IcEm4n je napisal/-a:dokaj malo razlike med GT-jem in RS-om, glede na to, d smo ponavadi vajeni mal večjih razlik med "obično" in športno različico. MI je pa zanimivo tole - v GT-ju je avt. klima serijsko, pri RS-u pa ročna oz. avt. za doplačilo.
modri D. je napisal/-a:V Franciji stane novi Twingo RS 15.600€. Ima dve možnosti šasije - serijsko Sport s 16-colskimi litimi platišči in opcijsko Cup s 17-colskimi platišči.
Serijska oprema (s šasijo Sport) je nadgradnja paketa GT pri 1.2 TCE motorju, ki poleg omenjene GT opreme vsebuje ESP, 16-colska platišča in nekaj športnejšega pridiha zunaj in znotraj, to je pa tudi vse. Za dodatno opremo je francoski cenik sledeč:
Zavese za prednje in zadnje potnike: 250€ (v Slo verjetno 190)
Avtomatska klimatska naprava (ročna serijsko): 300€ (v Slo je pri GT-ju serijska)
Paket Cup (Cup šasija, 17'' platišča, klop zadaj namesto ločenih sedežev): 450€
Kovinska barva €340 (v Slo 370)
Tempomat €230 (Slo 190)
Panoramska streha €700 (V Slo 780)
Audijo škatlica (usb in iPod priklop): 200€
V Franciji stane 1.2 TCE GT 14.000€, tako da je razlika do RS-a 1600€. Ker stane v Sloveniji GT (s serijsko avtomatsko klimo) po ceniku 11.680€, lahko pomoje pričakujemo cene okoli 13.000 do 13.300€ za tole malo raketo.
Lp!
esem je napisal/-a:na linku piše tudi toleMotor 1.6 16v atmosferski (K4M RS), izpeljan iz bencinskega bloka 1.598 cm3, razvija moč od 133 KM (98 kW) do 6.750 tr/min za maksimalno prenosno razmerje od 160Nm do 4.400 tr/min.
V enem relativno kratkem in nezahtevnem stavku 8 (!!) večjih napak (+ en presledek in napačne besedne zveze - motor atmosferski).
Bravo Revoz!![]()
![]()
![]()
In to v uradnem tekstu. Tudi dopusti ali bolezen ne morejo biti opravičilo.
Ta rekord bo nemogoče preseči. :P :P
Twingo renault sport poganja atmosferski bencinski motor 1,6 16V (K4M RS), ki svojo največjo moč 98 kW (133 KM) doseže pri 6.750 vrtljajih na minuto, svoj največji navor 160 Nm pa pri 4.400 vrtljajih.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov