Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Po feb 22, 2010 2:13 pm

bemu ej, tok lep avto, sam notr ma pa tako plastično armaturo k naš deutz fahr traktor
 
Uporabniški avatar
Urshy_STi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: To feb 20, 2007 8:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Urshy_STi Po feb 22, 2010 4:13 pm

Blinder je napisal/-a:
AudiFreak je napisal/-a:Jaz mislim da 5.2 in 5.0 V10 nista, ker sta pretežka in prevelika, 3.0 kompresor tudi ni, ker se ne vrti tako visoko, kot kaže slika obratomerja, ostane samo (glede na sliko obratomerja) dodelan motor iz RS4.


Ewo take rabimo na forumu. Uni obratomer je važen.

Blinder, ocitno nimas kej dost pojma o atmosferskih ter turbo motorjih. Ce bi hoteli da bi bilo ucinkovito vrtenje turbo motorja 4.2L do 8000rpm, bi imel avto ogromno turbo luknjo in (na pamet govorim) 800KM. Za 2 turbini pa se toliko vec. Ce gledamo obratomer je avto atmosferc... Ce bi bil biturbo bi bila blokada pomoje nekje na dobrih 6000rpm.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Po feb 22, 2010 4:33 pm

Motor bo 4.2 FSI s 450 konji pri 8250 vrtljajih in 430 Nm navora med 4000 in 6000 obratih.

Nobenega turba, tako da lahko nehate, vam je LitteDevil že ene parkrat povedal kakšen motor bo, pa še vedno razvijate nove teorije :).


@Zois: 4.2 FSI motor že lep čas najdemo v več verzijah. V S5, A8, A6, itd... ima pač nekaj čez 300 konjev, v RS4 B7, R8,... pa jih ima 420. Če je tovarna dovolj dobra lahko ima en atmosferski 4.2 motor 100 konjev, lahko pa tudi 500, le da se bo prvi vrtel do 5000 obratov, zadnji pa do 9000, seveda bo še mnogo stvar drugačnih, ampak samo tolko za primerjavo.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po feb 22, 2010 5:33 pm

Že mogoče da ne bo turbač, čeprav bi moral bit, motorja iz S4 in RS4 nimata veliko skupnega...


lizard je napisal/-a:Motor bo 4.2 FSI s 450 konji pri 8250 vrtljajih in 430 Nm navora med
4000 in 6000 obratih.

Nobenega turba, tako da lahko nehate, vam je LitteDevil že ene parkrat povedal kakšen motor bo, pa še vedno razvijate nove teorije :).


@Zois: 4.2 FSI motor že lep čas najdemo v več verzijah. V S5, A8, A6, itd... ima pač nekaj čez 300 konjev, v RS4 B7, R8,... pa jih ima 420. Če je tovarna dovolj dobra lahko ima en atmosferski 4.2 motor 100 konjev, lahko pa tudi 500, le da se bo prvi vrtel do 5000 obratov, zadnji pa do 9000, seveda bo še mnogo stvar drugačnih, ampak samo tolko za primerjavo.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Po feb 22, 2010 5:37 pm

Nikjer ni omenjen S4. Jaz sem govoril samo o tem, da lahko moč precej varira pri v osnovi enakih motorjih. Seveda je za 100 dodatnih konjev potrebnih precej dodelav.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po feb 22, 2010 6:07 pm

AudiFreak je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:
AudiFreak je napisal/-a:Jaz mislim da 5.2 in 5.0 V10 nista, ker sta pretežka in prevelika, 3.0 kompresor tudi ni, ker se ne vrti tako visoko, kot kaže slika obratomerja, ostane samo (glede na sliko obratomerja) dodelan motor iz RS4.


Ewo take rabimo na forumu. Uni obratomer je važen.


Ne vem se delaš norca ali kaj. Ja obratomer je važen. Prisilno polnjen motor se verjetno nebo vrtel 8200. Vsaj do zdaj to ni bila praksa pri audiju.

Napiši kaj konstruktivnega ali pa utihni in se ne javljaj samo zato, da ti bo tam levo spodaj prištelo +1.

Če se ne delaš norca, pa vzamem vse nazaj.


:lol: Ma nisem se delal norca. Fora je da mnogo ljudi ne ve ločit po obratomeru če je avto dizel al bencinc in takih ki bi jim tisto rdeče polje pri 8500 kaj povedalo je zelo malo. V bistvu sem pohvalil tvoje razmišljanje.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Po feb 22, 2010 6:20 pm

Blinder je napisal/-a:
AudiFreak je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:
AudiFreak je napisal/-a:Jaz mislim da 5.2 in 5.0 V10 nista, ker sta pretežka in prevelika, 3.0 kompresor tudi ni, ker se ne vrti tako visoko, kot kaže slika obratomerja, ostane samo (glede na sliko obratomerja) dodelan motor iz RS4.


Ewo take rabimo na forumu. Uni obratomer je važen.


Ne vem se delaš norca ali kaj. Ja obratomer je važen. Prisilno polnjen motor se verjetno nebo vrtel 8200. Vsaj do zdaj to ni bila praksa pri audiju.

Napiši kaj konstruktivnega ali pa utihni in se ne javljaj samo zato, da ti bo tam levo spodaj prištelo +1.

Če se ne delaš norca, pa vzamem vse nazaj.


:lol: Ma nisem se delal norca. Fora je da mnogo ljudi ne ve ločit po obratomeru če je avto dizel al bencinc in takih ki bi jim tisto rdeče polje pri 8500 kaj povedalo je zelo malo. V bistvu sem pohvalil tvoje razmišljanje.


Veš je pa tudi dosti takih, ki ti serjejo po glavi in pač nisem razbral iz tvojega posta, kaj je blo mišljeno. Vzamem nazaj.;)

Tukaj tudi že prva slika:
V8 FSI
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
LittleDevil
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: To okt 16, 2007 10:32 pm

Napisal/-a LittleDevil Po feb 22, 2010 6:42 pm

Slika pod pokrovom motorja.

Slika

LP
 
LittleDevil
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: To okt 16, 2007 10:32 pm

Napisal/-a LittleDevil Po feb 22, 2010 6:44 pm

Pa še nekaj ostalih:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

lp
 
LittleDevil
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: To okt 16, 2007 10:32 pm

Napisal/-a LittleDevil Po feb 22, 2010 7:49 pm

vojkostar je napisal/-a:bemu ej, tok lep avto, sam notr ma pa tako plastično armaturo k naš deutz fahr traktor


Ko v živo vidiš vse skupaj, se ti zdi daleč od plastičnega. ;)

LP
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po feb 22, 2010 8:09 pm

Oh, škoda, v RS-u mora bit puhalo....
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Po feb 22, 2010 8:14 pm

LittleDevil je napisal/-a:
vojkostar je napisal/-a:bemu ej, tok lep avto, sam notr ma pa tako plastično armaturo k naš deutz fahr traktor


Ko v živo vidiš vse skupaj, se ti zdi daleč od plastičnega. ;)

LP


kot, da bi se pogovarjali o kakem kalosu ne pa o RS5 :D plasticna armaturka :lol: smehi
Slika
 
Uporabniški avatar
Sonny
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: So sep 06, 2003 8:53 pm

Napisal/-a Sonny Po feb 22, 2010 9:34 pm

Me je spominjal na nekaj pa sem se sedaj spomnil na kaj. Podobne feltne..

Slika

Slika
Zadnjič spremenil Sonny, dne Po mar 01, 2010 11:42 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
FENIX69
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To feb 23, 2010 7:14 am
Kraj: LJ

Napisal/-a FENIX69 To feb 23, 2010 9:36 am

Pricurljali so tudi že nekateri podatki o zmogljivostih: 0-100km/h v 4,6s in končna hitrost 250km/h oziroma 280 km/h.
http://www.topgear.com/uk/car-news/audi-rs5-2010-02-22
Drugače mi je avto zelo všečen, malce je škoda, da je Audi toliko časa odlašal z razvojem in predstavitvijo, za kar je kriva tudi kriza.
Audi je sedaj postavil zelo hudo konkurenco normalnemu BMW M3, ne verjamem pa, da bo RS5 zmožen izriniti s prestola kralja v tem razredu BMW M3 GTS. Sicer imata oba 450 KM, vendar mu Audi po zmogljivostih ne bo mogel slediti. Prvi razlog je v tem, da ima M3 GTS malce večjo prostornino mašine s 4,4 litra, ki nudi nekaj več navora, prožnosti in odzivnosti. Drugi in poglavitni razlog se pa skriva v 'power to weight ratio' (M3 GTS po uradnih tovarniških podatkih dosega na tehtnici le nekaj manj kot 1500 kg, kar bo verjetno vsaj dobrih 100kg manj kot RS5 - treba po počakati na uradne specifikacije še pri Audiju), kar pomeni da bo M3 GTS zmožen boljših pospešovanj in kar je najbolj pomembno, imel boljši handling. Prav zaradi slednjega verjamem, da bo RS5 težko dosegel boljši čas na Nordschleifu od GTS-a. Za primerjavo: prejšnja generacija BMW-ja M3 CSL je dosegla čas 7 min 50 sek, kar je bilo pretrd oreh tudi za Audi R8, ki je dosegel čas 8 min 4 sek. Sicer pa bo treba počakati na pomlad in začetek prodaje RS5 in M3 GTS ter na prve uradne teste avtomobilistične medijke srenje.
Vsekakor je velika prednost Audija RS5 večja uporabnost glede vsakodnevne vožnje, funkcionalnosti ter udobja, prav tako bo za par deset tisočakov cenejši od M3 GTS. Ampak na področju šasije, handlinga in zmogljivosti BMW še vedno ostaja v veliki prednosti.
Torej imamo dva pola - M3 oz. M3 GTS kot ''driver's car'' in RS5 kot ''all arounder''...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To feb 23, 2010 9:50 am

No iskreno se mi glavna prednost RS5 proti kateremukoli M3 zdi predvsem v tem, da bo RS daleč bolj uporaben in vozen v snegu,poledici,mokrem, šodru ipd. Precej raje imam dober grip kot pa tisto sekundo (mogoče) na suhem, ki je tako ali tako ne bom nikoli uporabil v vsakdanjem življenju ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
LittleDevil
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: To okt 16, 2007 10:32 pm

Napisal/-a LittleDevil To feb 23, 2010 5:11 pm

FENIX69 je napisal/-a:Pricurljali so tudi že nekateri podatki o zmogljivostih: 0-100km/h v 4,6s in končna hitrost 250km/h oziroma 280 km/h.
http://www.topgear.com/uk/car-news/audi-rs5-2010-02-22
Drugače mi je avto zelo všečen, malce je škoda, da je Audi toliko časa odlašal z razvojem in predstavitvijo, za kar je kriva tudi kriza.
Audi je sedaj postavil zelo hudo konkurenco normalnemu BMW M3, ne verjamem pa, da bo RS5 zmožen izriniti s prestola kralja v tem razredu BMW M3 GTS. Sicer imata oba 450 KM, vendar mu Audi po zmogljivostih ne bo mogel slediti. Prvi razlog je v tem, da ima M3 GTS malce večjo prostornino mašine s 4,4 litra, ki nudi nekaj več navora, prožnosti in odzivnosti. Drugi in poglavitni razlog se pa skriva v 'power to weight ratio' (M3 GTS po uradnih tovarniških podatkih dosega na tehtnici le nekaj manj kot 1500 kg, kar bo verjetno vsaj dobrih 100kg manj kot RS5 - treba po počakati na uradne specifikacije še pri Audiju), kar pomeni da bo M3 GTS zmožen boljših pospešovanj in kar je najbolj pomembno, imel boljši handling. Prav zaradi slednjega verjamem, da bo RS5 težko dosegel boljši čas na Nordschleifu od GTS-a. Za primerjavo: prejšnja generacija BMW-ja M3 CSL je dosegla čas 7 min 50 sek, kar je bilo pretrd oreh tudi za Audi R8, ki je dosegel čas 8 min 4 sek. Sicer pa bo treba počakati na pomlad in začetek prodaje RS5 in M3 GTS ter na prve uradne teste avtomobilistične medijke srenje.
Vsekakor je velika prednost Audija RS5 večja uporabnost glede vsakodnevne vožnje, funkcionalnosti ter udobja, prav tako bo za par deset tisočakov cenejši od M3 GTS. Ampak na področju šasije, handlinga in zmogljivosti BMW še vedno ostaja v veliki prednosti.
Torej imamo dva pola - M3 oz. M3 GTS kot ''driver's car'' in RS5 kot ''all arounder''...


Ne moreš primerjat Audija RS5 z M3 GTS. M3 GTS bo na voljo samo v Nemčiji v zelo omejeni seriji, naročiti se ga bo dalo samo v BMW M GmbH HQ, cena bo prbližno 115.000 EUR z Mwst v Nemčiji. Poleg tega je avto neprimerno lažji od RS5, nima skoraj nobene zvočne izolacije, klime, navigacije....

M3 GTS bo na dirkališču konkuriral porschejem, s tem namenom je bil tudi narejen.

LP
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard To feb 23, 2010 5:27 pm

S kje ste pa zdaj našli M3 GTS. Kot pravi LittleDevil to sta dva različna svetova.


Kar se pa tiče primerjave M3 vs. RS5, bomo videli šele na progi, do zdaj je bila stalna praksa, da se BMW-ji na progi obnesejo bolje, razlog skoraj sigurno tiči v boljši razporeditvi teže, saj Audijeva v osnovi FWD platforma in vzdolžno postavljen motor poskrbita za precej težek nos. Čeprav platforma A5-ke omogoča, da so motor pomaknili malenkost bolj nazaj, so omejitve še vedno tako velike, da se jih ensotavno ne da premagat, lahko se sicer pridobi nekaj centimetrov, kar so pri Audiju tudi naredili, kaj več pa ne.

Mokra, zasnežena, poledenela proga, pa je čisto druga zgodba, v kateri bi Audi najverjetneje izšel kot velik zmagovalec, je pa BMW sigurno zabavnejši za vozit.

Dodati edino še moram, da mi S5 izgleda lepše kot RS5, predvsem ker deluje bolj mehkih in čistih linij ter s tem tudi elegantnejše.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS To feb 23, 2010 7:27 pm

lizard je napisal/-a:Kar se pa tiče primerjave M3 vs. RS5, bomo videli šele na progi, do zdaj je bila stalna praksa, da se BMW-ji na progi obnesejo bolje, razlog skoraj sigurno tiči v boljši razporeditvi teže, saj Audijeva v osnovi FWD platforma in vzdolžno postavljen motor poskrbita za precej težek nos. Čeprav platforma A5-ke omogoča, da so motor pomaknili malenkost bolj nazaj, so omejitve še vedno tako velike, da se jih ensotavno ne da premagat, lahko se sicer pridobi nekaj centimetrov, kar so pri Audiju tudi naredili, kaj več pa ne.



Kolikor sem si ogledal par testov Audi S4 vs. BMW 335i, so pri Audiju končno ''rešili'' to razporeditev teže in posledično je bila lega S4 zelo pohvaljena na testih, kjer je prekašal BMW-ja.

Bomo videli kako bo pri RS5, ki ima težjo mašino.

Sicer je moje subjektivno mnenje, ampak jaz dajem vedno prednost štirikolesnemu pogonu, kar se tiče voznih lastnosti, pri RWD je užitek samo, ker ga zlahka spraviš počez pa nič drugega ;)
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ To feb 23, 2010 8:54 pm

vse 4 pogon gre tud pocez k p*****a ce hoces ;)
Slika
 
LittleDevil
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: To okt 16, 2007 10:32 pm

Napisal/-a LittleDevil To feb 23, 2010 10:18 pm

Suzuka Grey:

Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 17 gostov