/miha je napisal/-a:Zmotil sem se v oceni porabe energije/km in ne v aritmetiki. Štos je v tem, da je 1liter bencina enakovreden 2,7kwh (izkoristek bencinskega motorja in EM že upoštevana). Torej če imam jaz z bencinarjem povprečno porabo 8l/100km, bi to pomenilo 21,6kWh/100km. Zato imajo večji električni avti 80km dosega.
Če računamo z 0,2kWh/km (recimo, da je to povprečje med malčki in karavani) , potem pride 3300GWh. Mislim, da to kar dobra ocena porabe energije.
Potem bi blo pa še za razmislit, kdaj se bo to polnilo. Če bi 200.000 uporabnikov ob 17h dalo filat avto bi imeli kar špico porabe:
- Batt 20kwh, 5h se polni, torej 4kW na uro.
- 200.000 x 4kW = 800MW ...toliko bi bila povečana poraba el. energije za teh 5ur polnjena, to pa je že kar dobra Krško.
Logično bi bilo, da se jih polni ponoči, saj takrat elektrarne proizvajajo električno energijo v tri dni (ker se je pač ne da skladiščit). Recimo, da se bodo vsi avti polnili preko cele noči... 8h :
- 1.100.000 x 20/8 = 2750MW , torej poleg običajnih nočnih porabnikov (predvsem javna razsvetljava), še avti.
Slovenija ima pa inštalirano generatorsko moč cca 2160MW. Vir statistični urad RS. Torej bi poleg vse možne električne energije rabili še eno NEK.
Gosic je napisal/-a:...Poleg tega, pa bi se lahko razvilo, to da bi avto samega sebe poganjla v smislu dinamo= luč. ...
Gosic je napisal/-a:Poleg tega, pa bi se lahko razvilo, to da bi avto samega sebe poganjla
simply je napisal/-a:To ni teorija, je le želja
Verjemi je teorija - predvsem bi to znalo obstajati v globokem vesolju v bližini kakšne črne luknje. Par let nazaj je NASA obravnavala projekt Perpetuum mobile theory, vendar do zaključkov niso prišli oziroma niti objavili.
Ampak pustimo to.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov