Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr jan 12, 2005 6:36 pm

Kaaaaaaaaaaaaj? Vozu Rs4? Pa to so moje sanje. OK takrat bo malo zastarel(sej je že zdej), ampak vseen

In ja rokylik kolkr jz vem so PRI Audiji razvili V10 za Galarda, kot tudi njegov >>Quattro<<. Zdaj pa naj pove kdo ki ve zagotovo.
Slika
 
Uporabniški avatar
RokyLuk
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: So mar 27, 2004 7:01 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a RokyLuk Sr jan 12, 2005 7:12 pm

Drugač sem rokyluk :D
Pa brez zamere.
Lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Če jan 13, 2005 4:53 pm

že že da je Ingolstadt Bavarska ampak severna in malo bolj zahodna kar pomeni malo več razvitosti!!! Stuttgart pa je še bol v sever in čist na zahodu to pomeni...naj naj!!! ja Slide ti pravš G-power a pa veš kok je teh avtov kupljenih...na prste obeh rok jih prešteješ ker zdržijo mal več kot 3 kroge...5krogov!!!pa tut niso nevem kva naviti recmo Sedmica je G7(kao neuradna M7 -k je nikol nau)pa ma sam 500 konjev in je daleč od Mercedesovih AMGjev k majo še navor poleg konjenice!!!! Alex
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če jan 13, 2005 8:49 pm

swifthead je napisal/-a:že že da je Ingolstadt Bavarska ampak severna in malo bolj zahodna kar pomeni malo več razvitosti!!! Stuttgart pa je še bol v sever in čist na zahodu to pomeni...naj naj!!! ja Slide ti pravš G-power a pa veš kok je teh avtov kupljenih...na prste obeh rok jih prešteješ ker zdržijo mal več kot 3 kroge...5krogov!!!pa tut niso nevem kva naviti recmo Sedmica je G7(kao neuradna M7 -k je nikol nau)pa ma sam 500 konjev in je daleč od Mercedesovih AMGjev k majo še navor poleg konjenice!!!! Alex


Ej šefe...dej resno raje bodi tiho, ker delaš norca sam iz sebe...malo preberi tuje forume, pa boš vidu koliko časa zdržijo s kompresorji opremljeni BMW-ji...ni tle samo G-power, tudi AC-schnitzer ponuja kompresor, Kelleners, MK-motorsport, Infinitas in še bi lahk naštevu, pa noben ne crkne po 5 krogih, lepo te prosim, a ti sploh veš kaj nabijaš...al ti je samo všeč malo govort u ti krasne?
Aja...BTW...330i s kompresorjem premore najmanj 300 konjev, G7 sploh nima kompresorja... :roll:
Vsekakor pomeni 50km razlike v smeri severa bistveno bolj razvit folk ja...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Fullback
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Sr maj 05, 2004 7:40 pm
Kraj: Največkrat...Na trdih tleh...ali mehkem blatu...

Napisal/-a Fullback Če jan 13, 2005 9:10 pm

Slide je napisal/-a:Vsekakor pomeni 50km razlike v smeri severa bistveno bolj razvit folk ja...


Potemtakem so eskimi... :lol: :P
/¨¨¨¨¨¨¨¨\___
-- O ----------O--
Prodam
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Pe jan 14, 2005 9:38 pm

....jebači in pol. Pa še brihtni povrh.

Sicr pa Amg-ji niso ne vem kako močni.Najmočnejši je CL 65 Amg z 612 konji. Nism zihr za model sm pa prepričan za konjenico. In ostali imajo po 476 KM in C klasa 357.

In kaj klinca ma veze geografska lega? A pol je BMW že slab, Ferrari pa kanta?
Slika
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Pe jan 14, 2005 10:26 pm

Mick Jerry je napisal/-a:....jebači in pol. Pa še brihtni povrh.

Sicr pa Amg-ji niso ne vem kako močni.Najmočnejši je CL 65 Amg z 612 konji. Nism zihr za model sm pa prepričan za konjenico. In ostali imajo po 476 KM in C klasa 357.

In kaj klinca ma veze geografska lega? A pol je BMW že slab, Ferrari pa kanta?


mislm ti si brihtn... niso močni....haha, še kako so močni, no naštej mi par avtomobilov ki so močnejši od CL 65AMG( pa ne mi zdej iz kakimi enzoti pa carerami gt ker to so avti za na dirkališče) povej mi močnejši avto k ima tako udobje kot CL in ima več navora(1000Nm) in moči, mislim da se tukaj ustavi... BMW daleč zadej tako po moči kot po udobju prav tako audi, vedi da si s tem na avtocest zmagal(ok če ne gledaš na porabo :lol: )
Drugač pa je tud SL 65 AMG ki je trenutno najhitrejši roadster na svetu
55 AMG ima pa 500 konjev in ne 476
Slika
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Pe jan 14, 2005 10:39 pm

No da ti ne ostanem dolžen. Ta odgovor je letel na swiftheada ki tako hvali AMG-je.
In me tut malo ne zanima tistih 500 ali 476 konjev v Mercedesu ker ga nikoli ne bom kupil ker se mi zdijo mercedesi avti za ate ki tišijo po avtocestah. In kaj pol če je 65-ka najmočnejši? A ja zato tud najhitrejši? najbrž se kr premakne ampak ni bog i batina a ne ?

Aja pa še to. Na avtocesti si zmagal z Audijem RS6 plus ki rine do 280kmh, 65-ka pa je blokiran na 250, če so se držal omejitve(nism prepričan). In tako M5 kot RS6 sta močna ravn tok kolkr E 55 AMG in enako hitra če ne hitrejša.

Pa res ne vem zakaj bi bil kateri od njiiju za E-jem po udobju? že ko se usedem v Sportbacka(če veš kaj je to) mi bolj "diši" kot E klasa.

In tist najhitrejši roadster... poglej Caterhama Super Seven ki ima nad 200 konji in je
precej hitrejši na pospeških in v ovinkih kot SL.

Konji niso vse veš...
Slika
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Pe jan 14, 2005 10:48 pm

če daš 65 blokado dol gre precej več kot RS6 plus, no glede udobja ima vsak svojo predstavo tle se ne bova kregala enmu je bl udobna meca drugmu pa recmo vel satis( odvisno od človeka)
no to sm se jst zmotu najmočnejši roadster na svetu ne najhitrejši, drugač si pa mim usekal s primerjavo caterhama super seven, ta avto ima 500 kg, pol ni čudn da bo poču sl-a k ma skor 2 toni po ovinki... mal čudna primerjava
Slika
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe jan 14, 2005 11:10 pm

jst ne bom pametoval k nima smisla ste itak že čist zalutal glede na začetek debate.
uglavnem moje mnenje je tako:
avti o katerih se kregate so daleč predragi za 99.9% ljudi na tem forumu

če ma avto 600 km al pa 500km je čist vseen drek, ker ga človek- nedirkač nebo nikdar izkoristil več kot 70-80% kar bo že ful velik

kateri je bolši čez ovinke (ok še bol bedast se mi zdi brat kako je swift (opa gti) hitrejši od viperja) morda bo tisti 0.1%, ki bo našparal za ta avto šel na pisto in sprobal zadevo, vendar dvomim da bo vozil na maximum (morda na svojega na avtomobilov skoraj zagotove ne)

udobnost - no ja zahtevate luksuz jahte in vozne lastnosti formule - kakor je meni znano so cl, bmw 6 in podobni daleč najbližje vendar še vedno prekleto daleč glede na vaše standarde- pa čeprav se večina vozi z raznimi clioti, pasati in podobnimi povprečnimi avtomobili

povzetek VSI lahko le sanjamo o takih makinah in ne vidim smisla da se zajebavamo v smislu kdo ma dalšga
lp
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry So jan 15, 2005 10:56 am

Glej s tisto primerjavo sem hotel povedat da konji niso vse. In caterham ma 630 kg.
Pa tut če daš RS6 blokado dol gre čez 300, ampak ga Meca najbrž žge ker ima preprosto več konjev.

Kljukec, jst ne zahtevam voznost F1 in udobje limuzine. lep primer je caterham za katerga upam da ga bom nekoč imel. Solidna replika stane tam nekje do 2-3mio sit in se pelje bolje kot SL za nekaj deset miljonov natančeneje za 42mio sit.
Slika
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon So jan 15, 2005 11:22 am

Fantje ne mi zamert če bom koga užalil, ker imam slutnjo, da je tukaj nekaj tipov ki res znajo vozit, za ostalo (se štejem med te) pa če bi imeli pod ritjo RS4 ali RS6, M5,... bi mislili, da smo v avionu. Tko, da mal počas stakimi izjavami, da so j***a pa un avto je bolši ker ima tok KM ali tok manj teže,...
Hvala.
Varno vožnjo vam želi Avalon.
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl So jan 15, 2005 12:17 pm

sam res....kako lahko govorite v udobju...kdo od vs se je že pelu z ne vem...mrcedes s klaso al pa Bmw 7 al pa bmw 5 z uso opremo....pol pa naj nekdo reče ta tak avto nima obdobja...ja sigurn...moja petka je bol udobna ku BMW M5....dejtega srt no...
kr neki uglavnem
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So jan 15, 2005 12:44 pm

krofl je napisal/-a:sam res....kako lahko govorite v udobju...kdo od vs se je že pelu z ne vem...mrcedes s klaso al pa Bmw 7 al pa bmw 5 z uso opremo....pol pa naj nekdo reče ta tak avto nima obdobja...ja sigurn...moja petka je bol udobna ku BMW M5....dejtega srt no...
kr neki uglavnem

ej pozabu si napisat da se tut bolš drži ceste (sploh po mestu ma ful prednosti) :P

lp
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So jan 15, 2005 3:09 pm

RokyLuk je napisal/-a:To je skret.S turbino vsak avto lahko tunaš v nedogled dokler vse skupi ne poč :D
Drugač pa en je omenu da so gallardotovo mašino razvil v audijo LOL.Če je audi kupu lamorghinija še ne pomen da je audi razvil motor!
Mislm da je to napisu PureTNT....si pa kapsl


Audijeva tehnologija, pomoč s strani Audijevih inženirjev. Razvil ga je Audi. To ti bo povedal tudi kak bolj zanesenjaški lastnik Gallarda, ki celo kaj ve o svojem avtomobilu.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So jan 15, 2005 3:10 pm

Še za informacijo, prav ta motor bo imel prihajajoči audijev Le Mans.
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl So jan 15, 2005 3:11 pm

kljukec je napisal/-a:
krofl je napisal/-a:sam res....kako lahko govorite v udobju...kdo od vs se je že pelu z ne vem...mrcedes s klaso al pa Bmw 7 al pa bmw 5 z uso opremo....pol pa naj nekdo reče ta tak avto nima obdobja...ja sigurn...moja petka je bol udobna ku BMW M5....dejtega srt no...
kr neki uglavnem

ej pozabu si napisat da se tut bolš drži ceste (sploh po mestu ma ful prednosti) :P

lp


Sorry, my bad! pa še lepše oblike je, pa še manj požre ob istih preformansah....kaj bi tiste kante kupovali (BMW M, MB AMG, AUDI RS)...mamo raj Golfe 1.4 pa cliote... :twisted:
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo So jan 15, 2005 3:43 pm

OK, najprej je res bedarija da se pogovarjamo o takih zverinah. Jst sm osebno sicr vozu RS4 in bil peljan v E55 AMG, ko so ga prpeljal v Lj. Uglavnm, škoda se je o takih avtih pogovarjat. Velika večina, če ne kr vsi tle na forumu, ki se slinmo za F50, M5, CL65 AMG, bo take avte gledalo le od daleč. Škoda se o tem kaj gre hitr sploh ubadat. Sploh ke se spomnm, ku sm gledou v E55 števec za porabo, se mi je kr vrtelo! Tulk men twingo požre na 500km, kot tist mrcedes popapa na 100km!

Uglavnm, vsi ti avti so noro, ampk res NORO hitri, večina od nas se ni sposobna peljat tko hitr! Tut pospeški (lahko rečem in za E55 in RS4) so nori, s tem da se ti pljuča ovijejo okol hrbtenice, ke se ti udre 5 cm v sedež!

Jst osebno bi dal prednost Audiju RS6, ker pač 4 kolesni pogon dela svoje. Avto je neprimerno bolj vodljiv! Mercedes kot sm reku, ma premočan motor, ker se klicajček pojavi za usak mal močnejši pritisk na gas. BMWja M5 še nism vozu niti bil vozen. Moram pa rečt, da ko sm sedel v M3, me avto sploh ni prepričal. Čist popolnoma nč posebnga. Da ne rečem da moraš avto res zelo zelo obvladat, da se lahko z njim igraš in pa hitr vozš. En napačn gib, pa ti tut elektronika ne bo pomagala, da ne boš en mesec nosu ovratnce in hodu na terapijo. In ta prag je pri Audiju dost bolj človeško postavljen.
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl So jan 15, 2005 3:50 pm

Omelo je napisal/-a:OK, najprej je res bedarija da se pogovarjamo o takih zverinah. Jst sm osebno sicr vozu RS4 in bil peljan v E55 AMG, ko so ga prpeljal v Lj. Uglavnm, škoda se je o takih avtih pogovarjat. Velika večina, če ne kr vsi tle na forumu, ki se slinmo za F50, M5, CL65 AMG, bo take avte gledalo le od daleč. Škoda se o tem kaj gre hitr sploh ubadat. Sploh ke se spomnm, ku sm gledou v E55 števec za porabo, se mi je kr vrtelo! Tulk men twingo požre na 500km, kot tist mrcedes popapa na 100km!

Uglavnm, vsi ti avti so noro, ampk res NORO hitri, večina od nas se ni sposobna peljat tko hitr! Tut pospeški (lahko rečem in za E55 in RS4) so nori, s tem da se ti pljuča ovijejo okol hrbtenice, ke se ti udre 5 cm v sedež!

Jst osebno bi dal prednost Audiju RS6, ker pač 4 kolesni pogon dela svoje. Avto je neprimerno bolj vodljiv! Mercedes kot sm reku, ma premočan motor, ker se klicajček pojavi za usak mal močnejši pritisk na gas. BMWja M5 še nism vozu niti bil vozen. Moram pa rečt, da ko sm sedel v M3, me avto sploh ni prepričal. Čist popolnoma nč posebnga. Da ne rečem da moraš avto res zelo zelo obvladat, da se lahko z njim igraš in pa hitr vozš. En napačn gib, pa ti tut elektronika ne bo pomagala, da ne boš en mesec nosu ovratnce in hodu na terapijo. In ta prag je pri Audiju dost bolj človeško postavljen.

se strinjam uglanem...le reku di ti, da elektronika pri Bmw-ju ne dopušča kake orng zajebancije, tko da je meja zelo visoko (razn če izklopš elektroniko), sam roko na srce, Fizika je fizika
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry So jan 15, 2005 5:34 pm

Omelo je napisal/-a:OK, najprej je res bedarija da se pogovarjamo o takih zverinah. Jst sm osebno sicr vozu RS4 in bil peljan v E55 AMG, ko so ga prpeljal v Lj. Uglavnm, škoda se je o takih avtih pogovarjat. Velika večina, če ne kr vsi tle na forumu, ki se slinmo za F50, M5, CL65 AMG, bo take avte gledalo le od daleč. Škoda se o tem kaj gre hitr sploh ubadat. Sploh ke se spomnm, ku sm gledou v E55 števec za porabo, se mi je kr vrtelo! Tulk men twingo požre na 500km, kot tist mrcedes popapa na 100km!

Uglavnm, vsi ti avti so noro, ampk res NORO hitri, večina od nas se ni sposobna peljat tko hitr! Tut pospeški (lahko rečem in za E55 in RS4) so nori, s tem da se ti pljuča ovijejo okol hrbtenice, ke se ti udre 5 cm v sedež!

Jst osebno bi dal prednost Audiju RS6, ker pač 4 kolesni pogon dela svoje. Avto je neprimerno bolj vodljiv! Mercedes kot sm reku, ma premočan motor, ker se klicajček pojavi za usak mal močnejši pritisk na gas. BMWja M5 še nism vozu niti bil vozen. Moram pa rečt, da ko sm sedel v M3, me avto sploh ni prepričal. Čist popolnoma nč posebnga. Da ne rečem da moraš avto res zelo zelo obvladat, da se lahko z njim igraš in pa hitr vozš. En napačn gib, pa ti tut elektronika ne bo pomagala, da ne boš en mesec nosu ovratnce in hodu na terapijo. In ta prag je pri Audiju dost bolj človeško postavljen.

¸
Končno nekdo, ki je dopovedal fanom Mece, kar jim gre. Zdej se pa ne mislim več pogovarjat o teh avtih ker je to itak never-ending story, pa še vsi se razburjajo takoj če se mal spičmo...
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov