Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Sr nov 07, 2007 3:11 pm

Hejj brez zamere :D , saj sem napisal , da sem malo tečen ;) Ja tale je bil ja in če je to Isuzu je potem kar uredu no če bo pa cena ene 25000€ pa sploh. Končna je pa verejtno ene 185 kmh :shock: in še nobeden se od teh ni pokvaril a :?:
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Sr nov 07, 2007 3:11 pm

ok, ovako...podvozje hovera se bazira na mitsubishi pajeru, jer ima motor mitsubishi 4g64 iz pajera, isto tako su i mjenjač, te djelovi ovjesa,jedino je umjesto lisnatih opruga pozadi, stavljene su torzione opruge,stabilizatori i auto ima neovisan ovjes, karoserija je pocinčana, a šasija također ima debeli sloj zaštite, do sada sa nijednim hoverom nije bio problem s hrđom...kompanija nema baš nikakve veze s modelima od general motorsa,a pogotovo s tim modelima isuzu rodeo ili opel frontere

pošto great wall radi za isuzu(motore na kojima daje 200000 km garancije) onu su otkupili taj axiom, uzeli su interijer i bočne linije, a talijanski torino dizajn je radio masku prednju i zadnju, dok se večina djelova večinom naručuje orginal od mitsubishia, evo primjer filter ulja:
Slika
primjer šasije i motora gore
Slika

evo i par slika iz produkcije, dakle sve je robotorizirano i vrhunske opreme, njemačke, japanske, američke i švicarske
Slika
svi ovi strojevi su uvezeni i vrhunske kvalitete, također kompanija ima tuv certifikat,iso 9001 itd itd
Slika

auto ima i crash test, ja bi volio da je europski ali priznajem i ovo, ncap institut u kini, to je tijanjin research and devolplment centar, jedan od največih homolgacijskih instituta u kini gdje sve uglavnom homolgoiraju vozila iz japana,koreje itd...pogledajte malo svoja vozila, ako gore ima oznaka npr na staklima CCC to znači da je testiranje urađeno u chinese confirmity centru, po ovim rezultatima auto ima 4 zvijezdice, testiran je i model bez 4x4 pogona i zbog neke sitnice je taj model dobio 4 zvijezdice...kako god bolje nego landwindov fijasko
Slika
Slika

molim vas da tamo na linku od youtube pregledate filmove koje sam stavio, pogotovo oko tih testova, imaju jasni filmovi kako izgleda iznutra kod udara, i film od svih slika iz c-ncap instituta

cijena hovera u hrvatskoj je 23000 eura za luxury 4x4 (full oprema bez kože), i 26000 eura za model super luxury 4x4 (full oprema+koža,šiber,električna sjedala,grijači.,nova prednja maska), slične cijene su i na talijanskom i rumunjskom tržištu (EU), međutim tamo su dostupni i modeli samo s zadnjim pogonom koje mi ne želimo uvažat..bar kad kupuješ terenca bolje da ima 4x4 pogon
Zadnjič spremenil testdriver, dne Sr nov 07, 2007 3:22 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Sr nov 07, 2007 3:12 pm

Ivan36 je napisal/-a:Hejj brez zamere :D , saj sem napisal , da sem malo tečen ;) Ja tale je bil ja in če je to Isuzu je potem kar uredu no če bo pa cena ene 25000€ pa sploh. Končna je pa verejtno ene 185 kmh :shock: in še nobeden se od teh ni pokvaril a :?:


za sada se u bih vozl oko 10 hovera, a uskoro će toliko biti u HR, u italiji ima oko 500 vozila i za sada nije bilo večih kvarova šta se tiče motora, mjenjača i važnijih djelova, također u rumunjskoj je oko 150 vozila, u ukrajni oko 200 vozila, a u rusiji je već preko 10000 vozila, govorimo samo o modelima hover

Slika
također ovi modeli su dostupni u bih, kad je great wall radio joint venture za toyotu otkupili su licence za modele toyote hilux i toyote 4 runner, te ih sad prodaju pod svojim brandom, ovo je dostupni samo u bosni s toyotinim 2.2 benzinskim motorom od 106 ks, a safe je dostupan i s mitsubishi motorom od 130 ks
Zadnjič spremenil testdriver, dne Sr nov 07, 2007 3:19 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Sr nov 07, 2007 3:16 pm

esem je napisal/-a:Cene v Italiji so od 19+k€ (4x2, klima..), 21+k€ (4x4, avt. klima..), 23+k€ (usnje, strešno okno...)
http://www.eurasiamotor.com/ing/images/ ... bblico.pdf
http://www.gwmeu.com/slo


razlika je u obaveznom plinu (LPG) za talijansko tržište tako da to podiže cijenu svim vozilima za 1900 eura, motori još tada nisu bili euro 4 pa se mogu prodavati samo s ugrađenim plinom
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Sr nov 07, 2007 3:21 pm

[quote="esem"]Na strani , kjer je predstavljen ta crash test Hoverja (31. marec 2006!), piše med komentarji nek Italijan, da ga je kupil in da stane manj kot Panda 4X4

također i cene rezervnih delih, siguran sam da su djelovi za hover jeftiniji nego za pandu 4x4, i bilo koji mali gradski auto, a djelovi su orginal od mitsubishia
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Sr nov 07, 2007 3:43 pm

medicincko je napisal/-a:kolikšna pa naj bi bila prodajna cena tega hoverja :?:
zunanjost avta je ušečna :)

Slika
ovo je unutrašnjost hovera, uskoro će ovdje kod središnjeg info displeya biti DVD uređaj, USB in Mp3, također kvalitet plastike je koliko su nam neki majstori rekli sličan kao u alfi, majstori iz mitubishia su mi rekli da je ovaj interijer bolji nego šta ga ima novi outlander( ili c crosser), po kvaliteti

također hover jedini među suv vozilima ima redukotor,koliko znam da ga konkurencija nema npr hyundai santa fe, toyota rav4, mitubishi outlander, jeep patriot, compass, hover ima i odlična terenska svojstva, evo ovdje ocjena iz talijanske revize, pogledajte kutove nailaska, silaska, maksimalne dubine od 600 mm itd
Slika
terenske mogučnosti vozila su jedne med boljšimi u tej klasi
 
Uporabniški avatar
sorento
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Če mar 08, 2007 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sorento Sr nov 07, 2007 5:21 pm

testdriver je napisal/-a: također kvalitet plastike je koliko su nam neki majstori rekli sličan kao u alfi, majstori iz mitubishia su mi rekli da je ovaj interijer bolji nego šta ga ima novi outlander( ili c crosser), po kvaliteti
također hover jedini među suv vozilima ima redukotor,koliko znam da ga konkurencija nema npr hyundai santa fe, toyota rav4, mitubishi outlander, jeep patriot, compass, hover ima i odlična terenska svojstva, evo ovdje ocjena iz talijanske revize, pogledajte kutove nailaska, silaska, maksimalne dubine od 600 mm itd
terenske mogučnosti vozila su jedne med boljšimi u tej klasi

Sem sedel v Hoverju na avto sejmu v Celju. Glede na drugo vozilo tega proizvajalca, ki je bilo tudi raztavljeno, je bil Hover res razred višje po kvaliteti, vendar še vedno daleč zadaj za kašnimi bolj uveljavljenimi Azijskimi proizvajaci. Plasika je bila trda, polna ostrih robov. Ko sem stisnil sklopko, sem se zamislil kako se s takim avtom sploh lahko lepo spelje. Trda je bila ko kamen. :?
Testdriver za primer Kia Sorento je tudi suv in ima reduktor, SsangYongi ga imajo tudi vendar ne vsi.
Res avto zgleda še kar vredu, za svojo ceno je verjetno tudi dovolj kvaliteten, vendar se bodo morali še malo potruditi. ;)
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Sr nov 07, 2007 7:07 pm

že na izgled je avtentičen - to jim štejem v plus. Če bo cena nižja od pande 4x4 ima možnost da se proda kakega. Upam da ne bojo kinezi pri ceni tko optimistični kot so bli pri tistem CEO bmw X5 wanna be shitu.

Konec koncev sama tehnika je zagotovo precej za ostalimi azijci kaj šele za ta boljšimi evropejci, notranjost je revna... ma če bo cena res nizka se jim to še oprosti.
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Sr nov 07, 2007 11:01 pm

sorento je napisal/-a:
testdriver je napisal/-a: također kvalitet plastike je koliko su nam neki majstori rekli sličan kao u alfi, majstori iz mitubishia su mi rekli da je ovaj interijer bolji nego šta ga ima novi outlander( ili c crosser), po kvaliteti
također hover jedini među suv vozilima ima redukotor,koliko znam da ga konkurencija nema npr hyundai santa fe, toyota rav4, mitubishi outlander, jeep patriot, compass, hover ima i odlična terenska svojstva, evo ovdje ocjena iz talijanske revize, pogledajte kutove nailaska, silaska, maksimalne dubine od 600 mm itd
terenske mogučnosti vozila su jedne med boljšimi u tej klasi

Sem sedel v Hoverju na avto sejmu v Celju. Glede na drugo vozilo tega proizvajalca, ki je bilo tudi raztavljeno, je bil Hover res razred višje po kvaliteti, vendar še vedno daleč zadaj za kašnimi bolj uveljavljenimi Azijskimi proizvajaci. Plasika je bila trda, polna ostrih robov. Ko sem stisnil sklopko, sem se zamislil kako se s takim avtom sploh lahko lepo spelje. Trda je bila ko kamen. :?
Testdriver za primer Kia Sorento je tudi suv in ima reduktor, SsangYongi ga imajo tudi vendar ne vsi.
Res avto zgleda še kar vredu, za svojo ceno je verjetno tudi dovolj kvaliteten, vendar se bodo morali še malo potruditi. ;)


imao sam prije hovera kiu soretno, i sigurno tvrdim da hover ima bolje vozne osobine, pogotovo još zato jer je kia na zadnjim kotačima imala doboše...da nepričam koliko je talasao kod kočenja, a ta zadnja klupa je bila užasno neudobna, također jako skupi djelovi, također za taj naranđasti hover koji je bio u celju, to je bio ovaj auto na slikama i imao je tad oko 20000 km, također prije toga testirale su ga sve novinske revije u hrvatskoj i bosni, a kroz razne auto show manifestacije u bosni i hrvatskoj kroz taj auto je prošlo više od 50000 ljudi,s time da je svako udario po njemu, nešto slomio, ogrebao itd itd,dakle to ni bil novi auto..model koji je bio pored je bio DEER (licenca stare toyote hilux) ali razlika je to jer deer neide na prodaju u europu, to je bio naš pokušaj ali zbog novog modela nije se išlo dalje s homolgacijom, također deer se još radi u staroj fabriki, dok se hover, wingle itd itd rade u novoj fabrici(moderniji)

ssangyong je za mene odličan auto, ali nikada ga nisam imao prilike voziti u akciji, po cesti sam vozao sve modele, ali na nijednom off road susretu nikada nisam vidio da je netko došao s Ssanyongom, uz to rexton je od hovera skuplji kakvih 10000 eura
Zadnjič spremenil testdriver, dne Sr nov 07, 2007 11:05 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Sr nov 07, 2007 11:02 pm

ghandaed je napisal/-a:že na izgled je avtentičen - to jim štejem v plus. Če bo cena nižja od pande 4x4 ima možnost da se proda kakega. Upam da ne bojo kinezi pri ceni tko optimistični kot so bli pri tistem CEO bmw X5 wanna be shitu.

Konec koncev sama tehnika je zagotovo precej za ostalimi azijci kaj šele za ta boljšimi evropejci, notranjost je revna... ma če bo cena res nizka se jim to še oprosti.


isitina da auto ima malo stariju tehnologiju, ali večina ljudi koji su vidli taj auto su rekli da je to plus? zašto? jer kod svih novih auta najviše je problema upravo s elektronikom i tim raznim svim mogučim dodacima, hover je nekako old school, šasija, reduktor i amen, također hover također može imati električni 4x4 pogon, ali mi to nismo željeli naručiti, dok se takvi modeli prodaju u bosni
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če nov 08, 2007 10:16 am

Poleg tega, da je avto kitajski, se lahko pohvali še s tem, da v ponudbi ni dizel motorja... Nič kaj prepričljivi argumenti za nakup. Kdaj bo prišel dizel?
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Če nov 08, 2007 12:09 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Poleg tega, da je avto kitajski, se lahko pohvali še s tem, da v ponudbi ni dizel motorja... Nič kaj prepričljivi argumenti za nakup. Kdaj bo prišel dizel?


u bosni je dostupan s 2.8 turbo diesel motorom od 95 KS,225 NM, euro 3 common rail motor od isuzu-a, također u kini je taj dizelaš pokupio mnoge nagrade zbog potrošnje, a i u prodaji sad već ima veliki udio, motor ima 95 ks zbog zakona o potrošnji goriva koji je na snazi u kini, za europsko tržište se očekuju novo motori, pregovarali su s SAICom (syanyongom) oko motora 2.0 xdi, ali im nedaju da s tim motorom idu u izvoz, vjerovatno će opet nešto dogovoriti s mitubishiem, ako je već dizel ja bi 2.5 intercooller

možda u sloveniji zvuči loše to što nema dizela ali na ostalim tržištima je to veliki plus, npr u rusiji je svako 3-4 vozilo od great wall-a proda s LPG sistemom, također isto je u italiji, bosni, hrvatskoj, razlika je očitna prije svega zbog jeftinijeg troškova održavanja benzinskog motora od dizela i zbog potrošnje plina i cijene plina naspram dizela

evo kako to izgleda:
hover s 2.4 benizinskim mitsubishi motorom od 130 ks 195 NM,troši od 10 do 12 litara
na plin potrošnja se konstantno kreće oko 12 litara, testirano na mom vozilu
kad se podvuče matematika to izgleda ovako:
12 litara benzina = 12 eura
12 litara plina = 6 eura
što je jefinije oko 50%
također rezevni djelovi za benzinski motor su jeftini, motor radi tiše,bolje ide od dizela,mirniji je i uglađeniji i prije svega ne zagađuje okoliš, također s tankom plina hover prođe oko 400 km, a s tankom goriva oko 600-700 km,npr kad bi natankao sve full do čepa prošao bi više od 1000 km bez zaustavljanja na benzisnkoj pumpi, također benzinskih pumpi ima u cjeloj europi, u HR ima oko 150, u bosni isto oko 100, na slovenskoj auto cesti svaka petrolova benzinska ga ima koliko sam vidio i točio

hover s dizel motrom isuzu 95 ks troši od 8 do 11 litara, zavisi od načina vožnje, kad sam ga ja testirao trošio je oko 9 litara, kad se to preračuna to izgleda ovako
9 litara dizela = 9 eura, što je opet 3 eura skuplje na 100 kilometara, također s punim tankom dizela hover prođe oko 750-800 km

tako da kada ljudi vide ovu matematiku i izračunaju troškove večina njih se odlučuje za benzinski motor s LPG sustavom: evo kako to izgleda
Slika
ugrađuje se točno pored ubrizgavanja goriva, tako da je gubitak snage nikakav, hover i na benzin i plin ide 180
Slika
boca od 70 litara (puni se 55) ide ispod vozila na šasiju, umjesto rezervne gume, tako da gepek ostaje slobodan

dizel motor izgleda ovako:
Slika
isuzu tehnologija(stariji motor 4JB1), boshov common rail druge generacije,turbine su garretove,honeywell ili mitsubishi
Slika
ovdje i bez poklopca
 
Uporabniški avatar
sorento
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Če mar 08, 2007 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sorento Če nov 08, 2007 4:36 pm

Pri nas se Kie Sorento sploh ne dobi z bobnasimi zavorami na zadnjih kolesih, tako da teh težav pri nas ni. ;)
Koliko je pa star ta Hover, ker se mi zdi da ga že kar lepo napada rja, se vidi na sliki kjer si slikal tank plina. Sej očitno je res soliden avto za nizko ceno, vendar po tem kar sem jaz videl na sejmu, bodo morali še malo žgančke papati, da bodo lahko konkurirali na Evropskem trgu.
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Če nov 08, 2007 4:44 pm

sorento je napisal/-a:Pri nas se Kie Sorento sploh ne dobi z bobnasimi zavorami na zadnjih kolesih, tako da teh težav pri nas ni. ;)
Koliko je pa star ta Hover, ker se mi zdi da ga že kar lepo napada rja, se vidi na sliki kjer si slikal tank plina. Sej očitno je res soliden avto za nizko ceno, vendar po tem kar sem jaz videl na sejmu, bodo morali še malo žgančke papati, da bodo lahko konkurirali na Evropskem trgu.


To nije hrđa od vozila nego od nosača za plin,željeza debelog par mm, improvizacija majstora jer smo tad prvi put montirali bocu ispod vozila te to nema veze s šasijom,crveni hover ima 2 godine, a ovaj crni će uskoro 2, i nemaju ni pikice hrđe jer auto ima pocinčanu karoseriju, i dodatno zaštitni sloj na šasiji, za kiu soretno...pričaosam o modelu vozila kojeg sam ja imao a to su bile one prve serije koje su imale doboše pozadi,2003 godište je bio
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Če nov 08, 2007 4:46 pm

evo i slika ovih automobila:
evo i slikica malo kako izgledaju ovi osobni auti, ovaj MPV Cowry je jako prostrani auto, sjedala ima kao moj stari chraysler voager
Slika
full oprema je u vozilu, i ima mitsubishi 2.0 mivec motor

ovo je maleni peri iz "nesuđenog braka" s fiatom, fiat je great wallu trebao ustupiti 1.3 jtd motor, i zajedno su radili na razvoju malog gradskog auta, međutim onda je sve propalo ali ono što se napravilo se napravilo i krenulo u produkciju, sad su na kraju završili i na sudu, međutim sud u britaniji ih je odbio, a kineska vlada je odobrila izvoz gwm-u
Slika
motor je 1300 ccm, mpi, sa 87 ks, vjerujem da će auto imati odlične performanse
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne nov 11, 2007 11:00 am

GM in njegov kitajski partner SAIC sta ustanovila skupno podjetje PATAC (Pan Asia Technical Automotive Center), ki skrbi za razvoj avtomobilov za kitajski trg. PATAC je oblikovno in tehnološko pripravil skoraj vse GM-jeve avtomobile, ki se tam proizvajajo (Buicke, Chevrolet Epico,...). Pripravili pa so tudi nekaj prototipov, med njimi

Patac Kunpeng:
Slika
Slika
Slika

Patac Alas:
Slika
Slika

ter zelo posrečeni Buick Riviera Concept (str. 24):
Slika

Pan Asia Technical Automotive Center Co., Ltd. is a 50-50 joint venture between General Motors and SAIC. Established on June 12, 1997, PATAC is China's first automotive engineering and design joint venture.

PATAC offers its services to GM, SAIC and their domestic joint ventures. It has responsibility for engineering development for Shanghai GM.

PATAC is fully computer oriented. It has adopted some of the most advanced industry software for computer-aided styling (CAS), computer-aided engineering (CAE) and computer-aided design (CAD). Through TcAE, a global high-speed data management system, PATAC can meet the demands of global purchasing and engineering concurrently.

PATAC has more than 1,100 salaried employees, approximately 35 percent of whom have masters and/or doctorate degrees. Most of PATAC's local engineers have received special training at GM engineering and design centers abroad. PATAC also employs experts from abroad, who are sharing the latest industry concepts and know-how with their local counterparts.

PATAC's facilities include a virtual reality design studio, a prototype laboratory, a powertrain lab, a kinematics and compliance lab, a noise, vibration and harshness test lab, emission testing facilities and a short-distance test track that can simulate all types of road conditions. PATAC's clay modeling facility can process four clay models at one time. PATAC's emission test laboratory is one of 11 centers authorized to carry out emission testing by the State Environmental Protection Administration of China. It can do testing for the Euro III, Euro IV and California super-low emission standards.

A new proving ground is in the planning stage. When completed, it will be the largest and most functionally comprehensive specialty proving ground in China that meets international standards. Along with PATAC's other new facilities, it will enable the joint venture to further expand its engineering and design capabilities and meet the specific needs of China's vehicle users.

Achievements

· In June 1999, PATAC unveiled the Qilin, the first concept car designed in China by Chinese engineers and designers for the China market, at the Eighth Shanghai International Auto Show.

 · In June 2000, PATAC displayed a unique e-business concept car at Auto China 2000 in Beijing.

 · In June 2001, Shanghai GM's Buick Sail small car, which was reengineered for China by PATAC, entered the market. The Sail received the Shanghai Municipal Government's Excellent New Product Award First Prize. 

· In October 2001, PATAC completed the development of the Phoenix fuel cell concept vehicle, which won the SAIC Technology Innovative Achievement Award First Prize.

· In December 2002, the Buick Regal, which was PATAC's first minor facelift of a midsize sedan, was unveiled by Shanghai GM. The development of a 2.0-liter four-cylinder engine for Shanghai GM also was carried out by PATAC.

· In April 2003, PATAC unveiled the Kunpeng CAV concept car.

· In April 2003, Shanghai GM's Buick Excelle debuted. The lower-medium sedan, which PATAC reengineered for China, is based on a global GM platform.

· In December 2004, Shanghai GM unveiled the Buick Royaum premium sedan, which was reengineered for China by PATAC.

· In February 2005, Shanghai GM launched the Chevrolet Sail small car and Epica intermediate sedan. PATAC oversaw the design, engineering and validation of the Sail and the reengineering of the Epica for China.

· In April 2005, PATAC unveiled the ALA.s concept car, the first mini-crossover of its kind, which took its design cues from traditional Chinese culture. It was PATAC's first digitally designed vehicle.

· In April 2005, PATAC carried out a minor facelift of the Buick FirstLand executive wagon for Shanghai GM.

· In July 2005, PATAC completed the localization of the Chevrolet Aveo hatchback for Shanghai GM.

· In November 2005, PATAC completed the localization of the Buick Excelle station wagon for Shanghai GM.

· In February 2006, PATAC completed a major facelift of the Buick LaCrosse premium sedan for Shanghai GM.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Ne nov 11, 2007 11:38 am

ovaj dole coupe mi izgleda sasvim ok ;)
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d Ne nov 11, 2007 4:37 pm

btw, kar se tiče projektiranja avtomobilskih tovarn, od workflowa in robotov, so francozi takorekoč monopolisti.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po nov 12, 2007 4:01 pm

Tole naj bi bile fotografije večkrat omenjenega klona Toyota Ayge - BYD F1:
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver To nov 13, 2007 10:49 am

malo su ga očito promjenili, farove itd...ali bilo kako liči na toyotu, byd je inače jako blizak s toyotom, zbog modela F3 koji je stariji model toyote corrole
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov