Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For To sep 20, 2005 9:14 pm

Šele zdaj vem kaj mi je manjkalo v ponudbi Golfa V. Vedel sem da bo prišel tak Golf ki je meni všeč, kot takrat Golf IV generacija. Avto če kupuješ ti mora biti tko všeč, mora biti kompleten, mora biti tak kot je ta GT, mora ti biti všeč tudi po štirih leti uporabe kot je meni moj 1.4 55kW generacija.
Res..... do zdaj nobena različica me ni toliko prevzela kakor ta GT! :) , nimam besed, svaka čast.
Zmeraj sem premišljeval o DSG-u in tko mi je šlo na živce da je samo v kombinaciji 2.0 TDI in močnejšim bencinari, jaz sem pa zapriseženi "bencinar" ;) , no zdaj pa vem da bo tudi takšen Golf ki je zame.

Drugač.....glede registracije, a ni to odvisno od kilowatov!???
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 To sep 20, 2005 9:53 pm

registracija je odvisna od kilovatov ja,tko da kle nima veze pr registraciji da je v osnovi 1.4 mašina...kar je od 103Kw dalje je že višji rang

Lp
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To sep 20, 2005 10:10 pm

rok46 je napisal/-a:registracija je odvisna od kilovatov ja,tko da kle nima veze pr registraciji da je v osnovi 1.4 mašina...kar je od 103Kw dalje je že višji rang

Lp


od 100 je višji rang
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 To sep 20, 2005 10:17 pm

od 100 naprej, tako je!
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For To sep 20, 2005 10:19 pm

INFINITI je napisal/-a:
rok46 je napisal/-a:registracija je odvisna od kilovatov ja,tko da kle nima veze pr registraciji da je v osnovi 1.4 mašina...kar je od 103Kw dalje je že višji rang

Lp


od 100 je višji rang

Se mi je kar zdelo da je tko.....eni so v tej temi pisali da je kao registracija cenejša zaradi prostornine motorja :roll:
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To sep 20, 2005 10:29 pm

rok46 je napisal/-a:registracija je odvisna od kilovatov ja,tko da kle nima veze pr registraciji da je v osnovi 1.4 mašina...kar je od 103Kw dalje je že višji rang

Lp


Ne...registracijo pojmujejo ljudje eni tako eni drugače, naučit se bo treba ločevat zavarovanjem in cestnino.
Na cestnini ki se računa po prostornini pade v dokaj nizek razred za svojo moč, po moči ki vpliva pa na ceno ZAVAROVANJA, pa v dokaj visokega...mislim da celo predzadnjega...
Tako da...če gledamo registracijo kot zavarovanje+cestnina(vsaj jaz jo tako gledam) je torej na račun prostornine ta lahko tudi nižja.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr sep 21, 2005 2:15 am

ta masina z kompresorjem + turbino je ze zakon, dokler je to novo. k bo mel pa to ene 100kkm tiscanja in napacnega ugasanja za sabo, bo pa zanimiv vidt kasni bojo kej stroski s tem.
 
Uporabniški avatar
Volvo5er
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: To sep 13, 2005 6:15 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Volvo5er Sr sep 21, 2005 6:28 am

kar se zavarovanja tiče padeš s 170 km v predzadnji razred (100-130 kW /134-177 km), pri cestnini pa v razred od 1350-1800 ccm (vsaj predvidevam da ima 1,4 motor več kot 1350ccm) tako da te osnovna regisracija pride cca 191 000 sit.

http://www.amzs.si/default.asp?podrocje=5&tip=2
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Sr sep 21, 2005 8:08 am

Voith je napisal/-a:ta masina z kompresorjem + turbino je ze zakon, dokler je to novo. k bo mel pa to ene 100kkm tiscanja in napacnega ugasanja za sabo, bo pa zanimiv vidt kasni bojo kej stroski s tem.


Pri vsaki mašini so lahko visoki stroški če jo 100k kilometrov tiščiš in nepravilno ugašaš. Bo treba kar počakat da pride tole ven in da se stvar stestira.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Sr sep 21, 2005 1:16 pm

tole bojo nepoučeni in zabiti vozniki tako uničevali da bo joj!!!!
Slika
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr sep 21, 2005 4:14 pm

ja no,kaj se ma pa za uničit. Pač turbina kot turbina (tak ki bo takšen avto kupil,ve kako z njim ravnat.) tisti drugi kompresor,ki je na visco sklopko,pa dokler dela,dela :)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Sr sep 21, 2005 4:57 pm

osebno mislim da bo to fantasticna zadeva ...

motor more biti pomoje zelo lahek tako da bo defenitivno bol lepo letel cez ovinke drugace pa kar se tice tega da nebi mogu tlakov zdrzat je pa tko da sem zasledu da so uporabili drug tip litine ki se uporablja ze dolgo v ladiskih motorjih skratka blok nav pocu so pa tlaki ze kr visoki tko da se sem ze ves presenecen kako lahko tako visoko kompresijo majo pa da se ne zaklenka...
elektronka pa tudi ne vidm da bo problem k je dovolj 'cista saj po grafih gledano' elektromagnetna sklopka ni neka nova pogruntavscina ce ti pa crkne pa itak ostane v odprtem polozaju tako da mislim da tudi ce bo slo kej narobe bo samo tko da bo malo manj konckov vn dal iz sebe

mene bolj skrbi trend da z vsako novo generacijo teh motorjev se zahteva zmeraj boljse gorivo koker pa glih ni najbolje ko vidis da je tako cisto gorivo kr redko (poglej samo porat cene za 98 oktanca 20sit/l)
ista storija je pri raznih novih dizlih k pravijo nekateri da so jim sle pumpe pa injektorji zaradi premalo cistega goriva med tem pa dobri stari 115km tdi ji lepo tovcejo ne glede al je mal slabse al mal boljse gorivo
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr sep 21, 2005 7:22 pm

Spyker je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:
Yagi-san je napisal/-a:170 HP chipaš na nekje 220 HP, kar je pa že več, kot jih ima GTI.






Yagi-san


Malo sutra :P :P več k 190 novš vidu.


S čipom dobiš do 30% kar je pri 170KM povišek na omenjenih 220KM.


ma dej risanke prodajat, 1.9TDI 150 ps se čipa na 170 ps :lol: :lol: kar znese +13% Ni povsod take rezerve.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če sep 22, 2005 6:21 am

Zelo zanimiva video predstavitev TSI motorja http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/ ... n/tsi.html
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če sep 22, 2005 3:48 pm

CupraR je napisal/-a:
Spyker je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:
Yagi-san je napisal/-a:170 HP chipaš na nekje 220 HP, kar je pa že več, kot jih ima GTI.






Yagi-san


Malo sutra :P :P več k 190 novš vidu.


S čipom dobiš do 30% kar je pri 170KM povišek na omenjenih 220KM.


ma dej risanke prodajat, 1.9TDI 150 ps se čipa na 170 ps :lol: :lol: kar znese +13% Ni povsod take rezerve.


Zdej sem poudaril tisto kar sem hotel že prej, če pa še sedaj ne vidiš ti pa priporočam spodnji link.

http://www.080-1-lece.si/
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Če sep 22, 2005 3:52 pm

INFINITI je napisal/-a:
rok46 je napisal/-a:registracija je odvisna od kilovatov ja,tko da kle nima veze pr registraciji da je v osnovi 1.4 mašina...kar je od 103Kw dalje je že višji rang

Lp


od 100 je višji rang


my bad :oops:
Slika
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ To sep 27, 2005 3:58 pm

[SlasH] je napisal/-a:Cena naj bi bila okrog 22000€..
Tko pravjo v Auto Zeitung-u.

Lp


Kakšen pa :?: TDI al TSI :?: z DSG al brez :?:
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] To sep 27, 2005 4:20 pm

TSi, se mi zdi, da brez DSG-ja..
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
G.T.
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Če feb 03, 2005 4:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a G.T. To sep 27, 2005 4:53 pm

Meni se zdi ta motor res super, sam cena tega golfa z tem motorjem je "skoraj" taka kot cena golfa GTI če bo res samo 2000 evrov cenejši bo ta avto kupil samo res zelo zagrizen golfist. Če bodo res naredili TFSI motor z 240 km bi lahko razmišljali o pogonu na zadnja kolesa ali pa 4motion ker naj bi bila meja moči katero loh spravmo na prednja kolesa okoli 220 konjev.

LP GT
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ To sep 27, 2005 6:51 pm

Ja ben ma prnas bo bol poceni :P usaj upejmo... če že gledamo razlike z GTI-jem, poglejmo tud to da je 1sek počasnejši, ma spada v boljšo zavarovalno grupo in manj popije :D

LP 8)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 16 gostov