Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Sr sep 07, 2005 11:16 am

metallic je napisal/-a:In kaj je zate tehnološki biser?


To da se vam zdi smesno, kar sm napisal me niti ne preseneca vec... :lol:

Da se razumemo, to ni avto za postavlat rekorde na stezi. to tut ni bil njegov namen. zato se vedno trdim da bo hiter (hiter govorim glede na to kok konjev ma, da ne bo pomote) predvsem po ravnem.

@Mick jerry bi blo prav zanimivo videt kok bi bli kj cornering speedi glede na evota v ksnih ozkih ostrih ovinkih :D.

Tehnoloski biser je recimo:
Toyotini, hondini, bmwjevi... avti na gorivne celice
Toyotini hibridi
mazdin wankel
mitsubishijev 4x4
citroenovo hidravlično podvozje
vec al manj cel ferrari enzo
volvotov whips sistem
acurin wireless
...

to je par malenkosti da vidis kaj se meni zdi tehnolosko napredno...

hm ta neverjeten menjalnik... Samo zanima kaj majo 1200 konjske supre pa skyline za ene menjalnike :D (pr veyronu so mel resne probleme zarad tega in so moral avtu zmanjsat navor in moč) ((hehe namest da bi ga v jun al pa nismo mal odpeljal LOL))

se najbolsi motor na svetu za vas:

Slika
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Sr sep 07, 2005 11:32 am

Sej mercedes SLR je tut bl cruiser, pa ma ene 5. čas na top gearovi stezi. Pa murcielago,...
Ja in zdej morjo dat v najdražji športn avto na svetu električn motor, zato, da bo lastnik ja lahko zravn še mal pršparu? :shock:
:jao: :roll:
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Sr sep 07, 2005 12:01 pm

metallic je napisal/-a:Sej mercedes SLR je tut bl cruiser, pa ma ene 5. čas na top gearovi stezi. Pa murcielago,...
Ja in zdej morjo dat v najdražji športn avto na svetu električn motor, zato, da bo lastnik ja lahko zravn še mal pršparu? :shock:
:jao: :roll:


Ni fora v šparanju denarja, škorec... :idea:
Top gearova lestvica pomeni jack shit (popolnoma razlicni pogoji testiranja: temperatura, razmere na asfaltu, vlaznost, gume...)... sploh pa se ponavadi primerja cajte avtov ki imajo priblizno enako konjev al ne?? :idea:
 
Uporabniški avatar
perko84
Uporabnik
 
Prispevkov: 1160
Pridružen: Po mar 28, 2005 6:03 pm
Kraj: malo tu, malo tam

Napisal/-a perko84 Sr sep 07, 2005 2:43 pm

vsi se kr neki kregate, pa nimate pojma-halo :roll:
avto ni narjen v smislu da ti ponuja vse ugodje elektronike in udobja in bla bla bla...
avto je narjen za uživancijo na stezah hitrih cestah itd... za to ne rabiš nikakršnega hibrid motorja ina nikakršnega visokonaprednega 4x4 pogona.
pri takih avtih je pomembna lega pospeški pač ročno obvladanje avta, kaj ti pomaga avtomatski menjalnik če potem vožnja zgubi smisel...
vglavnem avto je tehnološki biser zaradi uporabljenih materialov,....
kot vidite je tudi armaturna plošča nalašč oskrunjena saj pri taki vožnji ne portebuješ neke navigacije pa še 1000 nepotrebnih stvari ki so potrebne za hitro drzno vožnjo.
sama cena avta ni nič previsoka ker avto kot skoraj edini nudi tisto kar obljublja-moč hitost in pospeške, in najnaprednejše materiale-drugega ne rabi-tko da... mal mislte kaj govorite da vam ni všeč :roll:
;)
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Sr sep 07, 2005 2:48 pm

HajdukS je napisal/-a:
metallic je napisal/-a:Sej mercedes SLR je tut bl cruiser, pa ma ene 5. čas na top gearovi stezi. Pa murcielago,...
Ja in zdej morjo dat v najdražji športn avto na svetu električn motor, zato, da bo lastnik ja lahko zravn še mal pršparu? :shock:
:jao: :roll:


Ni fora v šparanju denarja, škorec... :idea:
Top gearova lestvica pomeni jack shit (popolnoma razlicni pogoji testiranja: temperatura, razmere na asfaltu, vlaznost, gume...)... sploh pa se ponavadi primerja cajte avtov ki imajo priblizno enako konjev al ne?? :idea:


V čem pa je fora hibridov? OK, recmo, da MAL manj onesnažuje.
Mislm, da je tist kr dobra primerjava. Če je dež pač cajtu odšteješ 4s in dobiš približn cajt na suhi stezi. PS, gume so stock. Če v tovarni gor dajo zanič gume to ni bbcjev problem. :idea:
Ampak SLR je še vedno bl GT pa je komaj zaostal za porševim GT (beri: dirkalnikom). :idea: Toliko o tem.
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Sr sep 07, 2005 2:52 pm

metallic: tole si pa dobr povedu, vsa čast

res kako da tako udoben in dosti težji SLR ki ima povrh še 5automatik ne zaostaja (tut prehiti) lahko čistokrvni športni avto :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :idea: :idea:
Slika
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Sr sep 07, 2005 11:58 pm

Brez kreganja, sam menjalnik so toliko časa dodelovali, da bo zdržal toliko in toliko tisoč km, medtem ko 1200 KM Supre in njihovi menjalniki pomoje ne zdržijo niti 1000 kilometrov??
 
Uporabniški avatar
Pecho
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne avg 03, 2003 10:30 am
Kraj: Veleje Veleje

Napisal/-a Pecho Če sep 08, 2005 7:42 am

HajdukS je napisal/-a:
metallic je napisal/-a:In kaj je zate tehnološki biser?


To da se vam zdi smesno, kar sm napisal me niti ne preseneca vec... :lol:

Da se razumemo, to ni avto za postavlat rekorde na stezi. to tut ni bil njegov namen. zato se vedno trdim da bo hiter (hiter govorim glede na to kok konjev ma, da ne bo pomote) predvsem po ravnem.

@Mick jerry bi blo prav zanimivo videt kok bi bli kj cornering speedi glede na evota v ksnih ozkih ostrih ovinkih :D.

Tehnoloski biser je recimo:
Toyotini, hondini, bmwjevi... avti na gorivne celice
Toyotini hibridi
mazdin wankel
mitsubishijev 4x4
citroenovo hidravlično podvozje
vec al manj cel ferrari enzo
volvotov whips sistem
acurin wireless
...

to je par malenkosti da vidis kaj se meni zdi tehnolosko napredno...



Hja Hajduk mislim, da se strinjam s tabo. Ostali ne narobe razumet, samo Bugatti je v vseh pogledih samo evolucija(sicer na izredno visokem nivoju) vseh do sedaj razvitih delov. Na tem avtomobilu ni ničesar, kar bi predstavljalo revolucijo v svetu avtomobilizma, kot zgoraj našteti primeri. Avto je za dol past, ko ga u živo vidis, in tud jst nebi niti sekundo premišljeval, če bi si ga lahko privoščil, ampak dejstvo je da obstajajo tehnološko bolj razviti avtomobili. Gre verjetno kot sneta sekira in danes predstavlja najvišji nivo evolucije avtomobila ampak vseeno v nobenem pogledu ni revolucionaren, kot recimo citroenov DS v 60ih letih. In ja hibridi in gorivne celice so prihodnost.

Lp Pecho :hi
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Če sep 08, 2005 10:18 am

Cash je napisal/-a:Brez kreganja, sam menjalnik so toliko časa dodelovali, da bo zdržal toliko in toliko tisoč km, medtem ko 1200 KM Supre in njihovi menjalniki pomoje ne zdržijo niti 1000 kilometrov??


to vse ti veš zagotovo? :lol: :lol: :roll:

@metallic: hibrid MALO manj onesnažuje od 8 litrskega 16 valjnika?
suha cesta na +5 stopinjah in suha cesta na 26 stopinjah je isto?
kaj ko je cesta vlazna? ( ne mokra )
Vprašanje je tut kok te stock gume znucajo ze na testu, sploh jeremy ta hlod brez obcutka za voznjo?
...
Pa metallic preden izjavljas vse tok samozavestno bi ti predlagal da izpit nardis pa sprobas kdaj ksn avto.
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Če sep 08, 2005 10:46 am

Kaj bi rad dokazal? Dejstvo je, da je tut težak avto lahko hiter na zajebani progi. Lep primer za to je murcielago.
suha cesta na +5 stopinjah in suha cesta na 26 stopinjah je isto?

Nope. ampak primerljive avtomobile primerjajo v primerljivih okoliščinah, tako, da tuki ni problema.
kaj ko je cesta vlazna? ( ne mokra )

Potem se smatra, kot da je morka (govorim o top gearu, da ne boš spet dobival kakšnih čudnih idej)
Vprašanje je tut kok te stock gume znucajo ze na testu, sploh jeremy ta hlod brez obcutka za voznjo?

Vse enak. Oziroma nekatere bolj, če gre avto pri vsakem pretiravanju okol.

PS, za moj izpit ti ni treba skrbet. Ravnotako ne za avto.
PS#2, kje sm pa omenju, da je prius MAL bl čist od veryona? :shock:
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Če sep 08, 2005 10:58 am

HajdukS je napisal/-a:
Cash je napisal/-a:Brez kreganja, sam menjalnik so toliko časa dodelovali, da bo zdržal toliko in toliko tisoč km, medtem ko 1200 KM Supre in njihovi menjalniki pomoje ne zdržijo niti 1000 kilometrov??


to vse ti veš zagotovo? :lol: :lol: :roll:

@metallic: hibrid MALO manj onesnažuje od 8 litrskega 16 valjnika?
suha cesta na +5 stopinjah in suha cesta na 26 stopinjah je isto?
kaj ko je cesta vlazna? ( ne mokra )
Vprašanje je tut kok te stock gume znucajo ze na testu, sploh jeremy ta hlod brez obcutka za voznjo?
...
Pa metallic preden izjavljas vse tok samozavestno bi ti predlagal da izpit nardis pa sprobas kdaj ksn avto.


Test od Carrere GT in SLR so delali skupaj, v isti oddaji (ne vemo, če je to isti dan). Takih ogromnih razlik v pogojih pa že ni bilo. Kar se tiče znucanosti je pa tako, da, kolikor sem jaz videl, nikoli Stig ne vozi istega avta kot Jeremy. Dostikrat so celo druge barve. Mislim, da toliko pa že pazijo.

Kadar bo kakšno Supro s 1200 KM sposoben vozit priletni šejk,....

Če mene vprašaš, kaj bi bilo na tem avtu tehnološki biser, bi ti rekel, da je to (sklepam - če ga bodo prodajali bogatašem) prvi avto z vsemi najnovejšimi, uporabnimi in preverjenimi tehnološkimi dognanji za civilno rabo. Po mojem to niti ni malo.

Vse tehnološke bisere, ki si jih naštel - se strinjam, so tehnološki biseri - ampak mislim, da večina teh ta avto enostavno ne rabi. Rabi pa druge - menjalnik za enostavno upravljanje, velikanski motor zaradi ideje samega vozila, posebne pneumatike (mimogrede, se sprašujem - kaj Koenigsegggggg vozi 400 km/h z navadnimi gumami, oz. kakšne sploh ima?),.... Enzota so naredili zato da naredijo najbolj F1 avto in je baje krasen. Veyron ima drugo poslanstvo: biti najhitrejši in najprestižnejši serijski avto, ki ga lahko upravlja vsakdo.

Tako si jaz ta avto razlagam. Lahko da se motim. Se strinjam z določenimi tvojimi pripombami, HajdukS, ampak ne vem, če se je pri takem avtu sploh smiselno spraševat o takih stvareh. Po mojem jih enostavno ne rabi. Če pa se bo izkazalo, da sem si ta avto napačno razlagal, potem ima HajdukS v vsem prav.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
DoubleG
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Sr jan 19, 2005 7:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a DoubleG Če sep 08, 2005 10:07 pm

jz bi se ubou na prvem ovinku če bi dobu ta avto za vozt
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če sep 08, 2005 10:55 pm

tudi jaz se strinjam s Hajdukom! kar se dirkaške športnosti in s tem povezane tehnološke briljance, je tale Bugatti po moje bolj en debeli in pretežki pujs, kot pa superioren atlet a'la Enzo!

in kot obadva z d.Cjem pravita... TO SPLOH NI VAŽNO, ker ni ne zasnovan, ne izdelan s tem namenom! to je avto za prestiž socialnega, ne športnega značaja! takorekoč, Fabergejevo jajce! biser po statusu in prestižu! tehnikalije so tu samo "on par" z osnovnimi lastnostmi. ker, če nebi ble, nebi mel ne cene, ne kupcev!

kar se pa Top Geara tiče... res je, pogoji testiranj avtov na tisti tabli varirajo kot vreme v visokogorju! gledat vrstni red, kot nek etalon hitrosti ali "track" lastnosti avta je nesmiselno. vseskupej je le del testa in je v funkciji tega kar na koncu rečejo o avtu. in to ni zmerej v prid hitrejšemu ali najhitrejšemu! in test je v oddaji verjetno tudi zato, da majo lahko Stiga! po možnosti s kako blesavo polko al pa countryjem podloženega :P !
strinjam se tudi, da Jeremy ni nek dirkaški profesionalac (zato avte s štoparco po letališču žge Stig), ma pa definitivno zadost kilometrine za kompetentno prtisnt avto po cesti! pa tudi perfektno intuicijo za najt kvalitete, kot tudi vse bistvene napake in "neumnosti" avtomobila ki ga vozi. in izjemen dar za zabavno žlehnarjenje ob njih.
zato mi bo vselej več pomenlo kaj se bo avtu reklo v Top Gearu, kot pa kaj napiše tričetrt nemških avto cajtengov skupej in še motrovizion na povrh!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport To sep 13, 2005 3:44 pm

potem ti tut velik pove podatek da je Jeremy zasvojen z nemcem, in sicer Mercedesi...

Tko da nemci ne bluzijo kr brezveze se ti ne zdi??
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To sep 13, 2005 4:02 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:potem ti tut velik pove podatek da je Jeremy zasvojen z nemcem, in sicer Mercedesi...

Tko da nemci ne bluzijo kr brezveze se ti ne zdi??


Veš s čim je Jeremy zasvojen? Z angleškimi avtomobili! ;) ala aston martini and company
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid To sep 13, 2005 6:15 pm

joj kr obrača se mi ko berem vaše izjave (nabrane na izkušnjah in dolgoletnih dirkah supercars)

Še manka da bo zdej en z Hondo uletu, k se bolš drzi u ovinku, k je laži pa 1.6 pa ful konov
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm To nov 29, 2005 12:05 am

Tukaj imate Clarksonov test Veyrona:
http://driving.timesonline.co.uk/articl ... _2,00.html

VITAL STATISTICS

Model Bugatti Veyron 16.4
Engine 7993cc, 16 cylinders in a W
Power 1001bhp @ 6000rpm
Torque 922 lb ft @ 2200rpm
Transmission 7-speed DSG, manual and auto
Fuel 11.7mpg (combined)
CO2 574g/km
Acceleration 0-62mph: 2.5sec
Top speed 253mph
Price £810,345
Rating Five stars
Verdict Deserves 12 stars. Simply as good — and as fast — as it gets


This car cannot be judged in the same way that we judge other cars. It meets drive-by noise and emission regulations and it can be driven by someone whose only qualification is an ability to reverse round corners and do an emergency stop. So technically it is a car. And yet it just isn’t.

Other cars are small guesthouses on the front at Brighton and the Bugatti is the Burj Al Arab. It makes even the Enzo and the Porsche Carrera GT feel slow and pointless. It is a triumph for lunacy over common sense, a triumph for man over nature and a triumph for Volkswagen over absolutely every other car maker in the world.
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm To nov 29, 2005 12:34 am

James May-ev test Veyrona:
Slika...Slika...Slika

Pa še:
Slika...Slika...Slika
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO To nov 29, 2005 12:38 am

This car cannot be judged in the same way that we judge other cars. ...It makes even the Enzo and the Porsche Carrera GT feel slow and pointless. It is a triumph for lunacy over common sense, a triumph for man over nature and a triumph for Volkswagen over absolutely every other car maker in the world.


Če to piše človek, ki se že dve leti norčuje iz tega istega....

Nisem pričakoval, da ga bo toliko prehvalil. Hard.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To nov 29, 2005 2:30 am

Jst tud vozm VW ;)
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov