Martina Navratilova je napisal/-a::lol:
Kaj masta pa 306 al ZX z modernimi mitsuji in subiji? Ti dejansko mislis da so citroeni dandanes bol napredni od mitsubishijev in subarujev? Argumentiraj. Zarad volana ki se ne vrti al zarad vgrajenega osvezilca zraka?
Impreza od leta 93 ni bla spreminjana? lancer od leta 97 tut ne?
Impreza je še vedno v osnovi ista kot je bila leta 1993, ki je prišla na trg.
Glede crash testov:
Spet zavajanje, ko ugotovis dejstvo da je ta
lancer sel iz uporabe istega leta ter da ga je ndomestila precej bol moderna carisma in da je recimo
letnik 97 BMW serije 3 in Saab 900 dobil isti rezultat.
Peugeot 406 ki je takrat ravno dobro
prisel na trg je imel
pol zvezdice vec. Kaj pa zdaj? Mas se kj za povedat?
Zdaj bomo pa dvignili ta nivo debate za kakšno raven višje...
Dejstva so pač taka, da bi tako Lancer, kot tudi Impreza potrebovala naslednika, ki bi bil sodobnejši, ki bi bil v Evropi sposoben konkurirat in ki bi ga upal proizvajalec spustiti na EuroNCAP, s čimer bi pridobili zaupanje pri širšem krogu kupcev. Vendar pa to niti ni interes

proizvajalcev, očitno, ker se pač omenjena proizvajalca v Evropi nahajata nekje na robu. Pač težko je primerjat omenjena proizvajalca s kakšnim evropskim, kateremu je pač proizvodnja avtomobilov edina in glavna dejavnost. Pač organizacija Japonskih tovarn je drugačna, zato je tukaj težko vleči nekatere vzporednice. Za kakšno takšno res strokovno primerjavo bi rabili naredit kakšno natančno analizo.
Za Subaruja se zdi kot da se ne zmeni za okolico, kot da ne naredi nič, zato da bi več prodal, ampak se preprosto opirajo na svoje odlike, katere njihove zveste stranke pač cenijo. Hočem pravzaprav reči, da se mi zdijo na trgu izjemno nedejavni.
Mitsubishi pri osebnih avtih že lep čas ni več sposoben samostojno nastopiti na trgu. Zato bi rabil kakšnega večjega kupca, da bi prevzel lastništvo nad njihovim avtomobilskim delom. Nekaj podobnega kot se je zgodilo z Mazdo, z namenom da bi firma zaživela v polni meri, da bi bilo več novosti...
Glede varnosti je težko delati primerjave vsevprek, kot si to ti storil, ker nikamor ne pridemo, vendar izhajam iz sledečega: Mitsubishija Lancerja so leta 1998 testirali še z ostalimi avti v nižjem srednjem razredu (Audi A3, Meganom, Corollo, Xsaro, P. 306, Bravo, Lanosom, Civicom, Accentom in Balenotom). Lancer in Baleno sta jo odnesla porazno. Naj samo omenim, da je takrat Renaultov Megane dobil 4****. Ja in od takrat se je Lancer res da spremenil, vendar pa Euroncapa ni več videl. Če bi proizvajalec novega Lancerja od takrat res toliko varnostno izboljšal, sem prepričan, da bi ga z veseljem dal na crashtest. Vendar pa se je raje odmikal... vedno bolj.
Carisma je bila težko nadomestek za Lancerja. Carisma je bila večja in so jo izdelovali na Nizozemskem na skupni platformi z Volvom S40. Tokrat se je pač Mitsubishi že moral opirat, sam ni več zmogel tržnega boja v Evropi, konkurenca je bila zanj pač premočna. Zato še enkrat povdarjam, da je verjetno tudi prihodnost Colta glede na sedanje razmere vprašljiva. Če ima kdo kakšne drugačne informacije naj napiše. U glavnem Mitsubishi v zadnjem času ni več na evropskih tleh nikoli v celoti sestavil svoje ponudbe.
lp, mm