Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe feb 03, 2006 4:32 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Impresivno. Torej ima 4X4, ki v principu deluje tako kot od EVO VIII FQ400, lahko tudi vsa moč na eno samo kolo, plus še omgoča klasičen mehanski difernecijal kot doplačilo na zdnji osi.

Kako pa ima 4X4 sistem izveden, s pomočjo viskozne sklopke in aktivnega diferenciala spredaj ter zadaj ali kako drugače?


Gre za računalniško krmiljen prenos, ne za viskozno sklopko, čeprav prav ta sistem zelo dobro opravlja svoje delo v različici 996.

Lp
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Pe feb 03, 2006 4:51 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Impresivno. Torej ima 4X4, ki v principu deluje tako kot od EVO VIII FQ400, lahko tudi vsa moč na eno samo kolo, plus še omgoča klasičen mehanski difernecijal kot doplačilo na zdnji osi.

Kako pa ima 4X4 sistem izveden, s pomočjo viskozne sklopke in aktivnega diferenciala spredaj ter zadaj ali kako drugače?


Kot 1. EVO fq 400 ma identicen pogon kot katerikoli drugi evo.

Kot 2. To da elektronski diff razporeja moc naprej nazaj se imenuje pri evotu ACD.

Sistem, ki pa omogoca, da se moc prenasa levo/desno, se imenuje AYC (active yaw diferential) in te opcije porsche (in tudi noben drug avto trenutno kakor jst vem) nima.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe feb 03, 2006 6:17 pm

HajdukS je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Impresivno. Torej ima 4X4, ki v principu deluje tako kot od EVO VIII FQ400, lahko tudi vsa moč na eno samo kolo, plus še omgoča klasičen mehanski difernecijal kot doplačilo na zdnji osi.

Kako pa ima 4X4 sistem izveden, s pomočjo viskozne sklopke in aktivnega diferenciala spredaj ter zadaj ali kako drugače?


Kot 1. EVO fq 400 ma identicen pogon kot katerikoli drugi evo.

Kot 2. To da elektronski diff razporeja moc naprej nazaj se imenuje pri evotu ACD.

Sistem, ki pa omogoca, da se moc prenasa levo/desno, se imenuje AYC (active yaw diferential) in te opcije porsche (in tudi noben drug avto trenutno kakor jst vem) nima.


Turbo bo imel drugačen sistem štirikolesnega pogona kakor Carrera 4. Sam sicer ne vidim potrebe po elektronskem sistemu, saj je ta mnogo bolj koristen v situacijah s spolzko podlago (čemur je vozilo tipa Lancer EVO namenjeno), medtem ko je štirikolesni pogon v športnih vozilih prisoten predvsem zaradi večje porazdelitve moči na cesto in ne toliko zaradi zmogljivosti na spolzkih podlagah (čeprav se tam za moje pojme izkaže za nepogrešljivega). Drugače pa je bolj arhaično verzijo takšnega pogona imel že dvajset let stari 959.

Lp
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso So feb 04, 2006 8:18 pm

PureTNT je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Impresivno. Torej ima 4X4, ki v principu deluje tako kot od EVO VIII FQ400, lahko tudi vsa moč na eno samo kolo, plus še omgoča klasičen mehanski difernecijal kot doplačilo na zdnji osi.

Kako pa ima 4X4 sistem izveden, s pomočjo viskozne sklopke in aktivnega diferenciala spredaj ter zadaj ali kako drugače?


Gre za računalniško krmiljen prenos, ne za viskozno sklopko, čeprav prav ta sistem zelo dobro opravlja svoje delo v različici 996.

Lp


Torej če jaz prav razumem, bo imel novi porš na sredini elktronsko krmiljen diferenciala, ki bo delil moč na prednjo in zadnjo os. Nato bo imel takšen elektronski diferencial še na zadnji osi, ki bo delil moč na levo in desno kolo. In ta zadnji diferencial bo imal možnost zamenjave z opcijskim z običajno mehansko lamelno zapor?

Ta sistem so razvijali sami ali v magni štajer, ki je največji ekspert za e-dife????
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So feb 04, 2006 8:30 pm

De_Tomaso je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Impresivno. Torej ima 4X4, ki v principu deluje tako kot od EVO VIII FQ400, lahko tudi vsa moč na eno samo kolo, plus še omgoča klasičen mehanski difernecijal kot doplačilo na zdnji osi.

Kako pa ima 4X4 sistem izveden, s pomočjo viskozne sklopke in aktivnega diferenciala spredaj ter zadaj ali kako drugače?


Gre za računalniško krmiljen prenos, ne za viskozno sklopko, čeprav prav ta sistem zelo dobro opravlja svoje delo v različici 996.

Lp


Torej če jaz prav razumem, bo imel novi porš na sredini elktronsko krmiljen diferenciala, ki bo delil moč na prednjo in zadnjo os. Nato bo imel takšen elektronski diferencial še na zadnji osi, ki bo delil moč na levo in desno kolo. In ta zadnji diferencial bo imal možnost zamenjave z opcijskim z običajno mehansko lamelno zapor?

Ta sistem so razvijali sami ali v magni štajer, ki je največji ekspert za e-dife????


Glede pogona gre tu za lasten razvoj, medtem ko so menjalnik in turbopolnilnike zaupali Borg Warnerju.

Kar se tiče sredinskega diferenciala, gre za elektronsko lamelno sklopko, z možnostjo prenosa 100% moči na en sam kolesni par, zadnja os pa bo kombinacija mehanske zapore in elektronskega krmiljenja.

Lp
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne feb 05, 2006 11:06 am

Ni kaj, po zasnovi se sliši kot odličen pogon.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham To feb 07, 2006 8:56 pm

HajdukS je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Impresivno. Torej ima 4X4, ki v principu deluje tako kot od EVO VIII FQ400, lahko tudi vsa moč na eno samo kolo, plus še omgoča klasičen mehanski difernecijal kot doplačilo na zdnji osi.

Kako pa ima 4X4 sistem izveden, s pomočjo viskozne sklopke in aktivnega diferenciala spredaj ter zadaj ali kako drugače?


Kot 1. EVO fq 400 ma identicen pogon kot katerikoli drugi evo.

Kot 2. To da elektronski diff razporeja moc naprej nazaj se imenuje pri evotu ACD.

Sistem, ki pa omogoca, da se moc prenasa levo/desno, se imenuje AYC (active yaw diferential) in te opcije porsche (in tudi noben drug avto trenutno kakor jst vem) nima.


Na SH-AWD (Super-Handling All-Wheel Drive) si pozabu. Acure (Honda) ga majo. Navor naj bi se loh prenesu do 100% na eno kolo tudi levo desno in ne samo prednja in zadnja prema. Ne vem kok je to kej prou, ampak tko na netu pise.

LP
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch To feb 07, 2006 10:47 pm

Ja za ta pogon sm slisu zelo dobre kritike, problem je pa edin v tem, da je to samo v Legendu, ki je pa kar orng limuzina ze, kak bi se to obneslo na lazjem in bolj sportnem avtomobilu pa nazalost ne vemo. Mogoce bo imel Civic Type-RR ta pogon?
 
Uporabniški avatar
Zm3-D3n
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 514
Pridružen: Če apr 08, 2004 1:50 pm

Napisal/-a Zm3-D3n To feb 07, 2006 11:03 pm

PureTNT je napisal/-a:
acx je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:Še dodatek:
Prijatelj v Nemčiji, ki ima precej močne vezi s Porschejem, je s skrite številke prejel skrivnosten klic. Naj omenim, da gre za skrito številko, ki nas jo ima vsega skupaj manj kot deset ljudi.
*telefon zazvoni*
Klicani: "Da?"
Klicatelj: "Si ti ***?"
Klicani: "Da."
Klicatelj: "Samo namig: prek 500."
Klicani: "500 česa?"
Klicatelj: "Lep dan želim."
*prekine zvezo*

Glede na to, da imamo to številko trije prijatelji, njegov dealer in nekateri zaposleni v Porscheju, bi rekel, da je zelo dobra možnost, da bo avtomobil resnično imel prek 500 KM (tech sheet, ki sem jo videl, je citirala 480 KM, vendar so že takrat po tovarni krožile govorice o 500 KM).

Lp


to številko, mar ni bla skrita?

aja sam bi blo fajn met turbora z ene 600KM, sj pri takih avtih ni nikol preveč :)


Številka, ki si jo lasti on, je skrita, v imeniku ne obstaja. Prav tako pa je klic prejel s skrite številke, no caller ID.

Lp


No caller ID, to te lahko vsak poklice iz mobitela z skrito cifro :)
What would you do, if you could do the unbalivable ?
 
Uporabniški avatar
51M3K
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: So avg 20, 2005 1:40 pm

Napisal/-a 51M3K To feb 07, 2006 11:13 pm

Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če feb 09, 2006 11:08 am

51M3K je napisal/-a:Slika


Kaj tu počne Techart?

Zmedeni,
prav to "no caller ID" pomeni - nekoga pokličeš s skrite številke. Drugače pa njegova številka ni javna in jo ima le nekaj oseb, kar močno zoži krog "osumljencev". Mimogrede, avtomobil ima v resnici prek 500 KM.

Lp
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če feb 09, 2006 6:59 pm

Nevmesno vprašanje: Zanc sem gledal shemo navora pri GT3 in je zanimiv, namrec ni tako kakor drugje, da narasca in potem pade do blokade, ampak ima zelo zanimivo nihanje. In sicer narasca, pada in potem narasca spet in potem proti koncu pade, sepravi je kar lepo razporejen v celoti. Zdaj pa me zanima a je to posebnost boxer motorja ali cesa drugega. Turbo vem da GT3 ni, kompresor tudi ne, tako da edino to, razen ce so izinirji kaj to spreminjal. Sicr smo mi imel Alfo boxer, sam se ne spomenm kaksna je bila tam krivulja tako da. V glavnem, ce lahko kdo to razlozi.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko So feb 11, 2006 10:01 pm

Porsche has unleashed its latest 911 Turbo model which features 3,6 litre flat six turbocharged engine with a variable turbine geometry (VTG) that produces 480 hp and 66,1 kgm (or 480 lb ft) of torque.

This technology featured in turbocharged diesels since the '90s ensures a significant improvement of engine flexibility and acceleration particularly at low engine speeds. So far, however, much higher exhaust gas temperature of up to 1000° C in comparison with the turbocharged diesel has always proved to be an insurmountable barrier. But now Porsche has solved this problem in close cooperation with Borg Warner Turbo Systems by using high temperature-resistant materials from space technology wherever required.

The core features of the VTG system are the variable turbine blades guiding the flow of exhaust gas from the engine in exactly the direction required on to the turbine wheel of the exhaust gas turbocharger. The principle of variable turbine geometry thus combines the benefits of a small and large exhaust gas turbocharger all in one – a combination ensuring both very good response and high torque at low engine speeds as well as superior output and high performance at high speeds. And the supreme level of torque is now maintained consistently throughout a much wider speed range.

The 911 Turbo will be offered with two gearboxes, Tiptronic Auto & manual. According to Porsche, 0-100 km/h (62 mph) comes in 3,7 sec for the Tiptronic model and 3,9 for the Manual models while both reach a top speed of 315 km/h or 192 mph

Slika

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

sicer pa bodo itak vse povedali in pokazali uradno 13. februarja...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Ne feb 12, 2006 2:54 pm

Feltne so dokaj replika od m6ke.
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Ne feb 12, 2006 3:46 pm

Sam tale turbo pa bo zverina... kje pa bo predstavljen 13 februarja?
Slika
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Ne feb 12, 2006 4:31 pm

PureTNT je napisal/-a:
swifthead je napisal/-a:matr teli Porscheji ubijalsko pospešijejo, če tk gledaš ma tale Turbo do sto 3.7s kar je za o.o5s slabje od Enzota, pa ce pogledas razliko v konjih in pa to da je Enzo lažji, si rečeš da boš s tem 911 skoraj vedno lahko dosegel isti pospešek (DSG automatik + 4wd), medtem k pri Enzotu se j**eš da ne skurš sklopke ali pa zaostaneš!!!
vse skupaj pa še 5X ceneje kot Enzo, in bolj uporabno!!!

ce tk gledas bo tanov GT2 strah in trepet Ferrarija :D se že veselim

LP


Bolj kot pospešek 0-100 km/h je pri teh vozilih relevanten pospešek 0-200 oz. 100-200 km/h ter celo 0-300 km/h. Pri pospeševanju do prvih 100 km/h igrata veliko vlogo predvsem teža in oprijem, medtem ko se prave motorne sposobnosti pokažejo šele pri pospešku nad 100 km/h, ko je faktor oprijema že manjši. Za informacijo, 996TT X50 (paket 450 KM) je v Motor Trendu recimo dosegel pospešek 0-100 km/h v 3.6 sekunde, čeprav ga je potem Enzo pri pospeševanju do 200 prehitel za ca. sekundo in pol.


Ne smeš pozabt da ma Enzo enkrat več cilindrov in posledično tut mal več navora avtomatsko, to je tut razlog zakaj ga do 200 prehiti.. Ko bo dsg mu tut navor ne bo pomagu najbrž.
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Ne feb 12, 2006 9:12 pm

OooOOoohhh, čista zloba je tale 997.Feltne, jao, pure porn...

Podatki dih jemajoči.Kaj še češ bolšga?A že vem:vsaj 150k Ojrov v tošlu...
Slika
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Ne feb 12, 2006 9:22 pm

F430 killer :twisted:
Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Po feb 13, 2006 11:36 am

BMW Motorsport je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
swifthead je napisal/-a:matr teli Porscheji ubijalsko pospešijejo, če tk gledaš ma tale Turbo do sto 3.7s kar je za o.o5s slabje od Enzota, pa ce pogledas razliko v konjih in pa to da je Enzo lažji, si rečeš da boš s tem 911 skoraj vedno lahko dosegel isti pospešek (DSG automatik + 4wd), medtem k pri Enzotu se j**eš da ne skurš sklopke ali pa zaostaneš!!!
vse skupaj pa še 5X ceneje kot Enzo, in bolj uporabno!!!

ce tk gledas bo tanov GT2 strah in trepet Ferrarija :D se že veselim

LP


Bolj kot pospešek 0-100 km/h je pri teh vozilih relevanten pospešek 0-200 oz. 100-200 km/h ter celo 0-300 km/h. Pri pospeševanju do prvih 100 km/h igrata veliko vlogo predvsem teža in oprijem, medtem ko se prave motorne sposobnosti pokažejo šele pri pospešku nad 100 km/h, ko je faktor oprijema že manjši. Za informacijo, 996TT X50 (paket 450 KM) je v Motor Trendu recimo dosegel pospešek 0-100 km/h v 3.6 sekunde, čeprav ga je potem Enzo pri pospeševanju do 200 prehitel za ca. sekundo in pol.


Ne smeš pozabt da ma Enzo enkrat več cilindrov in posledično tut mal več navora avtomatsko, to je tut razlog zakaj ga do 200 prehiti.. Ko bo dsg mu tut navor ne bo pomagu najbrž.


Ne, ne. Primerjavo sem postavil kot namenski prikaz absurdnosti teh meritev. Avtomobil za 140.000 EUR dosega enake rezultate kot avtomobil za 700.000 EUR. Relevantnost meritev se prične šele nad 100 km/h.
Drugače pa so zunaj že uradne slike in podatki. Kot sem napovedal, 12 sekund do 200 km/h.

Lp
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po feb 13, 2006 12:13 pm

Lep u pm:

Slika

Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov