Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr sep 03, 2008 1:24 pm

Mali I30.. :P
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo Sr sep 03, 2008 1:36 pm

Od spredaj precej podobno getzu, tako da je očitna evolucija.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Sr sep 03, 2008 1:40 pm

koliko sem prebral je tehnično različen, medosna je različna, pravtako naj bi bil širši.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
himi
 

Napisal/-a himi Sr sep 03, 2008 3:29 pm

Mešanec med Corso in i30. Tehnično pa povsem drug kot Getz. Med njima je toliko razlike kot med Accentom in i30.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr sep 03, 2008 3:36 pm

alexmazda je napisal/-a:še ena šlamparija od avtomobila!!!!


Nimaš pojma kaj govoriš!!!
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
sorento
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Če mar 08, 2007 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sorento Sr sep 03, 2008 4:14 pm

Lep naslednik'' legendarnega'' Getza :tomidelej:. Zelo všečen dizajn. Hyundai-Kia po novem ogromno dela na zmanjšanju plinov - uvajanje eco modelov. Zelo pohvalno!
Zadnjič spremenil sorento, dne Sr sep 03, 2008 6:36 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr sep 03, 2008 4:41 pm

Legendarnega? Ne me smejat...

Novi ni nič posebnega, malce Opla in Peugeoto in dobimo novega Getza. Bravo.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr sep 03, 2008 6:44 pm

Getz je še kar všečen, tole pa je zelo bledo. Slabše kot prej.
Slika
 
himi
 

Napisal/-a himi Sr sep 03, 2008 8:01 pm

Glede dizajna se strinjam. Hyundai in Kia lepo napredujeta ampak drugi tudi ne spijo. Da bi dohiteli vse evropske znamke bi morali narediti dvakrat bolj drzen avtomobil (oblikovno gledano) kot to delajo Evropejci. Šele takrat bi prišli na isto raven.

Če samo pogledamo koliko je napredovala Ford Fiesta v primerjavi z Hyundai Getz/i20.
Prejšnja generacija je bila pri obeh tako-tako, ne grda ne preveč lepa. Nova generacija je prinesla totalno odštekano Fiesto in spet enega povprečno oblikovanega Hyundaia.

Isto, al pa mogoče še boljši primer sta i10 in pa novi Ka. Tudi tu je Hyundai v zaostanku in zdi se mi prav škoda, ker ne morejo vnovčit vsega potenciala, kot bi ga lahko. Tehnično so Evropejce, vsaj pri malih avtomobilih že dohiteli in so na enaki ravni, ampak tisto kar prevesi tehtnico v prid nakupa je ravno atraktiven dizajn.

Isto je s Kio, čeprav sem hud fan njihovih avtomobilov (no, cee'da, Sorenta in Soula :) ) mislim, da so tudi oni premalo drzni. Zdej če pogledamo, kakega dizajnerja so si nabavili in njihov najnovejši avtomobil (Forte- naslednik Cerata) neki ni vredu. On je dokazal da je vrhunski dizajner, avto ki ga je oblikoval pa je sicer zanimiv, nima pa tiste duše v sebi, kot jo ima npr Lancer.

Se pravi, da gre tukaj predvsem za tiste tipe, ki določajo dizajn-cena. Se pravi kateri od dizajnov bo prišel v serijsko proizvodnjo. Ponavadi je najlepši in cool dizajn tudi najdražji. No, za to, katera oblika bo serijska se pa odločajo korejčki srednjih let na najvišjih položajih v firmi, ki so ne samo pregovorno ampak tudi v resnici zelo konzervativni.

Zaradi tega se jaz tudi bojim, da bo Peter Schreyer (Audi TT) enkrat sam popokal kovčke in šel kam drugam, kjer bojo bolj znali cenit njegovo delo.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr sep 03, 2008 8:18 pm

Kot vidim vas večina nima razčiščenih osnovnih pojmov. Hyundai je največja jeklarna na svetu, imajo tudi ogromne ladjedelnice. Proizvodnja avtomobilov jim je "dopolnilna dejavnost", sam sem v stiku s temi avtomobili že od leta '91 ko so v SLO pricurljali prvi Pony-ji, Lantro sem vozil 8 let, od njenega 5 do 13 leta ,v katerih sem 2x menjal servo cev, ker jo je razneslo, 1x prepihal ventil po lastni krivdi, ker ni bilo časa avta dovolj segret in menjal lambda sondo. Avto je bil vedno na obratih..., nikoli problemov. Potem veliko prevozil s Trejet-om, Tusconom in Santa-Fe-jem.
V teh 17 letih so ogromno napredovali, sploh pri menjalnikih. H nikoli ni bil in ne bo kak hud tuning potencial, vedno pa kupcu ponudi ogromno avtomobila za ta denar.

Primerjava s Fordom (ki je tudi že živel boljše čase) ali kako drugo pionirsko znamko mislim, da ni ravno na mestu.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr sep 03, 2008 9:02 pm

himi je napisal/-a:Glede dizajna se strinjam. Hyundai in Kia lepo napredujeta ampak drugi tudi ne spijo. Da bi dohiteli vse evropske znamke bi morali narediti dvakrat bolj drzen avtomobil (oblikovno gledano) kot to delajo Evropejci. Šele takrat bi prišli na isto raven.

Če samo pogledamo koliko je napredovala Ford Fiesta v primerjavi z Hyundai Getz/i20.
Prejšnja generacija je bila pri obeh tako-tako, ne grda ne preveč lepa. Nova generacija je prinesla totalno odštekano Fiesto in spet enega povprečno oblikovanega Hyundaia.

Isto, al pa mogoče še boljši primer sta i10 in pa novi Ka. Tudi tu je Hyundai v zaostanku in zdi se mi prav škoda, ker ne morejo vnovčit vsega potenciala, kot bi ga lahko. Tehnično so Evropejce, vsaj pri malih avtomobilih že dohiteli in so na enaki ravni, ampak tisto kar prevesi tehtnico v prid nakupa je ravno atraktiven dizajn.

No, nimamo vsi radi odštekanih dizajnov, men so pa všeč konzervativne linije. Zato mi niso všeč avti tipa Megane, Multipla itd. In tale I20 ima zelo všečno obliko za moje pojme. Najbolj me pa pritegne pri Hyundaiu to, da dobiš veliko avta za svoj denar in pa prav vzhodnjaška eksotičnost. Zakaj pa bi se morali enačiti z Evropejci, naj bodo s pridihom vzhoda, ampak z dobro opremo, motorji in varnostjo (in seveda ceno :twisted: ).
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo Sr sep 03, 2008 9:14 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Kot vidim vas večina nima razčiščenih osnovnih pojmov. Hyundai je največja jeklarna na svetu, imajo tudi ogromne ladjedelnice. Proizvodnja avtomobilov jim je "dopolnilna dejavnost", sam sem v stiku s temi avtomobili že od leta '91 ko so v SLO pricurljali prvi Pony-ji, Lantro sem vozil 8 let, od njenega 5 do 13 leta ,v katerih sem 2x menjal servo cev, ker jo je razneslo, 1x prepihal ventil po lastni krivdi, ker ni bilo časa avta dovolj segret in menjal lambda sondo. Avto je bil vedno na obratih..., nikoli problemov. Potem veliko prevozil s Trejet-om, Tusconom in Santa-Fe-jem.
V teh 17 letih so ogromno napredovali, sploh pri menjalnikih. H nikoli ni bil in ne bo kak hud tuning potencial, vedno pa kupcu ponudi ogromno avtomobila za ta denar.

Primerjava s Fordom (ki je tudi že živel boljše čase) ali kako drugo pionirsko znamko mislim, da ni ravno na mestu.


Kot vidim tudi ti nimaš razčiščenih osnovnih pojmov. Hyundai motor company s tistim hyundaijem, ki proizvaja jeklo in ladje in vse ostalo nima popolnoma nič skupnega, ker se je že 10 let nazaj popolnoma ločil od ostalega koncerna.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr sep 03, 2008 9:32 pm

Ups, zgleda da mi je nekaj ušlo, vendar so kljub temu naredili velik korak v teh letih.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr sep 03, 2008 9:32 pm

frgo je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:Kot vidim vas večina nima razčiščenih osnovnih pojmov. Hyundai je največja jeklarna na svetu, imajo tudi ogromne ladjedelnice. Proizvodnja avtomobilov jim je "dopolnilna dejavnost", sam sem v stiku s temi avtomobili že od leta '91 ko so v SLO pricurljali prvi Pony-ji, Lantro sem vozil 8 let, od njenega 5 do 13 leta ,v katerih sem 2x menjal servo cev, ker jo je razneslo, 1x prepihal ventil po lastni krivdi, ker ni bilo časa avta dovolj segret in menjal lambda sondo. Avto je bil vedno na obratih..., nikoli problemov. Potem veliko prevozil s Trejet-om, Tusconom in Santa-Fe-jem.
V teh 17 letih so ogromno napredovali, sploh pri menjalnikih. H nikoli ni bil in ne bo kak hud tuning potencial, vedno pa kupcu ponudi ogromno avtomobila za ta denar.

Primerjava s Fordom (ki je tudi že živel boljše čase) ali kako drugo pionirsko znamko mislim, da ni ravno na mestu.


Kot vidim tudi ti nimaš razčiščenih osnovnih pojmov. Hyundai motor company s tistim hyundaijem, ki proizvaja jeklo in ladje in vse ostalo nima popolnoma nič skupnega, ker se je že 10 let nazaj popolnoma ločil od ostalega koncerna.


No če koga dejansko zanima:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
fiatpowered
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Pe mar 09, 2007 6:10 pm

Napisal/-a fiatpowered Sr sep 03, 2008 10:45 pm

kaj če bi najprej počakali na dejansko sliko avtomobila, tista slika na prejšnji strani se mi ne zdi realna, avto bo gotovo mal dtugačen, spa tudi če ne bo kaj dosti drugačen, po eni sliki pač ne morte sodit o lepoti
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr sep 03, 2008 11:26 pm

himi je napisal/-a:Glede dizajna se strinjam. Hyundai in Kia lepo napredujeta ampak drugi tudi ne spijo. Da bi dohiteli vse evropske znamke bi morali narediti dvakrat bolj drzen avtomobil (oblikovno gledano) kot to delajo Evropejci. Šele takrat bi prišli na isto raven.

Če samo pogledamo koliko je napredovala Ford Fiesta v primerjavi z Hyundai Getz/i20.
Prejšnja generacija je bila pri obeh tako-tako, ne grda ne preveč lepa. Nova generacija je prinesla totalno odštekano Fiesto in spet enega povprečno oblikovanega Hyundaia.

Isto, al pa mogoče še boljši primer sta i10 in pa novi Ka. Tudi tu je Hyundai v zaostanku in zdi se mi prav škoda, ker ne morejo vnovčit vsega potenciala, kot bi ga lahko. Tehnično so Evropejce, vsaj pri malih avtomobilih že dohiteli in so na enaki ravni, ampak tisto kar prevesi tehtnico v prid nakupa je ravno atraktiven dizajn.

Isto je s Kio, čeprav sem hud fan njihovih avtomobilov (no, cee'da, Sorenta in Soula :) ) mislim, da so tudi oni premalo drzni. Zdej če pogledamo, kakega dizajnerja so si nabavili in njihov najnovejši avtomobil (Forte- naslednik Cerata) neki ni vredu. On je dokazal da je vrhunski dizajner, avto ki ga je oblikoval pa je sicer zanimiv, nima pa tiste duše v sebi, kot jo ima npr Lancer.

Se pravi, da gre tukaj predvsem za tiste tipe, ki določajo dizajn-cena. Se pravi kateri od dizajnov bo prišel v serijsko proizvodnjo. Ponavadi je najlepši in cool dizajn tudi najdražji. No, za to, katera oblika bo serijska se pa odločajo korejčki srednjih let na najvišjih položajih v firmi, ki so ne samo pregovorno ampak tudi v resnici zelo konzervativni.

Zaradi tega se jaz tudi bojim, da bo Peter Schreyer (Audi TT) enkrat sam popokal kovčke in šel kam drugam, kjer bojo bolj znali cenit njegovo delo.


Oni so sami zase bolj pametni kot smo mi lahko za njih, verjemi...

Pač izgleda, da sklepajo tako, da če bodo naredili avto, ki bo nekako podoben še nekaj ostalim dobro prodajanim evropejcem bo tako avto logično naletel na širše odobravanje s strani kupcev in edino tako so lahko najbolj konkurenčni in odžirajo deleže večim tekmecem. Če bi se šli pa pretirano individualnost bi pa lahko precej tvegali. Sam si resnično ne predstavljam Kie ali Hyundaia z dušo; sicer pa kupci tega verjetno niti ne pričakujejo od avtov iz tega koncerna. Njihov ključ do uspeha tako ostaja še naprej bolj konservativen dizajn, vlaganje truda v kakovost in dokazovanje le-te.

Lešnik in Schreyer pri Kii zagotovo ne bosta uresničila svojih oblikovalskih sanj, ker je to preveč tvegano za dobro prodajo. Bi jih precej lažje v Volkswagnu samo kaj ko je tam konservativnost zakoreninjena.
 
Uporabniški avatar
partty
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr sep 06, 2006 7:40 am

Napisal/-a partty Če sep 04, 2008 5:12 pm

Moje mnenje je, da bo Hyundai vedno bolj konzervativen. Zato pa imajo Kio pri kateri zgleda, da bo v naslednjih letih kar precej zavil iz tračnic klasike. Npr. novi Soul, ki je tako drzen kot redko kateri drugi avto, meni osebno ušečen. Prihaja pa tudi Forte Coupe.
 
Uporabniški avatar
partty
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr sep 06, 2006 7:40 am

Napisal/-a partty Če sep 04, 2008 5:20 pm

Sem pa prepričan, da bo dober avto kot je I30. Sploh pa je dejstvo to, da se Hyundai veliko več trudi za USA trg in ulaga v velike in bolj luksuzne avte kot so: Azera, Genesis, Genesis coupe, Veracruz. Je pa za evropo bolj Kia namenjena.
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus Če sep 04, 2008 5:29 pm

Mali avti so mi že odnekdaj všeč in tudi tale mi je. Glede na prejšnje Hyundaje se mi zdi napredek kar očiten, upam da bo res podoben temule rdečemu na prejšnji strani. Tudi konzervativnost me ne moti, le da je avto skladen in vseeno izgleda vsaj malo svež, k čemur pa pripomorejo mali detajli, ki morajo biti v skladu z avtomobili sodobnih časov, kar pri prejšnjih Hyundajih ni vedno bilo. Zdej se pa kr popravljajo, moram priznat, da tut i30 ni slab, čeprav izjemno lep pa tut ne morem rečt, da je.
 
Uporabniški avatar
Agent1
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: So nov 12, 2005 12:29 am
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Agent1 Sr sep 10, 2008 9:32 am

Sam vozim getza 1,4 in nestrpno pričakujem, da se bo i20 zapeljal po naših cestah. Prve napovedi navdušujejo: dizel motor naj bi bil zelo varčen in ekološko prijazen, pa še šest prestav. Getz 1,4 (bencinar) jih ima pet in se mu pozna, da mu manjka šesta.
Mir in dobro!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov