Glede CLS in Evo je precej odvisno od steze na kateri se dirka. Mislim da je imel M3 CLS isti cas na neki progi (sry nevem kje) isti cas kot SLR. Pa je razlika v konjih 360 in 620.
Drugace pa super avto, meni najlubsi v rallyu, ampak ravno proti moji najlubsi znamki si ga mogel primerjat
U bistvu je CSL in ne CLS, mel je pa tud tu in tam boljši čas od SLR-a...CSL je praktično že skoraj dirkalnik in je na dirkališču res v svojem elementu...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Slide je napisal/-a:U bistvu je CSL in ne CLS, mel je pa tud tu in tam boljši čas od SLR-a...CSL je praktično že skoraj dirkalnik in je na dirkališču res v svojem elementu...
To pa zmerej zajebem, pa ne samo pri pisanju tudi ko izgovorim.
Glede dirkalnika, o GTR pa drugic
DonC, se vedno me zanima po kirih podatkih ti trdis da je na japonskem veljal zakon za omejitev konjev?? Jst sm ti linkal en sestavek v katerem ti jasno pise da je to dogovor in ne zakon (btw: ce ne znas anglesko, ti lahko z veseljem prevedem). Cakam da se ti meni nekaj podobnega posredujes.
Zdle sm mal gledal cene in bojo v ameriki okol 28.000 dolarjev kar je priblizno ist kot 8ka, zravn me je pa sokiral podatek da ma evo v ameriki 5 letno bumper to bumper garancijo pa 10letno(!) na motor in menjalnik... Bogve ce v EU dajejo tut take garancije...
Don, se vedno cakam da mi razlozis kako je z ¨zakonom¨ :P