnika, ane. Če pa je avto brez lastnika ga pa vsak voz k norc. Poglej kakšni so razni novinarski testni avti. Vsi zjebani in to novi avti.

Glede tonaže: avto konkretno ni športen samo če je lahek, se da kompenzirat, right?

Glede Nürburgringa: let's wait 'n' see.
Slika
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham To dec 14, 2004 1:33 pm

Mah kukrkol se kvar...men je kul....takoj bi ga mel pa tut ce bi mel sam 400 konjev... ;)

BTW....kaj pa nardi un gumbek k doda 107 konjev motorju?
No need to be big to go fast......
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To dec 14, 2004 1:41 pm

RR je napisal/-a:Folk, ne se jebat, pred tem avtom se da kapa dol in ti tudi PureTNT
Jasno pa je da marsikateri Japanac pihne tole po pisti....... samo ne pretiravat


Raje imam Lotus Elise.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To dec 14, 2004 1:52 pm

Nixxon je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:BMWjev SMG je sekvenčni menjalnik z možnostjo avtomatskega pretikanja prestav, ne dlakocepi. Seveda se da uničit vsak motor, vendar niti slučajno ne v nekaj dneh testiranja, kakor se je zgodilo v tem primeru. Če lahko Miata za 15.000 USD mesečno zdrži več vikendov zahtevne vožnje po progi, zakaj je ne more BMW, ki stane 90.000 USD? Serijski motor NE SME zaribati po nekaj krogih zahtevne vožnje, sploh pa ne če tovarna avto reklamira kot športnika (s svojo tonažo pa je daleč od tega).


A si se ti kdaj peljal s kakšnim SMGjem, konkretno recimo E46 M3 SMG. Kako ta zadeva šalta. Noro, kako cukne, tako da obraba sklopke je kar konkretna. Če en štart z launch-controlom skuri za 3000km sklopke. Kako misliš da so tej kekci speljeval in vozil avto. Sej vsaka tovarna ve da jim bojo določen procent avtov uničl, ker jih vedno.

Niti slučajno ne v nekaj dneh testiranj? Pa ravno tam se ga. In čigava je bla Miata? Najbrž od enega lastnika, ane. Če pa je avto brez lastnika ga pa vsak voz k norc. Poglej kakšni so razni novinarski testni avti. Vsi zjebani in to novi avti.

Glede tonaže: avto konkretno ni športen samo če je lahek, se da kompenzirat, right?

Glede Nürburgringa: let's wait 'n' see.


Ima ga bratranec, pa tudi v ZDA sem ga imel nekajkrat čast poprijeti, tako da vem kako se zadeva vozi. Vem kolikšna je obraba, BMW za preveliko število lansiranj celo anulira garancijo. Kar se tiče testiranj so bili novinarji pod striktnim nadzorom, pretirane zlorabe avtomobilov se ni dopuščalo. Kakega posebnega poudarka na speljevanju ni bilo, ker je bil to teden namenjen vožnji po progi, ne vožnji naravnost. In lahko mi verjameš, da so po vsakem dnevumehaniki avtomobile temeljito pregledali, pa jim ni kaj dosti pomagalo. Zakaj misliš, da ima avto v osnovi samo 400 KM? Če je motor tako dober kot nekateri tukaj vztrajate, potem ne bi smelo biti problema. Kar se tiče teže se s teboj ne strinjam. Konjske moči kompenzirajo samo za pospeševanje, lega v ovinku in lahkotnost krmarjenja pa je odvisna od teže. Btw, BMW M5 je na Nringu dosegel čas 8:13. 997 Carrera S je s športnim vzmetenjem dosegla čas 7:59. Pa da ne bo pomote, na Nordschleife konjske moči igrajo zelo veliko vlogo (ima tudi najdaljšo ravnino od vseh prog na svetu), pa je M5 prigaral 14 sekund zaostanka. S 150 KM več. Pa preden kdo vpraša, omejevalnik hitrosti je bil dvignjen, ni bil standardnih 250 km/h. Teža igra še kako veliko vlogo. Že Porsche 911 je za moje pojme na zgornji meji sprejemljivega, razne pošastnosti, ki ju izdajata MB in BMW pa se klasificirajo samo kot avtocestni bojevniki (tukaj ne upoštevam M3/CSL).
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon To dec 14, 2004 3:18 pm

Ne se kregat fantje. Sicer pa ko že vsi nekaj pluvate ta in oni avto me zanima nekaj glede vas, jaz osebno nisem noben strojni inžiner ali diplomirani arhitekt,... da bi lahko dajal strokovno oceno avtomobila sem navaden laik, "kar Janezek prebere, to Janezek zna" samo ko vas berem je pa glih tko videti kot, da ste osebno sodelovali pri konstrukciji določenega avtomobila. Yeah right. :lol: Pa me zanima kaj se po izobrazbi, da imate pravico tkole subjektivno kritizirati avtomobile katere večina vas nikol ne bo lastila, ga boste sam skoz šajbo gledal pa se slinil, dvomim da ima kdo oz vas dirkaško dovoljenje ali prevoženih nekaj 100.000km. Sami mojstri ste tuki, nisem fan BMWja da ne bo pomote, me odbija iskreno povedano, ampak tale M6 je zame kot laik avto, da se vika, res je da ni najhuše vozilo na cesti sam ignorirat ga pa ni možno ima pa preveč potenciala, me zanima kaj boste rekl kritiki ko bo ta avto dobilo v roke podjetje ki predeluje BMWje tko kot Brabus Mercedese, ga boste potem tudi kritiziral??? Mislim ej, dobri ste no se klanjam vašemu znanju. :roll:
Varno vožnjo vam želi Avalon.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To dec 14, 2004 3:42 pm

Avalon je napisal/-a:Ne se kregat fantje. Sicer pa ko že vsi nekaj pluvate ta in oni avto me zanima nekaj glede vas, jaz osebno nisem noben strojni inžiner ali diplomirani arhitekt,... da bi lahko dajal strokovno oceno avtomobila sem navaden laik, "kar Janezek prebere, to Janezek zna" samo ko vas berem je pa glih tko videti kot, da ste osebno sodelovali pri konstrukciji določenega avtomobila. Yeah right. :lol: Pa me zanima kaj se po izobrazbi, da imate pravico tkole subjektivno kritizirati avtomobile katere večina vas nikol ne bo lastila, ga boste sam skoz šajbo gledal pa se slinil, dvomim da ima kdo oz vas dirkaško dovoljenje ali prevoženih nekaj 100.000km. Sami mojstri ste tuki, nisem fan BMWja da ne bo pomote, me odbija iskreno povedano, ampak tale M6 je zame kot laik avto, da se vika, res je da ni najhuše vozilo na cesti sam ignorirat ga pa ni možno ima pa preveč potenciala, me zanima kaj boste rekl kritiki ko bo ta avto dobilo v roke podjetje ki predeluje BMWje tko kot Brabus Mercedese, ga boste potem tudi kritiziral??? Mislim ej, dobri ste no se klanjam vašemu znanju. :roll:


Glede tega, da si M6 ne bomo nikoli lastili, vsaj jaz ne, imaš popolnoma prav. Vsaj tega modela ne. Če pa bo BMW z naslednjim modelom bolj sedel mojemu okusu, potem pa morda res. Nisem sodeloval pri konstrukciji avtomobila, niti nimam strojne izobrazbe, vendar mislim da močno podcenjuješ znanje nekaterih ljubiteljev. To, da je zate M6 avto, ki se vika, spoštujem. Ne pomeni pa, da mora biti tudi zame ali za kogarkoli drugega. Sam sem točno navedel, kaj me pri avtomobilu moti, nisem pa fanatik na znamke in bom isto skritiziral katerikoli avto, če se mi bo zdel pod standardi. Kar se tiče potenciala motorja imajo nekatera podjetja že pripravljene pakete s 600 KM, vendar je ta motor že tako na meji svojih zmogljivosti in bo s 600 KM brez obsežnih notranjih predelav zelo težko zdržal vožnjo, za kakršno ga BMW reklamira. Že standardno ima motor elektronski preklop moči s 400 na 507 KM, le zakaj misliš da je to? Osebno mislim, da si je BMW s tem motorjem naložil prevelik zalogaj, če imam prav pa bo pokazal samo čas. Kar se tiče subjektivnosti si ustrelil v temo. Sam sem bil navdušen, ko so najavili novo serijo 6, razočaran ko sem videl kako avto izgleda, performanse M5 pa me niso impresionirale. Pa ne govorim o pospeševanju v ravni črti. Tukaj BMW konkurira in tudi poseka Ferrarijeve in določene Porschejeve modele in je njihov M5 trenutno najhitrejša limuzina. Ni pa to po nikakršnih standardih športen avto, tako kot to ne bo M6. Se pa strinjam da bo dobra izbira za tiste, ki jim je izgled všeč, če bo le motor vzdržal. Druga zgodba bo seveda M6 CSL, ki je napovedan za bližnjo prihodnost. Če bodo vgradili zavore, ki ne odpovedo po nekaj krogih, bolj robusten menjalnik in bo avto tehtal manj kot 1700 kil, potem bo BMW res imel športnika.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov