Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Ne nov 19, 2006 10:52 pm

Še lepša od Maree je meni osebno bila Croma:

Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če maj 03, 2007 1:50 pm

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Če maj 03, 2007 3:00 pm

a kdo ve, kakšno značko bodo sedaj imeli fiatovi modeli od uradnega začetka prodaje Brava. Torej, Bravo bo imel že novo, prihajajoči 500 prav tako, tu zgoraj na slikah vidimo, da se linea še vedno pojavlja tako z modro in tudi z novo rdečo značko, kako bo pa s puntom, cromo...
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
Mži
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne apr 24, 2005 9:03 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Mži Če maj 03, 2007 9:05 pm

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Ne jul 29, 2007 5:07 pm

jaz sem danes videl reklamo na national geographic pa se mi je zdela ful lepa, ful nabita se mi je zdela pa to (ala razred laguna, mondeo), zdaj pa sem malo razočaran ko sem te slike videl :D
 
spaceone
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Če jan 18, 2007 6:09 pm

Napisal/-a spaceone Ne avg 05, 2007 1:22 pm

A je že kaj znanega o motorjih in cenah?

Motorje sem našel:
http://www.najdi.si/avtomobili/avtoznam ... pina=LINEA
Zadnjič spremenil spaceone, dne Ne avg 05, 2007 2:13 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Ne avg 05, 2007 1:42 pm

Spredej mi je blazno podobna novemu mondeu :) Je definitivno najlepša od teh "poceni" limuzin, upam sam, da bo kvaliteta izdelave dobra - notranje obline so namreč daleč drugačne od primerljivih (albea, logan, ...)
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Ne avg 05, 2007 8:09 pm

Na nekaterih slikah je karavan, a bo to šlo v serijo ? Če ja, ga grem kupit ko bom prodajal sedanjega Fiata.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne avg 05, 2007 9:31 pm

Samotar je napisal/-a:Na nekaterih slikah je karavan, a bo to šlo v serijo ?


karavanske Linee seveda ne bo. Bo pa karavanski Bravo.

Linea se nekako uvršča v tisti razred kjer sta bila nekoč Tempra in Marea.

Po stari navadi bi seveda morala biti Linea osnovana na Bravu in ne na Puntu. Samo pač se limuzine dobro prodajajo samo v vzhodni Evropi, tam pa imajo kupci manjšo kupno moč, zato se je pač proizvajalec prilagodil in jim ponudil "veliko" limuzino na cenejši osnovi.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Ne avg 05, 2007 9:34 pm

Saj ne bo dosti majša od Tempre oz. Mareje. Saj je Punto zrasel
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne avg 05, 2007 10:02 pm

Samotar je napisal/-a:Saj ne bo dosti majša od Tempre oz. Mareje. Saj je Punto zrasel


Linea je daljša, širša in višja od Maree:

Mere: Fiat Marea sedan
Slika
Dolžina: 4391 mm
Širina: 1740 mm
Višina: 1420 mm
__________________________________________________________________
Mere: Fiat Linea
Slika
Dolžina: 4560 mm
Širina: 1946 mm
Višina: 1494 mm
__________________________________________________________________
lp, mm
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Ne avg 05, 2007 10:14 pm

pa kaj te ma to neke ozke kole ala kia pride :lol: takemu avtu bi pasale širše gume ne pa ko ga odzadi pogledaš misliš da so pri pony-u (kolesu) vkradli kole :lol:
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr nov 28, 2007 7:07 pm

Brazilski mediji pišejo, da FIAT pripravlja tudi karavansko verzijo.
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Sr nov 28, 2007 7:56 pm

hm, pa sej to je že tok velik kot Croma, a ni?
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če nov 29, 2007 1:20 pm

Pišuka, potemtakem je to prava limuzinica v Vectrinem revirju al kaj?
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če nov 29, 2007 2:37 pm

Ne ne, ta avto je kot dopolnilo ponudbi v nižjem srednjem razredu. Predhodniki Linee so bili ...

Fiat 124:
Slika

Fiat 131:
Slika

Fiat Regata:
Slika

Fiat Tempra:
Slika

Fiat Marea:
Slika

V wikipedii je razpredelnica, tako da veš kateri avti so predhodniki katerega. Meni se zdi povsem logičen ta razpored.

Sam karavanske Linee nisem pričakoval, ker so napovedali že karavanskega Bravota. Očitno pa bo za določene trge obstajala tudi karavanska Linea. Če se bo pojavila v (Vzhodni) Evropi bo potem to nekakšna cenejša alternativa karavanskemu Bravotu. Samo potem bi morala biti kar dosti cenejša. Pač Linee se ne jemlje kot nek nizkocenovni avto, ampak avto, ki je bolj priljubljen na manj razvitih trgih in zato je razvit na cenejši osnovi, da je cenovno prilagojen kupcem z manjšo kupno močjo.

