Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So dec 09, 2006 7:42 pm

Lignage je napisal/-a:Po eni strani je pa žalostno dejstvo tako Subarujeve Impreze, kot tudi Mitsubishijevega Lancerja, da jih poznamo samo po njihovih zverinskih različicah. Osnovnejše verzije so pa za današnje čase neki polizdelki, ki jih proizvajalec niti v sanjah nikoli ne bi spustil na kak EuroNCAP crashtest, ker se lahko primerjata z evropejci iz zgodnjih devetdesetih. Si predstavljate tako bedo pri Citroënu :?: :(


Citreonu itak nič ne pomaga 5 zvezdic na crash testu, če je pa najdaljša pot tista, ki jo prevozi od doma pa do servisa!

Sicer pa kaj ti pomaga Požarna stena pri C4, če je pa plastična, ker je cel avto plastik fantastik. Mogoče ti pomaga samo pri tem, da ti noge hitrej zagorijo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So dec 09, 2006 7:49 pm

Izdelati bi morali 407 coupe RWD 3.0T pa bi bli šefi. Al pa tegale C4 2.0T 4x4. Pa bi fikusu prst v rit zatlačl. Tko so pa en pjnourt.


Kdo bo pa to kupoval. Predvsem menim, da bi bilo veliko stroškov za razvoj in bi se proizvodnja težko izplačala.
 
Uporabniški avatar
Paris
Uporabnik
 
Prispevkov: 1057
Pridružen: To okt 17, 2006 7:35 pm
Kraj: Somewhere over the rainbow

:)

Napisal/-a Paris So dec 09, 2006 7:53 pm

hehe, nekaterih avtov pač nikoli ne bomno kupili...nekateri :)
Čeprav za vsak avto se najde kupec pa če je še tako drag, grd, zgrešen, itd... se še vedno najde nekdo , ki mu jevull vredi! :) tko pač je....in takle mamo! :atensn
Slika
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager So dec 09, 2006 7:55 pm

nebivedu je napisal/-a:
Lignage je napisal/-a:Po eni strani je pa žalostno dejstvo tako Subarujeve Impreze, kot tudi Mitsubishijevega Lancerja, da jih poznamo samo po njihovih zverinskih različicah. Osnovnejše verzije so pa za današnje čase neki polizdelki, ki jih proizvajalec niti v sanjah nikoli ne bi spustil na kak EuroNCAP crashtest, ker se lahko primerjata z evropejci iz zgodnjih devetdesetih. Si predstavljate tako bedo pri Citroënu :?: :(


Citreonu itak nič ne pomaga 5 zvezdic na crash testu, če je pa najdaljša pot tista, ki jo prevozi od doma pa do servisa!

Sicer pa kaj ti pomaga Požarna stena pri C4, če je pa plastična, ker je cel avto plastik fantastik. Mogoče ti pomaga samo pri tem, da ti noge hitrej zagorijo.



Ma ne ga srat...
koliko citroenov si pa prevozil da imaš take izkušnje?
Nabijate vsi tle gor
če ni švab je falus
Ne vozi hitreje kot tvoj angel varuh lahko leti.
http://www.sina-logatec.si/
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So dec 09, 2006 7:59 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:
Pa dj no. Ne govori nekaj v tri dni!!!! A mas ksn dokaz za to kar pises??? To je popolna neumnost. In ce so lih polizdelki me zanima kaj je pol citroen s svojo mehaniko in kakovostjo. Zate je Subaru ali mitsu polizdelek zame pa citroen in razen nekega neumnega natolcevanja, dejstva in izmerljive stvari govorijo v prid subaruju. Kakovost bolsa, mehanika bolsa, tehnologija ista ali bolsa, preformanse bolse. Se kaj?
Aja pa predlagam enkrat da si pogledas crash test iz zgodnjih 90ih da ne bos takih debilnosti pisal ti neuki provokator.


Nisem govoril nekaj v tri dni. Nikakor. Subarujeva Impreza je na trgu že od leta 1993 in jo je čas povozil. Naslednika očitno niso sposobni poslat na trg. EuroNCAP Impreze ni videl nikoli, zato je njena varnost zelo vprašljiva stvar. Mitsubishi Lancer se je pojavil na EuroNCAP-u leta 1997, avto se je izkazal za katastrofalnega(http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=38). Njegovega naslednika na crashtestu ni bilo. Očitno fantje pri Mitsibushiju niso imeli poguma, da bi ga poslali v steno - so že vedeli zakaj!

Niti Subaru, niti Mitsubishi v Evropi nista resna konkurenta. In to je dejstvo. Temu nihče ne more oporekat.
Poleg tega se zdi, da ima Mitsibushi v Evropi prihodnost samo še pri nekaterih terenskih in pick up vozilih, osebni avtomobili so umirali zadnje čase kar po vrsti (seveda, nihče ni dobil naslednika): Najprej je odšel Galant, potem Carisma, v razredu kompaktnih enoprostorcev so tudi zaključili. Vprašanje je samo še kaj bo s Coltom - verjetno bo tudi vsega konec, ko ga bojo nehali proizvajati. In po eni strani je škoda da je tako, ker so avti oblikovani odlično. Za Mitsubishije nikakor ne moremo reči, da so brezvezni. Npr. njihov Grandis izgleda naravnost veličastno.
Na žalost pa ima Lancer nekam predpotopno notranjost.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So dec 09, 2006 8:14 pm

shelton je napisal/-a:Pri hiši imamo Citroena, dva Peugeota ter Subaruja.
Ugani s katerim avtom ni bilo še nobenih problemov :?: Da ti namignem: ni Francoz ;)


Sej če bi Citroën pa Peugeot še danes imela v ponudbi ZX-a in 306-ko, verjamem, da bi bila to popolnoma nepokvarljiva avta. :P

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter So dec 09, 2006 8:38 pm

A ni glih zato Citroen dobil slab ugled, ko je sel ful naprej od ostalih, a kaj ko ni vse delalo kot treba (elektronika) :?:

esem je napisal/-a:Prebral sem nekaj njihovih testov/voženj C6 in vsi ga nekako primerjajo/postavljajo ob bok Audiju A8, čeprav je bliže A6

Mogoce zato ker se se je v pretklosti zaba... vzporejala v tej klasi, in na zacetku sem mislil da bo tudi C6 bil v tem razredu, a je nizje
Slika
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi So dec 09, 2006 10:25 pm

subaru nima velikega deleža na evropskem trgu samo zaradi enega samega preprostega razloga: ni diesel motorja. To, da ničesar novega ne dajo na trg, so pa praznje marnje. V prihodu je nova hatchback impreza, da tribece (meni osebno popolnoma zgrešene) sploh ne omenjam. Nimajo pa malčka, nimajo "malih" motorjev, če pa prištejemo še stalni štirikolesni pogon... Ljudje imajo raje ekonomične igračke, ki pa so varčne samo do prvega problema v nizu domin.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So dec 09, 2006 11:20 pm

jorgeus je napisal/-a:subaru nima velikega deleža na trgu samo zaradi enega samega preprostega razloga: ni diesel motorja.


Ni čisto tako, pri nas če daš za avto 8MIO+ sosedje bolj padajo na zvezdice, kroge, propelerje itd, Subaruji niso tako flashy so pa zato kvalitetni neuničljivi zmogljivi ter športno eleganti vedar ker pri nas vsi kupujejo nemško ki vsakemu kmetu iz še tako hribovske vasi povejo da si vrgu kamion denarja stran za "piano wood", ustnja za čredo krav in velike značke. Subaruje kupujejo ljudje ki vedo kaj kupuje in vedo zakaj so kupili.

Glede Mitsuja pa je tako da je podjetju ni primarni trg evropa. Poleg tega pa so se ubadali z vpoklici v USA(zaradi povezav z GMom :roll: ) vendar se pobirajo. Po moje lahko pričakujemo veliki comeback saj naj bi jim uspelo naredit univerzalno super duper platformo katero kanijo tržit tudi drugim znamkam.

Resnično navijam za njih, ter upam da se bodo vrnili na poti stare slave (zlati časi Makinena in Mitsuja) ko so pri citroenu še delali avtombile ki si jih izgubljal na parkiriščih ker si pozabil kako izgledajo(saxo) in avtobile ki si jih izgubljal sproti na cesti(celoten arzenal)
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Ne dec 10, 2006 1:55 am

jorgeus je napisal/-a:subaru nima velikega deleža na evropskem trgu samo zaradi enega samega preprostega razloga: ni diesel motorja.

End of story.
bomo videli kako bo v prihodnje, baje ga pripravlja ;)
Slika
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Ne dec 10, 2006 11:58 am

Lignage je napisal/-a:
shelton je napisal/-a:Pri hiši imamo Citroena, dva Peugeota ter Subaruja.
Ugani s katerim avtom ni bilo še nobenih problemov :?: Da ti namignem: ni Francoz ;)


Sej če bi Citroën pa Peugeot še danes imela v ponudbi ZX-a in 306-ko, verjamem, da bi bila to popolnoma nepokvarljiva avta. :P

lp, mm


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Kaj masta pa 306 al ZX z modernimi mitsuji in subiji? Ti dejansko mislis da so citroeni dandanes bol napredni od mitsubishijev in subarujev? Argumentiraj. Zarad volana ki se ne vrti al zarad vgrajenega osvezilca zraka?

Impreza od leta 93 ni bla spreminjana? lancer od leta 97 tut ne?


Glede crash testov:

Spet zavajanje, ko ugotovis dejstvo da je ta lancer sel iz uporabe istega leta ter da ga je ndomestila precej bol moderna carisma in da je recimo letnik 97 BMW serije 3 in Saab 900 dobil isti rezultat. Peugeot 406 ki je takrat ravno dobro prisel na trg je imel pol zvezdice vec. Kaj pa zdaj? Mas se kj za povedat?
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Ne dec 10, 2006 1:35 pm

nebivedu je napisal/-a:Citreonu itak nič ne pomaga 5 zvezdic na crash testu, če je pa najdaljša pot tista, ki jo prevozi od doma pa do servisa!


Kaj misliš z to potjo?? da se citroën kvari ali ????


stari moj fotr je meu že 44 citroenov pa ni blo na njih tolk napak, kot recimo na enmu 3-leta staremu cliotu 1.2 16V

ima pa tudi nekaj specilizacij za citroene, tko da ve kako pa kja :D

brez zamere, če sem narobe zastopil !


l.p.
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Ne dec 10, 2006 1:47 pm

aja pa glede FRA vs. JPN hja... poglejte kolk so imprezze al pa Lancerji dražji od citroenov al pa peugeotov.... sj je logičn, d mal več vn dobiš !
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Ne dec 10, 2006 6:12 pm

drsokodj je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Citreonu itak nič ne pomaga 5 zvezdic na crash testu, če je pa najdaljša pot tista, ki jo prevozi od doma pa do servisa!


Kaj misliš z to potjo?? da se citroën kvari ali ????


stari moj fotr je meu že 44 citroenov pa ni blo na njih tolk napak, kot recimo na enmu 3-leta staremu cliotu 1.2 16V

ima pa tudi nekaj specilizacij za citroene, tko da ve kako pa kja :D

brez zamere, če sem narobe zastopil !


l.p.


44 jih je mel? LOL

Zdj si pa potrdil da jih je treba ocitno menjat kr hitr. Kok je pa str fotr? recino da je ene 50, to pomeni da je menjal skoraj 2 na leto povprecno odkar je naredu izpit?

Jst avto ki mi je uredu ne zamenjam po pol leta.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Ne dec 10, 2006 6:35 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:
44 jih je mel? LOL

Zdj si pa potrdil da jih je treba ocitno menjat kr hitr. Kok je pa str fotr? recino da je ene 50, to pomeni da je menjal skoraj 2 na leto povprecno odkar je naredu izpit?

Jst avto ki mi je uredu ne zamenjam po pol leta.


Mi smo nove jugece pred leti preventivno menjevali na 2-3 leta in ni bilo problemov z njimi! Najbolji avto na svetu!
:lol: :lol: :lol:
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne dec 10, 2006 6:44 pm

Martina Navratilova je napisal/-a::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Kaj masta pa 306 al ZX z modernimi mitsuji in subiji? Ti dejansko mislis da so citroeni dandanes bol napredni od mitsubishijev in subarujev? Argumentiraj. Zarad volana ki se ne vrti al zarad vgrajenega osvezilca zraka?

Impreza od leta 93 ni bla spreminjana? lancer od leta 97 tut ne?
Impreza je še vedno v osnovi ista kot je bila leta 1993, ki je prišla na trg.

Glede crash testov:

Spet zavajanje, ko ugotovis dejstvo da je ta lancer sel iz uporabe istega leta ter da ga je ndomestila precej bol moderna carisma in da je recimo letnik 97 BMW serije 3 in Saab 900 dobil isti rezultat. Peugeot 406 ki je takrat ravno dobro prisel na trg je imel pol zvezdice vec. Kaj pa zdaj? Mas se kj za povedat?


Zdaj bomo pa dvignili ta nivo debate za kakšno raven višje...

Dejstva so pač taka, da bi tako Lancer, kot tudi Impreza potrebovala naslednika, ki bi bil sodobnejši, ki bi bil v Evropi sposoben konkurirat in ki bi ga upal proizvajalec spustiti na EuroNCAP, s čimer bi pridobili zaupanje pri širšem krogu kupcev. Vendar pa to niti ni interes :?: proizvajalcev, očitno, ker se pač omenjena proizvajalca v Evropi nahajata nekje na robu. Pač težko je primerjat omenjena proizvajalca s kakšnim evropskim, kateremu je pač proizvodnja avtomobilov edina in glavna dejavnost. Pač organizacija Japonskih tovarn je drugačna, zato je tukaj težko vleči nekatere vzporednice. Za kakšno takšno res strokovno primerjavo bi rabili naredit kakšno natančno analizo.

Za Subaruja se zdi kot da se ne zmeni za okolico, kot da ne naredi nič, zato da bi več prodal, ampak se preprosto opirajo na svoje odlike, katere njihove zveste stranke pač cenijo. Hočem pravzaprav reči, da se mi zdijo na trgu izjemno nedejavni.

Mitsubishi pri osebnih avtih že lep čas ni več sposoben samostojno nastopiti na trgu. Zato bi rabil kakšnega večjega kupca, da bi prevzel lastništvo nad njihovim avtomobilskim delom. Nekaj podobnega kot se je zgodilo z Mazdo, z namenom da bi firma zaživela v polni meri, da bi bilo več novosti...

Glede varnosti je težko delati primerjave vsevprek, kot si to ti storil, ker nikamor ne pridemo, vendar izhajam iz sledečega: Mitsubishija Lancerja so leta 1998 testirali še z ostalimi avti v nižjem srednjem razredu (Audi A3, Meganom, Corollo, Xsaro, P. 306, Bravo, Lanosom, Civicom, Accentom in Balenotom). Lancer in Baleno sta jo odnesla porazno. Naj samo omenim, da je takrat Renaultov Megane dobil 4****. Ja in od takrat se je Lancer res da spremenil, vendar pa Euroncapa ni več videl. Če bi proizvajalec novega Lancerja od takrat res toliko varnostno izboljšal, sem prepričan, da bi ga z veseljem dal na crashtest. Vendar pa se je raje odmikal... vedno bolj.

Carisma je bila težko nadomestek za Lancerja. Carisma je bila večja in so jo izdelovali na Nizozemskem na skupni platformi z Volvom S40. Tokrat se je pač Mitsubishi že moral opirat, sam ni več zmogel tržnega boja v Evropi, konkurenca je bila zanj pač premočna. Zato še enkrat povdarjam, da je verjetno tudi prihodnost Colta glede na sedanje razmere vprašljiva. Če ima kdo kakšne drugačne informacije naj napiše. U glavnem Mitsubishi v zadnjem času ni več na evropskih tleh nikoli v celoti sestavil svoje ponudbe.

lp, mm
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Po dec 11, 2006 1:13 am

Lignage je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Kaj masta pa 306 al ZX z modernimi mitsuji in subiji? Ti dejansko mislis da so citroeni dandanes bol napredni od mitsubishijev in subarujev? Argumentiraj. Zarad volana ki se ne vrti al zarad vgrajenega osvezilca zraka?

Impreza od leta 93 ni bla spreminjana? lancer od leta 97 tut ne?
Impreza je še vedno v osnovi ista kot je bila leta 1993, ki je prišla na trg.

Glede crash testov:

Spet zavajanje, ko ugotovis dejstvo da je ta lancer sel iz uporabe istega leta ter da ga je ndomestila precej bol moderna carisma in da je recimo letnik 97 BMW serije 3 in Saab 900 dobil isti rezultat. Peugeot 406 ki je takrat ravno dobro prisel na trg je imel pol zvezdice vec. Kaj pa zdaj? Mas se kj za povedat?


Zdaj bomo pa dvignili ta nivo debate za kakšno raven višje...

Dejstva so pač taka, da bi tako Lancer, kot tudi Impreza potrebovala naslednika, ki bi bil sodobnejši, ki bi bil v Evropi sposoben konkurirat in ki bi ga upal proizvajalec spustiti na EuroNCAP, s čimer bi pridobili zaupanje pri širšem krogu kupcev. Vendar pa to niti ni interes :?: proizvajalcev, očitno, ker se pač omenjena proizvajalca v Evropi nahajata nekje na robu. Pač težko je primerjat omenjena proizvajalca s kakšnim evropskim, kateremu je pač proizvodnja avtomobilov edina in glavna dejavnost. Pač organizacija Japonskih tovarn je drugačna, zato je tukaj težko vleči nekatere vzporednice. Za kakšno takšno res strokovno primerjavo bi rabili naredit kakšno natančno analizo.

Za Subaruja se zdi kot da se ne zmeni za okolico, kot da ne naredi nič, zato da bi več prodal, ampak se preprosto opirajo na svoje odlike, katere njihove zveste stranke pač cenijo. Hočem pravzaprav reči, da se mi zdijo na trgu izjemno nedejavni.

Mitsubishi pri osebnih avtih že lep čas ni več sposoben samostojno nastopiti na trgu. Zato bi rabil kakšnega večjega kupca, da bi prevzel lastništvo nad njihovim avtomobilskim delom. Nekaj podobnega kot se je zgodilo z Mazdo, z namenom da bi firma zaživela v polni meri, da bi bilo več novosti...

Glede varnosti je težko delati primerjave vsevprek, kot si to ti storil, ker nikamor ne pridemo, vendar izhajam iz sledečega: Mitsubishija Lancerja so leta 1998 testirali še z ostalimi avti v nižjem srednjem razredu (Audi A3, Meganom, Corollo, Xsaro, P. 306, Bravo, Lanosom, Civicom, Accentom in Balenotom). Lancer in Baleno sta jo odnesla porazno. Naj samo omenim, da je takrat Renaultov Megane dobil 4****. Ja in od takrat se je Lancer res da spremenil, vendar pa Euroncapa ni več videl. Če bi proizvajalec novega Lancerja od takrat res toliko varnostno izboljšal, sem prepričan, da bi ga z veseljem dal na crashtest. Vendar pa se je raje odmikal... vedno bolj.

Carisma je bila težko nadomestek za Lancerja. Carisma je bila večja in so jo izdelovali na Nizozemskem na skupni platformi z Volvom S40. Tokrat se je pač Mitsubishi že moral opirat, sam ni več zmogel tržnega boja v Evropi, konkurenca je bila zanj pač premočna. Zato še enkrat povdarjam, da je verjetno tudi prihodnost Colta glede na sedanje razmere vprašljiva. Če ima kdo kakšne drugačne informacije naj napiše. U glavnem Mitsubishi v zadnjem času ni več na evropskih tleh nikoli v celoti sestavil svoje ponudbe.

lp, mm

Kako naj se dvigne nivo debate, ce tvoje znanje ni na nivoju.

Lancer je bil letnik 97! Vazen je tudi podatek da so ga ravno takrat nehali izdelovat oz pradajat pri nas. Edini nadomestek vsaj priblizen je pac carisma (tudi bla pozno testirana ne vem zakaj in je dobila isto tock kot naprimer 406 istega letnika). Saj sem ti napisal da se je podobno zgodilo bmwju in saabu ravno zaradi starega modela ki so ga testirali. A ne znas brat?

Drugace pa vsi vemo da obstajajo hude kritike na evropske NCAP teste tudi med evropskimi proizvajalci ki pa se kljub temu prilagajajo.

Povej mi cigava je bila platforma in motorji za s40/carisma v startu? Medtem ko se je opiral je mtoriziral volva?
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po dec 11, 2006 2:39 am

kaj pa se je kasneje dogajalo s famoznim GDI-jem?
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Po dec 11, 2006 7:16 am

Kar se subarujev in varnosti tiče, se neprestano opiraš na imprezo s svojimi trditvami, ki je resnično "najslabša" v segmentu subarujev... Poglej si, kje na lestvici se nahajata legacy, forester... Kar se pa tako famoznih evropskih crash testov tiče, pa vsi vemo, da ima pet zvezdic samo in zgolj samo avto z max. možno varnostno opremo, katerih je pa na cesti zelo malo... Zanimivo, kako se marsikdo pohvali, imam avto s petimi zvezdicami, pa ga pobaraš po opremi, za katero ugotoviš, da enostavno nima vseh airbagov, zavesc itd. To je šele zavajanje... Da kupec niti ne ve, da se te famozne zvezdice ne nanašajo konkretno na model, ki ga je kupil in potem slepo verjame v superiorno "varnost" svojega vozila.... Bodi realni no.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 11, 2006 8:46 am

Lignage je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Kaj masta pa 306 al ZX z modernimi mitsuji in subiji? Ti dejansko mislis da so citroeni dandanes bol napredni od mitsubishijev in subarujev? Argumentiraj. Zarad volana ki se ne vrti al zarad vgrajenega osvezilca zraka?

Impreza od leta 93 ni bla spreminjana? lancer od leta 97 tut ne?
Impreza je še vedno v osnovi ista kot je bila leta 1993, ki je prišla na trg.

Glede crash testov:

Spet zavajanje, ko ugotovis dejstvo da je ta lancer sel iz uporabe istega leta ter da ga je ndomestila precej bol moderna carisma in da je recimo letnik 97 BMW serije 3 in Saab 900 dobil isti rezultat. Peugeot 406 ki je takrat ravno dobro prisel na trg je imel pol zvezdice vec. Kaj pa zdaj? Mas se kj za povedat?


Zdaj bomo pa dvignili ta nivo debate za kakšno raven višje...

Dejstva so pač taka, da bi tako Lancer, kot tudi Impreza potrebovala naslednika, ki bi bil sodobnejši, ki bi bil v Evropi sposoben konkurirat in ki bi ga upal proizvajalec spustiti na EuroNCAP, s čimer bi pridobili zaupanje pri širšem krogu kupcev. Vendar pa to niti ni interes :?: proizvajalcev, očitno, ker se pač omenjena proizvajalca v Evropi nahajata nekje na robu. Pač težko je primerjat omenjena proizvajalca s kakšnim evropskim, kateremu je pač proizvodnja avtomobilov edina in glavna dejavnost. Pač organizacija Japonskih tovarn je drugačna, zato je tukaj težko vleči nekatere vzporednice. Za kakšno takšno res strokovno primerjavo bi rabili naredit kakšno natančno analizo.

Za Subaruja se zdi kot da se ne zmeni za okolico, kot da ne naredi nič, zato da bi več prodal, ampak se preprosto opirajo na svoje odlike, katere njihove zveste stranke pač cenijo. Hočem pravzaprav reči, da se mi zdijo na trgu izjemno nedejavni.

Mitsubishi pri osebnih avtih že lep čas ni več sposoben samostojno nastopiti na trgu. Zato bi rabil kakšnega večjega kupca, da bi prevzel lastništvo nad njihovim avtomobilskim delom. Nekaj podobnega kot se je zgodilo z Mazdo, z namenom da bi firma zaživela v polni meri, da bi bilo več novosti...

Glede varnosti je težko delati primerjave vsevprek, kot si to ti storil, ker nikamor ne pridemo, vendar izhajam iz sledečega: Mitsubishija Lancerja so leta 1998 testirali še z ostalimi avti v nižjem srednjem razredu (Audi A3, Meganom, Corollo, Xsaro, P. 306, Bravo, Lanosom, Civicom, Accentom in Balenotom). Lancer in Baleno sta jo odnesla porazno. Naj samo omenim, da je takrat Renaultov Megane dobil 4****. Ja in od takrat se je Lancer res da spremenil, vendar pa Euroncapa ni več videl. Če bi proizvajalec novega Lancerja od takrat res toliko varnostno izboljšal, sem prepričan, da bi ga z veseljem dal na crashtest. Vendar pa se je raje odmikal... vedno bolj.

Carisma je bila težko nadomestek za Lancerja. Carisma je bila večja in so jo izdelovali na Nizozemskem na skupni platformi z Volvom S40. Tokrat se je pač Mitsubishi že moral opirat, sam ni več zmogel tržnega boja v Evropi, konkurenca je bila zanj pač premočna. Zato še enkrat povdarjam, da je verjetno tudi prihodnost Colta glede na sedanje razmere vprašljiva. Če ima kdo kakšne drugačne informacije naj napiše. U glavnem Mitsubishi v zadnjem času ni več na evropskih tleh nikoli v celoti sestavil svoje ponudbe.

lp, mm


Če subaru da en nov model v dveh letih ven še vedno ne pomeni, da je nedejaven, to pomeni, da je tok bolj kvaliteten, da ga ni treba vsake pol leta nadgrajevat z novim modelom.

In kdo pravi, da so NCAP zvezdice tiste, ki določajo kvaliteto avta. Zaleti se z peugeotom 206 ali C3 ali cliotom v moj 17 let star avto, pa bomo porem videli zvezdice od peugeota ali citorena ali renaulta. Moj avto (386cm dolg avto) ima samo eno zvezdico na Ncapu, če bi imel pa še opozorilo, da nisi pripet z varnostnim pasom, bi imel pa 2 zvezdice.
Me pa zanima kaj bi ostalo od cliota ali C3 ali p206, ko bi se čelno zaletel vame?

Ali pa vprašaj policista na šišenski cesti v škodi oktaviji, ko je vanju priletela ženska z dolgo vitaro(približno enaka teža avtov in enaka dolžina). Vitara se je ospeljala z mesta nesreče, škodo so odpeljali na odpad, ker je bila totalka.

Ne moreš ocenjevati avtomobilov po tem kok imajo zvezdic, ker te zvezdice so ena izmed večjoh bedarij. Dacia logan ima samo 3 zvezdice, clio ima 5 zvezdic, če pa ju čelno zaletiš, bi bil pa rajši v dacii. Vsaj po nesreči, ki sem jo včeraj videl(točno ta dva avtomobila), pa je bil clio totalno razsut in so rezal ven voznika, iz dacie pa je voznik izstopil z manjšimi poškodbami. Zaletela sta se pa čelno.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost