Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Sr dec 13, 2006 2:38 pm

Oblikovno se mi zdi lancer lep (kljub podobnostim kakim drugim znamkam), malenkost me motijo le proporcije (zdi se mi previsok oz preozek). No, bo treba počakat in si ga ogledat v živo.
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
Gnusmas7
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Če maj 05, 2005 8:55 pm

Napisal/-a Gnusmas7 Sr dec 13, 2006 2:50 pm

ta lancer je zamenjava ne samo prejsnje generacije, ampak tudi carisme ter galanta
(od galanta 1996- gen je samo 6cm krajsi, vendar je ta lancer sirsi ter visji;
glede na carismo pa je mnogo vecji v vseh pogledih)

cena?
konkuriral bo mazdi3

za denar c-segmenta (nizji srednji razred) dobite d-segment (srednji razred)

to vam noben drugi proizvajalec ne bo ponudil

ta lancer je dolg 4,57 m !
Key Dimensions:
Wheelbase:
2,635 m
Length:
4,570 m
Height:
1,490 m
Width:
1,760 m

bo pa tezji od prejsnih generacijah (najosnovnejsi 1400kg, gts model 1500kg!)
nazalost

bo pa nabit z opremo (osnovni model bo imel vec opreme kot konkurenca)
4 razreda opreme
rockford fosgate sound system..... in ostala sara

vzmetenje?
4 wheel independent suspension pri vseh modelih!

in se kaj se najde......

da nau kdo reku da reklamiram hehe :D
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr dec 13, 2006 3:01 pm

Gnusmas7 je napisal/-a:vzmetenje?
4 wheel independent suspension pri vseh modelih!

in se kaj se najde......

da nau kdo reku da reklamiram hehe :D


... to ima že moja Visa l. 80...

Da bi nasledil Galanta? Ni šans, Galant je precej večji in močnejši:
Slika
 
Uporabniški avatar
Gnusmas7
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Če maj 05, 2005 8:55 pm

Napisal/-a Gnusmas7 Sr dec 13, 2006 3:04 pm

lol PA NE TA AMERISKI galant (grd k svina)

to ni pravi mitsubishi (oblikoval ga je american, made in usa!)

pravi mitsubishi je made in japan by japanese design team (vsaj zame)

ta galant (ta je bil global model) sej sem napisal generacija 1996- (ameriski je nov 2004-)
Slika
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Sr dec 13, 2006 3:16 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
Gnusmas7 je napisal/-a:vzmetenje?
4 wheel independent suspension pri vseh modelih!

in se kaj se najde......

da nau kdo reku da reklamiram hehe :D


... to ima že moja Visa l. 80...

Da bi nasledil Galanta? Ni šans, Galant je precej večji in močnejši:
Slika


Hehehe. Res vsebinsko zelo pomemben post. Post pravega poznavalca.

Tko da, ljudje ki si lastite Hondo Civic novo, greste lahko kr jokat ker je mela ze visa letnik 80 boljse vzmetenje in podvozje kot vasa kanta. Tudi drzala se je ceste kot F1 ki ima tudi posamicne obese po visinem vzoru.

Corvette? Phe, buy a VISA with superior handling and suspension.

Joie: malo si preberi stvari preden si pameten.

Drugace pa Gnusmas bo mel multilink obese?
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr dec 13, 2006 3:23 pm

Martina, zdaj pa pretiravaš. To, da izpostavljajo 4 w ind. suspension, meče na njih bolj čudno luč in to je poanta JdV posta.
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Sr dec 13, 2006 3:26 pm

Hm za nekatere avte je to prednost za nekatere slabost. Tudi poltoga prema ima svoje prednosti in je dostikrat v avtih dobrega renomeja in avtih ki jim ne primanjkuje tehnologije.

Gnusmas nam je samo hotel povedat kaksno filizofijo so imeli pri konstruiranju tega podvozja (odlocili so se za prednsoti in slabosti posamicnih obes). Bo uredu?

(ne morem verjeti da resnicno mislite da je independent suspension kakrsnkoli problem,(sploh za mitsubishi) hehe, res nimate pojma, sploh joie ki je tako pameten glede svojega znanja. esem tebe ne stejem sem ceprav si kdaj kancek zascitniski )

Gnusmas ti se ne sekirat zarad takih postov. Bom jst drek pobiral. Ti samo tako lepo pisi podatke kot jih in bodi za vzor drugim na tem forumu, jst sm svoje dobro ime ze zdavnaj izgubil :)
 
Uporabniški avatar
Gnusmas7
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Če maj 05, 2005 8:55 pm

Napisal/-a Gnusmas7 Sr dec 13, 2006 3:37 pm

ste resni?
mece slabo luc na mitsubishi? haha

mazda 3 nima fully independent suspension (mazdo so osteli zakaj niso pustil zadnje vzmetenje kot pri fokusu)

in to da primerjate independent suspension leta 80 z danasnjimi fully independent suspension je smesno

@navratilova
ne vem se, podrobnosti bodo januarja (preprican sem pa da bo imel dalec najboljse vzemetenje glede na konkurenco)

moti me samo to, da bosta 1.5 110hp ter 1.8 140hp (oba bencinarja) tezko vlekla 1400kg tezko kravo

motorja bo treba priganjati, poraba bo sla gor
menim da bo najbolj prodajan 2.0 tdi od VW (navor!)

vesel sem pa, da bo koncno lancer ralliart (turbo + mogoce 4WD oz AWD) na voljo v evropi z 2.0 turbo 240hp!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr dec 13, 2006 5:47 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:Hm za nekatere avte je to prednost za nekatere slabost. Tudi poltoga prema ima svoje prednosti in je dostikrat v avtih dobrega renomeja in avtih ki jim ne primanjkuje tehnologije.

Gnusmas nam je samo hotel povedat kaksno filizofijo so imeli pri konstruiranju tega podvozja (odlocili so se za prednsoti in slabosti posamicnih obes). Bo uredu?

(ne morem verjeti da resnicno mislite da je independent suspension kakrsnkoli problem,(sploh za mitsubishi) hehe, res nimate pojma, sploh joie ki je tako pameten glede svojega znanja. esem tebe ne stejem sem ceprav si kdaj kancek zascitniski )

Gnusmas ti se ne sekirat zarad takih postov. Bom jst drek pobiral. Ti samo tako lepo pisi podatke kot jih in bodi za vzor drugim na tem forumu, jst sm svoje dobro ime ze zdavnaj izgubil :)


Glede tehnike sem jaz bolj za silo, vem pa tako kot ti, da poltoga prema še zdaleč ne pomeni slabših voznih lastnosti.

Moj post ni bil mišljen kot karkoli negativnega napram Lancerju, 4 posamične obese se mi pač ne zdijo pomembna novica. Ali pač je?
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Sr dec 13, 2006 5:58 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a:Hm za nekatere avte je to prednost za nekatere slabost. Tudi poltoga prema ima svoje prednosti in je dostikrat v avtih dobrega renomeja in avtih ki jim ne primanjkuje tehnologije.

Gnusmas nam je samo hotel povedat kaksno filizofijo so imeli pri konstruiranju tega podvozja (odlocili so se za prednsoti in slabosti posamicnih obes). Bo uredu?

(ne morem verjeti da resnicno mislite da je independent suspension kakrsnkoli problem,(sploh za mitsubishi) hehe, res nimate pojma, sploh joie ki je tako pameten glede svojega znanja. esem tebe ne stejem sem ceprav si kdaj kancek zascitniski )

Gnusmas ti se ne sekirat zarad takih postov. Bom jst drek pobiral. Ti samo tako lepo pisi podatke kot jih in bodi za vzor drugim na tem forumu, jst sm svoje dobro ime ze zdavnaj izgubil :)


Glede tehnike sem jaz bolj za silo, vem pa tako kot ti, da poltoga prema še zdaleč ne pomeni slabših voznih lastnosti.

Moj post ni bil mišljen kot karkoli negativnega napram Lancerju, 4 posamične obese se mi pač ne zdijo pomembna novica. Ali pač je?


No glede da vsi japonski izdelovalci danes izbirajo med poltogo in posamicnimi (tudi cist moderni) se mi za nekega fana zdi kr uredu podatek, sploh ker je vec al manj nov za nas vse. ;)
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr dec 13, 2006 6:00 pm

OK.
 
msevc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: So avg 26, 2006 9:16 pm

Napisal/-a msevc Sr dec 13, 2006 6:09 pm

ej Gnusmas7

glede na to, da si imel te slike že novembra, potem imaš tut slike desetice? :D

daj kak detajlček nam pokaž no, da ne bomo čakali do 7.1.07

al pa mi pošl kaj na pm, da bom lažje dočakal 8)
 
Uporabniški avatar
Gnusmas7
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Če maj 05, 2005 8:55 pm

Napisal/-a Gnusmas7 Če dec 14, 2006 10:02 am

slike evo x nimam, tudi ce bi jih mel, jih ne bi dal okrog pred embargo datumom....

dobil sem pa informacijo za 1,5 110hp motor (osnovna oprema)
okrog 4.000.000 sit!!!

neverjetno !

mitsubishi se je koncno spravil k pameti in zacel ponujati privlacne avtomobile s privlacno ceno

bil je ze cas.....
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Če dec 14, 2006 10:47 am

....pa da EVO X vidim čimprej v Peljhanovi delavnici,ko ga pripravlja za rally

GO MPI :!:
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne dec 24, 2006 7:11 am

Slike notranjosti:

SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika

Notranjost je zelo podobna tisti v novem Outlanderju.
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Ne dec 24, 2006 11:32 am

Lepa notranjost
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
da hype
Novinec
 
Prispevkov: 139
Pridružen: Ne feb 06, 2005 2:07 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a da hype Ne dec 24, 2006 11:42 am

Sredinski del me spominja na terenca, drugače pa všečna notranjost
Honda Civic 5g. VTI
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Ne dec 24, 2006 1:17 pm

Okrogli števci so enaki alfinim, na sredi pa armatura ne bi smela imet pokončnih zračnikov, ker res izgleda, kot pri terencih. Drugače pa je všečna.
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Ne dec 24, 2006 2:49 pm

NI svoh notranjost, zunanjost mi je bol tko tko, amapk 4000000 sit za 1.5 motor z osnovno opremo pa ni glih neverjetno če mene kdo vpraša....
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Po dec 25, 2006 8:43 am

Me LIKE it!!!

1.8 motor se mi zdi zelo simpatična izbira, sploh če bo navor okoli 190Nm bo ravno nek kopromis med športnim zvokom, performansami pa še ne bo podhranjen tako kot se bo verjetno dogajalo 1.5 verziji. Osebno dizla nebi mel če ne drugo bo avto še težji pa še zvok nekak NE gre meni tu zraven
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov