Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe okt 20, 2006 10:10 am

Zgleda obetavno - sicer pa bo treba stvar videt + preizkusit. Če gre verjet trendom, katere nakazuje SANTA FE ne bo napačen.

Vsekakor pa agregat ni nikakršen "zadnji krik" tehnologije - če jst prou razumem je zapisano, da gre za C.R. (common rail) tehniko 2. generacije. Prvi agregat 3. generacije je bil predstavljen leta 2003 - torej ni ravno neka novost.

Tudi po moči ni ravno "naj" - konkurenca ima recimo 3 l - 286 "konjev" - če gledamo izkoristek, na drugi strani pa ponujajo oz imajo v prodajni paleti tudi zmogjivejše

Slednje pa verjetno kupci HYUNDAI-a niti ne pričakujejo - če gre sodit po uspehu SANTA-FE-ja ter "žlahte" z imenom SORENTO je bistvo uspeha bolj kot v zmogljivostih, vgrajeni tehniki, imidžu, veliki paleti motorjev in ostalih dodatkov ter seveda možnosti individualnosti ipd. - v tem, da za (razmeroma) ugodno ceno ponudijo temu primerno dober "paket" lastnosti.

LP
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe okt 20, 2006 10:14 am

V6 dizel z 240 konji, marsikateri evropski proizvajalec ga nima (Opel, Renault...). Vsaka čast!
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe okt 20, 2006 10:44 am

Joie de vivre! je napisal/-a:V6 dizel z 240 konji, marsikateri evropski proizvajalec ga nima (Opel, Renault...). Vsaka čast!


Kr lepo število EU proizvajalcev takšne moči nemore pouditi v celotni prodajni paleti (bencin + dizel). :(

Na drugi strani pa so takšni, ki lahko ponudijo krepko več ;)


LP
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Pe okt 20, 2006 11:31 am

Ker je pač Korejec je glavna cena?
Al je bila že kje podana.
Tak okrog 10? ;)

Samo nevem kaj bi z takim avtom v Sloveniji delal, se vozil po asfaltu in za vikend zavil na makadam. Za to dejanje je bolje kupiti SUV. Za uredu offroad je pa škoda avta, pa še prevelik je :!:

Bolje imeti terenca kot Nebivedu pa eno limozinco doma, maš več za isti denar
Slika Slika
 
himi
 

Napisal/-a himi Pe okt 20, 2006 12:12 pm

Kakšna se vam zdi pa notranjost Veracruza? Meni osebno izgleda nekam zastarela in nič kaj posebnega.
Priponke
national1161334608.jpg
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Pe okt 20, 2006 12:53 pm

himi je napisal/-a:Kakšna se vam zdi pa notranjost Veracruza? Meni osebno izgleda nekam zastarela in nič kaj posebnega.


Lux razred ni nikoli slovel po nekih hudih oblikovnih čudežih. Klasika je brezčasna. Po moje prav korektno tak v vseh avtomobilih tega razreda. Tudi MB GL ali podobne variante nimajo ravno avtoradijev v motornem prostoru, stikalo za šmigle pa v sovoznikovem predalu....

Tole bo po moje prav echte avto. Škoda da ne maram ustnja na sedežih in škoda ker jih verjetno ne bo v EU
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe okt 20, 2006 1:26 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Vsekakor pa agregat ni nikakršen "zadnji krik" tehnologije - če jst prou razumem je zapisano, da gre za C.R. (common rail) tehniko 2. generacije.

LP

piezoelektrični injektorji so bili v CR druge generacije? Lahko to malo obrazložiš?
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe okt 20, 2006 1:44 pm

esem je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Vsekakor pa agregat ni nikakršen "zadnji krik" tehnologije - če jst prou razumem je zapisano, da gre za C.R. (common rail) tehniko 2. generacije.

LP

piezoelektrični injektorji so bili v CR druge generacije? Lahko to malo obrazložiš?


Brat menda znaš - nekaj postov višje je zapisano ;)

LP
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe okt 20, 2006 1:56 pm

kolikor vem, je za CR druge generacije značilen dvig pritiska v CR pa še kaj, piezoelektrični injektorji pa so značilni predvsem za CR tretje generacije, zato tudi sprašujem o tej konkretni stvari. Glede na tvoj odgovor na moje konkretno vprašanje (dilema o drugi ali tretji generaciji) midva tega ne bova mogla razčistiti - naj odgovori nekdo drug, prosim.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Pe okt 20, 2006 9:08 pm

Tole je pa fajn avtek :shock: -sam če bi styling bil bolj podoben Santa Fe-ju :(
Slika
 
himi
 

Napisal/-a himi To okt 24, 2006 8:42 am

lepo ni kej
Priponke
national1161648591_2.jpg
national1161648591.jpg
national1161625292_2.jpg
national1161625292.jpg
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To okt 24, 2006 6:39 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Vsekakor pa agregat ni nikakršen "zadnji krik" tehnologije - če jst prou razumem je zapisano, da gre za C.R. (common rail) tehniko 2. generacije.
LP


Sem šele zdaj prebral celoten PR od Hyundai-ja in imaš prav - res je zgoraj zapisano, da je to CR druge generacije. Res pa je tudi, da so me zavedli piezoel. inj., ki so res prišli šele s tretjo generacijo.

In the 1st and 2nd generation of Bosch's Common Rail, the injection process is controlled by a magnetic solenoid on the injectors. The hydraulic force used to open and close the injectors is trans-mitted to the jet needle by a piston rod. In the 3rd generation of Common Rail for passenger cars, the injector actuators consist of several hundred thin piezo crystal wafers.

For its 4th generation of Common Rail for passenger cars Bosch is currently exploring designs using even higher injection pressures of more than 2,000 bar, as well as injectors with variable injection geometry.

več tu
http://www.swedespeed.com/news/publish/ ... r_272.html

Torej je to poltretja generacija ali kaj? Čudno, da Hyundai pljuje v lastno skledo, ko sistem označuje za manj naprednega, kot v resnici je.
LP
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To okt 23, 2007 9:16 am

Veracruz prihaja v Evropo in naj bi se imenoval iX 55.
 
himi
 

Napisal/-a himi To okt 23, 2007 9:58 am

Ja sam ni mi jasn zakaj bo meu 2,2 literski dizel namest 3,0 z 240 konji?? Že v SF-ju nima lahkega dela, Veracruz pa je še težji...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne nov 04, 2007 1:20 pm

2.2 dizel v SantaFe-ju je čist dorasel teži avta in karoseriji. Pa nima ga od frenda frend, hehe.
RiDe hArD
 
himi
 

Napisal/-a himi Po nov 05, 2007 12:13 pm

No dobr za SF-ja je tist motor vredu, sam Vercruz je pa večje in težje vozilo. Tko, da ne bo lahkega dela za ta motor...sicer sem pa jaz prepričan, da je to pomota oz nepreverjene govorice in, da bomov v Veracruzu videli 3,0 V6 dizla!
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To nov 06, 2007 9:58 pm

a je santacruz enak avto kot veracruz, sam drugačno poimenovanje zaradi različnih trgov na katerih se bo prodaju ali gre za različna avtomobila?

santacruz naj bi nasledil terracan-a ali se motim?
RiDe hArD
 
himi
 

Napisal/-a himi To nov 06, 2007 10:29 pm

Santacruz ne obstaja!! :P
Ne vem od kod ta informacija??
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr nov 07, 2007 12:02 am

gre za enak avto
Zadnjič spremenil R 34 GT-R, dne Sr nov 07, 2007 12:26 am, skupaj popravljeno 1 krat.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr nov 07, 2007 12:16 am

R 34 GT-R je napisal/-a:http://fr.cars.yahoo.com/16102006/321/hyundai-santa-cruz-dans-la-cour-des-grands-0.html

gre za enak avto


Gre za napako.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov