lizard je napisal/-a:Ta avto kriči navzven ime Fiat na prav vsakem detajlu, podobno kot... saj veste.
Pri Fiatu oz. s Fiatom so ga dodelali, podvozje, pogon, notranjost, ..., tako da kriči tudi ime Fiat.

lizard je napisal/-a:Ta avto kriči navzven ime Fiat na prav vsakem detajlu, podobno kot... saj veste.
carloabarth je napisal/-a:lizard je napisal/-a:Ta avto kriči navzven ime Fiat na prav vsakem detajlu, podobno kot... saj veste.
Pri Fiatu oz. s Fiatom so ga dodelali, podvozje, pogon, notranjost, ..., tako da kriči tudi ime Fiat.
lizard je napisal/-a:carloabarth je napisal/-a:lizard je napisal/-a:Ta avto kriči navzven ime Fiat na prav vsakem detajlu, podobno kot... saj veste.
Pri Fiatu oz. s Fiatom so ga dodelali, podvozje, pogon, notranjost, ..., tako da kriči tudi ime Fiat.
In kaj so dodelali? Take floskule lahko prodaja Fiat raji, meni pač ne. In tudi če so karkoli malenkost modificirali, to ni noben razlog, da zato lahko ven kriči ime Fiat, ker avti, ki kričijo ven Fiat so Panda, 500, GP, Bravo... ne pa tale Dodge aka morska krava - http://www.burchperry.com/manateeb.jpg, ki nima prav nobene veze s Fiatom, razen tega da je lastnik Fiat in da so CELO dali v njega 2.0 JTDm. Tako, da tvoja zadnja trditev pač ni dejstvo, ravno obratno. Prijatelj, daj bodi malo bolj kritičen do italjanov
, samo dobronameren nasvet (tudi na podlagi postov iz drugih forumov in glede drugih znamk (Lancia)). Tudi sam imam zelo rad italjanske avte, a ko ga biskajo je treba reči bobu bob, in ne upravičevati njihovih butastih potez.
Se mi je pa zdelo, da sem bil zelo jasen da se moj prešnji post nanaša predvsem na dizajn.
carloabarth je napisal/-a:Meni osebno je avto, tako oblikovno kot tudi namensko zelo všeč. Na spisku želja je začel kotirati zelo visoko. Sem pa tudi človek, ki sprejema spremembe. To, da je začel Fiat pod svojo znamko tržiti chryslerja in pa dodga, se mi ne zdi niti malo sporno, temu se reče globalizacija in na to se bo potrebno navaditi, da pa prihajajo na trg trenutno avtomobili, ki nimajo toliko "italijanskega šarma", je pa razlog predvsem v trenutni paleti vozil, ki jo je Fiat z nakupom chryslerja dobil na njihovih policah. Predvsem pa želim vsem reči, naj počakajo z ocenami o katastrofalnih prodajah tako novih lanč kot tudi novih fiatov, saj sem slišal zelo veliko pozitivnih komentarjev na račun nove theme in pa tudi freemonta, ki je meni oblikovno top izbira v svojem razredu.
PS: Se mi zdi, da sta imela ulysse in pa phedra bistveno manj veze s Fiatom kot pa ta dodge, ki ima vsaj fiatovo srce, duša pa še pride.
carloabarth je napisal/-a:Na koncu bodo prodajne številke tiste, ki bodo povedale ali je bilo to uspešno ali ne. Zanimivo, da prodaja AR julke cveti, pa je bistveno manj "podobna" pravi alfi, kot so to bile 159, brera in spider, pa jih skorajda že prekaša po prodaji, kljub črnogledim napovedim, saj so vsi govorili, kdo bo pa kupil tega buhtla z izbuljenimi očmi, ampak se je stvar obrnila v drugo smer.
lizard je napisal/-a:
Najprej govorimo o tem, da Freemont ni niti malo italjanski, zdaj pa kar popoln preskok in kar naenkrat govoriš o prodaji?
lizard je napisal/-a:Še vedno pišeš o jabolkah, jaz pa slivah. Kdo govori kaj lastniki hočejo, kdo govori o prodaji? Govorimo o tem, da Freemont ni niti pikometer črke F, kaj šele da bi bil Fiat. Mene res ne zanima kateri pacient na vodilnem mestu vleče te odločitve in kaj od njih pričakuje, vseeno mi je tudi če se te maligne tvorbe prodajajo ali ne.
No, če sem iskren je zame nekdo, ki se strinja z raznimi Chrysler Themami itd... res neke vrste izdajalec, čeprav sam ne bi uporabil te besede. Ker gre pač za najhujšo obliko ubijanja in norčevanja iz znamke oz. kar obeh. Vsak, ki ve kaj Lancia pomeni, pa tudi kaj Fiat pomeni, se pod nobenim pogojem ne bo strinjam z novo Themo, Flavio,... niti s Freemontom, čeprav je Fiat znamka za množice in nima niti desetino take zgodovine kot Lancia, in zato tale "zločin" ni primerljiv s tistim o Lancii.
In ravno zaradi takih potez jaz osebno nimam spošovanja do italjanske avtoindstrije, po mojem bi jih vse bilo treba enkrat okrog ušeš. Spoštujem pa njihove določene izdelke.
Ti, na drugi strani pa se strinjaš z vsem kar je italjansko brez karšnegakoli kritičnega pogleda, kajti vse kr je italjansko ti je OK, zgolj zato ker je italjansko. Njihove napake pa potem opravičuješ -- no ne opravičuješ ampak debato preusmerjaš na neke prodaje pa pričakovanja, itd... skratka govoriš o stvareh ki sploh niso relavantne v tej debati.
In če ti je všeč Freemont, naj ti je, tudi meni je 300C všeč, ampak ko na prvega dajo znak od Fiata, na drugega pa znak od Lancie pa se stvar obrne za 180°, in postanejo največja grozodejstva avtomobilizma. In to je tisto kar ti, pomojem namerno!, nočeš razumet. V tem kontekstu prodaja in uspeh nista pomembna, ampak je govora samo bistvu in primernosti teh avtov ko se prodajajo pod drugo znamko.
Sicer pa sem svoje zdaj že 3x povedal, in se več ne bom ponavljal, ker se mi ne da.
lizard je napisal/-a:In ravno zaradi takih potez jaz osebno nimam spošovanja do italjanske avtoindstrije, po mojem bi jih vse bilo treba enkrat okrog ušeš. Spoštujem pa njihove določene izdelke.
carloabarth je napisal/-a:Katalog Fiat Freemont
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Moram reči, da se z obema strinjam glede napisanega, kar se tiče Freemonta Lignage, a si res pričakoval ne vem kaj![]()
Vprašam zato, ker je ta zadeva badge inginering Dodgejeve varjante, by the USA for USA + Dodge je nizkocenovc in to se jasno pozna. Če bi Freemont baziral na kakšnem Chryslerju, ki bi bil na nivoju kakšnega dobrega Cadillaca, Buicka, ipd. bi bila pa druga zgodba.
@speedfreak sem mislil, da je Grande Punto še vedno v prodaji, vsaj od začetka se je govorilo, da bo še, vzporedno s prenovljenim, vendar pa ne bo imel v ponudbi novejših/močnejših/boljših motorjev. Očitno sem se motil, ali pa Slovenija ne spada med te trge.
Če mene vprašaš bi počakal na novo generacijo, če bo kaj boljša. Držimo pesti.
Lp
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Moram reči, da se z obema strinjam glede napisanega, kar se tiče Freemonta Lignage, a si res pričakoval ne vem kaj![]()
Vprašam zato, ker je ta zadeva badge inginering Dodgejeve varjante, by the USA for USA + Dodge je nizkocenovc in to se jasno pozna. Če bi Freemont baziral na kakšnem Chryslerju, ki bi bil na nivoju kakšnega dobrega Cadillaca, Buicka, ipd. bi bila pa druga zgodba.
Lignage je napisal/-a:CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Moram reči, da se z obema strinjam glede napisanega, kar se tiče Freemonta Lignage, a si res pričakoval ne vem kaj![]()
Vprašam zato, ker je ta zadeva badge inginering Dodgejeve varjante, by the USA for USA + Dodge je nizkocenovc in to se jasno pozna. Če bi Freemont baziral na kakšnem Chryslerju, ki bi bil na nivoju kakšnega dobrega Cadillaca, Buicka, ipd. bi bila pa druga zgodba.
Sej ravno to je problem, da so tudi tiste Lancie, ki so preznačkani Chryslerji, z vidika značaja povsem prazni izdelki. Ravno takšno primerjavo kot sem jo naredil zgoraj med Freemontom in Cromo bi lahko naredil tudi med novo Lancio Flavio in npr. Lybro, ki je že nekaj časa ne proizvajajo več, pa med novo Themo in Thesisom, vendar bi prišli povsod do istih zaključkov.
Sam jim najbolj zamerim to, da so se povsem izneverili samim sebi in to ravno na področju pri katerem so bili precej boljši od konkurence. In predno sem te preznačkane avte videl, sem še upal na to, da se bodo vsaj malo potrudili in da bodo naredili nekaj malenkostnih sprememb v smeri lastnih znamk (Lancia, Fiat), s čimer bi vse skupaj že lahko izgledalo vsaj nekaj boljše in bolj prijetno, ampak niso naredili čisto nič. Ravno obratno, šli so totalno pokvarit še notranjost nove Ypsilon.
moja malenkost je napisal/-a:...Če bi Freemont baziral na kakšnem Chryslerju, ki bi bil na nivoju kakšnega dobrega Cadillaca, Buicka, ipd. bi bila pa druga zgodba.
Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 21 gostov