No uglavnem če obrnem stvar bi se karavanska Linea lahko pojavila tudi v Evropi pod pogojem, da bi jo lahko ustrezno cenovno umestili.

lp
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če nov 29, 2007 3:48 pm

Lignage je napisal/-a:Ne ne, ta avto je kot dopolnilo ponudbi v nižjem srednjem razredu. Predhodniki Linee so bili ...

Fiat 124:
Slika

Fiat 131:
Slika

Fiat Regata:
Slika

Fiat Tempra:
Slika

Fiat Marea:
Slika

V wikipedii je razpredelnica, tako da veš kateri avti so predhodniki katerega. Meni se zdi povsem logičen ta razpored.

Sam karavanske Linee nisem pričakoval, ker so napovedali že karavanskega Bravota. Očitno pa bo za določene trge obstajala tudi karavanska Linea. Če se bo pojavila v (Vzhodni) Evropi bo potem to nekakšna cenejša alternativa karavanskemu Bravotu. Samo potem bi morala biti kar dosti cenejša. Pač Linee se ne jemlje kot nek nizkocenovni avto, ampak avto, ki je bolj priljubljen na manj razvitih trgih in zato je razvit na cenejši osnovi, da je cenovno prilagojen kupcem z manjšo kupno močjo.

No uglavnem če obrnem stvar bi se karavanska Linea lahko pojavila tudi v Evropi pod pogojem, da bi jo lahko ustrezno cenovno umestili.

lp


Dobro, 124, 131, Regata, Tempra in Marea so bili pozicionirani nekoliko više od golfovega razreda, nekako med jetto in passata, ali se motim? Linea je torej jetta na puntovi osnovi, mar ne?
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če nov 29, 2007 5:04 pm

Ljudska Jetta, ja. Je večja in dosti cenejša. Linea je nastala na osnovi GP-ja zaradi stroškov/cene na vzhodnih trgih, kot je že Lignage dejal, pa tudi kot polnilo luknje med Bravom in Cromo ("Jetta"). Hkrati so tako bolje izkoristili (in znižali stroške) razvoj platforme za GP.

Linea je za FIAT celo strateškega pomena oz najpomembnejši za uspeh na kitajskem trgu. Tu za sedaj še šepa.

Zakaj niso uporabili platforme Brava, kot še vedno do zdaj? Glavni razlog so verjetno stroški razvoja in tudi časovni faktor. Oboje je FIAT, ki je krvavo potreboval hitro sanacijo, prisililo v bližnjice - tako je Bravo narejen praktično v celoti na platformi starega, neuspešnmega Stila, ki so ga preoblekli (zelo uspešno) in ga nekoliko posodobili. Tako dodatno povečan Bravo (Tempra 2?) ne bi imel možnosti proti srednjemu razredu, za cenejše trge bi bil morda predrag (tudi Stilo ni imel 4-vratnih sestričen, tako da bi ga morali naredit na novo). Pri GP so pa platformo že v osnovi naredili modularno (kar je sedaj itak moda in potreba - nova VW platforma naj bi obsegala modele od Pola do Passata!?) in zmanjšali stroške razvoja.


Ni pa tako velika kot se je najprej zdelo. Avto je sicer čez pol metra daljši, a na zadnjih zicih nima dosti več prostora (obratno kot C4 Sedan), tudi širši ni od GP (cca 175 cm - tisto od Lignage-a je z ogledali), povečal se je predvsem prtljažnik - to, kar tudi hočejo vzhodni trgi. Seveda je zadaj verjetno podobno prostora kot v kakšnem A4, trojki ali 407, kar je čisto dovolj.

In če že gredo v taka prilagajanja vzhodnim trgom, je normalno oz nujno (s stališča kapitala), da dajo ven tudi karavansko izvedbo. Osnovno idejo z majhno investicijo enostavno izpeljejo do konca - seveda šele, ko vidijo odziv trga in kupcev na limuzinsko Lineo - zato verjetno o tem do sedaj niso govorili. Poleg tega je taka karavanska izvedba lahko zelo uspešna tudi na zahodnih trgih. Ti so jih po odličnem odzivu na dizajn močno zamikali. Morda ima prste zraven tudi uspešnost Logana.

Ob takem dizajnu imajo vse karte v rokah - ali - kot bi rekel nekdanji sošolec: "Kako lepo je srat s polno ritko".
 
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov