Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če okt 04, 2007 9:01 pm

vojkostar je napisal/-a:ma hud in lep je tale avto, tud usi ferariji, edin moti me šlampasta izdelava same notranjosti amterjalov, pritrditve z vijaki.....ko d abi se u drvarnci pelu, tko da kakovost izdelave je pri porscheju še vedno daleč nad italjani
drgac pa hud avtič


Glej porše je za vozit ferrari pa je pojem športnega avta in ni za vsak dan je za užitke v športni vožnji kar tudi ponuja.... To mi je povedal človek ki je vozil že več ferrarijev pa poršejev ki si jih ti pa jaz kdaj videla... Tak, da jaz bi raje imel ferrarija pa če bi imel noter samo volan pa sedež ko pa nekega gut morgn poršeja ki so enaki že 40 let vsaj meni.. 2 okrogli luči spredaj zadaj pa previs in nizka rit z enakimi lučmi zadaj. :?
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Če okt 11, 2007 6:05 pm

je res je, sam porše je nekak res bl za vozt pa dalše fure, pr ferarijih se pa kr dogaja da crknejo vsake tok, tud mnogo mnogo kilometrov se ne da nrdit to me nekak mot, sicer pa jebiga , vse za športnost
 
jani.vuk
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Če nov 23, 2006 3:27 pm
Kraj: Idrsko pri Kobaridu

Napisal/-a jani.vuk Če okt 11, 2007 6:23 pm

to pa je avtomobil ki ga moraš voziti s srcem to je forza ferrari
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Če okt 11, 2007 6:26 pm

jani.vuk je napisal/-a:to pa je avtomobil ki ga moraš voziti s srcem to je forza ferrari


in si vesel k maš ferari majco zelene barve?
 
Uporabniški avatar
mitja22
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: So maj 05, 2007 1:25 pm
Kraj: celje

Napisal/-a mitja22 Če okt 11, 2007 7:59 pm

Lesane Parish Crooks je napisal/-a:
jani.vuk je napisal/-a:to pa je avtomobil ki ga moraš voziti s srcem to je forza ferrari


in si vesel k maš ferari majco zelene barve?


kake neumesne pripombe mate nekateri ej! adijo pamet :shock:
Slika
Slika
 
jani.vuk
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Če nov 23, 2006 3:27 pm
Kraj: Idrsko pri Kobaridu

Napisal/-a jani.vuk Pe okt 12, 2007 7:15 am

jaz sem pač ferrari fan ti pa če nisi pač jaz nisem kriv tako da drugič bodi rajše tiho ker jaz na ta forum nisem se prišel kregat ali pa iskat kreganje tako da
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So maj 10, 2008 6:40 am

Uradna stran za novi Ferrari GT, kot bo avtu očitno ime:
http://www.ferrarigtcountdown.com/webapp/

še dve spy fotki:
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
dav911
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Ne mar 02, 2008 12:39 pm

Napisal/-a dav911 So maj 10, 2008 9:40 am

Verjetno pozabljate, da je Porsche samostojna firma, Ferrari pa ne.
Ferrari je pod Fiatom, ki ga tudi financira, zato si lahko privoscijo tako drage avtomobile, in le 6000 avtov letno.
Porsche je pa samostojna firma, ki je bila v letih 1995-1997 na dnu in je morala razviti avto kot je Boxster, se pravi "poceni" Porscheja. Danes so ena najbolj donosnih firm, je pa res, da jim ne bi blo treba hiteti toliko s temi Cayenni itd.

Meni sta tako Ferrari kot Porsche edini dve pravi podjetji za športne avte, drugih tu ni...
Je pa Porsche po izdelavi še vedno mnogo pred Ferrarijem, sploh starejši modeli.
Tudi npr. podvozje je Ferrari solidnega dobil šele od 360 Modene naprej.
Ferrari je pac bolj, za nedeljske voznje, Porsche lahko za vsak dan(govorimo o 911),
ker je tudi zelo bolj zanesljiv saj 911 delajo ze 40 let.

lp
Vsak avto je ql...no skoraj :)
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso So maj 10, 2008 12:05 pm

Fantje, veste kaj je osnovna razlika med ferrariji in porši.


Lastniki Poschejev imajo dobre službe, lastniki ferrarijev pa služb ne rabijo. ;)

Gre za dve popolnoma različni filozofiji gradnje športnih avtomobilov in to je to. Kjer se s cenami Porscheji šele končajo, tam se Farrariji šele začnejo. In v Ferrariju nikoli ne boste pozabili, da sedite v nekem posebnem športniku, ki je drugačen od vsega ostalega na cesti. V Porschu pa, ko ga imate recimo že 3 mesece in greste z njim že ne vem kolkič v trgovino, pa recimo ko pri semaforjih s polno vrečkami hrane pohodite plin, rečete u mater ta avto pa gre. Do takrat pa ni niti po enem občutku kaj dosti drugačen kot navaden passat dizl. Zato je Ferrari igrača, ki v vas prebudi otroka, Porsche pa je pač ultimativno hiter in dober avtomobil, a proti rdečim žal tudi temu primerno dolgočasen. Pa ne mislim to absolutno, ampak pač tudi 997 turbo, ki ti na prvih vožnja popolnoma vzame sapo, se ga zagotovo v parih mesecih toliko navadiš, da postane vsakdanji avto in res potem kdaj greš z njim v trgovino. S Ferrarijem se ti zagotovo ne zgodi, da bi rekel, ah daj gremo v Merkator z njim. Ne Ferrari živi pod rjuho, na lepe nedelja pa greš z njim na Areh, Roglo ali kaj podobnega.



Glede Ferrarija GT pa kolikor se piše po blogih bo njegova cena višja kot je sedanja od F430. Tako, da poceni Ferrarija očitno še dolgo ne bo.



@dav911: Porsche ima v lasti VW, trako da ne prihajat ven s takimi, da si oni ne morejo privoščit male proizvodnje, pa samo dragih avtov in tako naprej. Oni pač na to filozofijo ne dajo veliko, pa tudi kupci vprašanje, če bi kupovali V12 Porscheje za 500000€. Dvomim, da v velikih količinah, ker se je treba pač sprijaznit, da pri tistih, ki imajo ultimativno denarja pač Ferrari bolje kotira kot Porš.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar So maj 10, 2008 10:57 pm

če je mal preveč klanca na hitrco mu še klun razbiješ
 
MAFIC
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr jul 06, 2005 9:41 pm

Napisal/-a MAFIC So maj 10, 2008 11:19 pm

mah mislim da keš nebi smel bit problem... to je samo odvisno od posameznika...
nato kar vidim okol tisti k zares velik ima ponavad nima niti ferrarija :) (glede na to kar poznam) so pa nekateri k so bogatejsi pa si zelijo sporten avto in si to privoscijo....
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne maj 11, 2008 12:50 am

dav911 je napisal/-a:Verjetno pozabljate, da je Porsche samostojna firma, Ferrari pa ne.
lp


Kdo je bolj samostojen, bo pokazal čas - bo prej TDI v Porscheju ali JTD v Ferrariju? Stavim, da se to drugo ne bo zgodilo...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne maj 11, 2008 12:55 am

vojkostar je napisal/-a:če je mal preveč klanca na hitrco mu še klun razbiješ


je tak pol metra od podna :P
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
dav911
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Ne mar 02, 2008 12:39 pm

Napisal/-a dav911 Ne maj 11, 2008 12:24 pm

'Kdo je bolj samostojen, bo pokazal čas - bo prej TDI v Porscheju ali JTD v Ferrariju? Stavim, da se to drugo ne bo zgodilo..

Verjetno prvo tudi ne...drugace se pa ne delaj neumnega, ker ves kako je...jojoj
lp
Vsak avto je ql...no skoraj :)
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne maj 11, 2008 1:16 pm

Morda bodo Posrche baby SUVa prodajali skupaj z 2.0TDI 170km :P
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne maj 11, 2008 1:48 pm

dav911 je napisal/-a:'Kdo je bolj samostojen, bo pokazal čas - bo prej TDI v Porscheju ali JTD v Ferrariju? Stavim, da se to drugo ne bo zgodilo..

Verjetno prvo tudi ne...drugace se pa ne delaj neumnega, ker ves kako je...jojoj
lp


Porsche dela kompaktnega SUV-a. Verjetno ne zaradi športne slave, ampak zaradi denarja, profitov, torej čim večje prodaje (za dobro ceno). In hudo naiven moraš biti, da v takem SUV-u v dogledni prihodnosti ne vidiš dizla in to kar TDI-ja.

Samostojnost se definira različno in se izraža na različne načine - tudi kot ohranjanje slovesa izdelovalca ekskluzivnih športnih avtov (kar je boxster pogojno še bil). Tu sam (in samo) Porsche podira pregrade, ki ga ločijo od "plebejskih" vozil. Koilko samostojnosti mu ostane pri takem priznavanju trga in očitno za njih edino veljavni maximi "dobiček je vse"? Seveda je to razumljivo, ni pa razumljivo nakladanje o tem, da je P bolj samostojen od F. Po kateri definiciji samostojnosti?

Oboji imajo lastnike (v končni instanci konkretne ljudi) - so torej glave lastnikov pri F bolj samostojne (manj podležne profitu) kot glave P lastnikov? Samostojen Ferrari bi bil profitabilen in bi bil še bolj, če bi šel po poti P-ja, pa tega ne stori. Point?
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po maj 12, 2008 5:46 pm

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Po maj 12, 2008 8:51 pm

Hjo, pa saj to ni Lexus, da bi namontirali pokončo razvrščene izpuhe. Tema.
Slika
 
faceless
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe feb 15, 2008 10:08 am

Napisal/-a faceless To maj 13, 2008 11:58 am

De_Tomaso je napisal/-a:Fantje, veste kaj je osnovna razlika med ferrariji in porši.


Lastniki Poschejev imajo dobre službe, lastniki ferrarijev pa služb ne rabijo. ;)

Gre za dve popolnoma različni filozofiji gradnje športnih avtomobilov in to je to. Kjer se s cenami Porscheji šele končajo, tam se Farrariji šele začnejo. In v Ferrariju nikoli ne boste pozabili, da sedite v nekem posebnem športniku, ki je drugačen od vsega ostalega na cesti. V Porschu pa, ko ga imate recimo že 3 mesece in greste z njim že ne vem kolkič v trgovino, pa recimo ko pri semaforjih s polno vrečkami hrane pohodite plin, rečete u mater ta avto pa gre. Do takrat pa ni niti po enem občutku kaj dosti drugačen kot navaden passat dizl. Zato je Ferrari igrača, ki v vas prebudi otroka, Porsche pa je pač ultimativno hiter in dober avtomobil, a proti rdečim žal tudi temu primerno dolgočasen. Pa ne mislim to absolutno, ampak pač tudi 997 turbo, ki ti na prvih vožnja popolnoma vzame sapo, se ga zagotovo v parih mesecih toliko navadiš, da postane vsakdanji avto in res potem kdaj greš z njim v trgovino. S Ferrarijem se ti zagotovo ne zgodi, da bi rekel, ah daj gremo v Merkator z njim. Ne Ferrari živi pod rjuho, na lepe nedelja pa greš z njim na Areh, Roglo ali kaj podobnega.



Glede Ferrarija GT pa kolikor se piše po blogih bo njegova cena višja kot je sedanja od F430. Tako, da poceni Ferrarija očitno še dolgo ne bo.



@dav911: Porsche ima v lasti VW, trako da ne prihajat ven s takimi, da si oni ne morejo privoščit male proizvodnje, pa samo dragih avtov in tako naprej. Oni pač na to filozofijo ne dajo veliko, pa tudi kupci vprašanje, če bi kupovali V12 Porscheje za 500000€. Dvomim, da v velikih količinah, ker se je treba pač sprijaznit, da pri tistih, ki imajo ultimativno denarja pač Ferrari bolje kotira kot Porš.


:lol: Dobra fora glede sluzb. Samo mislim da tudi lastniki porschejev ne rabijo neke 8urne sluzbe. Oni si jo zelijo zarad drugacne mentalitete. Dokazujejo se na drugacne nacine. Ferrari je pac easy way out. Zdravljenje kompleksov in travm. Instant "ive got the money i am the king". U resnici pa vsi vemo da je debeloprsti motorik ki ze doooolgo ni fukal zarad drugega kot svojega denarja. Hec, samo to je moj stereotip.

Se zelo strinjam s tem kar si napisal, ampak resnicno dobri ferrariji ki sem jih videl ali se vozil z njimi so bili al novi al ljubiteljski avti (pod rjuho bi ti rekel). Vse une 348ke in 355ke s katerimi se je pa folk dejansko vozil in sm jih jst imel priloznost srecat so bili pa krs od krsa. Digitalna ura iz fiat regate in drugi koncernski "dodatki", stalne tezave z elektroniko, slabo tesnenje, cudni zvoki ipd.

Ne vem no za mene je porsche. Visek denarja pa bi raje vlozil v kaksno jadrnico, se en vikend ali kaj podobnega. Ne rabim ferrarija. Men zgresen koncept ki pa v danasnji turbo potrosniski egoisticni druzbi ocitno zelo zaziga.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR To maj 13, 2008 1:23 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Fantje, veste kaj je osnovna razlika med ferrariji in porši.


Lastniki Poschejev imajo dobre službe, lastniki ferrarijev pa služb ne rabijo. ;)

Gre za dve popolnoma različni filozofiji gradnje športnih avtomobilov in to je to. Kjer se s cenami Porscheji šele končajo, tam se Farrariji šele začnejo. In v Ferrariju nikoli ne boste pozabili, da sedite v nekem posebnem športniku, ki je drugačen od vsega ostalega na cesti. V Porschu pa, ko ga imate recimo že 3 mesece in greste z njim že ne vem kolkič v trgovino, pa recimo ko pri semaforjih s polno vrečkami hrane pohodite plin, rečete u mater ta avto pa gre. Do takrat pa ni niti po enem občutku kaj dosti drugačen kot navaden passat dizl. Zato je Ferrari igrača, ki v vas prebudi otroka, Porsche pa je pač ultimativno hiter in dober avtomobil, a proti rdečim žal tudi temu primerno dolgočasen. Pa ne mislim to absolutno, ampak pač tudi 997 turbo, ki ti na prvih vožnja popolnoma vzame sapo, se ga zagotovo v parih mesecih toliko navadiš, da postane vsakdanji avto in res potem kdaj greš z njim v trgovino. S Ferrarijem se ti zagotovo ne zgodi, da bi rekel, ah daj gremo v Merkator z njim. Ne Ferrari živi pod rjuho, na lepe nedelja pa greš z njim na Areh, Roglo ali kaj podobnega.



Glede Ferrarija GT pa kolikor se piše po blogih bo njegova cena višja kot je sedanja od F430. Tako, da poceni Ferrarija očitno še dolgo ne bo.



@dav911: Porsche ima v lasti VW, trako da ne prihajat ven s takimi, da si oni ne morejo privoščit male proizvodnje, pa samo dragih avtov in tako naprej. Oni pač na to filozofijo ne dajo veliko, pa tudi kupci vprašanje, če bi kupovali V12 Porscheje za 500000€. Dvomim, da v velikih količinah, ker se je treba pač sprijaznit, da pri tistih, ki imajo ultimativno denarja pač Ferrari bolje kotira kot Porš.



Do zdej še vsakega bogataša, ki sem ga videl da ima dobre avte, je imel tako Porscha kot Ferrarija. Tako da ne vem kaj si hotel s tem povedat. :roll: Sicer je pa za ta segment CGT veš kot dovolj prestižen avto.


PS: Tudi po performansah, nisem še nikoli videl, da bi Ferrari pelal Porscha scat. Sta kvečjem tam-tam. S tem da Ferrarija dejansko folk kupuje za v nedeljo, ker se z njim ne da normalno peljat, medtem ko je Porsche za normalno vožnjo dokaj simple, za hitro pa po večini težje obvladljiv kot večina ostalih.

PPS: Če se človek navadi peljat Miga 29, verjemi, se navadiš tud na enga usranga Ferrarija... tako da zelo slaba primerjava, moram rečt.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov