
Še blatnike pa spodnji del v črno. :)
esem je napisal/-a:The Citroen C2 also receives one technology upgrade, the 1.4 liter 16v 90 hp petrol powered C2 now comes with Citroen's Stop&Start system. The Stop&Start feature will shut down an idle engine (for instance at a traffic light) and restart again when the driver lifts the brake pedal. Citroen claims that this technology will save city drivers up to 10% in fuel, during rush-hour traffic even up to 15%.
The Citroen C2 will from now on also be available with the HDi 110 FAP engine. This diesel powered C2 will be one of the marques most economical cars, needing just 4.4 liters of diesel per 100 km (or 53 mpg) while emitting 119 g/km of CO2.
martk je napisal/-a:OPA! Spet bi radi na rezervnih delih služili. Vsake pol leta po nov štarter, da o ostalih blagodejnih učinkih zaganjanja motorja niti ne bi. Ne vem, no... Dizel v prostem teku ne kuri praktično nič, ko ga vžgeš, se iz avspuha vsujejo saje. Tudi o okoljskih razlogih bi se dalo debatirat. Zakaj npr ne preklopi na 2 cilindra, ali kaj podobnega? Pri veyronu se ta princip obnese, tudi fičkota (sicer je bila sabotaža) sem videl lavfat po dveh.
LP
Martin
drugmirko je napisal/-a:martk je napisal/-a:OPA! Spet bi radi na rezervnih delih služili. Vsake pol leta po nov štarter, da o ostalih blagodejnih učinkih zaganjanja motorja niti ne bi. Ne vem, no... Dizel v prostem teku ne kuri praktično nič, ko ga vžgeš, se iz avspuha vsujejo saje. Tudi o okoljskih razlogih bi se dalo debatirat. Zakaj npr ne preklopi na 2 cilindra, ali kaj podobnega? Pri veyronu se ta princip obnese, tudi fičkota (sicer je bila sabotaža) sem videl lavfat po dveh.
LP
Martin
zakaj?
eee.... mogoče zato, ker je 1.4 16V petrol engine pač bencinski motor in v prostem teku (pa tudi drugače) ne pokuri popolnoma nič nafte. in ko ga vžgeš se iz aspuha niti ne vsuje kej dosti saj.
no, ko smo že pri sajah... tudi iz omenjenega HDI 110 FAP dizelskega motorja se ne jih vsuva kej dosti, ker FAP pomeni "fine particle filter".![]()
...malo natančneje preberi kaj piše, mogoče te bo pol manj jezilo... :P
martk je napisal/-a: O.K. nepismen sem. Za ostale budale, kot sem jaz pa:
Nobenega motorja ni zdravo ugašat pa prižigat na vsakih 100m. Mogoče sem malo štorasto napisal. Je pa pri dizlih to tliko bolj očitno. Tisti delci pa pri FAP nekje ostanejo. Menjava oz. čiščenje filtra je pa na vseh pooblaščenih servisih brezplačna
![]()
To je tako kot Calgon fora: če ga ne kupuješ, si lahko za prihranek vsake 2 leti kupiš nov pralni stroj.
sašo5 je napisal/-a:martk je napisal/-a:Nobenega motorja ni zdravo ugašat pa prižigat na vsakih 100m.
.....podpis![]()
Volvo je delal raziskave in testiral: če bi ugašali samo ob menjavi olja (na 15.000) potem bi večina motorjev bila v "good condition" še po MILIJONU prevoženih kilometrov....
Joie de vivre! je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:martk je napisal/-a:Nobenega motorja ni zdravo ugašat pa prižigat na vsakih 100m.
.....podpis![]()
Volvo je delal raziskave in testiral: če bi ugašali samo ob menjavi olja (na 15.000) potem bi večina motorjev bila v "good condition" še po MILIJONU prevoženih kilometrov....
S tem bi se tudi jaz povsem strinjal, vendar dandanes, v časih, ko je vse "disposable", za porabiti in odvreči, je bolj pomembno pol litra manj bencina kot pa milijon kilometrov.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost