divjak888 je napisal/-a:sej je lep, sam 18" feltne so pretiravanje.
King1 je napisal/-a:Kera hudobija je pa to. Vsa čast za tale izdelek.![]()
![]()
yashica je napisal/-a:divjak888 je napisal/-a:sej je lep, sam 18" feltne so pretiravanje.
Zakaj bi bile 18" pri taki motorizaciji pretiravanje![]()
~toMmy~ je napisal/-a:Čez par generacij bo rdeča črta čez cel odbijač!
Veronika.borghesi je napisal/-a:Z rdečo črto dejansko zelo hitro prikliče v spomin golfa GTI. Se mi zdi, da Schreyer prav hudomušno na trenutke jezi svoje nekdanje kolege in delodajalce pri VW.
Veronika.borghesi je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Čez par generacij bo rdeča črta čez cel odbijač!
Z rdečo črto dejansko zelo hitro prikliče v spomin golfa GTI. Se mi zdi, da Schreyer prav hudomušno na trenutke jezi svoje nekdanje kolege in delodajalce pri VW.
Tattoo- je napisal/-a:S tem kaže predvsem pomanjkanje kreativnosti in lastne identitete!
Pa to ne velja samo za rdečo črto...tako je tudi z rdečimi zavornimi čeljustmi...pa napisom GT...mrežo hladilnika v obliki satovja...in črno-rdečo kombinacijo notranjosti! Na splošno avto deluje kot nekakšna sestavljanka (športnih) detajlov ostalih znamk! Čeprav kot celota deluje zelo agresivno in všečno, pa bi Schreyer avtu vseeno lahko vdahnil malo več lastne identitete!
chan je napisal/-a:Ah, fantje, pretiravat pa res ne!![]()
Misel o "pomanjkanju identitete ter lastne kreativnosti" deluje, milo rečeno, kot iskanje šivanke v kopici sena. Drugače bomo še odkrili, da so gume podobno okrogle in črne, kot pri Focusu ... Če pa se ozrem na bližnje in ne toliko bližnje konkurente - ali morda kdo ve povsem "iz glave" (BREZ POGLEDOVANJA SLIK NA NETU!!!), kateri naj bi bili tisti unikatni in povsem nezamenljivi detajli, ki opredeljujejo npr. še aktualnega Seat Leon-a Cupra R? Ali pa Mazdo 3 MPS? Pa sta še vedno oblikovno dovolj imenitna, da se za njima obrača mlečnoustna Need for Speed mularija ...
Če pa pogledujem k samemu osnovnemu dizajnu novodobnih Kij, je potrebno ugotoviti, da je zaradi oblikovnega kvantnega preskoka privabila k sebi več gorečih vernikov, kot Jehove priče. Že sama všečnost osnovnega dizajna (kar potrjuje velika večina naključnih opazovalcev), pa je povsem dovoljšnja, da pri športnejših verzijah ni potrebno popolno preoblikovanje v vesoljsko ladjo Enterprise, da bi dosegli uspešno celoto. Saj, koncem koncev, tudi Golfa niso peljali v ladjedelnico v Rostock ter kasneje še v jedrski raziskovalni center pri Munchnu, da bi ustvarili GTI-ja.
Bistveno večje vprašanje od smiselnosti postavitve rdečih črt na karoseriji, se odpira, kako bo mehansko in vozno prepričljiv, kot celota (spomnimo se le na sekundarnost pomena zunanjosti pri kakšni brutalni Imprezi WRX, kjer zna zadnji mega spojler tolikanj poskrbeti za seksualno vzburjenost pri nežnejšem spolu, kot notranji oboki gotske cerkve v Kartuziji Pleterje). Bi znal vsaj približno slediti Meganu RS? Ali pa bo ostalo zgolj in samo pri nadobudnemu rekreativnemu športniku, ki navleče nase super duper top shit AdidasNikePuma opremo za 3.546 eur, se pokaže v prvi vrsti ljubljanskega maratona, potem pa ga odteče v uri in 36 minut ... za najboljšo mlajše mladinsko žensko predstavnico?
chan je napisal/-a:Ah, fantje, pretiravat pa res ne!![]()
Misel o "pomanjkanju identitete ter lastne kreativnosti" deluje, milo rečeno, kot iskanje šivanke v kopici sena. Drugače bomo še odkrili, da so gume podobno okrogle in črne, kot pri Focusu ... Če pa se ozrem na bližnje in ne toliko bližnje konkurente - ali morda kdo ve povsem "iz glave" (BREZ POGLEDOVANJA SLIK NA NETU!!!), kateri naj bi bili tisti unikatni in povsem nezamenljivi detajli, ki opredeljujejo npr. še aktualnega Seat Leon-a Cupra R? Ali pa Mazdo 3 MPS? Pa sta še vedno oblikovno dovolj imenitna, da se za njima obrača mlečnoustna Need for Speed mularija ...
Če pa pogledujem k samemu osnovnemu dizajnu novodobnih Kij, je potrebno ugotoviti, da je zaradi oblikovnega kvantnega preskoka privabila k sebi več gorečih vernikov, kot Jehove priče. Že sama všečnost osnovnega dizajna (kar potrjuje velika večina naključnih opazovalcev), pa je povsem dovoljšnja, da pri športnejših verzijah ni potrebno popolno preoblikovanje v vesoljsko ladjo Enterprise, da bi dosegli uspešno celoto. Saj, koncem koncev, tudi Golfa niso peljali v ladjedelnico v Rostock ter kasneje še v jedrski raziskovalni center pri Munchnu, da bi ustvarili GTI-ja.
Bistveno večje vprašanje od smiselnosti postavitve rdečih črt na karoseriji, se odpira, kako bo mehansko in vozno prepričljiv, kot celota (spomnimo se le na sekundarnost pomena zunanjosti pri kakšni brutalni Imprezi WRX, kjer zna zadnji mega spojler tolikanj poskrbeti za seksualno vzburjenost pri nežnejšem spolu, kot notranji oboki gotske cerkve v Kartuziji Pleterje). Bi znal vsaj približno slediti Meganu RS? Ali pa bo ostalo zgolj in samo pri nadobudnemu rekreativnemu športniku, ki navleče nase super duper top shit AdidasNikePuma opremo za 3.546 eur, se pokaže v prvi vrsti ljubljanskega maratona, potem pa ga odteče v uri in 36 minut ... za najboljšo mlajše mladinsko žensko predstavnico?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov