Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Ne dec 23, 2007 12:15 pm

Lignage, še predn sm tvoj post vidu, sm pomislu na podonost s to mazdo. Je pa zadek res grd.

Pa un, k je delu PS, je mal falil: volan na desni pa nemške tablce :lol: :lol: :lol: :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne dec 23, 2007 12:56 pm

Tak zadaj gotovo ne bo. Nadobudni risar je bil preveč pod vtisom novice, da bo A1 (Polov bratec) konkuriral malim BMW-jem in je rit odsekal po zgledu BMW 1. Pa še slabo riše. Švoh.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So feb 02, 2008 9:04 pm

esem je napisal/-a:Tak zadaj gotovo ne bo.


Lahko pa da bo ;)

Iz avtomagazinove spletne strani...

Novi Volkswagen Polo

Mali Volkswagen, ki bo v novi generaciji spet zrasel, bo kupce dosegel leta 2009. Po napovedih naj bi bil dovolj poseben, da ne bo le bleda Golfova senca.

Polo je v primerjavi z večino tekmecev že pravi starček, saj je na trgu že od leta 2001, dodatno pa ga med veterane pošilja tudi v zadnjih letih pomlajena konkurenca. Nova sta Peugeot 207 in Opel Corsa, letos prihajata novi Fordova Fiesta in Seatova Ibiza, tudi Mazda2 je čisto sveža, Toyotin Yaris je prav tako še mladosten … Več kot dovolj razlogov, da se Wolfsburg zgane. In se je.

Po videzu bo novi Polo podoben kupeju, po kombilimuzini, ki se bo v prodaji pojavila leta 2009, pa bo leta 2010 sledil še na osnovi Škodinega Roomsterja zasnovan limuzinski kombi, ki bo odžiral tržni delež Oplovi Merivi in podobnim. Očitno bo držalo, da je Roomster nekakšen poskusni zajček. Pričakujte tudi različico Cross (po vzoru Tourana) z videzom SUV-a in večjo oddaljenostjo trebuha od tal, a brez štirikolesnega pogona.

Novi (kombilimuzinski) Polo bo večji, kot je sedanji − dolg bo okoli štiri metre (poglejte po merah podobno novo Seatovo Ibizo), razveseljiva novica pa bo, če bodo cene ostale približno enake. Tehnično ne bo revolucionaren: spredaj vzmetni nogi, zadaj večvodilna zadnja prema. Volanski mehanizem bo električno podprt (servo), kolesa bodo večja (nič več 14 ‘palčkov’), v notranjosti pa se bodo kupci lahko igrali tudi z ročico novega sedemstopenjskega DSG-ja. Oblikovno, zunaj in znotraj, novi Polo ne bo buril duhov, saj ostaja v okvirih ‘ljudskega’ avtomobila, torej bo precej konservativno oblikovan, čeprav z dokaj samosvojim obrazom. Pod motornim pokrovom bo imel tudi povsem nove VW-jeve agregate; skupni lastnosti motorne palete bosta večja moč in nižja poraba goriva, vsi motorji pa bodo izpolnjevali normo Euro5.

Najbolj varčen in okolju najmanj škodljiv ostaja 1,4-litrski 80-‘konjski’ Bluemotion. Prostorninsko najmanjši novi bencinski motor bo 1,2-litrski štirivaljnik z dvema turbopuhaloma in močjo 105 ‘konjev’, ki bo po vsej verjetnosti zamenjal bolj potratnega 1,6-litrskega. Poleg njega ostajata v ponudbi tudi ‘starodobna’ 1,2-litrska trivaljnika s 60 in 70 ‘konji’. Večina bencinskih motorjev bo imela gibno prostornino 1,4 litra. Šibkejši bo 85-‘konjski’, najmočnejši pa TSI s 170 ‘konji’.

Na turbodizelski strani bo večino kupcev zadovoljeval 1,6-litrski TDI v treh različicah (75, 90 in 105 ‘konjev’) ter s sodobnim vbrizgom po skupnem vodu. V razvojni fazi naj bi bil še turbodizelski GTI s 135 ‘konji’, ravno tako pa še ni potrjen bencinski GTI s 150 ‘konji’ (1.4 TSI).

Uradnih fotografij novega Pola še ni, so le vohunski posnetki in računalniške animacije. Za naši smo prepričani, da dobro kažeta Volkswagnovega novinca.

Slika
 
roomeo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 606
Pridružen: So jul 21, 2007 7:27 pm

Napisal/-a roomeo So feb 02, 2008 10:47 pm

ste pa neumni sej pišem tdi halo!!!!!!
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n So feb 02, 2008 10:57 pm

roomeo je napisal/-a:ste pa neumni sej pišem tdi halo!!!!!!


kje si ti kej pisu glede TDI-ja v tej temi (ne vem, a sm čorav)?
Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So feb 02, 2008 11:08 pm

roomeo se je mal zmedel :har
 
roomeo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 606
Pridružen: So jul 21, 2007 7:27 pm

Napisal/-a roomeo So feb 02, 2008 11:17 pm

ma na začetku ste vsi pisali če bo dci motor ker ste bluzli da tam tko piše!!!!
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz So feb 02, 2008 11:28 pm

omg 135KM GTI dizl pa 150KM bencinar. Tolk švoh GTIji, kt da bi hotl, da se slabo prodajajo :?

edit: aja, pa tsi 170 konjev, ampak ne bo gti.. Zanimivo, bomo videli.. :)
Zadnjič spremenil W|zz, dne So feb 02, 2008 11:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So feb 02, 2008 11:28 pm

roomeo je napisal/-a:ma na začetku ste vsi pisali če bo dci motor ker ste bluzli da tam tko piše!!!!


Torej si skoraj rekordno hitro odgovoril (da ti pišeš???) na poste, stare več kot dve leti? Poleg tega še halo in nebroj klicajev? Zresni se!!
In manj(še) blamaže v prihodnje, ti želim
lp
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n So feb 02, 2008 11:40 pm

roomeo je napisal/-a:ste pa neumni sej pišem tdi halo!!!!!!

tole me je mal zmotilo.

pa tud če bi bil dci motor, bi se prodajal pod oznako TDI

pa upam, da res ne mislijo s takim zadkom
Slika
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini Ne feb 03, 2008 12:09 am

Zakaj so dizli 1.6 kubični, saj bi lahko uporabili preverjene motorje iz drugih hišnih modelov. Tako bi lahko bil Polo poslastica, če bi imel 2.0 tdi z 170km ali pa 1.8 tfsi z 160km. Namesto tega bo pa vse to ena velika žalost.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne feb 03, 2008 12:31 am

rini je napisal/-a:Zakaj so dizli 1.6 kubični, saj bi lahko uporabili preverjene motorje iz drugih hišnih modelov. Tako bi lahko bil Polo poslastica, če bi imel 2.0 tdi z 170km ali pa 1.8 tfsi z 160km. Namesto tega bo pa vse to ena velika žalost.


160, 170 km, brezveze, to nikamor ne gre. Jst nevem zakaj bi dajal noter take podhranjene mašine. Naj fuknejo noter 3.0 V6 TDi, 233 KM :twisted:

:EE
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne feb 03, 2008 12:50 am

Zakaj ne kar V10 TDI, potem vsaj ne bi bil nepremičnina :idea: :roll: :P :lol:
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne feb 03, 2008 12:56 am

Lahko vprašam kaj naj bi 2,0 170 konjski dizel delal v polu?
Stvar bi verjetno tako podražilo, da ne bi bil zanimiv.

Če pa bi ga vgrajevali bi bila pa zanimiva srečanja med lastniki Audi A5 2.0tdi in pa VW Polo 2.0tdi lol :twisted:
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini Ne feb 03, 2008 1:56 pm

Kaj dela pa 192 km v Corsi? Zdi se mi škoda, da po nepotrebnem zapravljajo denar z razvojem in ločeno proizvodnjo 1.4tfsi s 150km, ko pa lahko pod motorni pokrov enostavno vržejo 1.8 tfsi s 160km, seveda v različici GTI. Avtomobili so vedno večji in težji, tako da bo polo že na ravni golfa III.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Ne feb 03, 2008 3:41 pm

v Corsi je bencinar 1.6 Turbo in ne dizel. dizla s tako konjenico pa skor dvomim, da bi kdo kupu - no nekaj bi se jih najdl, sam vseeno premalo.
Slika
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne feb 03, 2008 6:58 pm

Malce je pa potrebno gledati tudi težo teh vozil kaj, sploh z GTI pridihom. :P

Upam da res ne bo tista zamaskirana črna spaka zgoraj. Ker to bi bil pa najgrši Polo ever.
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini Ne feb 03, 2008 7:25 pm

IcEm4n je napisal/-a:v Corsi je bencinar 1.6 Turbo in ne dizel. dizla s tako konjenico pa skor dvomim, da bi kdo kupu - no nekaj bi se jih najdl, sam vseeno premalo.


No, polo 1.9 tdi z 130 km se je prodajal, prav tako je ta agregat zelo popularen v ibizi, pa ne pozabimo, da je bil identičen motor istočasno tudi v passatu, sharanu, A3, A4, A6, octavia, superb...

130km je veljal za najmočnejši 4 valni motor v tej hišni grupi, pa so ga vgrajevali v vse omenjene avtomobile, sedaj je najmočnejši 4 valnik 170km CR in bi ga prav tako lahko vgrajevali v pola/ibizo, sej bo avto večji in težji. Torej ne vidim zadržkov, da ne bi imeli posamezni modeli enake motorje tudi v prihodnje, zato prosim, da ne pišete neumnosti.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Ne feb 03, 2008 7:50 pm

Ti pišeš neumnosti z 2.0 170 konjskim dizlom, ki bi ga vgradili v Pola. Enostavno ne moreš primerjati 130 konjski 1.9TDI z 170 konjskim 2.0. Nevem kaj je z ljudmi in to evforijo da morajo vsi avti imeti ogromno konjev čeprav so razno Poloti, Cloiti, Puntoti v prvem planu namenjeni za vožnjo od točke A do B in Polo že s 100 konji poplnoma zadovolji potrebe 98% ljudi ki ga kupi.
Razumljivo je pa da recimo naredijo neko športno verzijo z recimo 190 konji, ki bo pač kot halo efekt in bi zavzemal itak 5% pridanih Polotov.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Ne feb 03, 2008 8:04 pm

rini, ponavadi novi modeli dobijo v primerjavi s starejšim modelom tm okrog 10KM (ali manj), ne pa 40, kot ti navajaš.
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov