Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Tattoo- Pe nov 09, 2012 6:50 pm

lukp je napisal/-a:Danes sem videl Golfa VII na ljubljanski obvoznici. Bil je modre barve, highline in imel je ksenonske žaromete.
oops

Očitno je svet res prekleto majhen! =P
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a maniaxxx Pe nov 09, 2012 6:51 pm

Tattoo- je napisal/-a:
lukp je napisal/-a:Danes sem videl Golfa VII na ljubljanski obvoznici. Bil je modre barve, highline in imel je ksenonske žaromete.
oops

Očitno je svet res prekleto majhen! =P



Slovenija pa še malo manjša :DDD
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
pixie
Novinec
 
Prispevkov: 477
Pridružen: Po avg 30, 2010 7:54 pm
Kraj: Kärnten

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a pixie Pe nov 09, 2012 7:52 pm

notranjanjost je lepša kot pri 6ki...
zunanjost pa takotako :D
Freunde am fahren.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a peroRS Pe nov 09, 2012 8:12 pm

Tattoo- je napisal/-a:
lukp je napisal/-a:Danes sem videl Golfa VII na ljubljanski obvoznici. Bil je modre barve, highline in imel je ksenonske žaromete.
oops

Očitno je svet res prekleto majhen! =P


A si se cel dan vozil po obvoznici, da te je pol folka s foruma videlo :mrgreen:

p.s: je že kakšen testni 1.4 TSI 140KM na uvozniku? Moram it probat ta 2-cilinderc, ker me firbec matra poraba :D
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a maniaxxx Pe nov 09, 2012 10:17 pm

peroRS je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
lukp je napisal/-a:Danes sem videl Golfa VII na ljubljanski obvoznici. Bil je modre barve, highline in imel je ksenonske žaromete.
oops

Očitno je svet res prekleto majhen! =P


A si se cel dan vozil po obvoznici, da te je pol folka s foruma videlo :mrgreen:

p.s: je že kakšen testni 1.4 TSI 140KM na uvozniku? Moram it probat ta 2-cilinderc, ker me firbec matra poraba :D



Ja pol manj kot navadn TSI, torej 2 litra :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a peroRS Pe nov 09, 2012 10:48 pm

maniaxxx je napisal/-a:Ja pol manj kot navadn TSI, torej 2 litra :mrgreen:


Ja, ampak to je tvoja poraba k divjaš. Eni vozimo zmerno, tako da bi morala biti manj :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a King1 So nov 10, 2012 8:37 am

Tattoo- je napisal/-a:
lukp je napisal/-a:Danes sem videl Golfa VII na ljubljanski obvoznici. Bil je modre barve, highline in imel je ksenonske žaromete.
oops

Očitno je svet res prekleto majhen! =P


Feeling?

lp
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Tattoo- So nov 10, 2012 10:57 am

peroRS je napisal/-a:A si se cel dan vozil po obvoznici, da te je pol folka s foruma videlo :mrgreen:

Aha, samo za to imam čas! :lol:

peroRS je napisal/-a:p.s: je že kakšen testni 1.4 TSI 140KM na uvozniku? Moram it probat ta 2-cilinderc, ker me firbec matra poraba :D

Ne, ker so šli bencinarji kasneje v proizvodnjo!

King1 je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
lukp je napisal/-a:Danes sem videl Golfa VII na ljubljanski obvoznici. Bil je modre barve, highline in imel je ksenonske žaromete.
oops

Očitno je svet res prekleto majhen! =P


Feeling?

Jaz se zaradi tega, ker me je videl lukp nisem počutil nič kaj bolj posebno. =P
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ban So nov 10, 2012 10:32 pm

Danes bil v salonu in mal prešlatal sedmico. Mi je kar všeč, posebej notranjost se mi zelo dopade.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a adis So nov 10, 2012 10:40 pm

Tattoo- je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:A si se cel dan vozil po obvoznici, da te je pol folka s foruma videlo :mrgreen:

Aha, samo za to imam čas! :lol:

peroRS je napisal/-a:p.s: je že kakšen testni 1.4 TSI 140KM na uvozniku? Moram it probat ta 2-cilinderc, ker me firbec matra poraba :D

Ne, ker so šli bencinarji kasneje v proizvodnjo!

King1 je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
lukp je napisal/-a:Danes sem videl Golfa VII na ljubljanski obvoznici. Bil je modre barve, highline in imel je ksenonske žaromete.
oops

Očitno je svet res prekleto majhen! =P


Feeling?

Jaz se zaradi tega, ker me je videl lukp nisem počutil nič kaj bolj posebno. =P


nekdo mora poskrbeti za promocijo vozila tako ali drugače pa naj bo to vožnja :)
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ban Po nov 12, 2012 12:42 pm

Sedmico tudi sicer nadvse radi uporabljamo: sedma nebesa, čez sedem let vse prav pride ... Še mavrica ima, kako priročno, sedem barv. A pri Volkswagnu se niso zanašali na to, da bi bilo za uspešnost nove lahko dovolj le to, da je magična sedma.

Motorna paleta, recimo, sicer zveni znano (1.2 in 1.4 TSI ter 1.6 in 2.0 TDI ), a z dosedanjimi motorji nima prav veliko skupnega. Pri bencinskih nova TSI-ja kljub enaki oznaki, kot jo imajo dosedanji, spadata v novo serijo motorjev EA211. Motorje te serije so na cesto prvič poslali v novem Upu (trivaljnik), v novem Golfu pa prihajata še štirivaljnika z 1,2 in 1,4 litra prostornine. Pri tem motorja nista le lažja (samo novi aluminijasti blok je lažji za 22 kilogramov pri 1.4 TSI) in krajša (za približno pet centimetrov), temveč so obrnili tudi njuno namestitev. Prejšnji TSI-ji (seveda tudi prečno nameščeni) so imeli izpušno stran obrnjeno naprej, novi jo imajo (tako kot od nekdaj TDI-ji) obrnjeno nazaj, hkrati pa so, tako kot TSI-ji, tudi nagnjeni nazaj (za 12 stopinj). Tako bodo lahko pri Volkswagnu standardizirali vpetja, izpuhe, polosi in kup dodatnih motorjev. Izpušni kolektor je zdaj del glave motorja, turbopuhalo pa je zato majhno in lahko.

Pri iskanju manjše teže in manjše porabe so Volkswagnovi inženirji zmanjšali debelino motorne gredi pri 1.4 TSI-ju (s 54 na 48 milimetrov), ki je po novem tudi 20 odstotkov lažja. Še večji prihranek, kar 30-odstotni, so dosegli pri ojnicah, turbina in hladilnik polnilnega zraka imata svoj, električno gnan hladilni sistem, hladilnik polnilnega zraka pa je vgrajen kar v sesalni kolektor. Verigo za pogon odmičnih gredi je zamenjal zobati jermen nove generacije (zdržal naj bi celotno življenjsko dobo avtomobila), v injektorje s po petimi luknjani pa zdaj bencin prihaja pod tlakom 200 barov. In najmočnejši TSI zna, kadar je le delno obremenjen, odklopiti delovanje obeh sredinskih valjev in tako še zmanjšati porabo.

Dizli? Trenutno sta na voljo dva (oba iz nove serije EA288). 1,6-litrski zmore 77 kilovatov oziroma 105 'konjev', dvolitrski 150 'konjev'. Tudi tu motorji nimajo veliko skupnega s predhodniki, deležni pa so bili podobnih obdelav. TDI-ji imajo celo ločeno hlajenje bloka in glave motorja, da bi se tako segreli hitreje.

Z vsemi drugimi prihranki pri masi (o tem več v posebnem okvirčku) so tako Volkswagnovi inženirji maso Golfa v povprečju zmanjšali za 100 kilogramov, in ker so novi motorji že po naravi čistejši, so podatki o porabi res impresivni: 1.6 TSI porabi vsega 3,8 litra griva na 100 kilometrov (v mešanem ciklu), 2.0 TDI 4,1 litra, bencinska motorja pa 4,9 (1.2 TSI) in 5,1 litra.

Obstoječemu 85-'konjskemu' 1.2 TSI-ju se bo v prihodnosti pridružila še 105-'konjska' različica, 1,4-litrski pa bo dobil šibkejšo, 122-'konjsko' varianto – obe bosta na naš trg prišli do konca leta, velja pa poudariti, da 85-'konjska' različica vsaj za zdaj v Sloveniji ne bo na voljo. Vstopni model ima močnejšo različico 1,2-litrskega motorja. Tudi pri dizlih z obstoječima motorjema zgodba še ni končana – kmalu bo na voljo tudi 1.6 TDI BlueMotion, ki bo ob 110 'konjih' največje moči postavljal rekorde pri porabi, saj zanj napovedujejo le 3,2 litra porabe in 85 gramov CO2 na kilometer.

In medtem ko je osnovnega bencinca mogoče naročiti le s petstopenjskim ročnim menjalnikom, si lahko njegovega močnejšega brata namesto s šeststopenjskim ročnim menjalnikom omislite s sedemstopenjskim DSG, tako kot druge motorje (2.0 TSI s šeststopenjskim DSG). Oba dizla z ročnim menjalnikom je mogoče kombinirati tudi s štirikolesnim pogonom 4Motion.

Podvozje je zdaj opazno tišje (in malenkost bolj udobno, bi si upali zapisati po prvih kilometrih na sicer lepo vzdrževanih cestah Sardinije), precej manj pa je (predvsem pri dizlih) tudi motornega hrupa. Tu se lahko novi Golf kosa s precej dražjimi avtomobili. Odzivnost pogonske mehanike in krmiljenja lahko voznik prilagodi svojim željam – možne nastavitve so Normal, Sport, Eco in Individual (kjer si lahko nastavi poljubno mešanico nastavitev), če pa si omislite še doplačilno elektronsko nadzorovano blaženje DCC, dobite še izbiro Comfort.

Posebnost novega Golfa je tudi zadnja prema, ki je v šibkeje motoriziranih avtomobilih (pod 90 kW) lažja za skoraj 10 kilogramov – v vsakem primeru pa gre za zelo dodelano različico poltoge preme.

A ne le oprema, že samo počutje v avtomobilu je daleč od tistega, kar je Golf ponujal do zdaj. Čeprav so osnovne oblike ostale podobne kot do zdaj, so oblikovalci z izbiro materialov, podrobnosti, tipografij (na merilnikih in zaslonih) in barv dosegli občutek, da sedite v avtomobilu, ki spada vsaj za avtomobilski razred višje. Malce so spremenili tudi položaj osnovnih komand, saj je prestavna ročica dva centimetra višje, sedež v osnovi malenkost nižje, spremenili so razmike stopalk in meje globinske nastavljivosti volana. Kako bodo te spremembe sprejeli vozniki dosedanjih Golfov, je odvisno od tega, kako so navajeni sedeti, a po prvih nekaj sto prevoženih kilometrih se zdi, da so šle te spremembe v pravo smer.

Ergonomija seveda tudi sicer ostaja vrhunska, stikala na volanu so še izboljšana in lažje dosegljiva, odlagalnih površin pa je dovolj.

Vsi Golfi bodo po novem opremljeni z za dotik občutljivim zaslonom. Osnovni je petpalčni (13-centimetrski), črno-beli in obvlada tudi osnovne nastavitve avtomobila. Naslednji stopnji sta 13-centimetrski črno-beli model na vrhu sredinske konzole, ki zna upravljati tudi radio, enako velik barvni zaslon ter največji, 15-centimetrski, s senzorjem, ki zazna, da se voznikov prst bliža zaslonu, in na njem takrat prikaže izbirnike. Ta se odziva podobno kot zasloni pametnih mobilnikov, saj zna prepoznati dvoprstne geste (recimo za bližanje in oddaljevanje na zemljevidu navigacije).

Prtljažnik? Če v njem ni rezervne gume, ima dvojno dno, pod katero lahko skrijete zadnjo polico, sicer pa spada v razredno povprečje. Novost je tudi sistem nameščanja vlečne kljuke (če si jo doplačate), saj je za namestitev in odstranitev ni treba prijemati z rokami – vse se da narediti z enim vzvodom v prtljažniku in brco z nogo.

Novi Golf v Slovenijo prihaja 14. novembra (takrat bo mogoče naročiti tudi 122-'konjski' TSI), seveda v že do zdaj znanih različicah Trendline, Comfortline in Higlhline. Najcenejši, trivratni 1.TSI Trendline bo stal 15.142 evrov, za lepo opremljen 2.0 TDI Comfortline pa bo treba pripraviti dobrih 20 tisočakov.

VIR: Avtomagazin
http://www.avto-magazin.si/vozili-smo/v ... agen-golf/
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a J.McLane Po nov 12, 2012 1:05 pm

ban je napisal/-a:... 1.6 TSI porabi vsega 3,8 litra griva na 100 kilometrov (v mešanem ciklu) ...


So se malo zatipkali, gre seveda za TDI
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1527
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Renault VG Po nov 12, 2012 3:53 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:
ban je napisal/-a:
Marek_ je napisal/-a:http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6638480&show=1

Stran ne obstaja, so ga že kar prodal očitno :lol:


:EE :tomidelej:


Renault ima trenutno TV reklamo v tem smislu, pri VW-ju se pa dejansko dogaja! =P

Je že nazaj:http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6655409&show=1
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a tha_man Po nov 12, 2012 6:19 pm

Danes sem si ga ogledal v salonu. Zadaj lepši kot na slikah, spredaj malce manj lep kot na slikah, notri sem mislil, da bo oblikovno bolj navdušil, čeprav razočara nikakor ne. Predvsem je zelo dobro narejen, česarkoli se dotakneš vse zelo smooth deluje in je prijetno na otip. Še vedno pač nezmotljivo Golf, ampak tokrat precej bolj "premium", s tem da cena ostaja na istem nivoju oz. je celo malce nižja kot prej. Aja, pa v notranjosti ima presenetljivo veliko prostora, ob prednjem sedežu nastavljenem na zelo "komot" nastavitev je bilo zadaj še več kot dovolj prostora za kolena, kar za večino avtov tega razreda ne morem reči.
 
Uporabniški avatar
grizli
Novinec
 
Prispevkov: 337
Pridružen: So dec 26, 2009 1:47 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a grizli Po nov 12, 2012 7:49 pm

tha_man je napisal/-a:Še vedno pač nezmotljivo Golf, ampak tokrat precej bolj "premium", s tem da cena ostaja na istem nivoju oz. je celo malce nižja kot prej.


Hja, se mi zdi, da je to bolj marketinško nakladanje... v smislu, da večkrat ponoviš laž, počasi to postane resnica in ljudje temu verjamejo. Folk je pa itak naiven, sploh slovenčki smo ene navadne ovce...

Stari 1.6 TDI Comfortline se sedaj prodaja za okoli 16k eur, primerljiv novi pa je 20, 21k.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ Po nov 12, 2012 7:55 pm

grizli je napisal/-a:
tha_man je napisal/-a:Še vedno pač nezmotljivo Golf, ampak tokrat precej bolj "premium", s tem da cena ostaja na istem nivoju oz. je celo malce nižja kot prej.


Hja, se mi zdi, da je to bolj marketinško nakladanje... v smislu, da večkrat ponoviš laž, počasi to postane resnica in ljudje temu verjamejo. Folk je pa itak naiven, sploh slovenčki smo ene navadne ovce...

Stari 1.6 TDI Comfortline se sedaj prodaja za okoli 16k eur, primerljiv novi pa je 20, 21k.


Se sedaj prodaja za tak denar, ko gre ven iz prodaje, ja. :roll:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
grizli
Novinec
 
Prispevkov: 337
Pridružen: So dec 26, 2009 1:47 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a grizli Po nov 12, 2012 8:04 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
grizli je napisal/-a:
tha_man je napisal/-a:Še vedno pač nezmotljivo Golf, ampak tokrat precej bolj "premium", s tem da cena ostaja na istem nivoju oz. je celo malce nižja kot prej.


Hja, se mi zdi, da je to bolj marketinško nakladanje... v smislu, da večkrat ponoviš laž, počasi to postane resnica in ljudje temu verjamejo. Folk je pa itak naiven, sploh slovenčki smo ene navadne ovce...

Stari 1.6 TDI Comfortline se sedaj prodaja za okoli 16k eur, primerljiv novi pa je 20, 21k.


Se sedaj prodaja za tak denar, ko gre ven iz prodaje, ja. :roll:


Ja, sej kaj pa jaz trdim!? Pa tudi prej, ko je bila šestica še aktualna, cena ni bila bistveno višja. V bistvu bi bila pravilna trditev, da bo sedmica čez tri leta, ko bo šla ven iz prodaje, cenejša kot je sedaj šestka =P
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ Po nov 12, 2012 8:46 pm

Cena šestice je bistveno padla, ko se je le ta začela počasi poslavljat, kar je logično. Primerjat začetne, niti malo "akcijske" cene sedmice, ko ni praktično še niti nobenih zalog, z absolutnimi minimumi zadnjih šestic je bedarija, še večja bedarija je pa zaradi tega nekoga označevat za ovce, sploh glede na to, da je ta "razsvetljenska" poteza na tem forumu postala že nekam sumljivo "ovčja". :/:o:/

Če ti je vse jasno, potem ti je verjetno tudi to, da lahko pričakujemo kakšen "zanimiv" paket opreme v relativno kratkem roku in tudi nižje splošne prodajne cene, kot jih gledamo zdaj...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a a_sist Po nov 12, 2012 9:51 pm

Meni je všeč. Lepše zgleda kot šestica. Všeč so mi tudi karakteristike novega 1.4 tsi motorja.
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ban To nov 13, 2012 7:10 am

grizli je napisal/-a:
tha_man je napisal/-a:Še vedno pač nezmotljivo Golf, ampak tokrat precej bolj "premium", s tem da cena ostaja na istem nivoju oz. je celo malce nižja kot prej.


Hja, se mi zdi, da je to bolj marketinško nakladanje... v smislu, da večkrat ponoviš laž, počasi to postane resnica in ljudje temu verjamejo. Folk je pa itak naiven, sploh slovenčki smo ene navadne ovce...

Stari 1.6 TDI Comfortline se sedaj prodaja za okoli 16k eur, primerljiv novi pa je 20, 21k.

Ne vem kaj potem še čakaš, hitro pot pod noge pa novga TDIja.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov