Fantje, veste kaj je osnovna razlika med ferrariji in porši.
Lastniki Poschejev imajo dobre službe, lastniki ferrarijev pa služb ne rabijo.
Gre za dve popolnoma različni filozofiji gradnje športnih avtomobilov in to je to. Kjer se s cenami Porscheji šele končajo, tam se Farrariji šele začnejo. In v Ferrariju nikoli ne boste pozabili, da sedite v nekem posebnem športniku, ki je drugačen od vsega ostalega na cesti. V Porschu pa, ko ga imate recimo že 3 mesece in greste z njim že ne vem kolkič v trgovino, pa recimo ko pri semaforjih s polno vrečkami hrane pohodite plin, rečete u mater ta avto pa gre. Do takrat pa ni niti po enem občutku kaj dosti drugačen kot navaden passat dizl. Zato je Ferrari igrača, ki v vas prebudi otroka, Porsche pa je pač ultimativno hiter in dober avtomobil, a proti rdečim žal tudi temu primerno dolgočasen. Pa ne mislim to absolutno, ampak pač tudi 997 turbo, ki ti na prvih vožnja popolnoma vzame sapo, se ga zagotovo v parih mesecih toliko navadiš, da postane vsakdanji avto in res potem kdaj greš z njim v trgovino. S Ferrarijem se ti zagotovo ne zgodi, da bi rekel, ah daj gremo v Merkator z njim. Ne Ferrari živi pod rjuho, na lepe nedelja pa greš z njim na Areh, Roglo ali kaj podobnega.
Glede Ferrarija GT pa kolikor se piše po blogih bo njegova cena višja kot je sedanja od F430. Tako, da poceni Ferrarija očitno še dolgo ne bo.
@dav911: Porsche ima v lasti VW, trako da ne prihajat ven s takimi, da si oni ne morejo privoščit male proizvodnje, pa samo dragih avtov in tako naprej. Oni pač na to filozofijo ne dajo veliko, pa tudi kupci vprašanje, če bi kupovali V12 Porscheje za 500000€. Dvomim, da v velikih količinah, ker se je treba pač sprijaznit, da pri tistih, ki imajo ultimativno denarja pač Ferrari bolje kotira kot Porš.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.