Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz So sep 11, 2004 5:46 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Še moje mnenje o novem M3, nevarno blizu idealnega avtomobila. Tako po tehniki, kot po izgledu. 8)


izgled gre za moje pojme nevarno proti meji neokusnega...hvala bogu. da je njihov inžinerski oddelek čisto nekaj drugega kot dizajnerski...

glede dizajna bi se bmw lahko malo zgledoval po audiju in mercedesu, ki jim je uspelo narediti všečen, postopen in neboleč oblikovni prehod...bmw-jevega pa najbolje opišejo ravno obratni pridevniki kot prej...moje mnenje...
GTI
ITR
E30
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So sep 11, 2004 6:01 pm

Loopz je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Še moje mnenje o novem M3, nevarno blizu idealnega avtomobila. Tako po tehniki, kot po izgledu. 8)


izgled gre za moje pojme nevarno proti meji neokusnega...hvala bogu. da je njihov inžinerski oddelek čisto nekaj drugega kot dizajnerski...

glede dizajna bi se bmw lahko malo zgledoval po audiju in mercedesu, ki jim je uspelo narediti všečen, postopen in neboleč oblikovni prehod...bmw-jevega pa najbolje opišejo ravno obratni pridevniki kot prej...moje mnenje...


SE STRINJAM :!:
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So sep 11, 2004 6:06 pm

ASenna je napisal/-a:zgleda ravno tako k bi bil en pjan k je sprednje luči modeliral :P


Pijan, zadet in umsko zaostal! :EE And the name is: BANGLE :twisted:
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček So sep 11, 2004 7:13 pm

No sej če pogledamo mal nazaj ene 15 let je začel Audi delat bl vizionarsko obliko z Audiem 80, pa kasneje so bla mnenja deljenja okrog ritke A4 (starga), no pol je začel Mercedes delat neki kao športne oblike prvi je bil CLK, pa SLK in drugi, BMW je mu do takrat le evolucijo (men osebno bolj všeč), no zdej so pa še oni vizionarji, mogoče so mi glih zato novi Audiji bolj všeč kot BMW-ji.

Tuko k je napisan dobr da oblikovalci ne delajo tehnike, to bi bla pa katastrofa.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So sep 11, 2004 7:38 pm

MIKIMOUS je napisal/-a:No sej če pogledamo mal nazaj ene 15 let je začel Audi delat bl vizionarsko obliko z Audiem 80, pa kasneje so bla mnenja deljenja okrog ritke A4 (starga), no pol je začel Mercedes delat neki kao športne oblike prvi je bil CLK, pa SLK in drugi, BMW je mu do takrat le evolucijo (men osebno bolj všeč), no zdej so pa še oni vizionarji, mogoče so mi glih zato novi Audiji bolj všeč kot BMW-ji.

Tuko k je napisan dobr da oblikovalci ne delajo tehnike, to bi bla pa katastrofa.


Glede oblike imava enak okus :wink:

Tvoja zadnja trditev pa na zalost drzi le deloma, ker je tehnika vcasih podrejena obliki, se najbolj pa zaradi lepote trpi ergonomija! Ce vzamem za primer kar BMW, ki je sedaj, ko ima zadnjo besedo pri oblikovanju Bingl-Bongl ze na zunaj tak, kot da bi ga potegnil iz riti, je ravno ergonomija notranjosti tista, ki prelije kapljo cez rob! BMW je bil dolga leta svetovno znan po tem, da je bila njegova armaturna plosca orientirana proti vozniku, potem ti pa pride en ameriski mulc in iz nje naredi -nocno omarico! :evil: Da njegovih sedezev sploh ne omenjam :roll: Nova sedmica je nor avto (tehnicno), ampak na tistih sedezih se pes ne bi udobno spal :!: b**** je tiste ure v soli, ko so se ucili o ergonomiji gladko presprical in BMW je zato padel na raven Italijanov ali Anglezev, ki o ergonomiji se slisali niso! Totalna blamaza! Taksne, kot je on, bi bilo treba kastrirati, da vsaj potomci ne bi prisli na idejo, da delajo skodo! Kar je bil Hitler v vojaskem smislu, je b****r v oblikovalskem... :-:o
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček So sep 11, 2004 7:44 pm

Na to sem se pa nasmeju k si reku da je armatura pr BMW-ju k nočna omarca
:cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry

Sej ti dam kr prov.

No ampak mamo pa Slovenci oblikovalca Lešnjaka, men je pa on zakon. Lepe avtomobile dela.

Sam v naši državi ga ne cenjo, jest bi si pa upal trdit da je narodni heroj, čeprov bo kdo reku da sem mem udaru.

Drgač pa v današnjem delu piše, da se je nova BMW 3-ka prvič razkrila na slovenskih spletnih straneh, in bi mogla vsaj še eno leto vstati skrivnost. Kar se neta tiče se bodo počas drugi učil od nas. :D
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So sep 11, 2004 9:52 pm

Ja, nas BMW forum poskrbi, da smo z novostmi vedno na tekocem... 8)
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Ne sep 12, 2004 1:10 am

_Jerry_ je napisal/-a:
MIKIMOUS je napisal/-a:No sej če pogledamo mal nazaj ene 15 let je začel Audi delat bl vizionarsko obliko z Audiem 80, pa kasneje so bla mnenja deljenja okrog ritke A4 (starga), no pol je začel Mercedes delat neki kao športne oblike prvi je bil CLK, pa SLK in drugi, BMW je mu do takrat le evolucijo (men osebno bolj všeč), no zdej so pa še oni vizionarji, mogoče so mi glih zato novi Audiji bolj všeč kot BMW-ji.

Tuko k je napisan dobr da oblikovalci ne delajo tehnike, to bi bla pa katastrofa.


Glede oblike imava enak okus :wink:

Tvoja zadnja trditev pa na zalost drzi le deloma, ker je tehnika vcasih podrejena obliki, se najbolj pa zaradi lepote trpi ergonomija! Ce vzamem za primer kar BMW, ki je sedaj, ko ima zadnjo besedo pri oblikovanju Bingl-Bongl ze na zunaj tak, kot da bi ga potegnil iz riti, je ravno ergonomija notranjosti tista, ki prelije kapljo cez rob! BMW je bil dolga leta svetovno znan po tem, da je bila njegova armaturna plosca orientirana proti vozniku, potem ti pa pride en ameriski mulc in iz nje naredi -nocno omarico! :evil: Da njegovih sedezev sploh ne omenjam :roll: Nova sedmica je nor avto (tehnicno), ampak na tistih sedezih se pes ne bi udobno spal :!: b**** je tiste ure v soli, ko so se ucili o ergonomiji gladko presprical in BMW je zato padel na raven Italijanov ali Anglezev, ki o ergonomiji se slisali niso! Totalna blamaza! Taksne, kot je on, bi bilo treba kastrirati, da vsaj potomci ne bi prisli na idejo, da delajo skodo! Kar je bil Hitler v vojaskem smislu, je b****r v oblikovalskem... :-:o


Po prebranem se mi postavljajo določena legitimna vprašanja. Še posebno zato, ker sem novo 5ko vozil. Pa ti bom postavil samo eno:

Zakaj je, konkretno, ergonomija novih BMWjev slaba?

Pa prosim resno, ne tako žaljivo in precej neargumentirano kot v zgornjem postu. Pa nič se ne oziraj na moj avatar ali podpis. Vedno sem bil za argumentirano debato. :wink:

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Ne sep 12, 2004 11:11 am

don CONSIGLIO je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:
MIKIMOUS je napisal/-a:No sej če pogledamo mal nazaj ene 15 let je začel Audi delat bl vizionarsko obliko z Audiem 80, pa kasneje so bla mnenja deljenja okrog ritke A4 (starga), no pol je začel Mercedes delat neki kao športne oblike prvi je bil CLK, pa SLK in drugi, BMW je mu do takrat le evolucijo (men osebno bolj všeč), no zdej so pa še oni vizionarji, mogoče so mi glih zato novi Audiji bolj všeč kot BMW-ji.

Tuko k je napisan dobr da oblikovalci ne delajo tehnike, to bi bla pa katastrofa.


Glede oblike imava enak okus :wink:

Tvoja zadnja trditev pa na zalost drzi le deloma, ker je tehnika vcasih podrejena obliki, se najbolj pa zaradi lepote trpi ergonomija! Ce vzamem za primer kar BMW, ki je sedaj, ko ima zadnjo besedo pri oblikovanju Bingl-Bongl ze na zunaj tak, kot da bi ga potegnil iz riti, je ravno ergonomija notranjosti tista, ki prelije kapljo cez rob! BMW je bil dolga leta svetovno znan po tem, da je bila njegova armaturna plosca orientirana proti vozniku, potem ti pa pride en ameriski mulc in iz nje naredi -nocno omarico! :evil: Da njegovih sedezev sploh ne omenjam :roll: Nova sedmica je nor avto (tehnicno), ampak na tistih sedezih se pes ne bi udobno spal :!: b**** je tiste ure v soli, ko so se ucili o ergonomiji gladko presprical in BMW je zato padel na raven Italijanov ali Anglezev, ki o ergonomiji se slisali niso! Totalna blamaza! Taksne, kot je on, bi bilo treba kastrirati, da vsaj potomci ne bi prisli na idejo, da delajo skodo! Kar je bil Hitler v vojaskem smislu, je b****r v oblikovalskem... :-:o


Po prebranem se mi postavljajo določena legitimna vprašanja. Še posebno zato, ker sem novo 5ko vozil. Pa ti bom postavil samo eno:

Zakaj je, konkretno, ergonomija novih BMWjev slaba?

Pa prosim resno, ne tako žaljivo in precej neargumentirano kot v zgornjem postu. Pa nič se ne oziraj na moj avatar ali podpis. Vedno sem bil za argumentirano debato. :wink:

LP,
don CONSIGLIO


Ok jest nisem napisu da je ergonomija slaba.

No ampak najboljša pa tud ni. Bom mal primerjave naredu z drugima dvema tekmecema. Vozu sem vse tri.
Prvvo če gremo sam obliko pogledat:

Pri novi 5-ki ni tuko kot je blo včas da je avto narejen za voznika. Ok okol volan je vse lepo pospravlen nič ne rečem, kaj pa sredinska konzola. Sredinski greben je vzdignen na pravo višino, vendar pokončno nameščeni knofi niso glih najbolj ergonomsko (govorim za sredinsko konzolo), Audi ma z svojo 6 in 8-co mal bol dodelan. Sredinski greben se vzdiguje v konzolo, na njem so vse potrebne tipke, ki se rabijo med vožnjo. Ergonomsko se mi zdi da je to boljše ker so roke v naravnem položaju.

No pa še mal o Računalniku. Joystic tuko k eni rečejo sredinskemu knofu ki se premika v več smeri, je pri BMW-ju mal nerodna zadeva, ker se morš po menijih pomagat zgolj z njim. Pol pa recimo da maš nastavljeno na radiju, rad bi šel na klimo, pa nucaš rečmo vsaj 5 pretikanj da prideš do klime. To je med vožnjo skor tuko kot bi po tlefon govoru skratka nevarno. Pri audiju imaš poleg joystica še dodatne tipke, naprimer lahko direktno pritisneš za radio, za navigacjo... skratka Audi ma to bolje naštudiran, tale moment, bom vidli kaj bo MB naredu.

Kar se sedežev tiče bi blo dobr predn kdo komentira da se vsede v vse tri nemške konkurnte pa pol komentira, poleg tega se ne sme primejati navadnih in športnih sedežev. Pa seveda je odvisno kuko se vsak posameznik počut. Men osebno je mu za mojo rit stari S8 najboljše sedeže.

Osebno sem mnenja pa z mano bi se strinjale vse avtorevije, da se BMW-ju lohk upravičeno tresejo hlače. No ampak razlike so tuko malenkostne, da bi izbiro sam osebno pol učem prepustu.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po sep 13, 2004 9:00 am

don CONSIGLIO je napisal/-a:Po prebranem se mi postavljajo določena legitimna vprašanja. Še posebno zato, ker sem novo 5ko vozil. Pa ti bom postavil samo eno:

Zakaj je, konkretno, ergonomija novih BMWjev slaba?

Pa prosim resno, ne tako žaljivo in precej neargumentirano kot v zgornjem postu. Pa nič se ne oziraj na moj avatar ali podpis. Vedno sem bil za argumentirano debato. :wink:

LP,
don CONSIGLIO


Ti moraš poznati Jerrya. :D On je kot kraljična na zrnu graha. :lol: Od BMWjevih sedežev njemu odgovarjajo samo komfortni sedeži v sedmici, vse ostalo je krš. :roll: :P Pa je BMW znan po dobri ergonomiji..
Slika
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Po sep 13, 2004 5:45 pm

hehe
Vi kr dolgocasne in bedne Audije kupujte, jest bom pa tole vozu Slika

:P :P :P
Slika Slika
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Po sep 13, 2004 6:27 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:hehe
Vi kr dolgocasne in bedne Audije kupujte, jest bom pa tole vozu Slika

:P :P :P


Ja v sanjah, mi pa v realnosti. :P
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Po sep 13, 2004 8:40 pm

Don CONSIGLIO, tudi jaz rad mnenje podkrepim z argumenti :wink:

Ergonomija voznikovega delovnega prostora je kompleksna zadeva, ki doloca, kako se bos v avtu pocutil. Eden od problemov, ki jih ta veda poskusa resiti, je, kako en avto prilagoditi tako, da bo v njem naslo svoj idealni polozaj za volanom vec telesno razlicno grajenih voznikov. Poleg tega, da smo ljudje razlicno telesno grajeni, imamo tudi razlicne nacine sedenja, katerim prilagodimo nastavitve sedeza itd., tako da je prakticno nemogoce ustreci vsem naenkrat. Jas sem bolj suhe sorte, povprecno visok, imam pa navado, da si sedez nastavim precej visoko, naslonjalo pa v skoraj lezec polozaj. Ne mi, prosim, govorit, da je tak polozaj sedenja nepravilen, prevozil sem ze zelo veliko kilometrov, preizkusil oz. vozil nekaj 1000 razlicnih avtomobilov in ta nacin mi edini odgovarja, kar dokazuje dejstvo, da sem tako tudi po vec urah neprekinjene voznje oz. prevozenih nekaj 100 km naenkrat spocit in sproscen, drugace pa me ze po 10 minutah vse boli... In kaksen sedez mi odgovarja? Glede tega sem ZELO zahteven! Za zacetek mora biti poleg ostalih nastavitev tudi visinsko nastavljiv in imeti LOCENO od visinske nastavitve tudi moznost nastavitve naklona sedalnega dela (ne da se naklon spreminja hkrati z visino!), se najboljsi so pa seveda elektricno nastavljivi, ker si idealnega polozaja ne mores nastaviti v mirovanju, ampak MED VOZNJO :!: Ja, prav ste prebrali! Poleg tega jaz med voznjo veckrat spreminjam nastavitve, recimo ko iz mestne voznje pridem na avtocesto, si naklon sedeza nastavim se malo bolj polozno (easy rider oz, cruising varianta) ali obratno, odvisno, kako sproscen sem lahko (na avtocesti) oziroma pozoren in pripravljen na bliskovite reakcije (po mestu). Pa nazaj k samemu sedezu. Ceprav vozim zelo hitro, me pretirano skoljkast sedez moti. Dober sedez mora seveda imeti tudi izdatno nastavljivo ledveno oporo, ki jo jaz vedno sprostim, tako da je naslonjalo brez "grbe" v ledvenem delu, torej skoraj ravno! Neizmerno pa sovrazim tiste avtomobile (npr. Fiat Punto, novi Mini,...), ki imajo sedez narejen tako, da je med sedalnim delom in naslonom za par centimetrov velika odprtina oz. luknja! Za stare mame, ki si sedez nastavijo tako, da imajo faco 3 cm od volana verjetno idealno, zame pa so taksni sedezi samo za v pec! In ravno v tem stilu je narejena celotna novejsa linija BMWjev! Dolg sedalni del (pogosto celo podaljsljiv s posebno podporno blazino za pod kolena), grbasta ledvena opora (ki se jo celo pri novi sedmici ne da tako nastaviti, da je ne bi cutil -FUJ!), za konec (tudi to spada pod poglavje ergonomije!) pa se "moderne" oblike karoserije, da je predvsem zadnji del avtomobila visok in debel, stekla pa majhna skoraj kot je to bilo v navadi pri predvojnih avtomobilih! Sicer pa pustimo zunanjo obliko, to je ze drugo poglavje... Upam, da imas zdaj argumentov dovolj... 8)
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon To nov 30, 2004 3:27 pm

Uf ste zašli iz M3 na sedeže. Bom o vsem po malo. Avto meni osebno izgleda kot ena igračka iz neke japonske tovarne sanj. Se strinjam z eno izmed izjav, katera je dobila karnekaj podpre in sicer naprej limuzina, coupe in potem M verzija. Torej pustimo se presenetiti. Nič ne bom predvideval kakšen bo novi M3 ker si sedanji čisto ugaja posebej CLS izvedba.

Sedaj pa o armaturah, konzolah, sedežih,...

Armature:
Slika
Slika
Slika

Sedeži:
Slika
Slika
Slika

Se opravičujem zaradi različnih kotov toda nevem zakaj so slike sedežov redke na netu. Vozil sem vse tri avtomobile prvo Mercedes-Benz E 270CDI avtomatik. Če želiš imeti umirjeno vožnjo in občutek, da čas stoji pri miru potem in drugega kandidata meni je vožnja od Ljubljane do Portoroža in nazaj minila izredno hitro tist dan sem naredil vse skupaj 700km. Vmes je bilo je 3 ure neprestane vožnje. Zvečer sem izstopil spočit. Potem sem v roke dobil BMW 530d z usnjenimi, športno, komfortnimi, masažnimi sedeži (če sem kako funkcijo pozabu.. ne me tepst). Nekako mi je misel, da sedim v BMWju in pogled na aramturo, položaj sedenja v avtu rekel naj stopim na gas, al je bil pa sam kolega poleg mene. ;) Desjstvo je da se je skoz nekam mudil vsaj tko se je pelal, položaj v sedežu mi ni dovoljeval neke pretiranega telesnega gibanja kar ne bi mogel rečt pri Mercedesu, pač Merce niso narejene za drvenje, hvala Bogu, da so si tako različni, drugače bi umril od dolgočasja. Po končani vožnji in nevem koliko prevoženih km ... nič! Zadnjega sem peljal Audi A6 3.0TDI, Audi je po mojem mnenju direkt po sredini med Merco in Bemflom, avto oz. motor je dovolj prožen da ti dopusti nenadne pospeške in dovolj tih, da mirno peleš in imaš občutek da lebdiš. Tudi v njem nisem bil nič utrujen.
Kaj je sedaj narobe???
Eno je mogoče, da sem jaz iz lesa, drugo, da mam vozniške lastnosti po fotru k lahko pelje v Hannover brez prestanka in tretje je pa dejstvo!!! da če bo posameznik/posameznica dala 15mio. za avto in bojo notr slabi sedeži, jaz jim tak avto parkiram direkt skoz steno sred salona pa ga naj imajo. Kot sem naštel pri BMWju koliko funkcij ima sedež.. aja gretje sem pozabu :D pa ventilacijo :D se izdelovalci izjemno potrudijo, da sedež ugaja najširšek krogu uporabnikov oz. lastnikov vozila. Glede na to, da jih sam pluvate jih bom jaz pohvalil in mogoče še ena kost za glodanje.. koliko izmed vas je sedelo nekaj ur v Volvu??? Jaz sem vozil XC70 D5avt. imel sem ga 3 dni skupaj in naredil malo morje kilometrov tko po AC kot terenu. Ko sem ga vrnil sem vprašal prodajalca o sedežih, kako da so tako udobni.. povedal mi je, da sedeže za Volvo primarno naredijo ertopedi in šele potem oblikovalci ter inižinerji. Osebno do sedaj še nisem sedel v bolj udobnem sedežu kot je bil tisti v XC70. Najbližje je prišel BMW 530d, toda ni še čisto tam.
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček To nov 30, 2004 5:57 pm

SEdeži zame morajo biti športni vendar ne utesnjeni al pa trdi direkt iz karbona al ne vem kaj.
Za mojo rit najbolj odgovarjajo sedeži starega Audija S8, kot fotelj z bočnimi oprijemi.

Se pa strinjam, da v avtomobilih preveč pozabljamo na sedeže. Sem pristaš ki mu je pomebno kaj ma pod ritjo in ne maram najbolj osnovnih sedežev.

Mogoče bi lahko na dolgo in široko razpravljali ampak 100 ljudi sto čudi in sto riti...tko da mislm da je razpravljanje in prepričevanje brezpredmetno.

Pa lep dan
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr dec 01, 2004 9:52 pm

Avalon je napisal/-a:Eno je mogoče, da sem jaz iz lesa, drugo, da mam vozniške lastnosti po fotru k lahko pelje v Hannover brez prestanka in tretje je pa dejstvo!!! da če bo posameznik/posameznica dala 15mio. za avto in bojo notr slabi sedeži, jaz jim tak avto parkiram direkt skoz steno sred salona pa ga naj imajo. Kot sem naštel pri BMWju koliko funkcij ima sedež.. aja gretje sem pozabu :D pa ventilacijo :D se izdelovalci izjemno potrudijo, da sedež ugaja najširšek krogu uporabnikov oz. lastnikov vozila. Glede na to, da jih sam pluvate jih bom jaz pohvalil in mogoče še ena kost za glodanje.. koliko izmed vas je sedelo nekaj ur v Volvu??? Jaz sem vozil XC70 D5avt. imel sem ga 3 dni skupaj in naredil malo morje kilometrov tko po AC kot terenu. Ko sem ga vrnil sem vprašal prodajalca o sedežih, kako da so tako udobni.. povedal mi je, da sedeže za Volvo primarno naredijo ertopedi in šele potem oblikovalci ter inižinerji. Osebno do sedaj še nisem sedel v bolj udobnem sedežu kot je bil tisti v XC70. Najbližje je prišel BMW 530d, toda ni še čisto tam.


Ja, tocno tako, kot si ocenil 8) Najboljse sedeze imajo Svedi, ker imajo ortopedi prvo besedo pri oblikovanju sedezev, sele nato zraven "spustijo" dizajnerje :lol: Pri BMWju so vcasih delali odlicne sedeze, zdaj ko je oblikovanje pod Banglom, pa se lepo vidi, da hoce biti on bolj pameten kot ortopedi in se v BMWjih temu primerno (slabo) sedi :roll: Tak pristop je bil vcasih znacilen samo za Italijane, zdaj pa je zal tudi za BMW :evil: Pri Mercedesu je pa cisto druga pesem. Njihovi avtomobili ze desetletja dajejo prednost udobju pred sportnostjo in ceprav mi tak koncept avtomobila ne ustreza, mi je glede sedenja edini pravilen in logicen ;) Najnovejsih Audijev od znotraj ne morem komentirat, ker jih se nisem preizkusil, zal pa modeli iz prejsnejga desetletja po ergonomiji sedenja bolj spominjajo na gajbo za krompir kot na sportno/potovalno limuzino :twisted: Ker mi je njihova zunanja oblika sedaj zelo vsec, upam, da so popravili tudi notranjo ergonomijo :D

Sicer je pa ocenjevanje sedezev v limuzinah visjega in visokega razreda nesmiselno, ce nisi dodobra RAZVAJEN ;) Ce se v BMW, Mercedes ali Audi presedes npr. iz Cliota, se ti bodo vsi trije zdeli kot Rolls Royce :lol: Jaz sem (na zalost ali na sreco, to je odvisno iz katerega vidika na to gledas) ze tako razvajen, da mi NI VSEENO, kako sedim :? Mojim zahtevam trenutno povsem ustrezajo le Mercedes in oba Sveda (SAAB in Volvo), vse ostalo je bolj tako :roll: In to mirne duse priznam, ceprav sem zagrizen pristas znamke BMW :twisted: Omenjena amerisko/bavarska naveza je pac naredila korak nazaj in ce znamka ne bi blestela v tehniki, bi vse skupaj se najbolj spominjalo na italijansko slamparijo -Alfo... :(
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Sr dec 01, 2004 10:24 pm

Kaj pa francozi? recimo Vel satis? ta naj bi imel tudi zelo udobne sedeže...
Slika
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon Sr dec 01, 2004 10:37 pm

Poznavalec kot je _Jerry_ in zagrižen ljubitelj znamke BMW je pohvalil mene zelenca novinca kateremu BMW ne diši ravno prijetno.

I'm moving up in the world. :shock: I like it!! 8) :D
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr dec 01, 2004 11:17 pm

Avalon je napisal/-a:Poznavalec kot je _Jerry_ in zagrižen ljubitelj znamke BMW je pohvalil mene zelenca novinca kateremu BMW ne diši ravno prijetno.

I'm moving up in the world. :shock: I like it!! 8) :D


You have a GREAT sence of humor and I like that :P
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr dec 01, 2004 11:18 pm

Biskvitek je napisal/-a:Kaj pa francozi? recimo Vel satis? ta naj bi imel tudi zelo udobne sedeže...


Zal... nisem se vozil :?
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov