Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a lancia hf So nov 17, 2012 7:30 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:mater se sekirate, 3/4 od tukaj jih je šlo radovednost past v salone pa težit , a v žepu pa 5€. pa kaj hodiš gledat če ne misliš kupit :roll: jaz tega ne razumem, ker avtov ne hodim gledat kadar nimam namena menjavat, ker se mi glupo zdi se tam nekaj slinit z 5€ v žepu.

Pa brez zamere navdušenci


S 5€ brez problema kupiš nov avto samo še osebno moraš imeti sabo =P
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2264
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a tomzzi Ne nov 18, 2012 11:59 am

yashica je napisal/-a:Sam sem si ga danes bolj podrobno ogledal pa me ni prepričal. Sama izdelava testnega primerka je bila daleč od premium, kot se tako rado poudarja. Vse skupaj precej povprečno z izjemo odličnega položaja za volanom in višjega položaja sicer krajše prestavne ročice. Avto ima nekaj čudnih konstrukcijskih rešitev(pesku in svinjariji izpostavljen spodnji del vrat) in tudi izbor notranjih materialov je nerazumljiv.
Pri opremi comfortline je zadnja obloga vrat v celoti iz trde plastike, kar deluje ceneno, Golf 6 ima zgornji del mehko gumiran. Tistih 30% nižjih proizvodnih stroškov se ob podrobnem ogledu kaj hitro pokaže.

Lp


Hja nekje se morajo poznat nižji stroški izdelave. Vsi šparajo. In očitno tudi golf ni nobena izjema. Si ga grem pa kmalu tudi sam pogledat, da si ustvarim mnenje... Dvomim pa, da je trenutno top izbira glede na "price/performance".
Ampak to ne morem rečt predno si ga podrobno ne ogledam/vozim. In da ne bo pomote mi je avto do neke mere celo postal všeč po več ogledih fotk in posnetkov po spletu.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a yashica Ne nov 18, 2012 5:22 pm

@tomzzi vem, da se mora prihranek nekje poznati samo, da pri opremi comfortline naredijo tako neumnost, da so zadnje obloge povsem iz trde plastike medtem, ko je spredaj zgornji del gumiran pa enostavno ne razumem. Tudi izbor materialov na armaturi in oblogah vrat ni deloval nič boljše kot je pri šestici, kar novinarji tako radi poudarjajo. Je pa položaj za volanom in sama vožnja na višjem nivoju kot pri šestici, tukaj je razlika večja kot je bila med mk5 in mk6. Pohvale vredna je še izboljšana zvočna izolacija. Testni primerek je bil 1.6tdi comfortline, če bi bil paket opreme highline bi verjetno, vsaj kar se notranjosti tiče, dobil drugačen vtis. V bodočeme me čaka še test novega 1,4 tsi-ja z zobatim jermenom v drobovju... upam, da brez ropota pri zagonu :roll:
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1462
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a thunderbolt Po nov 19, 2012 9:05 am

yashica je napisal/-a:Pri opremi comfortline je zadnja obloga vrat v celoti iz trde plastike, kar deluje ceneno, Golf 6 ima zgornji del mehko gumiran.

Že tudi petica v trendline izvebi ima mehko gumiran zgornji rob vrat. Res, da se tiste plastike tam praktično nikoli, razen v salonu ne dotakneš, pa takemu izdelku, ki se tako odkrito spogleduje s premium segmentom, to nikakor ne bi smelo biti v ponos.

yashica je napisal/-a:Tistih 30% nižjih proizvodnih stroškov se ob podrobnem ogledu kaj hitro pokaže.

Naj bi prišparali 20% pri proizvodnji napram šestici - v primerjavi s petko, pa jih verjetno golf 7 že res pride več kot 30% manj. Pa še to naj bi šlo špranje samo na račun mqb osnove, kar so pa verjeli le najbolj naivni.

tomzzi je napisal/-a:Hja nekje se morajo poznat nižji stroški izdelave. Vsi šparajo. In očitno tudi golf ni nobena izjema.

Razumem, da bi šparali francozi, ki so v blaznih dolgovih, ampak, da si pa take stvari privošči firma, ki ima iz leto v leto večje (miljardne) dobičke, se mi zdi pa že kar nekoliko perverzno.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ban Po nov 19, 2012 10:01 am

thunderbolt je napisal/-a:
yashica je napisal/-a:Pri opremi comfortline je zadnja obloga vrat v celoti iz trde plastike, kar deluje ceneno, Golf 6 ima zgornji del mehko gumiran.

Že tudi petica v trendline izvebi ima mehko gumiran zgornji rob vrat. Res, da se tiste plastike tam praktično nikoli, razen v salonu ne dotakneš, pa takemu izdelku, ki se tako odkrito spogleduje s premium segmentom, to nikakor ne bi smelo biti v ponos.

yashica je napisal/-a:Tistih 30% nižjih proizvodnih stroškov se ob podrobnem ogledu kaj hitro pokaže.

Naj bi prišparali 20% pri proizvodnji napram šestici - v primerjavi s petko, pa jih verjetno golf 7 že res pride več kot 30% manj. Pa še to naj bi šlo špranje samo na račun mqb osnove, kar so pa verjeli le najbolj naivni.

tomzzi je napisal/-a:Hja nekje se morajo poznat nižji stroški izdelave. Vsi šparajo. In očitno tudi golf ni nobena izjema.

Razumem, da bi šparali francozi, ki so v blaznih dolgovih, ampak, da si pa take stvari privošči firma, ki ima iz leto v leto večje (miljardne) dobičke, se mi zdi pa že kar nekoliko perverzno.

Ko imaš veliko hočeš imeti še več. Taka je logika bogatašev.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a J.McLane Po nov 19, 2012 10:50 am

Po eni strani je pa logično, da so pri Golfu šparali pri plastiki, premium je v VW koncernu Audi. Bolj bistveno je vprašanje koliko (če kaj) so šparali pri tehniki in zanesljivosti, to je področje kjer mora biti Golf car.

Tisti, ki noče gledati/tipati trde plastike bo pa pač kupil Highline opremo, če nima denarja se bo pa hitro sprijaznil s plastiko ali pa se bo poslovil od Golfa.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ Po nov 19, 2012 12:30 pm

thunderbolt je napisal/-a:
tomzzi je napisal/-a:Hja nekje se morajo poznat nižji stroški izdelave. Vsi šparajo. In očitno tudi golf ni nobena izjema.

Razumem, da bi šparali francozi, ki so v blaznih dolgovih, ampak, da si pa take stvari privošči firma, ki ima iz leto v leto večje (miljardne) dobičke, se mi zdi pa že kar nekoliko perverzno.


A misliš da francozi pa ne šparajo? Malo ste smešni s temi "moralnimi" izjavami glede dobičkov in cen. Cilj vsakega podjetja je čim več zaslužit in ne vem, od kod vam logika, da se bo takšno podjetje šlo "dobrodelneža" in se kar tako odpovedalo dobičku, da jim ne bi kdo očital, da preveč zaslužijo. Se sploh zavedate, kaj bi se ob opaznem znižanju cene Golfa zgodilo s konkurenco, ki se v Evropi že itak pritožuje, da VW svoje izdelke prodaja prepoceni. Od velike večine "navadnih" je serijsko (daleč) najbolj opremljen, od premium konkurentov pa bistveno cenejši.

Eno so želje po njihovi humanitarni usmerjenosti s cenami, drugo pa realnost.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
R 26
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: To maj 15, 2007 1:27 pm
Kraj: dolenjska je moja mati

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a R 26 Po nov 19, 2012 3:43 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
thunderbolt je napisal/-a:
tomzzi je napisal/-a:Hja nekje se morajo poznat nižji stroški izdelave. Vsi šparajo. In očitno tudi golf ni nobena izjema.

Razumem, da bi šparali francozi, ki so v blaznih dolgovih, ampak, da si pa take stvari privošči firma, ki ima iz leto v leto večje (miljardne) dobičke, se mi zdi pa že kar nekoliko perverzno.


A misliš da francozi pa ne šparajo? Malo ste smešni s temi "moralnimi" izjavami glede dobičkov in cen. Cilj vsakega podjetja je čim več zaslužit in ne vem, od kod vam logika, da se bo takšno podjetje šlo "dobrodelneža" in se kar tako odpovedalo dobičku, da jim ne bi kdo očital, da preveč zaslužijo. Se sploh zavedate, kaj bi se ob opaznem znižanju cene Golfa zgodilo s konkurenco, ki se v Evropi že itak pritožuje, da VW svoje izdelke prodaja prepoceni. Od velike večine "navadnih" je serijsko (daleč) najbolj opremljen, od premium konkurentov pa bistveno cenejši.

Eno so želje po njihovi humanitarni usmerjenosti s cenami, drugo pa realnost.

Eno je da je Golf kot serijski veliko drazji, kot avtomobili drugih znamk, vsa tehnologija se deli med par drugih znamk, po novem pravtako podvozje, stikala (ni da ni), kar pomeni da so stroski razvoja obcutno cenejsi kot pri konkurentih, poleg tega pa je najvecja sprememba oblike v primerjavi s prejsnjo generacijo rdeca crta v prednjih zarometih pr GTI verziji. Zakaj torej varcevati tam kjer ni potrebno in kjer so se nemci v preteklosti že izkazali.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ Po nov 19, 2012 4:23 pm

R 26 je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
thunderbolt je napisal/-a:
tomzzi je napisal/-a:Hja nekje se morajo poznat nižji stroški izdelave. Vsi šparajo. In očitno tudi golf ni nobena izjema.

Razumem, da bi šparali francozi, ki so v blaznih dolgovih, ampak, da si pa take stvari privošči firma, ki ima iz leto v leto večje (miljardne) dobičke, se mi zdi pa že kar nekoliko perverzno.


A misliš da francozi pa ne šparajo? Malo ste smešni s temi "moralnimi" izjavami glede dobičkov in cen. Cilj vsakega podjetja je čim več zaslužit in ne vem, od kod vam logika, da se bo takšno podjetje šlo "dobrodelneža" in se kar tako odpovedalo dobičku, da jim ne bi kdo očital, da preveč zaslužijo. Se sploh zavedate, kaj bi se ob opaznem znižanju cene Golfa zgodilo s konkurenco, ki se v Evropi že itak pritožuje, da VW svoje izdelke prodaja prepoceni. Od velike večine "navadnih" je serijsko (daleč) najbolj opremljen, od premium konkurentov pa bistveno cenejši.

Eno so želje po njihovi humanitarni usmerjenosti s cenami, drugo pa realnost.

Eno je da je Golf kot serijski veliko drazji, kot avtomobili drugih znamk, vsa tehnologija se deli med par drugih znamk, po novem pravtako podvozje, stikala (ni da ni), kar pomeni da so stroski razvoja obcutno cenejsi kot pri konkurentih, poleg tega pa je najvecja sprememba oblike v primerjavi s prejsnjo generacijo rdeca crta v prednjih zarometih pr GTI verziji. Zakaj torej varcevati tam kjer ni potrebno in kjer so se nemci v preteklosti že izkazali.


Serijsko opremo sem omenil ravno zato, ker je dražji in tudi to nekaj nanese pri proizvodnji. Zanimivi ste, ko govorite o nižjih stroških zaradi MQB-ja, kot da zdaj zastonj avte delajo, čeprav morajo še nekaj let investirat vanj, prodaja vozil s to platformo se pa komaj začenja. Dizajn je lahko še trikrat bolj podoben (tak je bil itak namen pri dizajniranju), pa ne vem kako za vraga to jemlješ kot da so kaj prišparali, glede na to, da je čisto vse oblikovano na novo.

Jaz bi tudi najraje videl, da za 15 jurjev dobiš polno opremljenega GTD-ja, ampak to kvazi moraliziranje o perverznosti in požrešnosti je pa malce skregano z logiko oz. zelo selektivno.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1462
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a thunderbolt Po nov 19, 2012 5:23 pm

Tommy, par dni nazaj sem v dobri veri kupil akumulatorski vrtalnik bosch (znamka garant kakovosti). Ko sem doma stvar razpakiral in napolnil baterijo, sem opazil, da glava vrtalnika zelo opleta. Vse skupaj sem nazaj spakiral in nesel v trgovino. S prodajalcem sva preizkusila še dva ista vrtalnika, katerima je glava opletala v enaki meri. Prosil sem ga, če lahko preizkusiva tudi alpha tools vrtalnik. Vrtalniku je glava opletala v enaki meri, vendar ker je bila njegova cena več kot enkrat nižja, sem raje vzel tistega od alpha tools.
Golf je že sam po sebi zelo močna znamka in drži primat v svojem razredu, kjer velja za avantgardo. Pozicioniran je nekje med avtomobili za navadno rajo kot so megane, ceed,... in avtomobili premium segmenta (tja ga odkrito potiska vw, pa tudi javnost). Glede na napisano, si enostavno ne bi smeli privoščiti, da se v nasledniku nahaja nek material na slabšem nivoju (lahko na istem, vsekakor ne na slabšem) kot pri predhodniku. V tem primeru ne moreš pokazat s prstom na druge in izostanek kvalitete pri golfu opravičevati z izostankom le-te pri konkurentih, če se kitiš z nazivom "nekajvečkotostali". Gledano skozi oči navadnega potrošnika in ne kakšnega fana, za izdelek rade volje dam nekaj več denarja, če vem, da za to dobim primerno kvaliteto in ne samo sijoče značke na nosu. S tem je golf v razredu samo še eden izmed avtomobilov, ki pa izstopa zaradi svoje tradicije (in doplačilnega seznama opreme), ki pa ne temelji več na tem, na čemer je bila ustvarjena, in to je na bullet proof kvaliteti (golf II).
In ja, vodilni so ob tem dobičku POŽREŠNI in s tem PERVERZNI. Ne vem, zakaj jih tako vneto zagovarjaš, saj si zaradi njihove logike na slabšem ravno ti, potrošnik.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a peroRS Po nov 19, 2012 5:47 pm

Dajte nehat že s to besedo "perverzni", ker res ne paše v ta kontekst :bere
Že v vsaki temi se to pojavlja.
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2264
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a tomzzi Po nov 19, 2012 6:06 pm

thunderbolt je napisal/-a:Tommy, par dni nazaj sem v dobri veri kupil akumulatorski vrtalnik bosch (znamka garant kakovosti). Ko sem doma stvar razpakiral in napolnil baterijo, sem opazil, da glava vrtalnika zelo opleta. Vse skupaj sem nazaj spakiral in nesel v trgovino. S prodajalcem sva preizkusila še dva ista vrtalnika, katerima je glava opletala v enaki meri. Prosil sem ga, če lahko preizkusiva tudi alpha tools vrtalnik. Vrtalniku je glava opletala v enaki meri, vendar ker je bila njegova cena več kot enkrat nižja, sem raje vzel tistega od alpha tools.
Golf je že sam po sebi zelo močna znamka in drži primat v svojem razredu, kjer velja za avantgardo. Pozicioniran je nekje med avtomobili za navadno rajo kot so megane, ceed,... in avtomobili premium segmenta (tja ga odkrito potiska vw, pa tudi javnost). Glede na napisano, si enostavno ne bi smeli privoščiti, da se v nasledniku nahaja nek material na slabšem nivoju (lahko na istem, vsekakor ne na slabšem) kot pri predhodniku. V tem primeru ne moreš pokazat s prstom na druge in izostanek kvalitete pri golfu opravičevati z izostankom le-te pri konkurentih, če se kitiš z nazivom "nekajvečkotostali". Gledano skozi oči navadnega potrošnika in ne kakšnega fana, za izdelek rade volje dam nekaj več denarja, če vem, da za to dobim primerno kvaliteto in ne samo sijoče značke na nosu. S tem je golf v razredu samo še eden izmed avtomobilov, ki pa izstopa zaradi svoje tradicije (in doplačilnega seznama opreme), ki pa ne temelji več na tem, na čemer je bila ustvarjena, in to je na bullet proof kvaliteti (golf II).
In ja, vodilni so ob tem dobičku POŽREŠNI in s tem PERVERZNI. Ne vem, zakaj jih tako vneto zagovarjaš, saj si zaradi njihove logike na slabšem ravno ti, potrošnik.


+1

Točno to sem hotel tudi sam povedat. Mene ke v bistvu presenetilo to kar je @yyashica napisal. Pri comfortline opremi pa res ne bi želel imeti vsa zadnja vrata v trdi plastiki recimo. En primer.
Sem mislil, da je VSAJ že pri Comfortline opremi material istega ranga kot spredaj. Torej iz mehkejše mase in ne iz trde plastike. Določena konkurenca ima boljše materiale kolikor vidim. Oziroma ENAKE kot so spredaj...
Glede na to, da je imela prejšnja generacija gumiran ta del je to seveda nerazumljivo. Korak nazaj in ne naprej.
Drugo kar me je zmotilo kot je @yyashica opisal svoja opažanja...

Avto ima nekaj čudnih konstrukcijskih rešitev(pesku in svinjariji izpostavljen spodnji del vrat)


Tole tudi zna biti problem...

Golfa VII grem pogledat. Iz firbca. Pa čeprav sem tudi na njega pomislil ob morebitni menjavi avta ko bi se pač odločil za menjavo. Ampak kolikor berem vidim, da ne izstopa tako zelo od konkurence. Nekateri ponujajo očitno vsaj kar se materialov tiče več, boljše. Že v neki srednji opremi.
Avto mi je čedalje bolj všeč. Samo kot vidim ima svoje napake in bi se osebno raje ozrl po konkurenci. Pa ni važno kateri sedaj. Konec koncev meni sama znamka/značka na nosu ne pomeni NIČ.

Ampak kot sem rekel je @thunderbolt dobro napisal svoj post. Nimam kaj dodat.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a J.McLane Po nov 19, 2012 6:40 pm

thunderbolt je napisal/-a:..Vrtalniku je glava opletala v enaki meri, vendar ker je bila njegova cena več kot enkrat nižja, sem raje vzel tistega od alpha tools.

... Glede na napisano, si enostavno ne bi smeli privoščiti, da se v nasledniku nahaja nek material na slabšem nivoju (lahko na istem, vsekakor ne na slabšem) kot pri predhodniku.


Kaj, a zdej bo tudi plastika na vratih opletala kot vrtalnik? Od kje ima plastika kakršnokoli uporabno funkcijo, se bodo tvoji otroci na njej urezali? Čisto logično in prav je tako, da se tu špara in upajmo, da ne na tehniki - to bomo videli kasneje.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ Po nov 19, 2012 7:32 pm

thunderbolt je napisal/-a:Tommy, par dni nazaj sem v dobri veri kupil akumulatorski vrtalnik bosch (znamka garant kakovosti). Ko sem doma stvar razpakiral in napolnil baterijo, sem opazil, da glava vrtalnika zelo opleta. Vse skupaj sem nazaj spakiral in nesel v trgovino. S prodajalcem sva preizkusila še dva ista vrtalnika, katerima je glava opletala v enaki meri. Prosil sem ga, če lahko preizkusiva tudi alpha tools vrtalnik. Vrtalniku je glava opletala v enaki meri, vendar ker je bila njegova cena več kot enkrat nižja, sem raje vzel tistega od alpha tools.
Golf je že sam po sebi zelo močna znamka in drži primat v svojem razredu, kjer velja za avantgardo. Pozicioniran je nekje med avtomobili za navadno rajo kot so megane, ceed,... in avtomobili premium segmenta (tja ga odkrito potiska vw, pa tudi javnost). Glede na napisano, si enostavno ne bi smeli privoščiti, da se v nasledniku nahaja nek material na slabšem nivoju (lahko na istem, vsekakor ne na slabšem) kot pri predhodniku. V tem primeru ne moreš pokazat s prstom na druge in izostanek kvalitete pri golfu opravičevati z izostankom le-te pri konkurentih, če se kitiš z nazivom "nekajvečkotostali". Gledano skozi oči navadnega potrošnika in ne kakšnega fana, za izdelek rade volje dam nekaj več denarja, če vem, da za to dobim primerno kvaliteto in ne samo sijoče značke na nosu. S tem je golf v razredu samo še eden izmed avtomobilov, ki pa izstopa zaradi svoje tradicije (in doplačilnega seznama opreme), ki pa ne temelji več na tem, na čemer je bila ustvarjena, in to je na bullet proof kvaliteti (golf II).
In ja, vodilni so ob tem dobičku POŽREŠNI in s tem PERVERZNI. Ne vem, zakaj jih tako vneto zagovarjaš, saj si zaradi njihove logike na slabšem ravno ti, potrošnik.


Da ne bo pomote, ne zagovarjam "šparanje", me je pa zmotil način utemeljevanja, kot da živimo v pravljici in jamranje kot da nekaj "ni fer". Posploševanje tega "šparanja" na račun plastike na zadnjih vratih je tudi brcanje v temo, ker je kar nekaj stvari, kjer so bili nenavadno "radodarni". Izjava, da ga ne moreš primerjati s konkurenco je pa naravnost smešna. :D

Opažam, da je bistvena razlika med tabo (+ še marsikom na tem forumu) in mano v tem, da se ne obremenjujem z znamkami in vsekakor nisem tako "balkansko" naiven, da bi Bosch označil za "znamko garant kakovosti" in v dobri veri kupil njihov izdelek kar tako na "lepe oči", sploh pa ne aku vrtalnika. :D Še manj pričakujem od Golfa VII robustnost na nivoju "cvajerja", od novega Gorenjevega hladilnika, da bo po 30 letih še vedno delal, od nove Samsungove LCD televizije, da bo delala tako dolgo kot stara in jo bo čez 15 let za "male pare" nekdo popravil ipd. ;)

Zaradi plastike na zadnjih vratih si ti kar posplošil, da "je golf v razredu samo še eden izmed avtomobilov, ki pa izstopa zaradi svoje tradicije"? :DDD
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Tattoo- Po nov 19, 2012 7:46 pm

tomzzi je napisal/-a:Pri comfortline opremi pa res ne bi želel imeti vsa zadnja vrata v trdi plastiki recimo. En primer.

A zadnja stekla na žgance pri Astri te pa nič ne motijo?! :roll:

yashica je napisal/-a:Avto ima nekaj čudnih konstrukcijskih rešitev (pesku in svinjariji izpostavljen spodnji del vrat)

Lahko to malo bolj podrobno razložiš?! Sem šel prav pogledati avto, pa res ne vem kaj je tebe tako zmotilo?!

tomzzi je napisal/-a:Nekateri ponujajo očitno vsaj kar se materialov tiče več, boljše. Že v neki srednji opremi.

Super...sedaj smo na podlagi dveh stavkov na forumu prišli do zaključka, da ima že skoraj vsak drugi konkurent boljše materiale od Golfa...in to že v neki srednji opremi! :lol:

In predno me kdo označi za fana / delničarja / značkarja...do potankosti poznam tako VI kot tudi VII in lahko napišem še nekaj mest, kjer so pri VII šli "nazaj" glede na VI...ampak na koncu če želiš imeti kolikor toliko cenovno konkurenčen izdelek je pač potrebno sprejeti nek kompromis...in boljša serijska oprema ob hkratni nižji ceni bistveno odtehta nekaj kozmetičnih pomankljivosti glede na prejšnjo generacijo!
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a yashica Po nov 19, 2012 7:57 pm

off:
Ne štekam kaj ima bosch vrtalnik, ki je verjetno iz zelenega hobi programa "naredi sam" ranga iskra ero&co. veze z novo sedmico :?
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1462
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a thunderbolt Po nov 19, 2012 8:27 pm

@peroRS: :[] http://bos.zrc-sazu.si/cgi/neva.exe?nam ... zs%3D49687
@J.McLane: Očitno nisem bil dovolj jasen - glej dol.
@tommy
~toMmy~ je napisal/-a:Opažam, da je bistvena razlika med tabo (+ še marsikom na tem forumu) in mano v tem, da se ne obremenjujem z znamkami in vsekakor nisem tako "balkansko" naiven...
:lol: Ta del mi je res všeč, sploh izpod tvojih prstov! Pa naj ostane samo pri tej izjavi, ker bi mi celovit odgovor pokvaril to prešerno razpoloženje! ;)
@yashica Sam kot bolj kot ne laik pri raznem orodju sem se pri nakupu zanašal na "preverjeno nemško kakovost iz Boscha" in sem zato stvar kupil. Ko pa sem jo naknadno doma in v trgovini stestiral, sem pa ugotovil, da sem plačal v bistvu samo firmo, dobil sem pa alpha toolsa, ki sicer zaenkrat odlično služi svojemu namenu. Bojim se, da je podobna, a ne ista zgodba, s sedmico. Dobro ime, povprečna vsebina.
In ja, res je bil iz zelenega hobi programa, ampak to nima nobene veze - če bi stvar imela isto ceno kot alpha tools nič ne rečem, tako pa ni pardona (tudi če je iz hobi programa).
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a sašo5 Po nov 19, 2012 8:53 pm

Tattoo- je napisal/-a:

In predno me kdo označi za fana / delničarja / značkarja...do potankosti poznam tako VI kot tudi VII in lahko napišem še nekaj mest, kjer so pri VII šli "nazaj" glede na VI...ampak na koncu če želiš imeti kolikor toliko cenovno konkurenčen izdelek je pač potrebno sprejeti nek kompromis...in boljša serijska oprema ob hkratni nižji ceni bistveno odtehta nekaj kozmetičnih pomankljivosti glede na prejšnjo generacijo!

normalno, da ne boš pljuval, ampak malo objektivnosti ne škodi: namreč, 30% manjši stroški izdelave, kot pri MK6 se mora nekje poznat, kajti tudi ko je še bila aktualna MK5 so trobili na veliko, da je proizvodnja le tega predraga, kljub odlični prodaji so le iz tega razloga pohiteli z novim modelom (kaki kerefeki so se vse dogajali, bolje ne pomislit)

Ogledal sem si do potankosti v salonu oba(stojita en ob drugem) bolj kot sem gledal, sem si mislil - za konfekcijsko številko večji Polo.......
Notranjsost več kot o.k. ampak vseeno:
jaoooooo - ključ ](*,) pa 2005 Passat je imel brezpreklopa in obračanja.......že tukaj so padli na izpitu..."roštilj šipe zadaj, me niti ne motijo, vendar comforline oprema že od MK4 tega nima, blago sedeži - šparanje, plastika armatura o.k. robovi vrat - katastrofa, da ne naštevam naprej, ker nisem malenkosten..

klavir plastika? [-X boljše navadna sivina, če že za karbon ni sluha.......to o pišu ogledal, je v vseh revijah poudarjeno - res ne vem, kaj so delali, če so pa na šestici idealno postavljeni in prav veliki

In dejansko bolj kot gledam, bolj mi je šestica všeč....tako spredaj, kot zadaj, tako z boka_rob na vrati, ki je sedaj spodaj, mi sploh ne sede........

Skratka ne reč, da ni šparanja - na vsakem koraku se vidi, ampak mislim, da so dosegli spodnjo mejo - nižje se ne da....in "by the way" malo bo le treba manj hlastat po dobičkih, se odrečt kakega evra na račun kupca, kajti že samo zamislijo se lahko nad tem, da se modeli na 4 leta menjajo..............bogati, saj niso(nismo) mazda ali honda....
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ Po nov 19, 2012 9:00 pm

thunderbolt je napisal/-a:@peroRS: :[] http://bos.zrc-sazu.si/cgi/neva.exe?nam ... zs%3D49687
@J.McLane: Očitno nisem bil dovolj jasen - glej dol.
@tommy
~toMmy~ je napisal/-a:Opažam, da je bistvena razlika med tabo (+ še marsikom na tem forumu) in mano v tem, da se ne obremenjujem z znamkami in vsekakor nisem tako "balkansko" naiven...
:lol: Ta del mi je res všeč, sploh izpod tvojih prstov! Pa naj ostane samo pri tej izjavi, ker bi mi celovit odgovor pokvaril to prešerno razpoloženje! ;)
@yashica Sam kot bolj kot ne laik pri raznem orodju sem se pri nakupu zanašal na "preverjeno nemško kakovost iz Boscha" in sem zato stvar kupil. Ko pa sem jo naknadno doma in v trgovini stestiral, sem pa ugotovil, da sem plačal v bistvu samo firmo, dobil sem pa alpha toolsa, ki sicer zaenkrat odlično služi svojemu namenu. Bojim se, da je podobna, a ne ista zgodba, s sedmico. Dobro ime, povprečna vsebina.
In ja, res je bil iz zelenega hobi programa, ampak to nima nobene veze - če bi stvar imela isto ceno kot alpha tools nič ne rečem, tako pa ni pardona (tudi če je iz hobi programa).


Pa saj ne morem vrjet, da lahko v istem postu meni nekaj očitaš in dokazuješ, da si ravno ti tak! :cry :cry :cry No vsaj lepo si pokazal, kako izrazito stereotipno je tvoje razmišljanje. ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1462
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a thunderbolt Po nov 19, 2012 9:12 pm

sašo5 je napisal/-a:Skratka ne reč, da ni šparanja - na vsakem koraku se vidi, ampak mislim, da so dosegli spodnjo mejo - nižje se ne da....in "by the way" malo bo le treba manj hlastat po dobičkih, se odrečt kakega evra na račun kupca, kajti že samo zamislijo se lahko nad tem, da se modeli na 4 leta menjajo..............bogati, saj niso(nismo) mazda ali honda....

Se strinjam.

@tommy, res si svojevrsten izziv :pivo
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov