Blinder je napisal/-a:AudiFreak je napisal/-a:Jaz mislim da 5.2 in 5.0 V10 nista, ker sta pretežka in prevelika, 3.0 kompresor tudi ni, ker se ne vrti tako visoko, kot kaže slika obratomerja, ostane samo (glede na sliko obratomerja) dodelan motor iz RS4.
Ewo take rabimo na forumu. Uni obratomer je važen.
lizard je napisal/-a:Motor bo 4.2 FSI s 450 konji pri 8250 vrtljajih in 430 Nm navora med
4000 in 6000 obratih.
Nobenega turba, tako da lahko nehate, vam je LitteDevil že ene parkrat povedal kakšen motor bo, pa še vedno razvijate nove teorije.
@Zois: 4.2 FSI motor že lep čas najdemo v več verzijah. V S5, A8, A6, itd... ima pač nekaj čez 300 konjev, v RS4 B7, R8,... pa jih ima 420. Če je tovarna dovolj dobra lahko ima en atmosferski 4.2 motor 100 konjev, lahko pa tudi 500, le da se bo prvi vrtel do 5000 obratov, zadnji pa do 9000, seveda bo še mnogo stvar drugačnih, ampak samo tolko za primerjavo.
AudiFreak je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:AudiFreak je napisal/-a:Jaz mislim da 5.2 in 5.0 V10 nista, ker sta pretežka in prevelika, 3.0 kompresor tudi ni, ker se ne vrti tako visoko, kot kaže slika obratomerja, ostane samo (glede na sliko obratomerja) dodelan motor iz RS4.
Ewo take rabimo na forumu. Uni obratomer je važen.
Ne vem se delaš norca ali kaj. Ja obratomer je važen. Prisilno polnjen motor se verjetno nebo vrtel 8200. Vsaj do zdaj to ni bila praksa pri audiju.
Napiši kaj konstruktivnega ali pa utihni in se ne javljaj samo zato, da ti bo tam levo spodaj prištelo +1.
Če se ne delaš norca, pa vzamem vse nazaj.
Blinder je napisal/-a:AudiFreak je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:AudiFreak je napisal/-a:Jaz mislim da 5.2 in 5.0 V10 nista, ker sta pretežka in prevelika, 3.0 kompresor tudi ni, ker se ne vrti tako visoko, kot kaže slika obratomerja, ostane samo (glede na sliko obratomerja) dodelan motor iz RS4.
Ewo take rabimo na forumu. Uni obratomer je važen.
Ne vem se delaš norca ali kaj. Ja obratomer je važen. Prisilno polnjen motor se verjetno nebo vrtel 8200. Vsaj do zdaj to ni bila praksa pri audiju.
Napiši kaj konstruktivnega ali pa utihni in se ne javljaj samo zato, da ti bo tam levo spodaj prištelo +1.
Če se ne delaš norca, pa vzamem vse nazaj.
Ma nisem se delal norca. Fora je da mnogo ljudi ne ve ločit po obratomeru če je avto dizel al bencinc in takih ki bi jim tisto rdeče polje pri 8500 kaj povedalo je zelo malo. V bistvu sem pohvalil tvoje razmišljanje.
FENIX69 je napisal/-a:Pricurljali so tudi že nekateri podatki o zmogljivostih: 0-100km/h v 4,6s in končna hitrost 250km/h oziroma 280 km/h.
http://www.topgear.com/uk/car-news/audi-rs5-2010-02-22
Drugače mi je avto zelo všečen, malce je škoda, da je Audi toliko časa odlašal z razvojem in predstavitvijo, za kar je kriva tudi kriza.
Audi je sedaj postavil zelo hudo konkurenco normalnemu BMW M3, ne verjamem pa, da bo RS5 zmožen izriniti s prestola kralja v tem razredu BMW M3 GTS. Sicer imata oba 450 KM, vendar mu Audi po zmogljivostih ne bo mogel slediti. Prvi razlog je v tem, da ima M3 GTS malce večjo prostornino mašine s 4,4 litra, ki nudi nekaj več navora, prožnosti in odzivnosti. Drugi in poglavitni razlog se pa skriva v 'power to weight ratio' (M3 GTS po uradnih tovarniških podatkih dosega na tehtnici le nekaj manj kot 1500 kg, kar bo verjetno vsaj dobrih 100kg manj kot RS5 - treba po počakati na uradne specifikacije še pri Audiju), kar pomeni da bo M3 GTS zmožen boljših pospešovanj in kar je najbolj pomembno, imel boljši handling. Prav zaradi slednjega verjamem, da bo RS5 težko dosegel boljši čas na Nordschleifu od GTS-a. Za primerjavo: prejšnja generacija BMW-ja M3 CSL je dosegla čas 7 min 50 sek, kar je bilo pretrd oreh tudi za Audi R8, ki je dosegel čas 8 min 4 sek. Sicer pa bo treba počakati na pomlad in začetek prodaje RS5 in M3 GTS ter na prve uradne teste avtomobilistične medijke srenje.
Vsekakor je velika prednost Audija RS5 večja uporabnost glede vsakodnevne vožnje, funkcionalnosti ter udobja, prav tako bo za par deset tisočakov cenejši od M3 GTS. Ampak na področju šasije, handlinga in zmogljivosti BMW še vedno ostaja v veliki prednosti.
Torej imamo dva pola - M3 oz. M3 GTS kot ''driver's car'' in RS5 kot ''all arounder''...
lizard je napisal/-a:Kar se pa tiče primerjave M3 vs. RS5, bomo videli šele na progi, do zdaj je bila stalna praksa, da se BMW-ji na progi obnesejo bolje, razlog skoraj sigurno tiči v boljši razporeditvi teže, saj Audijeva v osnovi FWD platforma in vzdolžno postavljen motor poskrbita za precej težek nos. Čeprav platforma A5-ke omogoča, da so motor pomaknili malenkost bolj nazaj, so omejitve še vedno tako velike, da se jih ensotavno ne da premagat, lahko se sicer pridobi nekaj centimetrov, kar so pri Audiju tudi naredili, kaj več pa ne.
Po forumu brska: Google [Bot] in 17 gostov