Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To sep 12, 2006 2:17 pm

jorgeus je napisal/-a:Da je avto proporcijsko čist zasran. Kot da je seštukan iz različnih elementov, ki jih je vsak dizajner delal po svoje, potem so jih dal pa skup in je nastal kar je nastal. Moje mnenje je, da mora avto delovati kot celota (zato so recimo Alfre vedno primer dobrega oblikovanja, ker je avto kompakten, ne glede na to, za ker model gre). Pri tem avtu pa vidiš, kako je sredni del avta drugačen od sprednjega in kako je ta drugačen od zadnjega. Kakšen ogromen korak nazaj od peugeota 406coupe, ki je prav tako odličen primer celovite in harmonične kompozicije, kar pomeni, da vse perfektno paše in da ni potrebe, da bi karkoli na karoseriji menjal, ker je popoln tak kot je. Seveda je oblikovanje stvar okusa in niso vsi tako občutljivi na zgrešene proporcije, zato tudi matrix najde svoj delež na trgu avtomobilov.

Renault ima tudi svoje cvetke in ena izmed večjih je Thalia...pa tudi Clio (z izjemo enke), medtem ko sta Laguna (primer klasičnega oblikovanja) in Megan (eksotika) dobro oblikovana, kar se skladnosti in proporcij tiče. Res pa je za slednjega potreben kar velik miselni preskok, saj je navada železna srajca in ljudje se ponavadi eksotike otepajo, ker jim je tuja.

Končno nekdo, ki se strinja z mano, da sta druga in tretja generacija cliotov velik kiks (luči obeh grozne - druga s slonjimi jajci namesto luči, tretja z neskladnimi in prevelikimi trikotniki - in s svojo nabuhlostjo predominantne, zadnji del) glede na prvo (čeprav ta zadnja je spet dosti boljša - samo nekaj detajlov fali).
Glede Matrixa pa motijo predvsem prelomi bočne linije, kao so hoteli avtu dati nek prepoznaven detajl, ki bi ga ločil od vseh ostalih, vendar je že ideja napačna, slabo izvedena in grda. Če pa bi bila linija ravna, bi bila neskladnost avta šele zares opazna. Sam lok - havba, šipa, streha - sicer ni slabo zamišljen.
Megane je pa faljen, zanimivi koncipiran, ampak prehod in zadnji stebriček je kot ideja pogumen poskus , a zelo slabo izpeljan in grdo faljen pri obeh modelih (3 in 5 vrat). Poglejte C4, ki podobno idejo izpelje v velikem slogu - dobesedno v užitek očesu. Tudi zato je megane karavan zelo priljubljen, tam se vidi koliko zadnji stebriček pogrša navadnega.
Renault ima stalno take kikse v oblikovanju, spomnimo se tovornjakarskega Vel satisa, ko bi moral bit vse drugo, samo tovornjakarski ne. Avantime bi pa z manjšimi facelifti lahko bil zunaj še desetletja (vsekakor dalj kot Espace), a je bil žal predrag.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To sep 12, 2006 10:05 pm

esem je napisal/-a:Glede Matrixa pa motijo predvsem prelomi bočne linije, kao so hoteli avtu dati nek prepoznaven detajl, ki bi ga ločil od vseh ostalih, vendar je že ideja napačna, slabo izvedena in grda. Če pa bi bila linija ravna, bi bila neskladnost avta šele zares opazna. Sam lok - havba, šipa, streha - sicer ni slabo zamišljen.


Esem, tokrat si pa padal sam vase :!:

Napačna ideja :?: ni bil slabo zamišljen :?:

Si videl kdaj kakšno skico ali koncept Matrixa?

Pa včasih si tako pikolovski, kar se samega izražanja tiče :?

esem je napisal/-a:Megane je pa faljen, zanimivi koncipiran, ampak prehod in zadnji stebriček je kot ideja pogumen poskus , a zelo slabo izpeljan in grdo faljen pri obeh modelih (3 in 5 vrat). Poglejte C4, ki podobno idejo izpelje v velikem slogu - dobesedno v užitek očesu. Tudi zato je megane karavan zelo priljubljen, tam se vidi koliko zadnji stebriček pogrša navadnega.
Renault ima stalno take kikse v oblikovanju, spomnimo se tovornjakarskega Vel satisa, ko bi moral bit vse drugo, samo tovornjakarski ne. Avantime bi pa z manjšimi facelifti lahko bil zunaj še desetletja (vsekakor dalj kot Espace), a je bil žal predrag.


Esem, tukaj bi pa lahko napisal samo to, da ti Renoji niso všeč ;)

Megane je faljen, zanimivo koncipiran :?: :!:

Si kdaj bral, kakšne zamisli so imeli pri oblikovanju megana? Si kdaj videl kakšno idejno risbo ali sliko Megana, preden je prišel na svet?

Vel Satis - kiks v oblikovanju :?: Avantime z manjšimi facelifti še desetletja :!: :?:

zupi13 je napisal/-a:a ni matrixa Giorgetto Giugiaro zrisal??? ;)


Na Matrixu je pininfarinin podpis.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr sep 13, 2006 12:08 am

Lignage je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Glede Matrixa pa motijo predvsem prelomi bočne linije, kao so hoteli avtu dati nek prepoznaven detajl, ki bi ga ločil od vseh ostalih, vendar je že ideja napačna, slabo izvedena in grda. Če pa bi bila linija ravna, bi bila neskladnost avta šele zares opazna. Sam lok - havba, šipa, streha - sicer ni slabo zamišljen.


Esem, tokrat si pa padal sam vase :!:

Napačna ideja :?: ni bil slabo zamišljen :?:

Si videl kdaj kakšno skico ali koncept Matrixa?

Pa včasih si tako pikolovski, kar se samega izražanja tiče :?

esem je napisal/-a:Megane je pa faljen, zanimivi koncipiran, ampak prehod in zadnji stebriček je kot ideja pogumen poskus , a zelo slabo izpeljan in grdo faljen pri obeh modelih (3 in 5 vrat). Poglejte C4, ki podobno idejo izpelje v velikem slogu - dobesedno v užitek očesu. Tudi zato je megane karavan zelo priljubljen, tam se vidi koliko zadnji stebriček pogrša navadnega.
Renault ima stalno take kikse v oblikovanju, spomnimo se tovornjakarskega Vel satisa, ko bi moral bit vse drugo, samo tovornjakarski ne. Avantime bi pa z manjšimi facelifti lahko bil zunaj še desetletja (vsekakor dalj kot Espace), a je bil žal predrag.


Esem, tukaj bi pa lahko napisal samo to, da ti Renoji niso všeč ;)

Megane je faljen, zanimivo koncipiran :?: :!:

Si kdaj bral, kakšne zamisli so imeli pri oblikovanju megana? Si kdaj videl kakšno idejno risbo ali sliko Megana, preden je prišel na svet?

Vel Satis - kiks v oblikovanju :?: Avantime z manjšimi facelifti še desetletja :!: :?:

zupi13 je napisal/-a:a ni matrixa Giorgetto Giugiaro zrisal??? ;)


Na Matrixu je pininfarinin podpis.

lp, mm

se opravičujem, ponekod sem se slabo (napačno) izrazil
Matrix je kot celota (zunanji lok avta) solidno zamišljen, pokvari ga predvsem izvedba ideje (recimo, da z namenom večje prepoznavnosti) prekinjanja bočne linije. Ideja sama (prepoznavnost?) ni napak, a izvedba je pod vsako kritiko, zato tudi npr Jorgeus-ici daje vtis, da je skup sklamfan. Če bi bile poteze manj radikalne (bolj poševne, manjši razkorak med obema višinama itd?), bi ideja morda bila učinkovita brez pogršanja avta. Bi se pa morda v tem primeru pokazala neskladnost (ali tudi ne, ne morem sodit, fotošopat pa se mi ne da) - razmerja: viš. havbe, viš. vrat do šipe, trikot pri zun. ogledalu itd). Sem boljše razjasnil, upam, prej je bilo res bolj švoh.

Glede Renaulta, na začetku sem se malo zatipkal, Megane je faljen , čeprav je osnovna oblika solidna, zanimiva in sveža. Avto v prodaji ni koncipiran z nekimi prejšnjimi koncepti, ampak samo kot tak/konkreten z razmerji, osnovnimi linijami itd. Drugo so detalji, ki se spet lahko vsi držijo nekega koncepta (spet ne konceptnega avta) ali tudi ne (običajno). Megane je meni lep spredaj, tudi detalji , tudi zadnje luči, a kaj ko je zadnji stebriček za posrat. Primer, da se da to tudi dobro izpeljat, je C4. Ta stebriček mi poruši skaldnost, celoten dizanerski trud uniči - škoda. Megane CC in karavan in tudi 4 vraten so mi eni lepših v tem razredu.
Torej - zanimivo koncipiran (osnovna ideja), dobro izpeljan razen stebrička, ki vse uniči. Sem prepričan, da ima 3,5 vraten vsaj 15 % manjšo prodajo zaradi tega, ne zaradi ideje, zaradi izvedbe.
Sicer so mi pa renoji lepi (Clio1,4, laguna (ne tista prva? zaobljena), 6, 8, 11?, 14, 15, 16, 17, 20, 21, 25, safrane, twingo, nekateri espace in scenic, fuego, avantime, pa še kakšen) in grdi (modus, megane samo 3,5, prva laguna, vel satis (groza), 10, clio 2,3...) ostali so samo dolgočasni (12, 18). Toliko o mojih predsodkih do Renaulta.
upam, da sem razjasnil prej malo slabo spisan komentar.
lp
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr sep 13, 2006 7:08 am

no saj sta oba oblikovalca zrisala veliko avtomobilov, tako da tudi Pininfarina je mojster svojga poklica in ne vem zakaj so se nekateri tolk vpiknal v matrixa? pa zakaj je clio najbolje prodajan avto zadnjih nekaj let v svojem razredu če je pa grd?!? :oops: pi*da, men tut niso vsi avti všeč, pa jih zato ne pluvam!
Slika
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Sr sep 13, 2006 7:23 am

Če nekdo izrazi kritiko na račun oblikovanja nekega avtomobila, za katerega misli, da ni dobro oblikovan in to podpre s kopico argumentov zakaj tako misli, temu ne moremo reči pluvanje, mar ne? Clio je dobro prodajan ker nudi veliko za relativno nizko ceno...veliko ljudi da več na varen avto z velliko opreme in ugodja, če je pa še cenovno sprejemljiv pa toliko bolje. Ima majhno porabo, je okreten, zavarovanje ugodno itn. Vsekakor dober dizajn proda več primerkov, SAMO dober dizajn pa ni dovolj. Ker potemtakem bi bilo recimo Peugeotov406 coupe veliko več..pa jih ni, ker, roko na srce, niso najbolj praktični za povprečnega avtouporabnika. Ciljajo na zaključen krog kupcev, ki imajo povsem drugačne potrebe in želje. Zato vsako podjetje skuša razviti model, ki bi bodisi konkuriral na področju najbolj potrebnih zaželjenih avtov (rang clio, punto naprimer) bodisi celo našel popolnoma nov oblikovalski "hibrid", ki bi ga ljudje zagrabili.
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr sep 13, 2006 2:37 pm

zupi13 je napisal/-a:no saj sta oba oblikovalca zrisala veliko avtomobilov, tako da tudi Pininfarina je mojster svojga poklica in ne vem zakaj so se nekateri tolk vpiknal v matrixa? pa zakaj je clio najbolje prodajan avto zadnjih nekaj let v svojem razredu če je pa grd?!? :oops: pi*da, men tut niso vsi avti všeč, pa jih zato ne pluvam!

Moramo vedeti, da je Pininfarina velko podjetje, kjer lahko tuid zadnji pripravnik riše Matrixa, pa bo, če Korejci mastno plačajo, Matrix še vedno nosil Pin. badge. Na uradi strani
http://www.pininfarina.com/
ni sledu o Matrixu, že vedo zakaj. Sicer pa mislim, da ti prelomi niso njihovo delo, zaradi raličnih nam neznanih okoliščin so na take detalje pristali, vendar avta me štejejo kot svoje delo. Jih je pa pogodba (in masten keš - če se ne motim, so bili takrat bolj v finančni krizi) zavezala, da posodijo svoj badge. Kruta so pota gospodova v kapitalizmu.
Vpiknl smo se pa v Matrixa in Cliota (ter jaz megana), ker je to odličen primer, kakšen dizajn ne bi smel biti . namreč, dizajnersko solidno koncipiranemu avtu z nekaterimi nepotrebno slabo izpeljanimi detalji povsem uničijo skladnost in s tem tudi izničijo začetno idejo. Poglej prvega cliota in nato drugega - tistega s spremenjenimi lučmi. Boš rekel, da take luči pašejo na majhen avto (ali tudi na velikega)? Cliotova osnovna oblika je lepa, luči jo povsem prekrijejo, da vidiš samo še njih. Škoda. To ni pljuvanje, to je malo boljša debata o dizajnu (vsaj boljša od onih lajn "uh, men je lep; najlepši avto ever; itd). Brez kritike, ki je gonilo napredka, bi bili zdaj še v jamah. Pljuni še ti in stopi ven.
lp
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe sep 15, 2006 12:59 am

esem je napisal/-a:Moramo vedeti, da je Pininfarina velko podjetje, kjer lahko tuid zadnji pripravnik riše Matrixa, pa bo, če Korejci mastno plačajo, Matrix še vedno nosil Pin. badge. Na uradi strani http://www.pininfarina.com/
ni sledu o Matrixu, že vedo zakaj.


So so sledi: http://www.pininfarina.com/index/servizi/stile/processoStile.html ...sam mal je treba pobrskat.

esem je napisal/-a:Sicer pa mislim, da ti prelomi niso njihovo delo, zaradi :?: različnih nam neznanih okoliščin so na take detalje pristali :?: , vendar avta me štejejo kot svoje delo. Jih je pa pogodba (in masten keš - če se ne motim, so bili takrat bolj v finančni krizi) zavezala, da posodijo svoj badge. Kruta so pota gospodova v kapitalizmu.


Od koga delo niso te detajli :?:

Poišči si slike na netu, kako je izgledal pristen pininfarinin Matrix :?:

lp, mm

(Pa da ne bo kdo zdaj mislil, da sem zaljubljen v Matrixovo obliko ali pa da namerno nasprotujem esem-u. Samo tole je pa pisanje kar malo tako :roll:)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe sep 15, 2006 2:19 am

lepo, da ti je uspelo najti slikco Matrixa. Jaz sem prehitro obupal, tudi zato, ker na seznamu firm, s katerimi so sodelovali, ni Hyundaia, čeprav npr Nubira je. Tudi zaradi tega manjka sem pisal neke dejansko viseče predpostavke. Kakorkoli, Matrix Pininfarininega renomeja ni vreden, je pač kiks. Za na hitro spacan salonski koncept manj pomembnega salona, bi še razumel in jim oprostil kakšen detalj, za milijonske serije z njihovim badge-om na ulicah, je pa bolj težko sprejemljivo.

Sem pa ročno, s tvojo spodbudo, poslal e-mail Pininfarini s prošnjo, če lahko razjasnijo izvor (in izvedbo) ideje tistih prelomov linije. Me prav zanima (in bi bil tudi zelo presenečen), če bodo odgovorili, morda je par % več možnosti, ker sem jim pisal v italijanščini.
lp, a
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Pe sep 15, 2006 7:34 am

Temo zaklepam, zaradi offtopica.

Esem: za Matrix pa odpri kar novo temo, ko prejmeš odgovor.

Najboljš komentar z neta: "It was styled by Pininfarina but I can only assume it was the work of the great man's cleaner."
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe mar 27, 2009 4:04 pm

Na prošnjo Lignage-a, podkrepljeno tudi s tem argumentom

Lignage je napisal/-a:...Baje bo prišla v aprilu prenovljena Clio storia, pa da ne bomo po nepotrebnem odpirali nove teme bomo uporabili kar to! ...


sem temo odklenil in malce spremenil naslov v realnosti bolj primernega.
Proizvodnja Storie se bo selila v Francijo - dodatna aktualizacija teme.

Brez OFF-ov, prosim!
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6428
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Pe mar 27, 2009 7:47 pm

zanimivo... a že 5. faza?
Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe mar 27, 2009 8:51 pm

IcEm4n je napisal/-a:zanimivo... a že 5. faza?


Ja, tako ja...

Slika
Slika
Slika
Slika
Če gremo po vrsti, bo to že peta prenova Clia II. Ni pa še nobenih slik, tako da nevem kako konkretna ta prenova bo. Je pa verjetno ponovno potrebo po osvežitvi povzročil Peugeot s svojim 206+. Če se bodo zgledovali po Peugeotu in bodo Storio osvežili po vzoru na nove modele oz. na pravkar prenovljenega Clia III., bo torej avto izgubil reže spredaj na maski in bo tako spet podoben prvi seriji... samo ugibam :)
 
Uporabniški avatar
207sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: Pe feb 01, 2008 1:37 pm

Napisal/-a 207sport Pe mar 27, 2009 9:44 pm

am.. govori se že kr neki časa o tej 5 seriji. baje naj bi bla prenovljena tud armatura. kej vec pa nevem. sicer pa za 8K kolkr je bi tud lahko že mal osvezill celga. kolkr casa je ze zunej in kakšne materiale uporabljajo pa use bi bil lahko še cenejši!!!
 
twingo_rs
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Ne feb 03, 2008 1:35 pm

Napisal/-a twingo_rs Pe mar 27, 2009 10:01 pm

sprememba faze 5 bo samo v prvem odbijaču.Odbijač bo podobem tistemu iz faze 3 sam mau drugač bo oblikovan-meglenke nebojo tuk notr ampak bojo ravno z odbijačom.Tavelika reža bo ostala enaka samo malo lepš zaobljena po robovih...in to bo edina spremeba na autu in nič drugega...

Lp
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So mar 28, 2009 7:40 pm

@twingo_rs: Hvala :-)
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr apr 15, 2009 1:01 pm

In še petič prenovljen....

Slika
Slika

Več slik na NetCarShow.com.
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Sr apr 15, 2009 1:29 pm

v živo dost hecno deluje ker odbijač kr precej štrli naprej..kot na cliu3.
drugač sama oblika je pa všečna. sploh ker je maska spremenjena.
 
fiatpowered
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Pe mar 09, 2007 6:10 pm

Napisal/-a fiatpowered Sr apr 15, 2009 1:34 pm

a se da dobit zdaj v tem novem storii motorc 1.5 dci 100KM
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Sr apr 15, 2009 1:50 pm

mislim da so to ševedno lowbuđet renoji in bodo samo obstoječi motorji navoljo..
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck Sr apr 15, 2009 2:08 pm

men se zdi vredu, da se niso odločil za kkšno zaprto masko (kot recimo megane).
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov