Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Ne jan 11, 2009 11:33 am

CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Uspešno prodajo ti želim C6, zaslužiš si. :P
Lp


Pobožne želje... Avto bo bolj redek kot je bil SM.


Upam, da se motiš, bo pa čas pokazal. ;)
Upanje umre zadnje pravijo. :pray:
Lp


Čas je že pokazal. Na leto jih prodajo toliko kot A6 na dan...

Je pa zato veselje videti veliko število C5 na cesti. Gre tehnološko za enak oz. še boljši avto.
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Ne jan 11, 2009 5:02 pm

Čas bo pokazal, sem mislil bolj na dolgi rok, je pa res da je V VEČINI primerov največja prodaja nekega modela v prvih letih prodaje, nato pa začne zamirati, tko da imaš v tem primeru kar prav. :(
Folk ne ve kaj zamuja. Well it`s their loss. :roll:
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po jan 12, 2009 4:23 pm

Roko na srce, takoj ko se usedeš noter, vidš, da ne boš nič zamudil, če greš direkt h konkurenci ;)
Plastika je cheap shit, zasnova notranjosti je resda zanimiva, sam večini cenena, (za moje pojme je v recimo vel satisu velik boljša) tut recmo predal v vratih je začel škripat po cca 20kkm oz. dobrem letu...
Tko no, ne rečem, zanimiv avto, res udoben, sam klinc, za pol manj cvenka dobiš c5, ki mi je veliko bolj všeč in tut notranjost je nečemu podobna, pa čeprav je celota dokaj "nemška"... Za pol cene ;)
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Če jan 15, 2009 12:53 am

No notranjost ni ravno cheap shit, je pa res, da bi lahko bila boljša kvaliteta, sam je pa treba vedet eno pomembno stvar, ki se jo pomoje preveč pozablja, to je, da so C6 začeli razvijati konec 90 ih in bi moral prit ven ne 2006 pača pa vsaj 4-5 let prej, vsaj nekaj takega je bilo sprva mišljeno, če me spomin ne vara.
Za tiste čase sploh ni bila tako slaba plastika, vendar pa tudi ne vrhunska, je pa zato udobje vrhunsko, ki ga ne dobiš še za 2x ali večkratno vsoto denarja, sam avto je pojava, ki se cedi od posebnega šarma. Ta avtomobil ni sam notranjost, kot je dobro rekel Jeremy Clarkson:"Much more Paris than Berlin."

Ja, C5 je prima, novejša zasnova (zato tudi notranjost z materiali vred), nima pa Head Displaya, serijske haube za pešče, Long Pack,...
Odvisno, kaj iščeš, morem pa priznati, da bi se težko odločil med novim C5 in C6. ;)
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če jan 15, 2009 2:56 am

Če imaš familijo C5, če si poslovneš in nočeš postati del vsakdanje nemške trojice pa C6. Če pa imaš še svojega voznika pa tako ali tako C6. Avto ima zadaj res ogromno placa, a zato res majhen prtljažnik.

Stvar, ki mi ni všeč na avtu je digitalno prikazovanje hitrosti, obratov itd..., sem ljubitelj analognih stvari, a bi se C6 vsekakor našel v moji zbirki če bi bil zbiratelj. Verjamam, da bi s Thesisom bila lep par v veliki garaži ob QPju, Granturismu in Alfi 8C :), itn...


Dodajam pa še precej dober komentar oz. dobro razmišljanje, enega uporabnika na avtomaniji, ki ima tudi rad citroene ;):

Byrkus je napisal/-a:Razen CX n ibil noben Citroën najvišjega razreda namenjen kvazi širši množici, ampak so bili eni za drugim bolj kot ne butični izdelki s temu primerno proizvodno naklado. XM recimo je bil v proizvodnji 12 let, pa so ga prodali v 'le' 330 tisoč primerkih. Razen tega - kateri 'pravi' citroën pa je sploh še bil lep? :) Tudi to je del njegovega imidža, da je nenavaden ali na trenutke čuden. In tisti, ki se s takim avtom vozijo, že vejo, zakaj. Kljub kakim na trenutke neposrečenim detajlom, pa ok.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če jan 15, 2009 7:03 am

To ni res. Edini res mnozičen luksuzni Citroën je bil ID/DS, ki ga je bilo videti na vsakem koraku. Večina njih je bila resda cenejša izvedba ID, ki je bil nekaj takega, kot če bi danes prodajali C6 1.6 HDi za 20.000€, ampak luksuz je luksuz.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jan 15, 2009 1:05 pm

No - CX je bil množičen - vsaj na začetku. V prvih polnih letih je dosegal do 123 000 komadov, kar je za takratne razmere in ceno odlična številka. Žal ga niso dovolj hitro izpopolnjevali, da bi šel v korak s konkurenco - med drugim tudi zato, ker ni bilo prostora za 6-valjni motor. V wikiju (citat) piše celo, da je bil v osnovi koncipiran kot avto z Wanklovim motorjem in od tu težave s prostorom (Ste to vedeli, ljubi poznavalci? Jaz ne.), seveda če je to res.

Wiki je napisal/-a:The CX was initially a huge sales success in Europe, producing a little over 132,000 units in 1978. It accrued new customers beyond the loyal Citroën DS customer base and brought the technology of the advanced, but somewhat impractical Citroën SM to the masses.
.....
The CX was originally developed as a rotary engined car — with several downstream consequences.
First, the small Comotor three-rotor rotary engine was not economical and the entire rotary project was scrapped the same year the CX was introduced, Second, Citroën went bankrupt in 1974, because it had too many development projects going at the same time; bankruptcy distracted the company from the CX's launch. Finally, the resulting engine bay was too small for anything but a modest inline four-cylinder engine. The car thus had 15 different four-cylinder engines during its life, each offering a minuscule improvement over the last, while the market segment had moved on to the six-cylinder engine.

Although the minor 1986 Series 2 changes did create initial interest from press and public alike, they did little to revive sales with around 35,000 units being produced in 1986 and the same again in 1987.

While the revolutionary and timeless DS achieved its greatest sales success at the same point in its 20 year lifecycle, the CX design was subject to more intense competitive pressures by other automakers, that succeeded in using the CX design as a template for improvement.

[edit] International sales and production

In 1984, Citroën sold 2,500 CXs to China and nearly succeeded in getting the "large car" contract that would have made the CX the most common vehicle in China. The Chinese government decided to award this contract to Volkswagen, and instead gave Citroën the rights to the "compact car" segment, with what today is known as the Dongfeng Peugeot-Citroën Automobile factory, producing over 100,000 cars per year. Also it was produced in South America since March 1978 starting with the a bit more than 90 hp (67 kW)., CX 2000 Super in Citroën's facility of Arica in Chile. The car achieved good sales numbers and set a technological gap with its current competition (at that moment was one of the most complex car built in the Americas). Later, problems with suspension units, engine troubles and hard Japanese competition played against. Production at the Chilean facility continued until 1984 ending with the fully equipped 128 hp (95 kW), widened front track CX 2400 Pallas, top of the line version.

Common parts from the CX were used in other more exclusive cars. For instance, the rear view mirrors of the "Series 2" CX were found on many British sports cars, like the Lotus Esprit and the Jaguar XJ220.

....

Successful competitors in this market segment (Mercedes-Benz W124, Audi 100, & BMW 5 Series) have adopted a cycle of redesign and substantial improvement every seven years. Despite the success of the CX design (and the unbroken legacy of dominance in this segment stretching back to 1934), there was no new and improved "big Citroën" model on the horizon by 1981. CX sales began to slide and never recovered.

Citroën tried to operate independently and design a CX replacement that updated the flowing CX design (in 1980 and again in 1986). Each time, the parent company PSA Peugeot Citroën killed the project and fired the Citroën designers responsible. (!!)
....

The most collectible CX models are the very rare Series 1 GTi Turbo, and the Series 2 Prestige Turbo.

1,170,645 CXs were sold from 1974 to 1991.
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Če jan 15, 2009 2:59 pm

Jst vem za GS Birotor z Wanklovim motorjem, k so jih delal l. 1974 in 1975, prodal so jih pa 847 (vsaj tako piše v moji buklici The World's Worst Cars :))
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jan 15, 2009 3:37 pm

modri D. je napisal/-a:Jst vem za GS Birotor z Wanklovim motorjem, k so jih delal l. 1974 in 1975, prodal so jih pa 847 (vsaj tako piše v moji buklici The World's Worst Cars :))


To vemo, kot tudi to, da so Wankla (polovico gornjega) dali že prej tudi v Amija 8 (in mu spremenili ime v Ami M35), da pa so (naj bi) CX-a projektirali kot Wankla, mi je bilo pa neznano. Dobil naj bi trirotor (trojni od M35), žal so jih izgube in Peugeot onemogočili.

In 1970 Citroen's first Wankel car appeared: the single-rotor M35, a small 2-door based on the existing Ami-8. The 4-speed, front-drive M35 was sold only in France to high-mileage drivers for the equivalent of $2,740 as an experiment. Out of 500 planned, 260 were actually built (one source says 350, but most agree on the lower number), but those cars accumulated 18.5 million miles (30 million km).


Več o Citroenovih Wanklih tu , kjer med drugim piše tudi, da je Citroenov birotor pristal tudi v motorjih.
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Če jan 15, 2009 10:07 pm

Peugeot Peugeot, kaj ste naredil? :nae :jao:
Seveda so dejstva, da je Citroen eventuelno nažalost bankrotiral in seveda hvala Peugeotu, da so ga odkupili ;) , sam si ne morem pomagat, da se ne bi spraševal, če bi bil Citroen še sam stoječ (inžiniring :twisted: ,....), pa da ne bi bilo finančnih težav :wink: le kakšen prispevek bi dali avtomobilskemu svetu :?:
I guess we`ll never know, škoda :roll:
Je pa definitivno boljše, kot da bi prenehali obstajat, kot naprimer prestižni Panhard. :roll:
No ja, želim vso srečo celotnemu PSA! ;)
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
Sarge
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Po dec 15, 2008 1:05 pm

Napisal/-a Sarge Če jan 15, 2009 10:18 pm

Ja, nažalost Peugeot zelo omejuje Citroena. Ampak brez Peugeota, Citroena sploh nebi blo.

Tako da, boljše omejen Citroen, kot pa brez.
Slika
Vive Le Sport!
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Pe jan 16, 2009 3:24 am

Sarge je napisal/-a:Ja, nažalost Peugeot zelo omejuje Citroena. Ampak brez Peugeota, Citroena sploh nebi blo.

Tako da, boljše omejen Citroen, kot pa brez.


Jep, se strinjam, kot sem že napisal v prejšnjem postu, sam ne toliko kratko in jedernato. ;)
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
Sarge
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Po dec 15, 2008 1:05 pm

Napisal/-a Sarge Pe jan 16, 2009 7:12 pm

Res bi bilo škoda, če bi tako inovativna in posebna znamka propadla. Nažalost pa je od kadar je pod PSA koncernom glih nemoremo označiti kot inovativno. Ima določene izvirne zamisli, samo veliko manj kot prej, saj ga omejuje Peugeot. Bog si ga vedu, kaj bi bilo, če bi Citroen še zmeraj bil na svojem.

Uglavnem, navadni nevedneži o avtomobilzmu, predvsem o zgodovini avtomobilizima premalo cenijo Citroena. Marsikatera stvar v avtu nebi bila takšna kot je, če je nebi izumil Citroen. Me zanima če se na internetu da dobiti kje cel spisek Citroenovih izumov? Nekako sm len in rahlo prezaposlen, da bi iskal :P
Slika
Vive Le Sport!
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po jan 19, 2009 5:25 pm

1919:
Zacetek proizvodnje avtomobilov pri Citroënu.

1925:
Prva popolnoma jeklena karoserija pri kakem evropskem serijskem avtomobilu. Medtem ko so ostali se vedno stavili na les, Citroën ze spozna prednosti jeklene konstrukcije.

1925:
Prvic zavore na vseh stirih kolesih pri kakem serijskem vozilu.

1926:
Prve servoojacane zavore.
Citroën je tako prvic opremil model B 14.
Sistem je deloval s pomocjo podtlaka uplinjaca.

1926:
Prvi nastavljivi prednji sedezi.
Sele citroën se je spomnil, da niso vsi ljudje enakih mer.

1928:
Prve zavorne luci.

1930:
Prvo kombinirano vozilo oz. karavan.
Limuzina z zadnjimi vrati in nastavljivo notranjostjo se pojavi v citroënovi ponudbi.
Reklama zanj je vsebovala slogan: "Dva avta v enem!"

1931:
Prvi elasticno vpeti - "lebdeci" - motor.
Tip C4 je l. 1931 z elasticnim dvotockovnim vpetjem pogonskega sklopa (motorja, menjalnika, sklopke) postavil merila za mirni tek motorja in dusenje hrupa.

1934:
Od predstavitve modela Traction Avant (TA) proizvaja Citroën samo vozila s prednjim pogonom.
Odlocitev, ki so jo ostale znamke sprejemale se desetletja pozneje.

1934:
Prve zavore na oljni pritisk.
Citroën jih je vstavljal v Tractiona ponovno kot prvi v serijski produkciji.

1934:
Aerodinamika.
Pri zasnovi karoserije modela traction avant so prvic upostevali zakone aerodinamike v serijski proizvodnji. K temu spadajoce raziskave v zracnem kanalu do danes doprinasajo k neverjetno aerodinamicnim citroënovim karoserijam.

1939:
Prvi spacek. Na predvecer druge svetovne vojne je tovarna predstavila svoj nov mali avtomobil.
Do serijske proizvodnje zaradi zacetka vojne ni prislo.

1948:
Avto za vse.
S predstavitvijo modela 2CV ali spacka je bila mobilnost prvic dostopna tudi mnozicam. V 42 letih proizvodnje je bilo narejenih skoraj 7 milijonov primerkov.

1950:
Prvi mali dostavnik.
Citroën je kot prvi predstavil cenovno ugoden dostavnik na osnovi spacka. Temu zgledu je kasneje sledila vecina avtomobilskih znamk.

1955:
Hidropnevmatsko vzmetenje.
Kombinirano skupaj z avtomatsko nastavitvijo visine.

1955:
Visokotlacne zavore: Povezane s hidravlicnim obtokom pod 180 bari pritiska, neprimerljive z ostalimi servopomagali.

1955:
Prve disk zavore v serijskem avtomobilu.
Prvic serijsko v DS 19. Prej uporabljeno samo v letalski industriji.
Danes jih uporabljajo vsi proizvajalci.

1955:
Enokraki varnostni volanski obroc.

1970:
Servo volan, odvisen od hitrosti.
Servo volan, ki vozniku daje pomoc, ko jo ta najbolj rabi: ko avto stoji ali ob pocasni voznji. Pri visjih hitrostih moc servo ojacitve pojenja.

1978:
Prvi elektronski vzig.
Kot prvi serijski avtomobil dobi visa racunalnisko vodeni elektronski vzig.

1989:
Hidractivno vzmetenje.
V modelu XM postane vzmetenje prvic racunalnisko vodeno.

1991:
Kinematicno samovodljiva zadnja prema.
S samostojnim zavijanjem zadnjega para koles se opazno poveca stabilnost v zavojih.
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Po jan 19, 2009 6:41 pm

Zanimivo branje je blo tole. Sem vedu, da sem mel jaz taprave vozičke. Dejstvo je, da vsaka znamka nekaj doprinese avtomobilskemu svetu in hvala bogu za to. Drugač pa sem se pelal z njim in sicer z 2.7 hdi. Res, da je avto precej len in pa da je armatura prenatrpana s tipkami, je bil občutek se pelat z njim fenomenalen. Lebdenje in šumenje na naših cestah je z večino avtomobili skoraj nemogoče no temu pa uspeva. Moj prijatelj, je sicer zagrizen nemec, vendar se je peljal z njim in ni pohvalil samega avta, ampak občutke pri vožnji. Dejal je, da se mu je zdelo, da je na semaforju bolj zanimiv od ostalih v prometu in da so ljudje sam gledali. No men je avto vrhunski, pa čeprav ni lep v vseh pogleedih, vendar ko se pripelje mimo tebe enostavno ne ostaneš ravnodušen, tako kot pr nekaterih avtih tega razreda - al ti je totalno sfalen al pa hud ko pes.
 
Uporabniški avatar
Sarge
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Po dec 15, 2008 1:05 pm

Napisal/-a Sarge Po jan 19, 2009 9:53 pm

Ja res zanimivo. Kontribucija Citroena na sodobna vozila je res premalo cenjena. Vsi dajejo ogromne zasluge kake Mercedesu in podobnim za razne izume. Sej ne pravim, ampak zares pomembne izume, ki so danes vsakdanjost so večinoma izumljali Francozi in Italjani. Alfe so naprimer, bile zelo napredne za svoje čase.
Slika
Vive Le Sport!
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Če jan 22, 2009 2:24 am

Sarge je napisal/-a:Ja res zanimivo. Kontribucija Citroena na sodobna vozila je res premalo cenjena. Vsi dajejo ogromne zasluge kake Mercedesu in podobnim za razne izume. Sej ne pravim, ampak zares pomembne izume, ki so danes vsakdanjost so večinoma izumljali Francozi in Italjani. Alfe so naprimer, bile zelo napredne za svoje čase.


Se bi težko bolj strinjal, kar se pa tiče Citroenovih izumov, nekaj za pokušino Sarge :twisted: :wink: :
http://www.citroen-pla.net/portal/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=4227

http://www.gizmag.com/go/3868/

Za več informacij vpiši Citroen`s Inventions v google in veselo brskanje ti želim :twisted: :___o :hi :vrum =I
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Če jan 22, 2009 10:10 pm

Dobra tema, bi blo zanimivo it tole enkrat v živo pogledat.
GQ
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Ne jan 25, 2009 11:38 pm

gepl83 je napisal/-a:Dobra tema, bi blo zanimivo it tole enkrat v živo pogledat.


Če se slučajno kdaj odločiš za tak izlet, se priporočam. ;)

Drugače pa tudi ena zanimiva debata poteka o C6 tukaj:
http://www.citroen-pla.net/portal/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=3379&postdays=0&postorder=asc&start=0
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po jan 26, 2009 12:11 am

Naj ta ps, kako naj bi izgledal C6 v prenovljenem stilu znamke, nalepim še sem...

Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov