Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik Pe jan 02, 2009 11:07 am

Test cupeja 1.6 110KM je zelo razočaral.
 
Uporabniški avatar
Sarge
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Po dec 15, 2008 1:05 pm

Napisal/-a Sarge Pe jan 02, 2009 11:53 am

Kje ga pa majo? Testnega namreč? :shock:

Zakaj si biu razočaran? Sej nemore bit kaj dost drugače kot pri navadnem, razn to da je trši in se zato malo boljše vozi čez ovinke.
Slika
Vive Le Sport!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe jan 02, 2009 12:57 pm

Sarge je napisal/-a:Kje ga pa majo? Testnega namreč? :shock:

Zakaj si biu razočaran? Sej nemore bit kaj dost drugače kot pri navadnem, razn to da je trši in se zato malo boljše vozi čez ovinke.

morda ga je razočaralo to, da je 1.6 motor popolnoma naprimeren za coupeja
lp
 
Uporabniški avatar
R 26
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: To maj 15, 2007 1:27 pm
Kraj: dolenjska je moja mati

Napisal/-a R 26 Pe jan 02, 2009 3:27 pm

Jaz sem ga imel možnost vozt in sm bil zelo navdušen. Zunanjost in notranjost sta mi všeč. Volan, menjalnik, ročna vse je tako zelo mehko da bi lahko upravljal z mezinčkom.
 
Uporabniški avatar
Sarge
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Po dec 15, 2008 1:05 pm

Napisal/-a Sarge Pe jan 02, 2009 4:00 pm

R 26 je napisal/-a:Jaz sem ga imel možnost vozt in sm bil zelo navdušen. Zunanjost in notranjost sta mi všeč. Volan, menjalnik, ročna vse je tako zelo mehko da bi lahko upravljal z mezinčkom.


Glih zato je meni tak užitek pelat Francoze.
Slika
Vive Le Sport!
 
S--LINE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Po jul 07, 2008 11:16 am

Napisal/-a S--LINE Pe jan 02, 2009 9:58 pm

Nekaterim je ta mehkota všeč nekaterim ne sam imam tako mnenje da so nemci v tem v prednosti ker imaš bolši občutek s cesto in veš da imaš nekaj v roki.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Pe jan 02, 2009 10:47 pm

S--LINE je napisal/-a:Nekaterim je ta mehkota všeč nekaterim ne sam imam tako mnenje da so nemci v tem v prednosti ker imaš bolši občutek s cesto in veš da imaš nekaj v roki.

itak da veš da maš neki v roki če so pa ti TDI traktorji tko glasni :twisted:

drugače pa se bodo morali pri renaultu malo bolj potrudit s popusti če bodo hodli kaj prodat..

razmere so take, teden nazaj sem gledal neke jakne ker sem imel namen na razprodajah neki kupit, sem povprašal kaka bo cena na razprodaji, mi je rekla šefica da lahko že sedaj kupim po ceni ki bo na razprodajh.. (pol nižja kot na etiketi..)
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Pe jan 02, 2009 11:01 pm

S-LINE: se strinjam s Sargom, men je poleg navedenega všeč tudi mehkoba vožnje, kjer veliko vlogo igrata vzmetenje pa tudi sedeži.
In dejstvo je, da nemci igrajo na karto kako pelješ avto, medtem ko francozi igrajo na karto kako se pelješ v avtomobilu, skratka 2 različna pristopa k isti stvari, meni osebno je bolj všečen francoski pristop. Je pa res, da tudi francozi niso NA SPLOŠNO več tako udobni kot so še pred kratkim bili, vendar pa še vedno mehkejši od nemcev,... :-P

kolesar: se strinjam glede starih Tdi-jev (črpalka-šoba), sam še nisem vozil novih Tdi-jev (Common rail), so pa baje tišji. ;)
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik Ne jan 04, 2009 8:44 am

Ne, cupeja nisem probal, razočaral je na testu, ki je objavljen na siol.net.
 
Veyron
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: To okt 21, 2008 12:20 pm

Napisal/-a Veyron Ne jan 04, 2009 9:42 am

Enkrat mi je prijatu rekel: Zakaj bi doma pred tv sedel na gajbici, če je bolj udobno v sedežni... To je mislu glede avtomobilu, vozi pa xm-a. Pri nas doma imamo Vel satisa intiale, pa lahko potrdim da mu nemško udobje v tem razredu ne seže daleč.
 
dragon22
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: So dec 15, 2007 6:00 pm

Napisal/-a dragon22 Ne jan 04, 2009 10:22 am

A kdo ve kdaj bo pri nas naprodaj megane coupe 2.0TCE?
 
Uporabniški avatar
Sarge
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Po dec 15, 2008 1:05 pm

Napisal/-a Sarge Ne jan 04, 2009 10:24 am

Veyron je napisal/-a:Enkrat mi je prijatu rekel: Zakaj bi doma pred tv sedel na gajbici, če je bolj udobno v sedežni... To je mislu glede avtomobilu, vozi pa xm-a. Pri nas doma imamo Vel satisa intiale, pa lahko potrdim da mu nemško udobje v tem razredu ne seže daleč.


Ah če vozi XM-a pol ni čudno da je rekel to. :) Sicer pa js nevem kako lahko eni rečejo, da je recimo A4, A6 udoben avto. Te so se vozili samo v nemških avtih verjetno. Nihče ne seže do kolen visokocenovnim Francozom in hidravličarjem.

Dragon22: Jaz bi reku da enkrat marca šele.
Slika
Vive Le Sport!
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik Ne jan 04, 2009 10:58 am

Ne vem, toda zame je udobnost trd avto z trdimi in oprijemljivimi sedeži. Hrbtenica manj trpi na dolgih poteh, ni ukrivljena kot v "udobnih" francozih, manj je "plavanja" avtomobila v ovinkih in v hitrih manevrih, posledično je to občutek varnosti in sigurnosti. Zato se v zadnjih letih francozi nagibajo k legi in trdnosti "nemcev" saj so ugotovili, da tako ne gre več dalje.
 
Veyron
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: To okt 21, 2008 12:20 pm

Napisal/-a Veyron Ne jan 04, 2009 11:14 am

svetilnik je napisal/-a:Ne vem, toda zame je udobnost trd avto z trdimi in oprijemljivimi sedeži. Hrbtenica manj trpi na dolgih poteh, ni ukrivljena kot v "udobnih" francozih, manj je "plavanja" avtomobila v ovinkih in v hitrih manevrih, posledično je to občutek varnosti in sigurnosti. Zato se v zadnjih letih francozi nagibajo k legi in trdnosti "nemcev" saj so ugotovili, da tako ne gre več dalje.


Ne drži čist tako. Francozi so meli pomanjklivost samo v ovinkih zaradi prevelikega nagibanja, in hočejo narediti za odtenek avto bolj "trd" v ovinkih nikakor pa manj udoben. Svetujem ti da si prebereš članek-test kakega večjega renaulta. Vsak novinar napiše, da je avto avtocestna križarka narejen za dolge poti. Prijatu ima a6 avant 07 letnik, pa tut sam prizna da bi na daljša pota šel raje z velsatisom. Čist tuk informativno iz strani osebe ki je probal nemca in francoza viskoega razreda.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Ne jan 04, 2009 11:42 am

Sarge je napisal/-a:Sicer pa js nevem kako lahko eni rečejo, da je recimo A4, A6 udoben avto. Te so se vozili samo v nemških avtih verjetno. Nihče ne seže do kolen visokocenovnim Francozom in hidravličarjem.

Če malo karikiram s(m)o nekateri pač občutljivi na morsko bolezen! :lol:

In dokler sam vozim avto imam rad na volanu določene povratne informacije, kaj se dogaja pod sprednjimi kolesi...ne da ni praktično nobenih povratnih informacij oziroma je občutek na volanu popolnoma "umeten", kot je to pravilo pri Francozih! :? Če se pa večino časa prevažaš na zadnjih sedežih pa verjamem, da ima človek raje občutek, kot bi sedel v sedežni v dnevni sobi...

Kar se pa sedežev tiče je pa dokazano, da so na daljše razdalje trši sedeži boljši, kot pa mehki. ;) In take so tudi moje osebne izkušnje...po 500 in več prevoženih kilometrih v enem dnevu sem iz Passata izstopil brez kakršnekoli bolečine v hrbtu, medtem ko me je v Laguni že po nekaj 100 km bolel hrbet, ker zaradi same oblike sedeža (prekratek sedalni del, izbočen naslon za hrbet,...) že od začetka vožnje enostavno nisem uspel najti naravnega oziroma optimalnega položaja v sedežu...

In zanimivo je tudi to, da vsi novejši Francozi (Citroen C5, Renault Laguna, Renault Megane,...) postajajo trši in se tako želijo približati Nemcem?!

Predvsem smo pa konkretno OFF-Topic! :roll:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
sandek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1043
Pridružen: Če jan 19, 2006 7:40 pm
Kraj: maribor-metropola

Napisal/-a sandek Ne jan 04, 2009 11:46 am

dragon22 je napisal/-a:A kdo ve kdaj bo pri nas naprodaj megane coupe 2.0TCE?

po mojih informacijah po 20 januarju ;)
en klub-ena čast________nk maribor
 
Uporabniški avatar
Sarge
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Po dec 15, 2008 1:05 pm

Napisal/-a Sarge Ne jan 04, 2009 12:23 pm

Tattoo- je napisal/-a:
In zanimivo je tudi to, da vsi novejši Francozi (Citroen C5, Renault Laguna, Renault Megane,...) postajajo trši in se tako želijo približati Nemcem?!

Predvsem smo pa konkretno OFF-Topic! :roll:


Zici so trši, podvozje ni kaj dost bolj. In tu je point, pr Nemcu se vsaka jamica čuti. Se spomnem, ko je stric kupil novega G5 in je šu moj fotr en krog. Reku mu je vsaka čast ampak meni je to navadna šajtrga. Js se v tem nebi mogu pelat po slovenskih cestah. Vozi pa 307ko. Point je, tisti ki je navajen oz. RAZVAJEN z Francozom, mu bojo Nemški avto vedno trdi in neudobni.
Slika
Vive Le Sport!
 
dragon22
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: So dec 15, 2007 6:00 pm

Napisal/-a dragon22 Ne jan 04, 2009 1:29 pm

Jest imam tud francoza pa je isto trd kot kak nemc, je pa res da je RS izvedba :)

Zdej pa dost offtopica. A je kdo že zasledil test motorja 2.0tce, ker se mi zdi da bi bil še najboljša zamenjava za mojga rsa? Seveda bi najraje imel novega RS ampak bo cena kar velika najbrž, okol 33k eur.
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik Ne jan 04, 2009 1:39 pm

Mene pa zanima motor 1.4 TCe, 130KM. Če bo kdo zasledil test tega motorja ga lepo prosim, da pove.
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Ne jan 04, 2009 10:36 pm

Tattoo- je napisal/-a:
Sarge je napisal/-a:Sicer pa js nevem kako lahko eni rečejo, da je recimo A4, A6 udoben avto. Te so se vozili samo v nemških avtih verjetno. Nihče ne seže do kolen visokocenovnim Francozom in hidravličarjem.

Če malo karikiram s(m)o nekateri pač občutljivi na morsko bolezen! :lol:

In dokler sam vozim avto imam rad na volanu določene povratne informacije, kaj se dogaja pod sprednjimi kolesi...ne da ni praktično nobenih povratnih informacij oziroma je občutek na volanu popolnoma "umeten", kot je to pravilo pri Francozih! :? Če se pa večino časa prevažaš na zadnjih sedežih pa verjamem, da ima človek raje občutek, kot bi sedel v sedežni v dnevni sobi...

Kar se pa sedežev tiče je pa dokazano, da so na daljše razdalje trši sedeži boljši, kot pa mehki. ;) In take so tudi moje osebne izkušnje...po 500 in več prevoženih kilometrih v enem dnevu sem iz Passata izstopil brez kakršnekoli bolečine v hrbtu, medtem ko me je v Laguni že po nekaj 100 km bolel hrbet, ker zaradi same oblike sedeža (prekratek sedalni del, izbočen naslon za hrbet,...) že od začetka vožnje enostavno nisem uspel najti naravnega oziroma optimalnega položaja v sedežu...

In zanimivo je tudi to, da vsi novejši Francozi (Citroen C5, Renault Laguna, Renault Megane,...) postajajo trši in se tako želijo približati Nemcem?!

Predvsem smo pa konkretno OFF-Topic! :roll:



Pa bodmo še mal na offtopic :P ;)
OK, kar se tiče morske bolezni res pretiravaš, (point taken) razen če vsakič voziš rally. :P ;)
OK, zdaj pa zares: vprašanje se poraja, ali je možno imeti udobje in dinamičnost (brez moorske bolezni 8) ) hkrati?
Kot kaže že prej viden test na tem forumu je možno:
http://www.citroen.mb.ca/Documents/Car/1.html

Je pa sledeče zabeleženo v debati, ki s(m)o jo nekaj časa nazaj mnogi pozorno spremljali in sicer na 22. strani:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=20303&postdays=0&postorder=asc&start=0

Sorry za offtopic in Lp. ;)
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov