Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Napisal/-a belkaena So dec 06, 2008 1:27 pm

Jaz sem tudi vozil najprej bencinarja, potem pa še dizla 1.5 DCI, vsakega po eno uro in takoj ko sem se vsedel v dizla sem rekel "to je to". Skratka definitivno dizel. Zelo prijetno sem bil presenečen, ko mi je prodajalec na koncu povedal ceno in sicer 1.5 DCI Dynamique oprema (torej predzadnja) za 17.500,00 EUR.

Edino kar me je razočaralo je grdo narejena obroba okoli strešnega okna, zgleda kot bi jo kdo na roke s šivanko sešil.

Bil sem definitivno prepričan, da mi vizualno ne bo všeč, saj mi petvratni model na slikah nikakor ni "potegnil", pa se je izkazalo ravno obratno, in če bi se odločil za nakup nebi izbral kupeja, zaradi funkcionalnosti.

Lp
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik Ne dec 07, 2008 6:34 am

Sam mislim, da dizli ne bodo toliko aktualni glede na ceno nafte, stroške servisa in cene avtomobila. Seveda razen za firme in ljudi, ki delajo ogromno kilometrino. Po mojem bo zelo "in" 1.4 TCe motor, saj ima kar nekaj moči in majhno porabo( Dynamique-17.690€).
Pri meni je bilo ravno obratno, navdušen sem bil nad meganom, ko sem ga videl na slikah, hladen pa sem ostal, ko sem ga videl v živo. Kupe je dosti "drznejši", pa tudi lega samega avtomobila naj bi bila boljša. Dražji bo za cca. 500€ od petvratnega.
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik Ne dec 07, 2008 6:38 am

belkaena je napisal/-a:Jaz sem tudi vozil najprej bencinarja, potem pa še dizla 1.5 DCI, vsakega po eno uro in takoj ko sem se vsedel v dizla sem rekel "to je to". Skratka definitivno dizel. Zelo prijetno sem bil presenečen, ko mi je prodajalec na koncu povedal ceno in sicer 1.5 DCI Dynamique oprema (torej predzadnja) za 17.500,00 EUR.

Edino kar me je razočaralo je grdo narejena obroba okoli strešnega okna, zgleda kot bi jo kdo na roke s šivanko sešil.

Bil sem definitivno prepričan, da mi vizualno ne bo všeč, saj mi petvratni model na slikah nikakor ni "potegnil", pa se je izkazalo ravno obratno, in če bi se odločil za nakup nebi izbral kupeja, zaradi funkcionalnosti.

Lp


Po ceniku naj bi bil 1.5 dCi 18.140€. Ti je prodajalec ponudil popust?
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne dec 07, 2008 9:51 am

vsi megani imajo trenutno 500 eur standardnega popusta
uglavnem včeraj v Domžalah videl Megana coupe- bil je zraven astre GTC- in je za razred lepši- modernejši, pa tudi večji in bolj kompakten mi deluje
bil je pa oranžne barve- kot na slikah, me pa presenetljivo ni motila srebrna ''maska''
lp
 
Veyron
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: To okt 21, 2008 12:20 pm

Napisal/-a Veyron Ne dec 07, 2008 10:38 am

Pollo je napisal/-a:dons opazu megane...oz sciroccota :roll:
Slika
Slika


ja in kaj misliš povedat s tem? Definitivno se raje odločim za megana!
 
Veyron
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: To okt 21, 2008 12:20 pm

Napisal/-a Veyron Ne dec 07, 2008 11:12 am

Uglavnem, vidm da sem velik prahu dvignu ko sem rekel da se mi megane bolj dopade kot scirocco. Pač taka bi bla moja izibra, ker se mi zdi vw občutno predrag. Pa nisem noben renault freak! vw-ji so mi všeč modeli, samo malo preveč zasoljeni na ceni.
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS Ne dec 07, 2008 11:20 am

Ne sekiraj se. Zmeraj je tako, ko rečeš, da je določen model od Renault-a lepši od VW-evega. Tako, da na tem forumu se je boljše zadržati svojega osebnega mnenja, saj te itak vsi drugi posiljujejo s svojimi favoriti. Razn, če si z večino, sepravi z deutche fahrerji.
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik Ne dec 07, 2008 11:27 am

Veyron je napisal/-a:
Pollo je napisal/-a:dons opazu megane...oz sciroccota :roll:
Slika
Slika


ja in kaj misliš povedat s tem? Definitivno se raje odločim za megana!


Svašta! :bonk
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne dec 07, 2008 12:05 pm

SpeedyRS je napisal/-a:Ne sekiraj se. Zmeraj je tako, ko rečeš, da je določen model od Renault-a lepši od VW-evega. Tako, da na tem forumu se je boljše zadržati svojega osebnega mnenja, saj te itak vsi drugi posiljujejo s svojimi favoriti. Razn, če si z večino, sepravi z deutche fahrerji.


off:
Morda nisi opazil a še enkrat imaš PM, ki te čaka že od včeraj :!:
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- So dec 13, 2008 2:05 pm

V današnjem Delu v rubriki "Na kolesih" je bil objavljen prvi resnejši test Novega Megane. Je pa prvi vtis precej mlačen...

Bruno Kuzmin, Delo 13.12.2008 je napisal/-a:Dovolj avantgarde! Dobrodošli v svetu klasike in zadržanosti, ki se spogledujeta z germansko oblikovalsko šolo, bi lahko razbrali najnovejše sporočilo francoskega Renaulta. Megane tretjega rodu je utelešenje spremenjene filozofije, s katero si želi galska avtomobilska hiša priboriti širši krog kupcev v tako imenovanem golfovem razredu. Megana druge generacije so pri tem omejevale drzna oblika, neprepričljiva kakovost in nič izjemne vozne lastnosti.

Megane, ki nosi v petvratni izvedbi oznako berline, je v primerjavi s predhodnikom prevzel nov slog. Še včeraj avantgardno in glede na tekmece drugačno, ostro začrtano podobo je zamenjal z mehkejšimi in bolj konvencionalnimi potezami. Dominanten zadek z nenavadnim zadnjim steklom, s katerim je bil megane druge generacije v množici pustih tekmecev tako zelo opazen, je dokončno odromal na smetišče avtomobilske zgodovine. Enako bi lahko rekli za prednji del. Novi megane, ki je slabih devet centimetrov daljši, je bolj zadržan in tako sproža številna vprašanja. Tudi tisto o pomanjkanju samozavesti galskih oblikovalcev. Radikalno spremenjena oblikovna zasnova je seveda razočarala ljubitelje megana druge generacije, hkrati pa vrta dvom, ali bo novinec s svojo mlačno podobo res toliko uspešnejši pri pridobivanju novih kupcev.

Opazno drugačna in brez dvoma prijetnejša kot nekoč je notranjost. Voznika pričakajo izdatno nastavljiv volanski obroč, spodoben sedež in ustrezneje kot doslej nameščeni pedali in prestavna ročica. Zanimivi, čeprav ne nujno zelo lepi, so merilniki z analognim prikazom motornih vrtljajev in digitalnimi prikazovalniki za hitrost, količino goriva in temperaturo hladilne tekočine. Kakovostnejša je izdelava in dovolj dragoceni se zdijo materiali, čeprav drži, da se novi megane tu ne more enakovredno kosati s volkswagnom golfom. Bolj bega le sredinska konzola z nizko nameščenim radijskim sprejemnikom z nepriročno majhnimi stikali. Nekaj zagat z ergonomijo razkriva še stikalo tempomata, postavljeno med prednja sedeža. Poleg tega je nekaj stikal, ki se sicer ne uporabljajo pogosto, skritih pod levo stranjo volanskega obroča. Se pa megane hvali s številnimi (sicer doplačilnimi) dodatki iz višjih avtomobilskih razredov, kot so električna parkirna zavora, pametna kartica in pomična prednja biksenonska žarometa.

Nobene revolucije ne pomeni že lep čas znan 1,6-litrski bencinski štirivaljnik z 81 kW (110 KM). Motor z dvema odmičnima gredema in spremenljivim krmiljenjem ventilov je ustvarjen z mislijo na umirjeno družinsko rabo in tako se najlepše obnaša pri zmernih obremenitvah. V mestu je vožnja z njim prijetna. Manj prepričljivo mine prehitevanje pri večji hitrosti, vožnja v ostrejše avtocestne klance in doseganje velike hitrosti; nekaj tekmecev je bolj prožnih in v tem pogledu boljših. Pa tudi po porabi goriva se najdejo skromnejši.

Boljša novica se nanaša na manj vidno mehaniko. Podvozje tretjega megana je v osnovi zelo podobno nekdanjemu, a se kaže zaradi nekaj konkretnih popravkov v drugačni luči. Najbolj pozitivno izstopa električno podprt servovolan, ki je zdaj hitrejši in natančnejši – kar niti ni tako velik dosežek glede na predhodnika. Megane se z njim pelje uravnoteženo, udobno in stabilno, čeprav v njegovi zadnji poltogi premi in klasičnem vpetju prednjega kolesnega para ne gre iskati izstopajoče športnosti.

Novi, tretji megane po vrsti je v vseh pogledih zelo korekten izdelek. O tem ni dvoma. Ostaja pa dvom o njegovi podobi, za katero se vseeno zdi, da bi morala biti bolj drzna, razburljiva in emocionalna. Praksa je žal jasna: oblikovno dolgočasne avtomobile nižjega srednjega razreda znata dobro prodajati le Volkswagen in Toyota. Da bo novi in z vidika varnosti zelo prepričljivi megane to lahko spremenil, ni čisto samoumevno.

P.S.: Bo pa SpeedyRS nad odebeljenim stavkom sigurno naravnost "navdušen"! :lol: :P :lol:

EDIT: Na žalost se ne da linkati na njihove tekste, tako da sem celoten tekst kar skopiral...
Zadnjič spremenil Tattoo-, dne So dec 13, 2008 2:26 pm, skupaj popravljeno 4 krat.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
primozek69
Novinec
 
Prispevkov: 330
Pridružen: Ne nov 04, 2007 2:43 pm

Napisal/-a primozek69 So dec 13, 2008 2:06 pm

...and we have a wrap!!
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz So dec 13, 2008 2:10 pm

Tattoo-, teli novinarji so vsi podkupljeni, da tako pišejo!!!!!!
:har

edit: ah, skoda da si zbrisal tisti del :)
Zadnjič spremenil W|zz, dne So dec 13, 2008 2:12 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
fastmaniac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Po jun 18, 2007 5:54 pm

Napisal/-a fastmaniac So dec 13, 2008 5:55 pm

Ta ko je toti test napisal ziher vozi golfa. Ma toti z teh časopisov so pravi šalabajzarji. Niti nebi hoteli priznat da je Megane bolši pa če bi bil zlat. Vsaj ne piše da se je kaj pokvarilo na testu, kot npr. na testu Golfa 6 (šalthebl)....Megane DELA kot urca...heheh :twisted:
 
Uporabniški avatar
benf1
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Po jun 18, 2007 1:47 pm
Kraj: Šentjernej

Napisal/-a benf1 So dec 13, 2008 10:59 pm

do zdej so po večini vsi novinarji pisali, da se po kvaliteti Megane lahko primerja z golfom, ta pa to zavrača... res je očitno, da vozi golfa :D
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz So dec 13, 2008 11:03 pm

benf1 je napisal/-a:do zdej so po večini vsi novinarji pisali, da se po kvaliteti Megane lahko primerja z golfom, ta pa to zavrača... res je očitno, da vozi golfa :D

tuji testi? al slovenski?
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik Ne dec 14, 2008 5:58 am

Saj ga ni novinar popljuval, golf je pač merilo v tem razredu. Sam nebi golfa nikoli imel, toda ko sem sedel v obeh, sem v golfu videl in občutil višjo kakovost materjalov. Pri meganu me je zelo zmotila zadnja klop. Zelo je majhna, izredno mehka in se močno ugreza. Kljub "manovriranju" za volanom sem zelo težko našel pravo nastavitev. Pa ne glede celega telesa, ampak zaradi levega kolena, ki mi je v večini pozicij tolklo ob spodnji del armature plošče(tam kjer se pregiba volan). Tudi prednji sedeži bi lahko bili bolj "nemški", kar bi pripomoglo k boljšemu občutku in boljši drži za volanom. Ja no, pa vrata bi se lahko zapirala malo bolj po "japonsko ali nemško".
To je moj prvi vtis, vozil ga še nisem, me pa zanima motor 1.4 TCe.
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik Ne dec 14, 2008 6:01 am

Aja, pa, da ne bo izpadlo, da pljuvam po francozu, tudi Toyota Auris, ki je konkurentka Meganu me je močno razočarala. Žal bo spet golf(še enkrat, sam ga nebi nikoli imel) tisti, ki bo narekoval stopnjo kvalitete in primerjave v tem razredu.
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Ne dec 14, 2008 9:13 am

ma nevem,meni nekako ne potegne,mi je sedajšnji model veliko lepši,sploh facelift.

a z ročno so šli pa nazaj na klasiko? ;)
 
Uporabniški avatar
tili
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: So jun 02, 2007 11:12 am

Napisal/-a tili Ne dec 14, 2008 11:48 am

Razen glede oblike, jaz v tem članku vidim večinoma pohvale. Glede pa da je zlo spredaj podoben Laguni, me pa čudi da je kar naenkrat postal dolgočasen, medtem ko za Laguno pišejo kako je nenavadne oblike. Pa če se prav spomnem so Megana druge generacije grajal prav zarad oblike, ko je pa ta bol "navadna" jim pa spet ne paše... :roll:
 
Uporabniški avatar
Sarge
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Po dec 15, 2008 1:05 pm

Napisal/-a Sarge Po dec 15, 2008 1:07 pm

Jaz osebno sem si ga pogledal od blizu zadnič, in deluje zelo všečno. Notranjost je zelo všečna in kvalitetna.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov