Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Pe sep 15, 2006 7:17 am

stari je veliko lepiši, vsaj meni. maska ima bolj grob pogled, n e pa novi ko je kr nekej kot vsak običen avto. :?

drugače pa kapo dol pred designom santa fe-ja. zame je eden najlepišh terencev, sploh spredaj. luči so res lepe.

samo kakšna je kvaliteta pa ne vem. :?
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe sep 15, 2006 10:43 am

partty je napisal/-a:Aha preden začnete govoriti o kakovosti se najprej mal pozanimajte, Hyundai niso več kot pred 10 leti PONY, ampak so se zelo spremenil. :evil: Glede zadnjih študij so Hyundaieva vozila po zanesljivosti na 3. mestu, po prodaji 5. na lestvici in imajo neverjeten porast vrednosti njihove znamke. A veste morda, to da od kar je nekdanji lastnik Hyundaia zapustil prestol sinu je Hyundai zamka ki največ ulaga na svetu v razvoj, testiranje, izboljšavo svojih vozil. Sicer je res da večino stvari kradejo od Toyote in MB ampak jim uspreva. :P Poleg tega je Tucson zmagal nagrado za najbolj zanesljiv manjši SUV že drugo leto zapord ob Sonati in Grandeurju, poleg teha ko je prišel v prodajo Sorento 2.5CRDi si dobil nagrado za najboljši dieslov agregat do takrat ustvarjen. Aja še to po ocenah nemške študije so Vsi trije Hyundievi 4x4 (Tucson, Santa-Fe, Terracan) in Touerag najboljsi terenci na svetu.


HYUNDAI je brez dvoma napredoval - ampak napredovala je tudi konkurenca. Vlaganja v razvoj so, prodajna paleta se je povečala, ponujajo in sledijo trendom z vidika agregatov (šestvaljniki bencin, sodobni dizel agregati) ipd., ni se pa bistveno obogatila znotraj posameznega modela njena "barvitost" (ponudba motorjev, menjalnikov, podvozji, opreme - z vidika "količine" + možnosti kombinacij .... ter njihova zmogljivost + lastnosti) - tako ostajaja bolj ali manj v "sivem povprečju" glede na konkurenco.

Zato pa ostaja zvest kupcem, ki niso pretirano zahtevni, se ne ubadajao z "značko", predvsem pa imajo radi "low budget" ko gre za finance. "Malo muzike za malo denarja" nekaterim več kot ustreza in jim je bistvo nakupa racionalnost do lastnega "kupčka" cekinov.

Prehod v "luksuz" rang bo po mojem prepričanju polomija. Za takšen podvig bi si morali podobno kot Japonski proizvajalci omisliti drugo, recimo ji "premium" blagovno znamko. Ter v njej ponuditi več in boljše za tem primerno večjo in boljšo ceno.

LP
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Pe sep 15, 2006 9:51 pm

artman je napisal/-a:brezveze se kregat. noben od vaju ni nepristranski, niti jz nebi bil. Dejstvo pa je, da je trg močen, konkurenca huda in avto ki je "narejen iz kupa smeti" (kot se je nekdo zgori izrazu) nebi prežvel, pa začuda ma ta znamka v sloveniji največji delež od neevropskih znamk. Sprijaznite se da slabih avtomobilov ni, ker je trg premočen. Kdor pa misli da za skoraj še enkrat večjo ceno dobiš skoraj še enkrat boljši izdelek se krepko moti in mu očitno ni znano stanje v gospodarstvu iz zadnjih let. Samo en namig: delovna sila na zahodu je praktično zastonj, informacijske tehnologije pa vemo kako so razvite in s kakšno hitrostjo se širijo. Mal offtopica in pristranskosti v postu :P


ekzekli!

Dodal bi še samo to da ob globalizaciji in splošnemu prodajanju tehnologije naokoli, skupnem razvoju nekaterih znamk bomo vozili vedno bolj enake avtomobile(v enakem cenovnem razredu) kar se tiče tehnike. Ampak sem pa 1000% da se bomo še vedno kregali glede značk!

:lol:

Mislim brezveze. Sem pa ziher da če bi ob ustajenju Lexusa bili net-forumi bi debata bila identična!
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3363
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Ne sep 17, 2006 1:39 pm

Za zdej sem počistu. Še eno kozlarijo preberem pa bom zaklenu, kršitelju pa dal opozorilo.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe jan 26, 2007 12:35 am

Predstavljen bo na salonu aprila v Novem Yorku in v ameriških salonih proti koncu leta. Cena - (neluksuznih?) 30000 $+.

MORE EQUUS SHOTS: 2008 Hyundai Equus

The 2006 Hyundai Sonata showed that Hyundai has what it takes to compete with highly regarded vehicles like the Toyota Camry and Honda Accord. Now Hyundai will try to make the same waves with a new luxury car that will take on vehicles above its own full-size Azera sedan.

These photos, taken in the U.S. southwest, capture the next-generation Equus under testing. Hyundai is planning on bringing this rear-drive, V-8 sedan to the U.S. market as a 2008 model.

Hyundai will show the "BH" sedan, as it's known internally, at the 2007 New York auto show in April.

The Equus is a large car, and has a spacious interior with lots of wood trim, leather seats, and a handsome dash that would look at home in a big Mercedes or Lexus. Hyundai will outfit the Equus with all manner of airbags and electronic vehicle-stability controls.

We expect the Equus (under a different name, perhaps) to go on sale in late 2007 in the U.S. wearing a pricetag around $30,000.


SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
himi
 

Napisal/-a himi Pe jan 26, 2007 6:25 pm

Notranjost se men splohl ne zdi riževa :roll:
Priponke
bh4.jpg
bh3.jpg
 
Uporabniški avatar
blindek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: Če jun 16, 2005 4:55 pm
Kraj: Pomurje

Napisal/-a blindek Pe jan 26, 2007 6:36 pm

zakaj riž?kaj je za vas vse riž?potem pa si kupi nekega jugota pa boš mel to kar hočeš...


meni se zdi zelo zanimivo, da je hyundai v nekaj letih tako napredoval
 
Uporabniški avatar
enzospotenzo
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Ne jan 07, 2007 10:17 pm
Kraj: Den Haag,cell No.1

Napisal/-a enzospotenzo Pe jan 26, 2007 6:44 pm

Hyundai res napreduje z leta v leto, razen pri accentu in še posebej pri elantri, ko gre ravno v drugo smer :twisted:
It is better to lose a moment in your life than your life in a moment.
 
DaciaLogan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Pe jan 26, 2007 6:24 pm

Napisal/-a DaciaLogan Pe jan 26, 2007 6:54 pm

Ful lepa notranjost.

Hyundai mene sploh ne preseneca vec. Mi je ze dalj casa jasno, da ne da je ujel povprecje konkurence ampak jo ze prehiteva. To se lepo kaze na dviganju cene blagovne znamke hyundai, kvaliteti, ponudbi in nenazadnje tudi v projektih kot so tale in avti na gorivne celice ipd. Mojster Miha lepo bi bilo da se nastejes vse tiste stvari v ponudbi ki naj bi manjkale hyundai-u. Govorimo o pomembnejsih inovacijah oz opremi seveda.

PS: Navsezadnje je Hyundai POMAGAL mitsubishiju skonstruirat celo paleto ALL-aluminium motorjev, katerih znacilnost je modernost ( z vsemi pripadajocimi sistemi ), majhna teza (celoten blok iz aluminija in ne samo glava), predvsem pa neverjetna vzdrzljivost. (Theta standard, ki naj bi zagotavljal 300.000 milj (!), brez okvare na motorju in prenosu zaradi njihove napake. Tovarna ki ima standard najvecji poleg hyundai-a je toyota, ampak s samo 170.000 miljami.)

Aja, pa motor ki je v novem lancerju EVOTu je razvit s hyundai-em. Toliko o " sivem povprecju ".
 
himi
 

Napisal/-a himi Pe jan 26, 2007 7:16 pm

Vbistvu je ta motor razvil sam Hyundai! Potem pa so ga skupaj z Mitsu in DC začeli izdelovati...kasneje sta tadva Hyundaiu pokrila tudi del stroškov razvoja. Mislim, da je bilo to približno 30-40mio $
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Pe jan 26, 2007 8:18 pm

Meni se ne zdi tako slaba notranjost. Za Hyundai nadpovprečna!
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
partty
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr sep 06, 2006 7:40 am

Napisal/-a partty Ne jan 28, 2007 2:24 pm

Ja, če že govorimo o Hyundaievi kakovosti ima večina ljudi v glavi sliko Ponya
in satrejših Hyundaievih modelov zaradi katerih še danes Hyundaia boli glava.
Pony je takrat bil res nekakovosten avto, tudi cena pa je bila temu primerna,
zdaj pa Hyundai niso več tako poceni avtomobili kakovost pa je res visoka!
Sicer gre večino zahvale Toyoti od katere se je hyundai ''učil''.
Učenec (Hyundai) pa je po zadnjih študijah prehitel učitelja (Toyoto) kar se kaže z
prihodom motorejev 1.8,2.0,2.4 (10. Maja 2004) katere je Hyundai razvijal dolga leta in
dosegel agregate, ki ''prehodijo 300.000 MILJ brez popravil. Te motorje pa Hyundai
proizvaja tudi za DaimlerChrysler AG in Mitsubishi in so se izkazali za ZELO zanesljive
agregate. S prihodom teh motorjev pa se je hyundai lotil širitve tako imenovane serije
''longe life motorjev'' večjih prostornin V8 in CRDi motorjem, ki jih bo ponudil še ostalim
luksuznim znamkam. Proizvodnja teh pa bo stekla s prihodom modela Equus in Veracruz.
Korejci pa se niso samo na motorje osredotočili ampak njihove modele testirajo na take pojave,
na katere ostali proizvajalci sploh ne pomislijo(kot nova Sonata, ki je preživela ''pekel'' preden so jo spustil na trg) zato,
da bi lahko ponudili trgu še boljše
avtomobile saj so ugotovili, da je to prava politika za dosego uspeha. Ravno v teh dolgotrajnih testiranjih pa njihovi modeli
včasih zgleadjao mal zastareli preden pridejo na trg (osatil proizvajalci pa testirajo avto s tem, da prevozijo
par kilometrov pa ga takoj pošljejo v salone pol pa se pojavijo serijske napake in vpoklici modelov). Za Hyundaia pa v
zadnjih par letih nisem še slišal (sicer pa dvomim, da ni bilo vpoklicev ker ni možno tako dobro konstruirati avtomobila), da
bi vpoklical kakšne modele (kar je pa tradicija pri vseh ostalih znamkah)
 
DaciaLogan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Pe jan 26, 2007 6:24 pm

Napisal/-a DaciaLogan Ne jan 28, 2007 2:37 pm

drugace mislim da je glavni ucitelj hyundai-a bil mitsubishi. Navsezadnje so od njega kopirali avte in dobili najvec know-howa.

Pa ne vem ce je cist res da je hyundai razvil sam motor. Mislim da so ga razvili vsi trije skupaj, je pa mel hyundai najvecjo vlogo.

V mercedesih so ze vgrajeni hyundaievi motorji?
 
Uporabniški avatar
Gnusmas7
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Če maj 05, 2005 8:55 pm

Napisal/-a Gnusmas7 Ne jan 28, 2007 4:56 pm

kot prvo, mitsubishi je pokazal hyundai kako se delajo avtomobili ter motorji (hyundai je proizvajal veliko motorjev na podlagi slavnega 4G63)
kot drugo, hyundai je zasnoval blok motorja pri GEMA motorjih
[url] http://en.wikipedia.org/wiki/Global_Eng ... g_Alliance

potem je mitsubishi zacel spreminjati zasnovo motorja za lastne potrebe
(vsak proizvajalec proizvaja lastne motorje na podlagi GEMA z lastno tehnologijo v svoji tovarni)

mitsubishi ima GEMA tovarno na japonskem, z japonskimi izenirji ter delavci...
samo mitsubishijevi motorji imajo MIVEC tehniko variabilnega krmiljenja ventilov (chrysler ima na podlagi mercedesa, hyundai ima svojo) in tako naprej.....

fora joint venture pri GEMA je v tem, da imajo motorji skupno zasnovo, tovarne imajo enako proizvajalno opremo, delili so si stroske razvoja.... in s tem so znizali stroske pri proizvodnji motorjev...

pri razvoju motorja za novi EVO X, Hyundai ni imel nic
motor je nastal na podlagi novega 2.0 4B11 bencinarja (GEMA), ki bo poganjal novega lancerja
potem ga je pa mitsubishi popolnoma "obdelal" za EVO-X (oznaka 4B11T t=turbo)
ta 4b11t je pa naslednik 4g63....

tudi pri atmosferskem 4b11 je hyundi imel zelo malo vpliva....

mitsubishijevi GEMA motorji
[url] http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_GEMA_engines

zakaj sem napisal ta roman?
zato, da ne bo kdo mislil, da je motor v novem EVO-X hyundai-jeve zasnove...
 
Uporabniški avatar
partty
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr sep 06, 2006 7:40 am

Napisal/-a partty Ne jan 28, 2007 6:45 pm

Jah to je itak logično da Hyundai ne dela motorjev za EVOte!!! Ne vidim razloga zakaj bi Hyundai delal ''EVO'' motorje če pa nima nikakršnega podobnega modela v katerega bi lahko vgrajeval take agregate. Hyundai dela bolj ''univerzalne'' motorje, ki jih lahko uporablja širši spektr proizvajalcev v povprečnih avtih. Poleg tega dejansko je bil Mitshubishi hyundaiev učitelj kar nekaj let nazaj, dokler se niso pri Hyundaiu leta 2000 odločili, da morajo kakovost in zanesljivost njihoviha avtov dvigniti, za cilj pa so si postavili ''prehiteti'' Toyoto katera od vedno slovi po zanesljivosti. Tako, da je Hyundal začel dobesedno kopirati Toyotino znanje (celo Toyotine kostruktorje je zaposlil s tem, da jim je ponudil tako plačo, da se niso mogel upreti in so začel razvijat hyundaieve nove modele iz znanja, ki so ga pri Toyoti pobral!), saj to vedo vsi, celo ''visoki'' pri Toyoti so brez dlake na jeziku razglasil, da Hyundai krade njihovo znanje. Ko pa je Hyundai dosegel Toyotino zanesljivost in stopil iz krize začel razvijat svoje znanje. Saj je ne samo Toyota ampak veliko ostalih proizvajalcev trdi da je Hyundai edn največjih konkurentov. Nenazadnje so v ZDAju Hyundaiu zatežil, da mu bodo prepovedal uvažati svoje avtomobile ker je prodaja ameriških avtomobilov zaradi hyundaievega ''razcveta'' v taki krizi, da jim grozi stečaj.
 
Uporabniški avatar
partty
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr sep 06, 2006 7:40 am

Napisal/-a partty Po jan 29, 2007 1:37 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Notranjost totalni riž, a američani so čisto nori na to.

Jah nevem koliko ti vidiš ampak, če si samo malo ogledaš volanski obroč, ki je v bež usnju na njem pa so vsadki lesa, alu tipke, ki jih delijo krom vsadki se mi sploh ne zdi riževa! Recimo na sliki je notranjost BMWja 7ke in, če si samo mal ogledaš volan te prestižne ladje boš ugotovil, da je volanski obroč odet samo v črno plastiko in usnje! Nima nikakršnega lesa, kroma (razn dveh tipk na zgornjem delu obroča).... Pa je BMW!!!!
Priponke
bmw_7series_750lisedan_2006_interior_19_346x270.jpg
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jan 29, 2007 1:41 pm

Poglejte si malo notranjosti Infinitijev in japonskih proizvodov za domači trg in hitro boste uvideli, da je riž. Najbolj se zgleduje po Infinitiju.
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Po jan 29, 2007 1:57 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Poglejte si malo notranjosti Infinitijev in japonskih proizvodov za domači trg in hitro boste uvideli, da je riž. Najbolj se zgleduje po Infinitiju.

j*** vas riž :lol:
 
Uporabniški avatar
partty
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr sep 06, 2006 7:40 am

Napisal/-a partty Po jan 29, 2007 3:26 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Poglejte si malo notranjosti Infinitijev in japonskih proizvodov za domači trg in hitro boste uvideli, da je riž. Najbolj se zgleduje po Infinitiju.


Človek kako lahko primerjaš Equusa in Infinitija, ki je 5x dražji? Če že tako primerjaš pol lahko primerjamo tudi Octavijo z Bentleyem! Mislim zavedaj se, da bo Equus še vedno Hyundai in se v njem ne bodo vozili USA RAPerčki in zvezdniki!!! Pač avto za poslovneže ne pa za tiste, ki nimajo kam z dnarjem.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jan 29, 2007 5:34 pm

Partty, Infiniti stoji v istem cenovnem rangu kot Hyundai Equus. Denimo Infiniti M35/45 stane nekako od 40.000 dolarjev naprej. Lexus GS stane nekoliko več, Mercedes razreda E pa 10.000 dolarjev več. To dejstvo Infinitija bolj uvršča v t. i. "near-luxury" segment.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov