Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Pe jan 18, 2008 8:26 pm

Slika
Tega nemci nikdar ne bodo zmogli. Pa če se 26x bolje prodajajo.
Močno dvomim, da srebrna ali pa črna E-klasa vzbuja take občutke poželenja med svojimi kupci kot tale belllllissimma.
Za thesisko in c6 moraš imeti "cojones". Mora ti dol viseti, kaj si mislijo pr' sosed'.
In last but not least - moraš imeti dober okus. ;)
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Car-t-maN
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po jan 14, 2008 10:18 pm

Napisal/-a Car-t-maN Pe jan 18, 2008 8:50 pm

Jah ne vem kako lahko eni sploh primerjate BMA z ostalimi, edini znamki ki se lahko primerjata z nemci je lexxus in pa mogoče tudi volvo??? s francozi-wtf??? to so saj za 1 razred nizji avtomobili. Če se je kdo vozil recimo v Peugeot 607 in se nato vsede v Mercedesa E, BMW 5 al pa Audija A6 to je kokr dan pa noc. Ne recem da je Peugeot zanic avto al pa ksn drug (Renault, Saab, Citroen...), ampak se enostavno ne morejo primerjati z nemci - taka je resnica sprijaznite se.
Avto ni avto če nima trikrake zvezde na nosu
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe jan 18, 2008 8:57 pm

Pa še spomin na čase, ko je bil M klasa zase in ko A in B še nista doživljala globalne slave, ne-ABM pa so na cesti dominirali:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
Car-t-maN
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po jan 14, 2008 10:18 pm

Napisal/-a Car-t-maN Pe jan 18, 2008 9:01 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Pa še spomin na čase, ko je bil M klasa zase in ko A in B še nista doživljala globalne slave, ne-ABM pa so na cesti dominirali:


Mercedesi so v tistem časi bili res mercedesi, pojem za vsakega. medtem ko sta bila Audi in BMW dalec zadaj.
Avto ni avto če nima trikrake zvezde na nosu
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So jan 19, 2008 1:24 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Lignage, ti pa si ratal totalni ekstremist :shock:.


Kaj pa vem..., nemška avtomobilska industrija me pač nikoli ni navduševala.

Sicer pa nemške premijske znamke kot kaže kar dobro posegajo že v srednji razred, ki že tako ali tako izgublja kupce. Kot dokaz citiram iz prodajnih številk tale članek, ki sem ga tam objavil že lansko leto v juniju:

Lignage je napisal/-a:Srednji razredi izumira?

Ford s povsem novim mondeom vsekakor upa, da bo ta model v novi generaciji uspešnejši kot v zadnjih letih. Razen nadvse uspešnega passata, katerega prodaja se je lani kljub tretjemu letu, odkar je na trgu, močno povečala, je v srednjem velikostnem razredu večina drugih modelov v zatonu. Res je, da dosedanji mondeo, opel vectra in renault laguna že čakajo naslednike, a padci so vendarle zelo veliki. Deloma jih je mogoče pojasniti s selitvijo kupcev v druge razrede, pogosto k enoprostorcem. Po drugi strani je dejstvo, da ti modeli stalno izgubljajo tudi zaradi podobno velikih limuzin premijskih proizvajalcev, po nekaterih od teh, recimo audiju A4 ali BMW serije 3, se namreč povpraševanje vztrajno povečuje.

Slika

Slika


lp
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So jan 19, 2008 1:26 pm

To sem tudi jaz že hotel omeniti. Tudi tu ABM dobiva primat. Včasih je bila Ascona/Vectra najbolj prodajan tak avto v Nemčiji, danes je to BMW 3.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So jan 19, 2008 1:38 pm

Težko bo življenje za novo Insignio. Morala bo konkurirati po novem z dvema Passatoma.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So jan 19, 2008 1:57 pm

Glavna konkurenca ne-ABM srednjemu razredu so razne crossover variante, enoprostorci in soft terenci. Poleg C-razreda, Trojke in A4 jih skoraj že nadomeščajo razni S-Maxi, Antare, Qahqaiji, Picassoji itd.

Mislim, da se bodo tega ljudje prej ali slej naveličali in bodo spet kupovali limuzine in karavane.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So jan 19, 2008 3:17 pm

Čisto vse notranjosti, ki ste jih nalimali do sedaj so lepe.Zdaj pa dovolj, OK?

Prodajne številke ABM višjega razreda v Nemčiji in Franciji. V obeh državah so sveti trije kralji na prvih treh mestih:

Deutschland:

1. Mercedes E-Klasse 56.695
2. Audi A6 55.361
3. BMW 5er 50.024

Za primerjavo, Golfov (št. 1 v Nemčiji) so prodali 214.368, torej samo 4x več od E-klase.


Frankreich:

1. Audi A6 5.814
2. BMW Serie5 5.769
3. Mercedes Clase E 5.296

Za primerjavo, P 207 (št. 1 v Franciji) so prodali 131.623 ali 20x več od A6.

Primerjava pokaže, da Francozi, upoštevaje razliko v št. prebivalstva, pokupijo 8x manj limuzin višjega razreda. Če bi kupovali toliko dragih avtomobilov kot Nemci, bi samo v Franciji prodali 30.000 P607 in 20.000 C6.
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 So jan 19, 2008 4:55 pm

kdor trdi da so nemški avtomobili za razred boljši avtomobili od ostalih evropskih, se verjetn že cel življenje vozi z nemškim avtom. od mojih 8 avtomobilov ki sem jih mel sta bila dva srbska, in pa trije francoski ter trije nemški. Nisem še pršu do tega da bi bli nemški avtomobili za razred boljši od drugih. Žal. Vsakemu svoje, pa je.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So jan 19, 2008 8:57 pm

Tomcatter je napisal/-a:Oprosti ampak vse spoštovanje ki sem ga imel do tebe in tvojih umetniških komentarjev je šlo. Raje nikdar več ne reči komu da nima okusa ker boš samo svoji priljubljeni znamki in ostalim fanom ugled uničeval.


Bilo je zgolj moje mnenje, ki sem ga podal nekoliko ostreje. Ampak armature v Audijih mi res niso všeč.

Se iskreno opravičujem :oops:

Nemci so na področju tovrstnih avtomobilov v preteklosti delali največ in to se jim danes obrestuje. Drugi nenemški konkurenti (ali tisti ki hočejo konkurirati) so imeli v preteklosti težave (Volvo, Saab, Jaguar) ali pa jim preprosto te avtomobili niso prioriteta in večino zaslužijo z manjšimi vozili, s temi večjimi pa hočejo pridobiti na ugledu (Citroën, Lancia).

Mick Jerry je napisal/-a:Dejansko armatura v resnici izgleda bolj takšna kot je na Tomcatterjevi sliki kot pa na Lignageovi.
Lignane, strelaš jih. Na tvoji sliki izgleda res obupno z odtenki, ker je slika prežgana.


No, saj vemo kako izgleda armatura Audija A6 v resnici, zato si pač ne potrebujemo ustvarjati mnenja prav iz te slike.

Mick Jerry je napisal/-a:Poskusi eno stvar: nekje dobi katerega koli audija po letu 2003 in ga uporabljaj vsaj en dan. Potem boš videl, zakaj je armatura dobra.


Tole bi bila res zadnja in edina možnost še zame, da bi odkril kaj za vraga je Audijev čar. No katalog novega A4 imam že doma :)

lp
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Ne jan 20, 2008 2:13 pm

Očitno je prevlada Nemcev res očitna - v temi o ne-nemcih se kregate, ker nemc ma slabšo ergonomijo :D Sicr pa hvalabogu, da obstaja taka stvar kot sta Jaguar in Land Rover, kjer se prek na dotik občutljivega zaslona lahko marsikaj spremeni, armatura je pa sto procentno funkcionalna zaradi minimalnega števila gumbov in vzvodov. Da ne omenjam dejstva, da mnogo "mačotov", ki kupuje nemško vrhunsko tehnologijo, itak zna vse brez navodil in na koncu se izkaže, da ne poznajo niti 30% nastavitev, ki jih avto (očitno v precejšnji meri brez potrebe) omogoča.
Meni se še vedno zdi, da je bistvo avta v tem, da ga človek vozi, ne pa da nastavlja hitrost zatemnitve vzvratnih ogledal, barvo prikaza potovalnega računalnika in podobne bedarije.

Lp!
 
MajkOly
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Če mar 30, 2006 9:29 pm
Kraj: Blizu Medvod

Napisal/-a MajkOly Po jan 21, 2008 1:22 am

Ne me kastrirat, če se motim glede razreda avtomobila. En model pa se je umaknu iz trga. Camry. Prodaja se sicer še, ampak ne več pri nas in ne vem zakaj ne. Verjamem da se ne bi prodajal v 1000 kosih, ampak mislim da bi se, recimo tako kot kakšen od teh o katerih je govora tukaj.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jan 21, 2008 8:52 am

Camry v Ameriki nastopa v srednjem razredu in ne v višjem, pri nas je Toyota v tem razredu zastopana z Avensisom. Razred, o katerem govorimo mi, zastopa Lexus GS.
 
MajkOly
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Če mar 30, 2006 9:29 pm
Kraj: Blizu Medvod

Napisal/-a MajkOly Po jan 21, 2008 1:32 pm

Včasih dokler je še bil na trgu je blo stanje tako: Carina (kot predhodnica Avensisa) naslednji razred pa je bil Camry. Kokr mam jst to v spominu. Že sama motorizacija je na to nakazvala. 2,2 in 3,0 V6. Sicer res niso to neki V8 stroji, ki bi prekipevali od moči, pa vendar več kot pa v Carini.

Američani majo pa itak XXL avte, tko da mamo mi in oni mal različno predstavo kaj je veliko in kaj majhno :) .
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jan 21, 2008 2:06 pm

Hoteli so ga prodajati kot avto višjega razreda, vendar to seveda ni bil. Camry je avto srednjega razreda ameriških dimenzij, kar pomeni velik, ampak tehnološko nezahteven avto. Tudi ameriški Accord je debelejši od Evropskega in je enakih dimenzij kot Camry.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Po jan 21, 2008 9:08 pm

modri D. je napisal/-a:Meni se še vedno zdi, da je bistvo avta v tem, da ga človek vozi, ne pa da nastavlja hitrost zatemnitve vzvratnih ogledal, barvo prikaza potovalnega računalnika in podobne bedarije.


To je čist odvisno od posameznika, kaj od avtomobila pričakuje oz. kakšne zahteve ima. Načeloma se strinjam s tabo, čeprav danes to ni več dovolj. Vse je šlo tok naprej da proizvajalci enostavno morajo ponudit tud take (marsikatere nepotrebne) cvetke.

Ima pa tud to svoj plus. Ko se na avto enkrat navadiš, spoznaš vse (ali vsaj večino) njegove funkcije, se spraviš glodat navodila itd., si lahko marsikaj prirediš točno po svojem okusu. Nekaterim pač bolj prija modra osvetljava sredinskega zaslona in če imaš možnost tako si nastavit, zakaj si je nebi?

Kot sm pa že rekel...nekaterim je avto le sredstvo za prevoz od točke A do točke B. Taki res ne potrebujejo raznih bedarij v avtomobilu ampak le čimbolj enostavno upravljanje in zanesljivo vožnjo. Drugim pa avto pomeni veliko več (sklepam da nas je takih na forumu kar nekaj, glede na to da je to avtomobilistični forum). In ravno zaradi takih potem število funkcij iz generacije v generacijo silovito naraščajo.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jan 22, 2008 8:21 pm

Jaz se tudi pridružujem Nixxonu. Na trgu se prodajajo zadeve, ki palijo, in palijo iz vseh sort razlogov. Treba jim je priznati in spoštovati ta uspeh, podobno kot Nemci spoštujejo primat Francozov pri uporabnih družinskih vozilih.

Važno je, da je profit, in tu ne-ABM znamke prav nič ne zaostajajo ABM.
Zadnjič spremenil Joie de vivre!, dne Sr jan 23, 2008 6:25 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 To jan 22, 2008 11:51 pm

Spyker: mi lahko razložiš (ne)prodajo novega Volva S80. Večini izredno všečen dizajn (precej manj deljenih mnenj kot pri npr. BMW5), v notranjosti izbrani materiali, precej individual opreme, izredno konkurenčna cena, varnost ... nasploh avtomobil za "imeti ga". Velik del prodaje v tem razredu predstavlja značka (ima nezanemarljiv vpliv), čim višje greš tem bolj. Trenutno je pač Volvo za ABM kar se imidža tiče. Še vedno trdim, da lahko naredijo superioren avtomobil tej trojici pa bo prodaja še vedno slabša. Preprosto v glavi Volvo ne pomeni enega od ABM.

Tudi že kar standard je, da si malce bolj premožni/ambiciozni takoj, vkolikor pridejo do dobrega finančnega položaja vsaj pogledajo za ABM. Tega pri Volvu ni. Skratka, ABM ostaja oziroma postaja "objekt poželenja". Ko smo že pri Volvu. Veliko jih je že reklo "zelo lep avto, res lepa limuzina, ampak raje bi (npr.) avdija". Čeprav niti ne vedo kako izgleda model Audija, ki se meri s tem Volvom. Samo vedo da bi raje Audija. :-P
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Če jan 24, 2008 1:56 pm

jaz pa mislim da bi se moglo na avtomobilizmu naredit teme:

-francozi
-nemci
-italijani
-japonci
-ostalo

pol bi blo pa najbolj da bi pisanje v temi bilo omogočeno (recimo za temo francozi) le uporabnikom ki imajo napisano v podpisu Francozi so dobri avti, temo za nemce, nemci so dobri avti,....

najbolj učinkovito in brez kreganja. hahahaha :lol:
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov