Ivan36 je napisal/-a:Ehehe sem pa eden med prvimi,ki smo to že sprobali ne še na cesti v prostoru pa do 7 .7 bo pri nas na ogledTako je vozilo je odlično izdelava je zelo solidna glede na tisti Clio Wagon je to res soliden voz za tako ceno in ima od opreme tudi že zadna stekla z blokado le teh in el. ogledala, stekla ,ABS in 2x AB ter kolesa 15col z gumami 185/65 R15 H pazi H do 210kmh
not ima ta 1.6 motor kar lako pomeni tudi kak 1.8 ali pa celo 2.0 T motor v prihodnje no lahko tudi samo 1.4 TCi
prtlažnik je za ta razred ooogrooomen in klop no naslo je delji 2/3 in 1/3 kar je pratično in tudi sedalo se pa celo preklopi naprej . Vse in vsi deli na vozilu so čvrsti in dobro pritrjeni
tudi preve obloge navratih so odlične in nč ne dihajo tam med držalom in zvočnikom aha ima tudi MP3 CD avtoradijo ter 6x zvočniki. Motorni del je lepo pregleden in brez kakih ostrih robov klasika kar je dobro , tudi plastika je bolj čvrste sorte ( odbijači ) in po novem ima rezervno kolo pod prtljažnikom nad zadjno premo
kar pomeni, da prtjaga ostane not , če gre guma pfiii
![]()
Skratka odličen avto za malo dnarja ( moje mnjenje je , da se že malo bojijo Kitajcev ) .
martin_krpan je napisal/-a:SUV kit za Sandera.
fiatpowered je napisal/-a:martin_krpan je napisal/-a:SUV kit za Sandera.
tale kit dokupiš, avto znižaš, daš na njega ene lepe 17" feltne (OZ ultraleggera) pa bodo sosedi mislili da si domov pripeljal novega mercedeza ML BRABUS, ne pa dacio, no mal šale je, ampak priznajte da je tud mal resnice v tem, so naredli dober avto ni kaj.
Joie de vivre! je napisal/-a:V svežem Autobildu je primerjalni test med Sanderom, Polom, Fabio, Getzom in Aveom. Testirali so močnejše in bolje opremljene variante (80-90KS), Sandero je z 10.000€ daleč najcenejši od vseh, a se je uvrstil na 3. mesto, tik za Fabio in Polom. Oba Korejca, 2-3000€ dražja sta točkovno daleč zadaj.
Sandero je zadetek v polno in je v vseh poglavjih primerljiv z najboljšimi v razredu, razen v ceni - tu je brez konkurence.
Joie de vivre! je napisal/-a:V svežem Autobildu je primerjalni test med Sanderom, Polom, Fabio, Getzom in Aveom. Testirali so močnejše in bolje opremljene variante (80-90KS), Sandero je z 10.000€ daleč najcenejši od vseh, a se je uvrstil na 3. mesto, tik za Fabio in Polom. Oba Korejca, 2-3000€ dražja sta točkovno daleč zadaj.
Sandero je zadetek v polno in je v vseh poglavjih primerljiv z najboljšimi v razredu, razen v ceni - tu je brez konkurence.
KARL ABARTH je napisal/-a:Joie de vivre! je napisal/-a:V svežem Autobildu je primerjalni test med Sanderom, Polom, Fabio, Getzom in Aveom. Testirali so močnejše in bolje opremljene variante (80-90KS), Sandero je z 10.000€ daleč najcenejši od vseh, a se je uvrstil na 3. mesto, tik za Fabio in Polom. Oba Korejca, 2-3000€ dražja sta točkovno daleč zadaj.
Sandero je zadetek v polno in je v vseh poglavjih primerljiv z najboljšimi v razredu, razen v ceni - tu je brez konkurence.
Ne bo povsem držalo - testirali so najdražjega in najbolje opremljenega SANDERO-ta (LAUREATE), ŠKODA npr. je bila v osnovni različici (CLASSIC).
SANDERO je veliko točk pridobil na račun cenovne ugodnosti, kljub temu pa krepko zaostal za ŠKODO.
SANDERO je res da (daleč) najcenejši, je pa na račun tega tudi »oskubljen«- ŠKODA npr. ima serijsko ESP, komplet zračne blazine … pa še marsikaj kar SANDERO nima niti pod doplačilo.
Skratka; ne more bit primerljiv s sodobnim EU "malčkom" - primerjava z modelom CLIO 3.gen. bi to najlepše ilustrirala.
Na to so seveda mislili že pri RENAULT-u - SANDERO ponudijo kupcu, ki si ne more privoščit CLIO 3.gen., avto pa seveda »diskontu« primerno »oskubijo« varnosti, kakovosti, … in ostalih lastnosti.
LP
Autobild je napisal/-a:Am meisten überrascht der Dacia Sandero: einfach, solide, konkurrenzlos günstig. Seine Schwächen sind Bremsen und ESP. Trotzdem ein Auto, das Käufer wie Hersteller aufrütteln wird – denn ab sofort gilt ein neuer Preismaßstab.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov