Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Pe mar 07, 2008 5:45 pm

Slika

Še blatnike pa spodnji del v črno. :)
Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe mar 07, 2008 8:01 pm

Spredaj so mu dali nekaj kroma, zadaj pa počrnili luči - kot poceni home-made styling.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe mar 07, 2008 8:08 pm

martin_krpan je napisal/-a:Spredaj so mu dali nekaj kroma, zadaj pa počrnili luči - kot poceni home-made styling.


Ali pa diskretni facelift.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe apr 04, 2008 10:52 am

Prenovljeni C2:

Slika
Slika
Slika
 
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe apr 04, 2008 6:11 pm

C2 jim je bolje uspel. Lepši je od starega. :clapclap
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So apr 12, 2008 4:00 am

The Citroen C2 also receives one technology upgrade, the 1.4 liter 16v 90 hp petrol powered C2 now comes with Citroen's Stop&Start system. The Stop&Start feature will shut down an idle engine (for instance at a traffic light) and restart again when the driver lifts the brake pedal. Citroen claims that this technology will save city drivers up to 10% in fuel, during rush-hour traffic even up to 15%.

The Citroen C2 will from now on also be available with the HDi 110 FAP engine. This diesel powered C2 will be one of the marques most economical cars, needing just 4.4 liters of diesel per 100 km (or 53 mpg) while emitting 119 g/km of CO2.
 
Uporabniški avatar
berlonso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1152
Pridružen: Po nov 05, 2007 9:18 pm

Napisal/-a berlonso To apr 15, 2008 3:56 pm

meni pej se c2 ne dopade na teh slikah.
smi zdi ku da ga je odspred narisou kšn korejc.
trenutn ni dosti drugačn, ma mi deluje bulj evropejski
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če jul 31, 2008 12:16 am

Še prenovljeni C3 za brazilski trg:

Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jul 31, 2008 12:54 am

Zanimiv spredaj - vse ima nekako preveliko in izstopajoče, skupno pa kar dobro izpade. Nekako bolj robustno.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če jul 31, 2008 12:59 am

esem je napisal/-a:Zanimiv spredaj - vse ima nekako preveliko in izstopajoče, skupno pa kar dobro izpade. Nekako bolj robustno.


Eh, nič kaj dobro ne izpade; meni se zdi ta sprednji del grd. Gre za tipičen brazilski facelift.
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Če jul 31, 2008 6:59 am

esem je napisal/-a:The Citroen C2 also receives one technology upgrade, the 1.4 liter 16v 90 hp petrol powered C2 now comes with Citroen's Stop&Start system. The Stop&Start feature will shut down an idle engine (for instance at a traffic light) and restart again when the driver lifts the brake pedal. Citroen claims that this technology will save city drivers up to 10% in fuel, during rush-hour traffic even up to 15%.

The Citroen C2 will from now on also be available with the HDi 110 FAP engine. This diesel powered C2 will be one of the marques most economical cars, needing just 4.4 liters of diesel per 100 km (or 53 mpg) while emitting 119 g/km of CO2.

OPA! Spet bi radi na rezervnih delih služili. Vsake pol leta po nov štarter, da o ostalih blagodejnih učinkih zaganjanja motorja niti ne bi. Ne vem, no... Dizel v prostem teku ne kuri praktično nič, ko ga vžgeš, se iz avspuha vsujejo saje. Tudi o okoljskih razlogih bi se dalo debatirat. Zakaj npr ne preklopi na 2 cilindra, ali kaj podobnega? Pri veyronu se ta princip obnese, tudi fičkota (sicer je bila sabotaža :twisted: ) sem videl lavfat po dveh.
LP
Martin
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če jul 31, 2008 1:48 pm

martk je napisal/-a:OPA! Spet bi radi na rezervnih delih služili. Vsake pol leta po nov štarter, da o ostalih blagodejnih učinkih zaganjanja motorja niti ne bi. Ne vem, no... Dizel v prostem teku ne kuri praktično nič, ko ga vžgeš, se iz avspuha vsujejo saje. Tudi o okoljskih razlogih bi se dalo debatirat. Zakaj npr ne preklopi na 2 cilindra, ali kaj podobnega? Pri veyronu se ta princip obnese, tudi fičkota (sicer je bila sabotaža :twisted: ) sem videl lavfat po dveh.
LP
Martin


zakaj?
eee.... mogoče zato, ker je 1.4 16V petrol engine pač bencinski motor in v prostem teku (pa tudi drugače) ne pokuri popolnoma nič nafte. in ko ga vžgeš se iz aspuha niti ne vsuje kej dosti saj :D .
no, ko smo že pri sajah... tudi iz omenjenega HDI 110 FAP dizelskega motorja se ne jih vsuva kej dosti, ker FAP pomeni "fine particle filter". 8)


...malo natančneje preberi kaj piše, mogoče te bo pol manj jezilo... :P ;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če jul 31, 2008 2:02 pm

...aja... meni je tisti brazilski carbage tudi grd :( . sicer bi mimogrede lahko zgledalo še slabše ampak res ne vem kaj ma na C3 za delat nos od C5... zgleda mi kot, da ma avto dve maske :? ! sicer pa sem tudi drugače oštro proti kloniranju izgleda enega modela čez celo paleto!
mislim, da so avtomobili iste hiše z različnim izgledom in karakterjem čisti blagoslov in da hišna prepoznavnost zarad tega prav nič ne trpi! še več... sodeč po Citroenih tega tisočletja, princip deluje pestro in sveže!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Če jul 31, 2008 3:36 pm

drugmirko je napisal/-a:
martk je napisal/-a:OPA! Spet bi radi na rezervnih delih služili. Vsake pol leta po nov štarter, da o ostalih blagodejnih učinkih zaganjanja motorja niti ne bi. Ne vem, no... Dizel v prostem teku ne kuri praktično nič, ko ga vžgeš, se iz avspuha vsujejo saje. Tudi o okoljskih razlogih bi se dalo debatirat. Zakaj npr ne preklopi na 2 cilindra, ali kaj podobnega? Pri veyronu se ta princip obnese, tudi fičkota (sicer je bila sabotaža :twisted: ) sem videl lavfat po dveh.
LP
Martin


zakaj?
eee.... mogoče zato, ker je 1.4 16V petrol engine pač bencinski motor in v prostem teku (pa tudi drugače) ne pokuri popolnoma nič nafte. in ko ga vžgeš se iz aspuha niti ne vsuje kej dosti saj :D .
no, ko smo že pri sajah... tudi iz omenjenega HDI 110 FAP dizelskega motorja se ne jih vsuva kej dosti, ker FAP pomeni "fine particle filter". 8)


...malo natančneje preberi kaj piše, mogoče te bo pol manj jezilo... :P ;)


O.K. nepismen sem. Za ostale budale, kot sem jaz pa:
Nobenega motorja ni zdravo ugašat pa prižigat na vsakih 100m. Mogoče sem malo štorasto napisal. Je pa pri dizlih to tliko bolj očitno. Tisti delci pa pri FAP nekje ostanejo. Menjava oz. čiščenje filtra je pa na vseh pooblaščenih servisih brezplačna
:bonk
To je tako kot Calgon fora: če ga ne kupuješ, si lahko za prihranek vsake 2 leti kupiš nov pralni stroj.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če jul 31, 2008 8:20 pm

martk je napisal/-a: O.K. nepismen sem. Za ostale budale, kot sem jaz pa:
Nobenega motorja ni zdravo ugašat pa prižigat na vsakih 100m. Mogoče sem malo štorasto napisal. Je pa pri dizlih to tliko bolj očitno. Tisti delci pa pri FAP nekje ostanejo. Menjava oz. čiščenje filtra je pa na vseh pooblaščenih servisih brezplačna
:bonk
To je tako kot Calgon fora: če ga ne kupuješ, si lahko za prihranek vsake 2 leti kupiš nov pralni stroj.

no... jaz bi prej reku malce površen kot pa nepismen... :P ;)

okrog FAP filtra maš pa prav. tisti sajasti delci res ostanejo v njemu! sam pucat jih ni treba.... na vsake kvatre jih filter z zelo visoko temperaturo sam sežge... je pa res, da ga je kdaj treba tudi zamenjat, (tam nekje okrog 160k km al nekej podobnega) kar res ni glih zastojn....

okrog pržiganja in ugašanja motorja pa.... kaj pa vem... če bi se pogovarjali o hudi zimi in velikokratnem klasičnem pržiganju z "verglanjem" na ključ popolnoma mrzlega in zaradi dolgega mirovanja "ocejenega" motorja (kar itak ne gre, ker to lako narediš samo enkrat, pol se relativno hitro segreje in podmaže..). pol bi mogoče mel prav.... glede na to, da pa vseskupaj pri ogretem motorju krmili (najbrž zajeten) kos elektronike, ki poskrbi, da se vseskupej izvede hitro in učinkovito v času, ko voznik popušča pedal bremze.... po moje ni nekih resni strahov za življensko dobo motorja...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če jul 31, 2008 8:27 pm

martk je napisal/-a:Nobenega motorja ni zdravo ugašat pa prižigat na vsakih 100m.


.....podpis :!:

Volvo je delal raziskave in testiral: če bi ugašali samo ob menjavi olja (na 15.000) potem bi večina motorjev bila v "good condition" še po MILIJONU prevoženih kilometrov....
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če jul 31, 2008 8:45 pm

sašo5 je napisal/-a:
martk je napisal/-a:Nobenega motorja ni zdravo ugašat pa prižigat na vsakih 100m.


.....podpis :!:

Volvo je delal raziskave in testiral: če bi ugašali samo ob menjavi olja (na 15.000) potem bi večina motorjev bila v "good condition" še po MILIJONU prevoženih kilometrov....


S tem bi se tudi jaz povsem strinjal, vendar dandanes, v časih, ko je vse "disposable", za porabiti in odvreči, je bolj pomembno pol litra manj bencina kot pa milijon kilometrov.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če jul 31, 2008 9:39 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
martk je napisal/-a:Nobenega motorja ni zdravo ugašat pa prižigat na vsakih 100m.


.....podpis :!:

Volvo je delal raziskave in testiral: če bi ugašali samo ob menjavi olja (na 15.000) potem bi večina motorjev bila v "good condition" še po MILIJONU prevoženih kilometrov....


S tem bi se tudi jaz povsem strinjal, vendar dandanes, v časih, ko je vse "disposable", za porabiti in odvreči, je bolj pomembno pol litra manj bencina kot pa milijon kilometrov.

jep... še posebej, ker se današnje dni avti menjajo z novim/lepšim/modnejšim modelom in ne zarad let ali obrabe.... mislim, da je (še posebej v bogatejšem svetu od nas) povprečje zamenjave med tremi in petimi leti. in v tem cajtu motor ziher ne bo zaribal zato, ker se je ugašal na semaforju...

seveda, obstajajo tudi drugačni ljudje.... jaz si kupim nov avto zato, ker mi je všeč in ker mi je v njem fajn. zato me potem prav boli neka stvar za druge. brez problema mam lahko avto 10 in več let... in še zmerom bi z veseljem mel Axsa, če ga nebi klepnu... mi je bil neizmerno zabaven avtek. in tale zdejšnji mi je tudi fajn in všeč, sam podhranjena mašina me ralo moti...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jul 31, 2008 9:45 pm

Ne pozabimo tudi, da Citroen uporablja Stop/start tehnologijo že vrsto let. Mislim, da je bil celo prvi, kjer se je dalo to kupit. Je skratka pretestirano v milijonih km, tako da tudi obraba zaganjača ali motorja verjetno ni faktor.

Sem pa zasledil nek test (mislim da Minija in celo na A.comu?), kjer o S/S tehnologiji ne pišejo pohvalno. Bom poiskal...
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost