Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic To mar 02, 2010 10:37 pm

Stefi je napisal/-a:
mihaing je napisal/-a:
zany je napisal/-a:na teh zadnjih slikah zgleda zelo lepo.
in avto deluje zelo zelo veliiiik:D


No ker avto v osnivi ne bo nič večji kot hyundai ix 35, povem da sem bil nad prostornostjo slednjega zelo razočaran. Avto daje velik občutek utesnenosti (prednji sedeži se pomikajo nazaj spet malenkostno), pritljažniki so v tih dveh tako ali tako smešno majhni, edina prednost je prostor na zadnji klopi obeh, takoda videz vara :lol:


Te izjave glede majhnosti prtljažnika ix35 ne razumem. Po podatkih ima ix35 prtljažnik od 591 do 1436 litrov. Konkurenca, npr. VW Tiguan 470-1510, Ford Kuga 410-1405.

Če so ti podatki realno primerljivi, potem ima ix35 zelo velik prtljažnik.


Svoje izkušnje opisuje uporabnik, ki je bil nekaj casa zagrizen antinemec, sedaj pa je kar je. Na videotu, ki jih je objavil ceed, se vidi realno sliko, ki ni niti malo podobna opisani.
 
Stefi
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Sr feb 05, 2003 9:50 pm

Napisal/-a Stefi To mar 02, 2010 10:50 pm

mihaing je napisal/-a:@stefi: ja ker je računana prostornina brez police (se je ne obravnava ker je samo rolo. Višina pritljažnika je enaka kot pri tucsonu, v katerega ne moeš postaviti niti paketa radenske (fruca lahko :lol: ). Tucson ima vsaj to prednost, da ima trdo polico, medtem pa je pri novih ix 35 samo rolo, kar še zmanjša praktičnost.

http://www.autocar.co.uk/car-reviews/hy ... m-2wd.aspx


Kot razumem iz tvojega odgovora, te moti uporabnost, (ne)praktičnost prtljažnika in ne sama velikost (volumen).
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Sr mar 03, 2010 1:37 pm

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Sr mar 03, 2010 1:51 pm

Veliko razočaranje na področju pogonskega sklopa. Za najmočnejšega diezla so izbrali 2.0 136KM, za razliko od zdajšnjega, ki ga poganja 150KM. V ponudbi pa bo še 1.7 (115KM).
Bencinarja bosta 1.6GDi (140KM) in 2.0 163KM.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Sr mar 03, 2010 5:04 pm

Pa še rekli so, da bo 180 kojnski.
 
BlazR
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Po dec 15, 2008 4:22 pm

Napisal/-a BlazR Sr mar 03, 2010 5:15 pm

Tale oranžna barva mi je ušeč. Upam, da bo v prihodnosti več proizvajalcev ponujal žive barve tut za terence in ostale večje modele, ne samo za malčke.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr mar 03, 2010 7:03 pm

Veliko razočaranje na področju pogonskega sklopa. Za najmočnejšega diezla so izbrali 2.0 136KM, za razliko od zdajšnjega, ki ga poganja 150KM. V ponudbi pa bo še 1.7 (115KM).
Bencinarja bosta 1.6GDi (140KM) in 2.0 163KM.


Pa smo tam, kje je močnejši dizel.

No bomo videli.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če mar 04, 2010 7:36 am

Fenomenalno zgleda - res lepo lično in robustno. Glede motorjev, pa sem prepričan da pridejo tudi močnejše različice ko se bo pokazalo to zanimivo trgu. Pač za začetek samo tisto kar se v 80% največ proda.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
himi
 

Napisal/-a himi Če mar 04, 2010 10:52 pm

Sej bo sigurno tudi 180 konjski dizel, samo malo kasneje...
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Če mar 04, 2010 11:19 pm

Na predstavitvi niso rekli, da se bo pridružil kasneje še kak motor, kar ponavadi omenijo. Upam, da maš prav.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Pe mar 05, 2010 1:03 am

sm vidu slike z ženeve, opasno zgleda tole...
pohvalen napredek..

lahko pa da bo ta 136km motor boljši od prejšnega 150 ;)
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe mar 05, 2010 12:48 pm

Pa saj 136 konjski dizel za takega srednjevelika SÜV-a niti ni tako malo, rekel bi celo, da je zanj to optimalen motor, po katerem bo verjetno seglo največ kupcev.
Itak si ne kupiš takega avta zato, da boš po avtocesti vozil 220 km/h ali pa z njim dragal.
Morda pa pride močnejši dizel kasneje...
Antiznačkar po prepričanju
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Pe mar 05, 2010 2:03 pm

Nelogično se mi zdi :

-1.7 crdi 115 ps ( obstaja 1.6 115ps in 128ps)
-že v vengi omenjeni 1.4 crdi z 90ps ( obstaja 1.6 crdi 90ps).

-2.0crdi 150ps zamenjava z 2.0crdi 136ps...
 
Stefi
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Sr feb 05, 2003 9:50 pm

Napisal/-a Stefi Pe mar 05, 2010 2:17 pm

Gosic je napisal/-a:-2.0crdi 150ps zamenjava z 2.0crdi 136ps...


Glede zavarovanja AO ni slabo - en razred niže. Tud poraba je verjetno nižja.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Po mar 08, 2010 1:37 pm

136Km diesel je pač najoptimalnejša izbira v razredu kompaktnih SUV. Prodaja le tega pa bo najmnožičnejša. Zanimivo bo videti prodajo pri konkurenčnem IX35 z najmočnejšo dieselsko motorizacijo, ki bo po mojem mnenju minorna. Imam pa občutek, da bo Kia Sportage bolj prodajan od Hyundaja (oblika, najbrž ugodnejša cena), prehitel pa bo najbrž tudi nič kaj pretresljivega novega Sorenta. Cena spodobno opremljenega modela (4x4, avtomatska klima, vsa medkolesna elektronika,...) pa ne sme preveč preseči meje 25.000 €.

@Gosic: Omenjeni prihajajoči motorji so modernejše gradnje ter imajo manjšo porabo ter posledično ugodnejše izpuste (Euro 5).
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Po mar 08, 2010 5:13 pm

Saj ne gre, da bo ta 136KM moto prešvoh. Gre za nov motor, ki bo imel zagotovo boljše lastnosti od starega 2.0, poleg tega je novi Sportage lažji od predhodnika za 90kg.
Problem je v tem, da vsi resni tekmeci ponujajo 150-180KM različice in je iz tega zornega kota Sportage nekonkurenčen.
Cena, ni rečeno, da bo Sportage cenejši od ix35! Kot primer je i30/cee'd. Ko so i30ke še prihajale iz Koreje so imele velike transportne stroške in je zato bil dražji od cee'da. Od kar so proizvodnjo preselili na češko je pa cenejši. ix35 in Sportage bosta izdelana v isti tovarni. Če bo zgodba enaka kot i30/cee'd bosta tudi Sportaš in ix35 v enakem cenovnem razredu.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan To mar 09, 2010 8:43 am

Ceed je napisal/-a:Saj ne gre, da bo ta 136KM moto prešvoh. Gre za nov motor, ki bo imel zagotovo boljše lastnosti od starega 2.0, poleg tega je novi Sportage lažji od predhodnika za 90kg.
Problem je v tem, da vsi resni tekmeci ponujajo 150-180KM različice in je iz tega zornega kota Sportage nekonkurenčen.


Prodaja konkurenčnih modelov z močnejšo motorizacijo je minorna, glavnina prodaje so "šibkejši" oziroma optimalnejši motorji (npr. Toyota RAV 150 vs. 177KM; Tiguan 140 vs. 170KM, Yeti 140 oziroma celo 110KM vs. 170KM). Ponudba obstaja bolj ali manj zaradi imidža ter posledičnega razkazovanja mišic. Neposredna konkurenca pa je tudi Ford Kuga z enim samim dieselskim motorjem (136 KM) ali Land Rover Freelander (152 KM).
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ To mar 09, 2010 8:51 am

CHAN je napisal/-a:
Ceed je napisal/-a:Saj ne gre, da bo ta 136KM moto prešvoh. Gre za nov motor, ki bo imel zagotovo boljše lastnosti od starega 2.0, poleg tega je novi Sportage lažji od predhodnika za 90kg.
Problem je v tem, da vsi resni tekmeci ponujajo 150-180KM različice in je iz tega zornega kota Sportage nekonkurenčen.


Prodaja konkurenčnih modelov z močnejšo motorizacijo je minorna, glavnina prodaje so "šibkejši" oziroma optimalnejši motorji (npr. Toyota RAV 150 vs. 177KM; Tiguan 140 vs. 170KM, Yeti 140 oziroma celo 110KM vs. 170KM). Ponudba obstaja bolj ali manj zaradi imidža ter posledičnega razkazovanja mišic. Neposredna konkurenca pa je tudi Ford Kuga z enim samim dieselskim motorjem (136 KM) ali Land Rover Freelander (152 KM).


Ja no saj to pravin. Močnejši diesel ni nujno potreben, bi pa bilo pozitivno glede imageja.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 To mar 09, 2010 9:33 am

Ma jebeš imidž. :twisted: Važno je, da bo avto kot se šika.

Podobna zgodba kot pri npr. Proceed-u, kjer so nekateri jokal,
zakaj ni kakega 200-konjskega stroja, ki bi ga kupilo manj kot 1% ljudi pa še to ČE (verjetno bi jih šteli v promilih)!
In tisti, ki so najbolj glasni, se običajno vozijo v kakem 1.2 mlinčku. :roll:
Antiznačkar po prepričanju
 
PIKSNA007
Uporabnik
 
Prispevkov: 1161
Pridružen: To sep 29, 2009 6:05 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a PIKSNA007 To mar 09, 2010 2:05 pm

Ja res je lepa ane, sploh ta barva ji sede u nulo :o veliko veliko lepša kot prejšnji model :D

LP
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov