Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2225
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: 2011 Hyundai Elantra

Napisal/-a tomzzi Sr jan 04, 2012 6:47 pm

mihaing je napisal/-a:
tomzzi je napisal/-a:
mihaing je napisal/-a:In ne se slepiti te kvalitete še vedno ne gre primerjati med seboj ;) ;) ;)


Kaj si mislil s tem?


Uporabljeni materiali, koncept delov in sestava. Vem, ker vso delovno dobo delam v avtomobilski industriji v različnih večjih podjetjih na različno visokih delovnih mestih in vem kakšne stvari se uporabljajo za nemška vozila ali vozila za nižji cenovni razred


To moram komentirat, ker si ravno astro omenil zgoraj. Hkrati pa omenjaš, da te kvalitete ne gre primerjati med seboj... Pa mi povej kje je taka razlika, da ni za primerjat? Uporabljeni materiali? Koncept delov? Sestava? Se ne strinjam. Nikakor ne. Ker astra katera je dražja ni ravno biser v tem. Nikakor ne. In pa dvomim, da je kvaliteta plastike, sestava in pa sam koncept delov kaj boljši od novih hyundai modelov kateri prihajajo/so na trgu... Po videnem v novi Elantri in i40 sam ne vidim/občutim neke blazne razlike in se komot lahko primerjajo med sabo. Sploh kvaliteta izdelave. Pa ne bi zdaj o tem.

Meni so izredno všeč tej novi modeli. In kar je še pomembnejše so pokazali velik napredek na vseh področjih. Če bi menjal v tem letu avto že vem kater bi to bil... Oziroma bi bila vseeno potrebna prej testna. Hyundai, ker so me prepričal. Sem se vozil tako z Elantro kot z i40. Jaz ne vidim več takih razlik kot jih nekateri hočejo prikazat.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2011 Hyundai Elantra

Napisal/-a maniaxxx Sr jan 04, 2012 6:57 pm

Sem pa sam opazil veliko razliko med elantro in I40 v samem občutku v notranjosti, je pa res, da je bil I40 full option z usnjem in vsem....ni pa npr i40 nič slabši od kateregakoli konkurenta
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2011 Hyundai Elantra

Napisal/-a ~toMmy~ Sr jan 04, 2012 7:03 pm

sašo5 je napisal/-a:
Gosic je napisal/-a:-menjana turbina
-menjan izpušni kolektor


to si sam kriv, oz. si sam uničil :arrow: ni to zate.... :mrgreen: =P

to ti je zaradi tistih tvojih (poraba 3,388889) avto moraš gonit, vsaj 1x na teden mora na AC da se prepuca (cca 5km vožnje na fulll) in to je recept za dolgovečnost stroja.....

Verjemi mi: od 1984 sem 8 novih avtov tako vozil in vsi so dočakali lepe km. brez najmanjšega posega v motor(razen enega, ki je šel pri novem lastniku v totalko)....


Se strinjam, da je način vožnje v tem primeru lahko veliko prispeval k okvaram, nobena skrajnost ni dobra za motor.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Re: 2011 Hyundai Elantra

Napisal/-a mihaing Sr jan 04, 2012 7:19 pm

@tomzzi: govorimo za plastične dele:
- izbira granulata (BASF, SABIC, BASEL, BAYERN - neprimerno dražji in kvalitetnejši kateri z leti pokažejo svoje prednosti;krčenje, pokanje, bledelost,...). Samo top znamke se odločajo za take proizvode, ki niso poceni.
- dizajn in koncept izdelka, normalno se nemške znamke, kar je razvidno tudi z cene veliko posvečajo podrobnostim (zatiči, obremenitve, različni vplivi, raziskave,...). Še zdaleč ni vse v imenu kot vas večina misli tukaj in še zdaleč ni to tisto kar vi vidite in otipate. Kvaliteta tiči tam kjer vaše oko ne sega.
- spremembe, ki so že v serijskih izdelavah zelo zelo pogoste in verjemi zelo drage, a naključju raje ne prepustijo ničesar. Tukaj so stroški ogromni in niso brezvezni
- tolerance in druge zahteve, ki so nenormalne v primerjavi z francoskimi znamkami (v revozu so zadovoljni z V3, kar je pri nemcih že polom)
- sama tehnologija, podpora in razvoj izdelave delov, večinoma korejske in francoske znamke naredijo sami ter so z napredkom zelo omejeni ker želijo in znajo samo tisto kar jim paše in so zelo togi, nemci večinoma iščejo zunanjo podporo, ki pa ni poceni a rezultati so več kot jasni
- .... milijon detajlov, kateri se vam niti ne sanja zakaj se rabi a vse ima svoj namen. In če to začneš seštevati dobiš zares kvaliteten proizvod

Govorim iz svojega foha in 10 letnih izkušenj v plastiki.

P.S. in ne vozim nemca, da se nebi kaj zatikali niti jih ne zagovarjam, ampak cena se opravičuje ali se z tem strinjate ali ne. Vse ima svoja ozadja, katerih mnogi ne poznate. Kvaliteto in zanesljivost avta se ne da otipati!!!
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: 2011 Hyundai Elantra

Napisal/-a nevermind Sr jan 04, 2012 7:37 pm

Kaj pa zastavonoša?
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Re: 2011 Hyundai Elantra

Napisal/-a mihaing Sr jan 04, 2012 7:40 pm

nevermind je napisal/-a:Kaj pa zastavonoša?


Prodan. V roku dveh mesecev bodo zaruhneli stroji in bajte z takim avtom ne morem zidati. Ko končam nabavim še boljšo strojčino ;)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2011 Hyundai Elantra

Napisal/-a maniaxxx Sr jan 04, 2012 7:47 pm

mihaing je napisal/-a:@tomzzi: govorimo za plastične dele:
- izbira granulata (BASF, SABIC, BASEL, BAYERN - neprimerno dražji in kvalitetnejši kateri z leti pokažejo svoje prednosti;krčenje, pokanje, bledelost,...). Samo top znamke se odločajo za take proizvode, ki niso poceni.
- dizajn in koncept izdelka, normalno se nemške znamke, kar je razvidno tudi z cene veliko posvečajo podrobnostim (zatiči, obremenitve, različni vplivi, raziskave,...). Še zdaleč ni vse v imenu kot vas večina misli tukaj in še zdaleč ni to tisto kar vi vidite in otipate. Kvaliteta tiči tam kjer vaše oko ne sega.
- spremembe, ki so že v serijskih izdelavah zelo zelo pogoste in verjemi zelo drage, a naključju raje ne prepustijo ničesar. Tukaj so stroški ogromni in niso brezvezni
- tolerance in druge zahteve, ki so nenormalne v primerjavi z francoskimi znamkami (v revozu so zadovoljni z V3, kar je pri nemcih že polom)
- sama tehnologija, podpora in razvoj izdelave delov, večinoma korejske in francoske znamke naredijo sami ter so z napredkom zelo omejeni ker želijo in znajo samo tisto kar jim paše in so zelo togi, nemci večinoma iščejo zunanjo podporo, ki pa ni poceni a rezultati so več kot jasni
- .... milijon detajlov, kateri se vam niti ne sanja zakaj se rabi a vse ima svoj namen. In če to začneš seštevati dobiš zares kvaliteten proizvod

Govorim iz svojega foha in 10 letnih izkušenj v plastiki.

P.S. in ne vozim nemca, da se nebi kaj zatikali niti jih ne zagovarjam, ampak cena se opravičuje ali se z tem strinjate ali ne. Vse ima svoja ozadja, katerih mnogi ne poznate. Kvaliteto in zanesljivost avta se ne da otipati!!!



Miha, vprašanje je koliko zdaj komu pomeni vse to, in ali je DEJANSKO vredno razlike v ceni, dobro veš, da je veliko tudi marketinga in premium pozicioniranja, ki se odraža na ceni nesorazmerno glede na kvaliteto. Pa tudi kvaliteta ne pomeni nujno zanesljivosti, pa tudi obratno ne, kakšen star korejc je zanesljiv do konca, kvaliteta plastike je pa na nivoju malo boljših jogurt lončkov.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2011 Hyundai Elantra

Napisal/-a Polo78 Če jan 05, 2012 1:23 pm

Ob vseh teh zgoraj naštetih strogih standardih, ki naj bi jih imeli nemci mi je pa sedaj res čudno, ko slišim, da se v novih Audijih, VW-jih, Mercedesih in še kje pojavljajo razni črički, škripajoči sedeži ipd. Enako se tudi čudim, da se razna stikala, gumbi in ostali detajli, ki naj bi jih imeli nemci bolj dodelane, sčasoma enako ali celo bolj obrabljajo (bledenje, luščenje barve itd.). Z naštetim (predvsem črički in luščenje plastike) imam tudi sam izkušnje še iz časa, ko sem imel VW Pola. Glede luščenja plastike ima izpred par let nazaj enake izkušnje tudi en kolega, s tedaj še relativno novim Audijem A4 (B6 model). Nič bolje pa se glede čričkov ne godi znancu s par let starim Passatom. Res zanimivo in človek več ne ve kdo koga farba. Lahko se tudi samo čudim ostalim znancem z ne-nemškimi vozili različnih znamk, da jim le ta še niso razpadla. :mrgreen:

P.S. Da me ne bo spet kdo napadel, da sem nastrojen proti VW-ju in nemcem nasploh: Želim le opozoriti, da ni vse zlato, kar se sveti oz. kar ima kao neke standarde. Takih razlik v praksi med nemškimi in ne-nemškimi avtomobili, kot jih želijo nekateri prikazati, enostavno NI. Kaj nekomu pomaga, "super1A" standard plastike, če se mu pa pojavljajo npr. črički? Lahko si ga samo nekam nariše ali vtakne... Na drugi strani pa je lahko pri nekomu, ki ima avtomobil s plastiko "ŽNJ-ŽLJ" standarda, vse ok... :|
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: 2011 Hyundai Elantra

Napisal/-a nevermind Če jan 05, 2012 1:39 pm

Naj delim z vami eno zanimivo... nekaj časa nazaj sem probal novo Golf čestico. Itak sem takoj po zagonu avta bil presenečen nad zvočno izolacijo (tukaj sem se spomnil na razne debate na a.com) in bil prijetno presenečen. Da ne gorovim o ergonomiji in logični razporeditvi stikal in gumbov. Po nekajkilometrski vožnji sem pogledal po pot. računalniku in zagledal porabo. Ta je znašala 3,984 litra dinamične vožnje :) ... spet prijetno presenečen nad 1.2 mlinčkom. Na zadnje sem se spomnil na debate s foruma o famonzi VW-jevi mehki plastiki. Nato se je moja roka podzavestno znašla nad armaturno. Najprej sem pomislil, da šlatam kakšno bejbo s silikonskimi vložki. Jaz sem samo :shock: gledal. Ni me več zanimala nizka poraba in odlična zvočna izolacija, temveč plastika. Ej to je bilo naravnost fantastično! To je bilo tako mehko in prijetno, da me je začel oblivati znoj. Kar naenkrat zagledam neke bule po plastiki in ravno tam, kjer sem otipaval... in bilo mi je zelo prijetno. Sploh se nisem zavedal... jaz sem z obemi rokami šlatal plastiko in razne gumbe, volan se je pa kar sam obračal. Gumbi - ti so me spominjali na nabrekle nipelčke od brazilske plesalke z Brazilskega karnevala katerega sem pred leti obiskal v Rio de Janeiru. Še dobro, da sem imel takrat funkcijo lane assist, ker se še danes sprašujem kako sem preživel, ker sem imel obe roki okupirane z otipavanjem famozne folcvagnove plastike.
Še dobro da se nisem lotil demontiranja vratnih tapet da pregledam razne zatiče in izolacijo. To bi bil vrhunec dneva.
Zadnjič spremenil nevermind, dne Če jan 05, 2012 1:46 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: 2011 Hyundai Elantra

Napisal/-a King1 Če jan 05, 2012 1:46 pm

Sej prov velik ne bom napisal a vseeno.

Očitno se enim res dvigne k.... sam da je govora o vagu in ker seveda ne morte iz svoje kože potem zlivate žolče na forumu. Pa to ni važno o čem je govora važno, da se pljuva po dočočenih znamkah. Pizd....a ste dosadni. Ste kdaj pomislil, da nas je veliko na tem svetu oz. kot pravijo sto ljudi sto čudi in da vsakemu paše kaj drugega. Meni recimo škripajoča armaturka od lagune sede. Pa da vam povem zakaj. Ker si bolšega avta ( za ta denar) v tem trenutku ne morem privoščiti. Peljem se pa še vedno udobneje kot polovica novih avtov na cesti. =P =P

lp
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2011 Hyundai Elantra

Napisal/-a Marek_ Če jan 05, 2012 1:55 pm

Tudi jaz nikakor ne morem razumeti, da švabi kljub tako visokih standardih, tako zanič proizvode naredijo. Kako se lahko na BMWju 3ki po treh letih zluščijo črna plastike na ročajih vrat, spodaj pa izbija siva poceni plastika? To je ena redkih stvari, ki sem jih kdaj opazil, da ne govorim o luftu stikal, škripanju naslona za roke.... Oče je imel službeno E46ko, tako, da ne govorim na pamet.

Je pa še tukaj en zanimiv posnetek novejšega modela E90, kot ga voziš ti, če se ne motim(mihaing)...
http://www.youtube.com/watch?v=EPfKTMSnQAU
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: 2011 Hyundai Elantra

Napisal/-a King1 Če jan 05, 2012 1:57 pm

Ceed je napisal/-a:
Je pa še tukaj en zanimiv posnetek novejšega modela E90, kot ga voziš ti, če se ne motim(mihaing)...
http://www.youtube.com/watch?v=EPfKTMSnQAU


;) ;) že eno leto več ne vozi E90-ke.

lp
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2011 Hyundai Elantra

Napisal/-a Marek_ Če jan 05, 2012 2:02 pm

Škoda...
 
alexxxus21
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če avg 12, 2010 9:13 am

Re: 2011 Hyundai Elantra

Napisal/-a alexxxus21 So jan 14, 2012 10:14 am

Tuning varjanta nove elantre!!!

Slika
 
alexxxus21
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če avg 12, 2010 9:13 am

Re: 2011 Hyundai Elantra

Napisal/-a alexxxus21 So jan 14, 2012 10:16 am

Še ena malo za dušo....

Slika
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Re: 2011 Hyundai Elantra

Napisal/-a ejsim So jan 14, 2012 11:48 am

mihaing je napisal/-a:@tomzzi: govorimo za plastične dele:
- izbira granulata (BASF, SABIC, BASEL, BAYERN - neprimerno dražji in kvalitetnejši kateri z leti pokažejo svoje prednosti;krčenje, pokanje, bledelost,...). Samo top znamke se odločajo za take proizvode, ki niso poceni.
- dizajn in koncept izdelka, normalno se nemške znamke, kar je razvidno tudi z cene veliko posvečajo podrobnostim (zatiči, obremenitve, različni vplivi, raziskave,...). Še zdaleč ni vse v imenu kot vas večina misli tukaj in še zdaleč ni to tisto kar vi vidite in otipate. Kvaliteta tiči tam kjer vaše oko ne sega.
- spremembe, ki so že v serijskih izdelavah zelo zelo pogoste in verjemi zelo drage, a naključju raje ne prepustijo ničesar. Tukaj so stroški ogromni in niso brezvezni
- tolerance in druge zahteve, ki so nenormalne v primerjavi z francoskimi znamkami (v revozu so zadovoljni z V3, kar je pri nemcih že polom)
- sama tehnologija, podpora in razvoj izdelave delov, večinoma korejske in francoske znamke naredijo sami ter so z napredkom zelo omejeni ker želijo in znajo samo tisto kar jim paše in so zelo togi, nemci večinoma iščejo zunanjo podporo, ki pa ni poceni a rezultati so več kot jasni
- .... milijon detajlov, kateri se vam niti ne sanja zakaj se rabi a vse ima svoj namen. In če to začneš seštevati dobiš zares kvaliteten proizvod

Govorim iz svojega foha in 10 letnih izkušenj v plastiki.

P.S. in ne vozim nemca, da se nebi kaj zatikali niti jih ne zagovarjam, ampak cena se opravičuje ali se z tem strinjate ali ne. Vse ima svoja ozadja, katerih mnogi ne poznate. Kvaliteto in zanesljivost avta se ne da otipati!!!


Torej.. Če je to res (predvidevam da je, glede na tvoje izkušnje), potem mi to nič ne pomeni, če kupujem nov avtomobil, ki ga imam namen voziti recimo 3 leta.

Bi pa rekel takole.. Evropejci, sploh zveneče znamke, niso več to kar so bile (v negativnem smislu), vzhodnjaki prav tako (v pozitivnem smislu). Smo imeli doma evropejce, pa so bili (po mojem mnenju) prej veliko bolj kakovostni, kot zadnje čase.. Sploh Mercedes in pa BMW. Prav tako sem bil razočaran, ko sem videl na VW Golfu VI v salonu, nameščene Hankook gume (pa ne neke boljše, ampak tiste cheap)? Pismo.. Hyundai daje na nekatere svoje modele Continental, Kia Michelin, itd.., VW pa je začel montirati Hankook? Wtf
 
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2011 Hyundai Elantra

Napisal/-a ~toMmy~ So jan 21, 2012 3:39 am

Ceed je napisal/-a:Tudi jaz nikakor ne morem razumeti, da švabi kljub tako visokih standardih, tako zanič proizvode naredijo. Kako se lahko na BMWju 3ki po treh letih zluščijo črna plastike na ročajih vrat, spodaj pa izbija siva poceni plastika? To je ena redkih stvari, ki sem jih kdaj opazil, da ne govorim o luftu stikal, škripanju naslona za roke.... Oče je imel službeno E46ko, tako, da ne govorim na pamet.

Je pa še tukaj en zanimiv posnetek novejšega modela E90, kot ga voziš ti, če se ne motim(mihaing)...
http://www.youtube.com/watch?v=EPfKTMSnQAU


Eh ja, težko razumet... itak pri pri veliki večini uveljavljenih znamk stvari niso več takšne, kot so bile, pač tak je trend pri tehniki, vse se dela za krajši rok trajanja. Korejci sicer hitro napredujejo, ampak daleč od tega, da bi presegli evropske proizvode. Tudi recimo Golf V ima kar nekaj stvari manj kvalitetnih od Passata 3BG, čeprav je marsikaj občutno boljše. Mercedes je zame pred 5 leti po temeljitem ogledu v salonu čisto oplel na račun določenih plastik fantastik elementov, ne spomnim se enega BMW-ja zadnjih let, v katerem bi se udobno namestil, prav tako pa še nisem sedel v Korejcu, ki bo ga odločno postavil pred (ne nujno pretirano dražjo) francosko/nemško/japonsko konkurenco.

Vse skupaj gre relativno gledano na slabše, kar se tiče kvalitete, Korejci napredujejo v primerjavi z lastnimi modeli, ampak bolj se približujejo, bolj rastejo cene (vzdrževanja) in nezanesljivost.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11164
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2011 Hyundai Elantra

Napisal/-a martin_krpan Sr feb 08, 2012 7:29 am

Elantra Coupe

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Pretvorba limuzine v kupe jim ni najbolj uspela, IMO. Bočna silhueta je čudna. In izgleda prekratko za limuzinski kupe.

HYUNDAI ADDS SPORT COUPE VARIANT TO ITS AWARD-WINNING ELANTRA LINE-UP

North American Car of the Year Winner adds Sport Coupe Design and Technology Chemistry to the Proven Elantra Formula

CHICAGO, Feb. 8, 2012 – Hyundai today introduced a new sport coupe variant to its industry-leading Elantra line-up at the 2012 Chicago Auto Show. This two-door coupe model of the Elantra sedan, available this spring, will attract even more buyers to the Elantra line-up, further expanding its appeal to savvy consumers. It offers many of the same attributes that made the sedan version a sales success, while broadening its market reach to youthful, sporty buyers willing to forgo four-door versatility for coupe design appeal. The 2013 Elantra Coupe marks the continuing evolution of Hyundai's "Fluidic Sculpture" design theme with sporty design language, while assuming a compact coupe segment leadership position with an eco-efficient powertrain, generous convenience features, exceptional roominess and abundant safety features.

HIGHLIGHTS FOR 2013 ELANTRA COUPE
• Unique "Fluidic Sculpture" two-door coupe design language
• 1.8-liter "Nu" Dual Continuously Variable Valve Timing (D-CVVT) engine
• In-house-developed six-speed manual and automatic transmissions
• 40-mpg highway rating (estimated) on M/T model
• Eleven percent more fuel efficient than Honda Civic Coupe M/T
• Longer wheelbase, overall length and width than Civic Coupe for a more comfortable, roomy interior cabin
• Standard VSM, ESC, TCS, ABS with Brake Assist and EBD
• 7-inch touch-screen navigation with rearview camera and iPod®/USB inputs
• Bluetooth® hands-free phone system with voice recognition
• Proximity-key entry with electronic push-button start

Elantra Coupe is the latest vehicle in Hyundai's 7/11 product initiative (seven new models in the next eleven months), following the Azera and Genesis Coupe.

The 2013 Elantra Coupe represents a modern approach to the sporty coupe segment, using youth-oriented design and premium features offered with Hyundai's strong value proposition. The 2013 Elantra Coupe poses intriguing questions:

• Why can't a sporty coupe combine generous interior space with sleek design?
• Why pay premium coupe prices to get advanced safety and technology features?
• Why can't a fun-to-drive sporty coupe offer 40-mpg fuel economy?

"FLUIDIC SCULPTURE" DESIGN LANGUAGE
Elantra Coupe takes Hyundai's dynamic "Fluidic Sculpture" design principles to the next level. "Fluidic Sculpture" design language replicates the interaction of wind with rigid surfaces to create a perception of fluid in motion.

Hyundai's signature hexagonal front fascia opening and jeweled swept-back headlights give Elantra Coupe a lean, aggressive demeanor. Fog lights and available side mirror repeater lamps complement the view from the front.

From the side, Elantra Coupe conveys a wedge-like sport coupe silhouette with deeply sculpted surfaces. SE model sporty five-spoke 17-inch alloy wheels with dark spoke inserts add a dynamic presence, while fast A- and C-pillar angles frame a sharply tapered greenhouse, further accentuating the wedge profile. Just below the belt line, a prominent character line carries from the door through to the rear deck. Wheel arch creases give a subtle flared appearance around front and rear wheels, for a wide and aggressive presence. Further, a beveled rocker panel rounds out the lean and muscular effect.

From the rear, a blacked-out rear diffuser valance contrasts with dual chrome-tipped exhaust tips, and the SE model deck lid incorporates a lip spoiler design element.
These sculpted surfaces serve to create a highly aerodynamic body. The drag coefficient for the Elantra Coupe is an exceptionally low 0.28 Cd, resulting in minimal cabin noise intrusion and optimal fuel economy. Elantra Coupe was designed at Hyundai's North American Design Center in Irvine, Calif.

40-MPG POWERTRAIN
Under the hood, the Elantra Coupe is powered by the same 1.8-liter Nu four-cylinder engine with 148 horsepower (estimated) and 131 lb-ft of torque (estimated) found in the Elantra sedan (145 horsepower and 130 lb-ft of torque for Elantra Coupe PZEV). This high power-density 4-cylinder puts out a full six percent more horsepower than the Civic Coupe 1.8-liter. Thanks to advanced clean engine technology, most Elantra Coupes sold in California, Oregon and several Northeast states are certified as Partial Zero Emission Vehicles (PZEV) by the EPA. The PZEV Elantra Coupe is as clean as many hybrid electric vehicles, without the extra technological complexity and cost. The PZEV Elantra Coupe helps Hyundai meet and exceed its environmental requirements. Outside of these "green" states, the Elantra Coupe is available as an Ultra Low Emission Vehicle (ULEV).

Elantra Coupe 1.8-liter Dual CVVT (Nu Engine Family)
Key Engine Components
• Aluminum block and head
• Dual Continuously Variable Valve Timing (D-CVVT)
• Variable Induction System (VIS)
• Roller swing arm and Hydraulic Lash Adjusters (HLA)
• Electronic throttle control
• Offset crankshaft
The Nu engine features an aluminum block with a cast-iron cylinder liner, cylinder head and crank. This unique configuration results in a block that is 30 percent lighter than an iron block, shedding more than 74 pounds of engine mass, while still providing equivalent strength.

The 1.8-liter Nu also offers Dual Continuously Variable Valve Timing (D-CVVT) camshafts and hydraulic engine mounts for optimum power, efficiency and refinement. Using D-CVVT on both camshafts has several advantages when compared with using it just on the intake camshaft. These advantages include a two-percent improvement in performance (via increased volumetric efficiency), two-percent improvement in fuel economy (via reduced pumping losses) and a 30 percent reduction in hydrocarbon emissions. In the valvetrain, roller swing arms and hydraulic lash adjusters reduce valve-driven friction to improve fuel economy one percent compared with direct valve tappets. The Nu engine also features a maintenance-free silent timing chain to enhance durability and reduce noise, vibration and harshness (NVH).

A plastic two-stage Variable Intake System (VIS) enables intake air to be directed between long and short intake manifolds, resulting in a broad, linear power band. This results in a four-percent improvement in performance, a 15 percent reduction in cost and 30 percent reduction in weight, when compared with aluminum.

Another technology Hyundai engineers have incorporated into the Elantra Coupe is an electronic throttle control. Electronic throttle control replaces the conventional cable and mechanical linkage with instantaneous computerized control. This system accurately controls air intake and engine torque, improving drivability, response and fuel economy.

To further improve fuel economy, Elantra Coupe applies double-pipe plumbing technology to the internal heat exchanger. Double-pipe plumbing improves cabin cooling efficiency, while minimizing compressor size, reducing fuel consumption. In addition, an externally-controlled variable compressor is used to improve fuel efficiency when compared with an internal variable compressor.

The Nu four-cylinder engine also has an offset crankshaft design that reduces friction and pressure between the piston and cylinder wall for a one-percent improvement in fuel economy.

Elantra Coupe's fuel economy is estimated at 29 mpg city, 40 mpg highway for the six-speed manual transmission, and 28 mpg city, 39 mpg highway for the six-speed automatic transmission. These ratings give Elantra Coupe a highway-only driving range of up to 500 miles.

SIX-SPEED TRANSMISSIONS
The Elantra Coupe can be equipped with a six-speed manual (M6CF3-1) or automatic (A6GF1) transaxle with SHIFTRONIC® manual control. Hyundai now has in-house six-speed automatic transmissions in its small, medium and large FWD cars. Hyundai is also only one of four global car manufacturers building in-house unique six-speed automatic transmissions.

The six-speed automatic is 11 pounds lighter than Hyundai's global five-speed. It is considerably simpler, having 62 fewer parts, for greater durability, lighter weight and lower cost. It also features an ultra-flat torque converter that shortens the unit's overall length by 0.43 inches, while being 2.6 pounds lighter.

This transmission, mated to the 1.8-liter Nu engine, helps Elantra Coupe deliver improved fuel efficiency – 11 percent more than its closest competitor, the Honda Civic Coupe.

The Elantra Coupe's six-speed manual transmission offers positive shift feel and further optimizes powertrain performance. Shifting performance is facilitated by durable triple-cone synchronizers for first and second gears, with double-cones for third gear and a single-cone for fourth, fifth and sixth gears.

OVERALL DIMENSIONS
The Elantra Coupe rides on a 106.3-inch wheelbase, an overall length of 178.7 inches, 69.9-inch width, and 56.5 inch height for uncompromised headroom. Elantra's total interior volume of 110.2 cubic feet exceeds the 2012 Honda Civic Coupe and 2012 Kia Forte Koup by large margins. The Coupe's long wheelbase allows for compact coupe efficiency with class-above relative comfort levels. Elantra Coupe's trunk volume at 14.8 cubic feet also beats Civic Coupe and Kia Forte.

ELANTRA COUPE ARCHITECTURE
The Elantra Coupe is fitted with a McPherson strut front suspension, with coil springs and gas shock absorbers. The rear suspension is a lightweight coupled torsion beam rear design for enhanced steering stability and monotube shock absorbers for ride comfort and control. A substantial 22.0-mm diameter front stabilizer bar helps reduce body roll and turn-in response when cornering. Steering knuckle design, torsion beam rigidity and damper tuning have all been recalibrated for sportier handling and steering responsiveness compared with Elantra sedan. In addition, Elantra Coupe offers a sportier SE model suspension calibration that is optimized for its lower-profile P215/45R17 tire.

All Elantra Coupes have column-mounted, motor-driven electric power steering (MDPS) that adjusts instantly to changing driving conditions while improving fuel economy over a hydraulic steering system. A quick-ratio steering rack is used for crisp feel on turn-in.

World-class weight efficiency was a key program target for the Elantra Coupe engineering team. As a result, Elantra Coupe leads the Kia Koup in weight efficiency, while leading the Civic Coupe in power-to-weight ratio; both are key measures of overall powertrain and structural efficiency.

High-strength steel in Elantra Coupe's structure allows the suspension to work with precision in all driving conditions. This weight-efficient unibody architecture allows for Elantra Coupe to achieve an estimated 40-mpg EPA highway rating, without the need for a special eco model and its incremental costs.

SPORTY, SOPHISTICATED INTERIOR
Inside the Elantra Coupe, customers will find Hyundai's expertise in interior packaging, lighting, leading-edge design and craftsmanship. This approach is visible in gauge clarity and the tilt and telescopic steering wheel. Seat construction uses lightweight materials and environmentally-friendly foam for further benefits to fuel efficiency. Elantra Coupe seat design also provides deeper side bolsters compared with Elantra sedan for sportier driving. Heated seats are standard equipment on all Elantra Coupes, while the SE model offers sporty aluminum pedals.

The Elantra Coupe offers two interior color choices, gray and black, available with either the GS or SE trim. All Elantra Coupes have cloth-like pillar trim made of fibrous tissue and volcanic rock for a premium look, feel and minimal environmental impact. Elantra Coupe will offer seven exterior colors, three of which are unique from Elantra sedan color choices: Monaco White Black Noir Pearl and Volcanic Red.

Elantra Coupe is available with two audio systems. Standard is a 172-watt AM/FM/Satellite Radio/CD/MP3 audio system with six-speakers and iPod®/USB/auxiliary input jacks. A 360-watt system with external amplifier is optional with the SE Technology package.

Touch-screen navigation is available on SE trim and includes a high-resolution 7.0-inch screen and voice-activation by headliner-mounted microphone. The sound system plays compact discs, accesses digital music files via Bluetooth streaming audio or allows driver and passenger to access their personal listening devices through the iPod/USB/auxiliary inputs. Bluetooth audio wirelessly streams music from select mobile phones to the head unit. The XM Satellite Radio interface is also integrated into the navigation unit and features channel logos, real-time NavTraffic and XM Data services, such as XM NavWeather®, XM Stock Ticker and XM Sports Ticker. The system also integrates a rear-view camera, which cannot be found on the Honda Civic Coupe or Kia Koup. Users can even upload personal pictures from a USB rather than a CD to be displayed on the system's home screen.

Elantra Coupe owners can also get premium features, such as proximity key with push-button start, leather seating surfaces, heated front seats, power sunroof, and dual automatic temperature control with Clean Air Ionizer and auto-defogger.

ADVANCED STANDARD SAFETY TECHNOLOGIES: PART OF HYUNDAI'S ASSURANCE COMMITMENT
The Elantra Coupe takes compact coupe safety to the next level with the introduction of Vehicle Stability Management (VSM). Similar to the one found in the Hyundai Equus, VSM optimally manages ESC (Electronic Stability Control) and the Motor-Driven electric Power Steering (MDPS).

VSM works to control two effects. The first is when a driver accelerates or brakes on a split-mu surface (slippery on one side, dry pavement on the other) and the vehicle wants to pull in one direction. VSM detects this condition and sends a signal to the MDPS to apply steering assist. VSM counters the pull and automatically provides eight Newton meters of counter steering force. VSM reacts the same way during sudden lane changes or fast cornering. ESC is still not standard on the Civic Coupe.

Elantra Coupe features six airbags-including dual front, front seat-mounted side-impact, and front and rear side curtain airbag.

The Elantra Coupe also features a state-of-the-art braking package. The package includes four-wheel disc brakes and an Anti-Lock Braking System (ABS) including Brake Assist, which provides maximum braking force when a panic stop is detected, and Electronic Brake-force Distribution (EBD), to automatically adjust the braking force to front and rear axles based on vehicle loading conditions and driving dynamics. Elantra Coupe engineers even looked at something as simple as the parking brake for an integrated rear parking brake caliper for weight reduction.

In terms of passive safety, the Elantra Coupe has strong unibody construction, along with front and rear crumple zones to effectively absorb and dissipate impact energy away from cabin occupants.


Prav tako bo Hyundai tudi v ZDA ponujal novi i30. Tam se bo imenoval Elantra GT in na prvih tovarniških fotografijah vedno nosi obupno grdo masko z dvema kromiranima valovoma:
http://www.autoblog.com/2012/02/08/2013 ... ome-hatch/
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
DragonForce
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Po jun 22, 2009 1:02 pm

Re: 2011 Hyundai Elantra

Napisal/-a DragonForce Sr feb 08, 2012 6:33 pm

Zelo, zelo všečen tale coupe. Sploh s kakšnim turbo motorjem bi bil odličen.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov