DeNalDo je napisal/-a:dej mi povej kako bo popedenan HROŠČ honkuriral FERRARIJU ??? Sicer pa cene avtov govorijo svoje...kekec
DeNalDo je napisal/-a:dej mi povej kako bo popedenan HROŠČ honkuriral FERRARIJU ???
DeNalDo je napisal/-a:aja ej sorry http://www.youtube.com/watch?v=E8haSMTla3Y
pa še enkrat sorry k maš ferrarija u garaži![]()
![]()
M156 je napisal/-a:postavil Stefan Ballof
Tattoo- je napisal/-a:Približno takole...ampak forumski d(i)rkači itak kaj takega nikoli ne boste razumeli!
Ferrari 458 Italia v Porsche 911 GT3 RS - Part 1
Ferrari 458 Italia v Porsche 911 GT3 RS - Part 2
brrr je napisal/-a:M156 je napisal/-a:postavil Stefan Ballof
pravilno bo Stefan Bellof: 6:11.13
http://www.youtube.com/watch?v=NqFrqLBcCGk
top casi:
http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_timesTattoo- je napisal/-a:Približno takole...ampak forumski d(i)rkači itak kaj takega nikoli ne boste razumeli!
Ferrari 458 Italia v Porsche 911 GT3 RS - Part 1
Ferrari 458 Italia v Porsche 911 GT3 RS - Part 2
drugi video od 3:52, do konca brez besed pove vse.
Tattoo- je napisal/-a:Kar nekaj v tej temi vas je zrelih za karton, če ne že za v banovce...DeNalDo je napisal/-a:dej mi povej kako bo popedenan HROŠČ honkuriral FERRARIJU ???
Približno takole...ampak forumski d(i)rkači itak kaj takega nikoli ne boste razumeli!![]()
Ferrari 458 Italia v Porsche 911 GT3 RS - Part 1
Ferrari 458 Italia v Porsche 911 GT3 RS - Part 2
P.S.: In v zgornjem videu je tudi odgovor za "strokovnjake" na področju izpušne akustike ter njihove primerjave med Porschejem in Alfo GTA!
kljukec je napisal/-a:brrr je napisal/-a:M156 je napisal/-a:postavil Stefan Ballof
pravilno bo Stefan Bellof: 6:11.13
http://www.youtube.com/watch?v=NqFrqLBcCGk
top casi:
http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_timesTattoo- je napisal/-a:Približno takole...ampak forumski d(i)rkači itak kaj takega nikoli ne boste razumeli!
Ferrari 458 Italia v Porsche 911 GT3 RS - Part 1
Ferrari 458 Italia v Porsche 911 GT3 RS - Part 2
drugi video od 3:52, do konca brez besed pove vse.
oprostite pa vendar je bila leta 83 steza 2 km krajšaoz 10%
in če dosežku 6:11 dodamo 10 % dobimo 6:47 kar pa je že bolj realno, s tem da iz tega niti ne vemo, ali se je dodal hiter ali počasen odsek
(glede na čas, predvidevam da počasen)- ker je nemogoče, da nihče ni sposoben narediti hitrejšega vozila- če že ne drugega so gume veliko boljše
lp
brrr je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:brrr je napisal/-a:M156 je napisal/-a:postavil Stefan Ballof
pravilno bo Stefan Bellof: 6:11.13
http://www.youtube.com/watch?v=NqFrqLBcCGk
top casi:
http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_timesTattoo- je napisal/-a:Približno takole...ampak forumski d(i)rkači itak kaj takega nikoli ne boste razumeli!
Ferrari 458 Italia v Porsche 911 GT3 RS - Part 1
Ferrari 458 Italia v Porsche 911 GT3 RS - Part 2
drugi video od 3:52, do konca brez besed pove vse.
oprostite pa vendar je bila leta 83 steza 2 km krajšaoz 10%
in če dosežku 6:11 dodamo 10 % dobimo 6:47 kar pa je že bolj realno, s tem da iz tega niti ne vemo, ali se je dodal hiter ali počasen odsek
(glede na čas, predvidevam da počasen)- ker je nemogoče, da nihče ni sposoben narediti hitrejšega vozila- če že ne drugega so gume veliko boljše
lp
sorry za off, pa vseeno:
nak. rezultat je bil dosezen na 20,8km progi, danasnji 'touring' rekordi pa se izvajajo na 20,6km (spremenjen en ovinek in dodana sikana). 6:11 je cas katerega bi se verjetno z danasnjo tehnologijo dalo popraviti, vendar se zadnjih 25let ne vozi nobenih pravih dirk na tej progi in zato tudi boljsega rezultata kot to ni. je pa vseeno tistih 6:11 s tehnologijo iz leta 83 absolutno neverjetnih. P956 je imel 635KM in 800kg. sedanji uradni rekord 6:48 z radical SR8LM pa 460KM in 650kg. mislim, da mu tudi dodatnih 175KM nebi omogocilo voznje pod 6:11, ceprav je avto celih 150kg lazji (v dirkariji kg veliko vec pomeni kot KM)!!!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov