Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr jan 17, 2007 3:58 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Lenobe ne mislim podpirat - odgovore, kjer je dovolj, da na net-u najdeš spletno stran proizvajalcev oz zastopnikov lahko najdeš sam ;)

LP

Oprosti, a to ni lenoba. Sem namreč že iskal povezavo med MB, Citroenom in znanstveno fantastiko, in edino, kar sem našel, je bilo omenjanje žabe, ki da je za ostale (tudi tedanji MB) znanstvena fantastika. Lenoba je kvečjemu to, da uporabljaš pompozne besede, ko pa je to treba utemeljit in argumentirat, se lepo skriješ za lenobo. Ne bo zadnjič...
lp
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če jan 18, 2007 3:50 pm

esem je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Lenobe ne mislim podpirat - odgovore, kjer je dovolj, da na net-u najdeš spletno stran proizvajalcev oz zastopnikov lahko najdeš sam ;)

LP

Oprosti, a to ni lenoba. Sem namreč že iskal povezavo med MB, Citroenom in znanstveno fantastiko, in edino, kar sem našel, je bilo omenjanje žabe, ki da je za ostale (tudi tedanji MB) znanstvena fantastika. Lenoba je kvečjemu to, da uporabljaš pompozne besede, ko pa je to treba utemeljit in argumentirat, se lepo skriješ za lenobo. Ne bo zadnjič...
lp


Če ti lepo povem, kje najdeš odgovor in ga ne poiščeš to ni moja lenoba ampak kvečjemu tvoja. Zdej če tam zapisanih stvari ne poznaš, razumeš, dojameš in jih ne znaš med seboj primerjat oz povezat ... potem imaš prav - ni lenoba ampak kot praviš skrivanje - v tem primeru neznanja, ker očitno ne zmoreš drugega kot čakat, na to, da ti bom odgovor, ki ga sam nisi sposoben poiskat "serviral na pladnju"

LP
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe jan 19, 2007 12:41 am

Kot običajno, ko ustreliš kakšno lovsko...
Lepo sem ti povedal, kaj me moti - da je v nasprotju s tvojim mnenjem glede znanstvene fantastike Citroen proti MB prej v prednosti in da je tako pompozne besede lepo in zrelo tudi argumentirati. In sem b**** poprosil za kakšen argument v podporo tvoji tezi, saj je vse, kar sem glede te teze o ZF našel, govorilo v prid Citroena. Tvoji napotki, naj si preberem "propagandni" material s strani proizvajalcev, so me močno presenetili, saj tako plehkih in neresnih napotkov res nisem pričakoval. Ker argumentov za tvojo konkretno tezo o znanstveni fantastiki (verjetno) nimaš, lapsus pač skrivaš in govoriš o vsem ostalem, o čemer te ni nihče nič vprašal in to samo še "ad hominem", da bi se le izognil konkretnim odgovorom. Seveda - očitno znotraj tvoje perspektive - samo o tem, kako smo vsi "nestrinjajoči" predvsem leni, nevedni, neumni in očitno tebe nevredni. Upam, da ti je to kaj pomagalo pri lastnem egu - ti najbolje veš, zakaj potrebuješ takšno "duvanje".

Najlažje je namesto kvalitetnega odgovora pljuvat po sogovorniku. A to ni lenoba, ker ti lenobe ne podpiraš. Je pretežko kdaj priznati kakšno napako, npr. da je bila določena beseda ali primerjava malce pretirana? Če pa tezo o ZF še vedno zagovarjaš in imaš argumente zanjo, je močno nenavadno, zakaj moraš pisati litanije o nevednosti in lenobi, namesto da bi nanizal tistih par argumentov in me tako elegantno in učinkovito demantiral. To pri zrelih osebah edino prinaša točke.

Navsezadnje me je tvoja teza na začetku iskreno zanimala - če imaš prav, je nov donesek k zgodovini avtomobilizma.

Kreganje ima smisel, če je "ad rem" - o stvari, o argumentih, ne pa jamranje o tuji nevednosti in lenobi, ko bi moral sam kaj pokazati. Stalno napadanje nazaj na človeka (Je napad na človeka zate res edina obramba? Kaj pa argumenti?) namesto konkretnega odgovora na prošnjo po argumentiranju pove precej predvsem o tebi. Ne samo meni...

MM, se vzdrživa nadaljnje polemike? Brez konkretnih argumentov res ni smiselno replicirati. Je dovolj OT-ja. Bomo precej videli in vedeli, pri čem smo...

lp

PS - da ne boš spet jurišal name - glede priznavanja napak: jaz sem storil napako, ker sem za tvojo bombastično tezo o znanstveni fantastiki naivno pričakoval vsaj kakšen argument, o katerem bi lahko rekli kakšno konstruktivno. Saj zato smo tu. Žal ne vedno...

še 1x lp
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe jan 19, 2007 6:58 am

No Mojster, boš argumentiral svoje trditve, ne pa pljuval po nasprotnikih?
 
Uporabniški avatar
RAPMAN
Uporabnik
 
Prispevkov: 1232
Pridružen: Če okt 23, 2003 6:20 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a RAPMAN Pe jan 19, 2007 8:42 am

jaz se tudi strinjam z tem da hitrost ni tako pomembna tukaj in, da je ta avto zbran za eno najbol varnih limuzin in, da je le ta zelo udobna. C6 je res neki posebnega pa še lep je :-P :-P 8)
>>ZIDEK<<
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe jan 19, 2007 10:07 am

Pa kaj jamrate, saj je hiter. 200 konj za tak avto, lepo vas prosim, je več kot zadosti. Tudi 170-konjski HDi leti kot svinja. Preveč gledate Top Gear in mislite, da mora vsak avto imeti 400 konj.

LP,
Martin
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe jan 19, 2007 1:09 pm

Glej a je tak težko razumet nekoga ki ima drugačno mnenje???

Je udoben pa lepo gre ni pa to zverina. In če se mene vpraša za tak avto je 250 konjev odlična varijanta... To je to... Pa ne zaradi hitre vožnje ali kakorkoli.
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Pe jan 19, 2007 4:42 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Pa kaj jamrate, saj je hiter. 200 konj za tak avto, lepo vas prosim, je več kot zadosti. Tudi 170-konjski HDi leti kot svinja. Preveč gledate Top Gear in mislite, da mora vsak avto imeti 400 konj.

LP,
Martin


No no ne razburjaj se. Jst mislim da je za avto tega ranga in velikosti 200 konjev nekje srednja varianta.

Tisti ki hocejo malo vec pac pri citroenu nimajo izbire.
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Pe jan 19, 2007 5:11 pm

:pop: :vrum
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To jan 23, 2007 1:23 pm

Ce bi citroen znal narest mocno masino doraslo danasnjim standardom, bi jo.

Ocitno jo ne more. Mah ce ze preverjene zasterele stvari ki jih vgrajujejo v avte ne delajo tko kot morejo (testi kakovosti ne lazejo), se boljse da se ne trudijo z nekimi zadevami ki jim niso dorasli. Sploh pa v evropi za njih kupcev ni, ker obstajajo boljse premium znamke (bolj priznane in z vec izkusnjami). Po svetu pa ljudje cenijo avte ki zdrzijo vec kot 150k km tko da tut tam nimajo prav moznosti. Morali bi se drzati tega kar znajo. Delanja malih mestnih avtomobilckov. Cim bolj preprostih in poceni.

;)
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jan 23, 2007 2:09 pm

Citroën dela limuzine že od 1. sv. vojne, temu se ne bo odpovedal. C6 je odličen voz, si ga mogoče že vozil? Hvalijo ga vsi, vključno s Top Gearom, kar ne bi niti najmanj pričakoval.
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To jan 23, 2007 2:15 pm

Govorim predvsem o motorizaciji.

Citroen bo zarad te zabe za vedno priznan izdelovalec premium limuzin? Lancia je bila se bolj uspesna pa vidis da bi brez fiata ze zdavnaj propadla. Isto citroen brez svojih majhnih avtomobilckov in peugeota.

Ze dolgo niso opazni v tem segmentu in tudi ne kaze da bojo. Vsaj ne s temi mlincki in kakovostjo izdelave ki jo majo.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To jan 23, 2007 3:36 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:Ce bi citroen znal narest mocno masino doraslo danasnjim standardom, bi jo.

Ocitno jo ne more. Mah ce ze preverjene zasterele stvari ki jih vgrajujejo v avte ne delajo tko kot morejo (testi kakovosti ne lazejo), se boljse da se ne trudijo z nekimi zadevami ki jim niso dorasli. Sploh pa v evropi za njih kupcev ni, ker obstajajo boljse premium znamke (bolj priznane in z vec izkusnjami). Po svetu pa ljudje cenijo avte ki zdrzijo vec kot 150k km tko da tut tam nimajo prav moznosti. Morali bi se drzati tega kar znajo. Delanja malih mestnih avtomobilckov. Cim bolj preprostih in poceni.

;)


Take provokacije so milo rečeno nepotrebne in kontraproduktivne! Poleg tega samo ponavljaš že stokrat izrečeno.
Seveda je ta provokacija smiselna predvsem kot beg iz Loganove teme, kjer se zaradi nekaterih dejstev zdi argumentiranje o Mickini varnosti predvsem čofotanje utapljajočega. Konkretna analogija - če Mitsubishi noče dat avta na kreš test, je to zato, ker ni bil sposoben narediti dovolj varnega avta, da si ne bi sam v skledo pljuval. (Verjetno ni zato, ker bi se bal boljše prodaje (v primeru, da se izkaže - po tvoje - za zelo varen avto) ali ker bi mu bilo predrago/žal razbit 2-3 avte. Verjetno se tudi strinjamo, da je naloga vodstva narediti vse za čim boljšo prodajo/profit?) Če Citroen noče dat močnejših motorjev, je (po tvoje) to zato, ker jih ni sposoben narediti? In če se s tako analogijo kdo ne bi strinjal, bi bila to seveda dvojna merila? Napak!

Na prejšnjih straneh je bilo lepo razloženo, zakaj PSA ne dela velikih motorjev. Avte se ne dela za ljubitelje ampak za profit. Tudi C6 ne bo prinesel profita, bo pa prispeval k promociji in bo Citroen tako posredno profitiral. Močnejši motor, namenjen nekaterim ljubiteljem, promocijsko pa proti samemu C6 povsem minoren, bi zaradi majhnih serij bil metanje denarja stran. Vseeno bodi brez skrbi, PSA že pripravlja močnejše motorje, najkasneje s pojavom novega P 608 pridejo na vrsto. Pri premium znamkah je drugače, ker imajo precej modelov v gornji ponudbi in lahko kolobarijo različne velike motorje med več avti in jih tako naredijo rentabilne.

O (tvojem pojmovanju )zastarelosti pove nekaj to, da Lexus povzema Citroenovo idejo (AFIL), da se je Ford prislinil k HDI tehnologiji in jo takoj vtaknil v vse svoje modele in v Mazdo, da so šele po PSA prototipih (rezultatih porabe) začeli tudi Japonci povdarjati prednosti dizelskih hibridov....Dvojna merila?


Tako kot so dvojna merila (ali morda samo pritlehno provociranje) tudi pošiljanje Citroena (v Philadelphijo?) k malim enostavnim poceni avtom, ki da jih je edino sposoben izdelati. Hkrati pa točno tak avto (Logan), ki po izpolnjevanju velike večine kriterijev daleč najbolje zadosti potrebam nekaterih trgov in mnogih posameznikov v Z Evropi, kritiziraš kot zastarel (kar ni, je samo prilagojen potrebam uporabnikov), ne tako konkurenčen (npr v primerjavi z M Lancer karavanom) etc etc. Seveda predvsem zato, ker je po vsej sili treba dokazat svoj prav (in malo podražit Lignaga pa še koga), tudi če pri tem malo raztegnemo argumente in mešamo jabolka in hruške (Ignis?). To velja sicer za vse nas - smo pač krvavi pod kožo. Ni pa potrebno trmoglaviti z neustreznimi /neprimernimi komentarji, kaj šele z napadi na človeka. Let' s say it again - to velja sicer za vse nas - smo pač krvavi pod kožo.

Gnusmas je par stvari lepo povedal in obenem, ko je lahko dodal nov argument, tudi pokritiziral (ljubljeno?) Micko, naj nam bo za zgled in večno luč ;) .

(Če koga res zanima, zakaj je Renault z Loganom in predvsem MCV-jem odlično zadel izpraznjeno tržno nišo dovolj sodobnih, a hkrati enostavnih, robustnih, prostornih in poceni avtov, skratka avtov za "transport", naj si prebere test "uporabnosti" v novi številki Autobilda ali morda Auto Motor und Sport-a. Tu Logan premaga polovico avtov ob večkrat nižji ceni.)

Čemu je vse skupaj potrebno? Dosti drugih tem in dilem (če hočeš tudi provokacij) v življenju obstaja, kjer bi bilo argumentiranje bolj smiselno in potrebno. Pa nas tam ni. Je lasten vrtiček res toliko pomemben, da raje štihamo (MacTron - OK? :P ) ljudi kot da bi poštihali tisto malo vrta, kjer je zelenjava morda res bolj boga?
lp
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jan 23, 2007 3:40 pm

Meni se zdi da Martina samo podjebava. :-P
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To jan 23, 2007 4:37 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:No Mojster, boš argumentiral svoje trditve, ne pa pljuval po nasprotnikih?


Glede pljuvanja sva že ugotovila, da predvsem ti nisi tisti, ki bi lahko kogarkoli označil na tak način - ker sam to počneš brez pravega razloga in na zelo nizkoten način.
Na kratko : najprej pometi pred svojim pragom ... poglej samo tvoje izjave o »preplačanium« razredu napram Nemški konkurenci

Preplačanimu razred – BMW serije 5 oz MB razreda E v cenovnem rangu C 6 2,7 HDI o katerem smo debatirali ponujata modela 530d oz 320 CDI – poglej si zmogljivosti: Mercedes ima zmogljivosti (AM 1/07), ki so primerljive z CLIO-m RS (AM 18/06), katerega tovarna označuje kot športnika, predstavnik z Bavarske prestolnice pa še boljši rezultat (AM 01/07) oz takšen, da se ga ne bi sramovali avtomobili razreda višje, kot je CLIO in katere tovarne spet označujejo s športniki oz natančneje z oznakami ST, OPC .. … govorimo pa o potovalni limuzini, ki je dva oz tri razrede večja, poganja pa jih za razliko od njih dizelski agregat z avtomatskim menjalnikom. Na drugi strani imaš C6 – zmogljivosti (AM 20/06) proti omenjenima iz »preplačanium« razreda lahko kratko malo označiš z zelo povprečnimi, pri tem pa je še bolj požrešen oz porabi več goriva kot omenjena konkurenta
In to že lahko označiš za znanstveno fantastiko o kateri vprašuje oz jo ni zmožen poiskat Esem – pričakovati, da bo CITROEN v svojem modelu imel tako zmogljiv in obenem varčen agregat za primerljivo vsoto cekinov je kratko malo znanstvena fantastika oz je »preplačanimum« razred predvsem C6

LP
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To jan 23, 2007 4:44 pm

esem je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a:Ce bi citroen znal narest mocno masino doraslo danasnjim standardom, bi jo.

Ocitno jo ne more. Mah ce ze preverjene zasterele stvari ki jih vgrajujejo v avte ne delajo tko kot morejo (testi kakovosti ne lazejo), se boljse da se ne trudijo z nekimi zadevami ki jim niso dorasli. Sploh pa v evropi za njih kupcev ni, ker obstajajo boljse premium znamke (bolj priznane in z vec izkusnjami). Po svetu pa ljudje cenijo avte ki zdrzijo vec kot 150k km tko da tut tam nimajo prav moznosti. Morali bi se drzati tega kar znajo. Delanja malih mestnih avtomobilckov. Cim bolj preprostih in poceni.

;)


Take provokacije so milo rečeno nepotrebne in kontraproduktivne! Poleg tega samo ponavljaš že stokrat izrečeno.
Seveda je ta provokacija smiselna predvsem kot beg iz Loganove teme, kjer se zaradi nekaterih dejstev zdi argumentiranje o Mickini varnosti predvsem čofotanje utapljajočega. Konkretna analogija - če Mitsubishi noče dat avta na kreš test, je to zato, ker ni bil sposoben narediti dovolj varnega avta, da si ne bi sam v skledo pljuval. (Verjetno ni zato, ker bi se bal boljše prodaje (v primeru, da se izkaže - po tvoje - za zelo varen avto) ali ker bi mu bilo predrago/žal razbit 2-3 avte. Verjetno se tudi strinjamo, da je naloga vodstva narediti vse za čim boljšo prodajo/profit?) Če Citroen noče dat močnejših motorjev, je (po tvoje) to zato, ker jih ni sposoben narediti? In če se s tako analogijo kdo ne bi strinjal, bi bila to seveda dvojna merila? Napak!

Na prejšnjih straneh je bilo lepo razloženo, zakaj PSA ne dela velikih motorjev. Avte se ne dela za ljubitelje ampak za profit. Tudi C6 ne bo prinesel profita, bo pa prispeval k promociji in bo Citroen tako posredno profitiral. Močnejši motor, namenjen nekaterim ljubiteljem, promocijsko pa proti samemu C6 povsem minoren, bi zaradi majhnih serij bil metanje denarja stran. Vseeno bodi brez skrbi, PSA že pripravlja močnejše motorje, najkasneje s pojavom novega P 608 pridejo na vrsto. Pri premium znamkah je drugače, ker imajo precej modelov v gornji ponudbi in lahko kolobarijo različne velike motorje med več avti in jih tako naredijo rentabilne.

O (tvojem pojmovanju )zastarelosti pove nekaj to, da Lexus povzema Citroenovo idejo (AFIL), da se je Ford prislinil k HDI tehnologiji in jo takoj vtaknil v vse svoje modele in v Mazdo, da so šele po PSA prototipih (rezultatih porabe) začeli tudi Japonci povdarjati prednosti dizelskih hibridov....Dvojna merila?


Tako kot so dvojna merila (ali morda samo pritlehno provociranje) tudi pošiljanje Citroena (v Philadelphijo?) k malim enostavnim poceni avtom, ki da jih je edino sposoben izdelati. Hkrati pa točno tak avto (Logan), ki po izpolnjevanju velike večine kriterijev daleč najbolje zadosti potrebam nekaterih trgov in mnogih posameznikov v Z Evropi, kritiziraš kot zastarel (kar ni, je samo prilagojen potrebam uporabnikov), ne tako konkurenčen (npr v primerjavi z M Lancer karavanom) etc etc. Seveda predvsem zato, ker je po vsej sili treba dokazat svoj prav (in malo podražit Lignaga pa še koga), tudi če pri tem malo raztegnemo argumente in mešamo jabolka in hruške (Ignis?). To velja sicer za vse nas - smo pač krvavi pod kožo. Ni pa potrebno trmoglaviti z neustreznimi /neprimernimi komentarji, kaj šele z napadi na človeka. Let' s say it again - to velja sicer za vse nas - smo pač krvavi pod kožo.

Gnusmas je par stvari lepo povedal in obenem, ko je lahko dodal nov argument, tudi pokritiziral (ljubljeno?) Micko, naj nam bo za zgled in večno luč ;) .

(Če koga res zanima, zakaj je Renault z Loganom in predvsem MCV-jem odlično zadel izpraznjeno tržno nišo dovolj sodobnih, a hkrati enostavnih, robustnih, prostornih in poceni avtov, skratka avtov za "transport", naj si prebere test "uporabnosti" v novi številki Autobilda ali morda Auto Motor und Sport-a. Tu Logan premaga polovico avtov ob večkrat nižji ceni.)

Čemu je vse skupaj potrebno? Dosti drugih tem in dilem (če hočeš tudi provokacij) v življenju obstaja, kjer bi bilo argumentiranje bolj smiselno in potrebno. Pa nas tam ni. Je lasten vrtiček res toliko pomemben, da raje štihamo (MacTron - OK? :P ) ljudi kot da bi poštihali tisto malo vrta, kjer je zelenjava morda res bolj boga?
lp


Beg? Bila je provokacija in poskus pisanja v Lignage-vm stilu. Glede na dolzino posta vidim da je uspela.

PS: to da sm priznal da je provokacija, ne pomeni da to kar sem napisal ni res. Aja, pa moj post ni dalsi ker sploh nisem bral tvojih spisov. Ce bi jih bi bil sigurno dalsi. Zato raje ne bom bral. Je bil zacetek cisto dovolj.

Pa se nekaj ker nekaj drugacis moje pa gnusmasovo mnenje glede Mitsubishija. (sej ves, da nocem da se manipulira na tak nacin). Gnusmasovi citati (upam da te ne moti gnusmas ;) )

joj ni cudno da hajduks znori ob takih komentarjih

in kaksne utopije ima hajduks o mitsubishiju? lol
Zadnjič spremenil Martina Navratilova, dne To jan 23, 2007 4:56 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To jan 23, 2007 4:54 pm

Daj ne stresaj bedarij. Pa si poglej primerjavo pa oremo. če hočeš dojčlandera met opremljenega normalno pa si na ceni
Priponke
1.jpg
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To jan 23, 2007 4:54 pm

2.
Priponke
2.jpg
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To jan 23, 2007 4:56 pm

3.
Priponke
3.jpg
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To jan 23, 2007 4:57 pm

4.
Priponke
4.jpg
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov