KARL ABARTH je napisal/-a:Avto mora zgledat »sveže« - do prihoda naslednika.
Meni se zdi takšna odločitev LOGIČNA (lahko bi rekel tudi preračunljiva in s strani tovarne brez dvoma pretehtana), daleč od ŠKANDALA.
Zadnjo besedo bodo imeli predvsem kupci.
Lignage je napisal/-a:KARL ABARTH je napisal/-a:Avto mora zgledat »sveže« - do prihoda naslednika.
Meni se zdi takšna odločitev LOGIČNA (lahko bi rekel tudi preračunljiva in s strani tovarne brez dvoma pretehtana), daleč od ŠKANDALA.
Zadnjo besedo bodo imeli predvsem kupci.
hehe, Karl, očitno nisi dojel... nevem kakšnega naslednika imaš v mislih. Saj to je že naslednik! CLC je naslednik prejšnjega modela C coupe! Vendar pa gre samo za prenovo starega modela, kar se očitno vidi!
lp
Dr.M3 je napisal/-a:Joj kakšno zbadanje...
ko pa je Audi dal leta 2004 na trg "prenovljenega" (v bistvu popolnoma druga zunanjost - praktično nov avto) A4 je bilo pa ok. Glede na segment vsekakor daleč večji nateg od tega MBja
KARL ABARTH je napisal/-a:Lep - grd ? Avto bo najprej treba videt "v živo"
Glede ŠKANDALA
Avto mora zgledat »sveže« - do prihoda naslednika.
Meni se zdi takšna odločitev LOGIČNA (lahko bi rekel tudi preračunljiva in s strani tovarne brez dvoma pretehtana), daleč od ŠKANDALA.
Zadnjo besedo bodo imeli predvsem kupci.
LP
Dr.M3 je napisal/-a:Joj kakšno zbadanje...
ko pa je Audi dal leta 2004 na trg "prenovljenega" (v bistvu popolnoma druga zunanjost - praktično nov avto) A4 je bilo pa ok. Glede na segment vsekakor daleč večji nateg od tega MBja
Dr.M3 je napisal/-a:Blamaža je bila zelo velika za lastnike A4 (letnika 2001-2004) saj je bil
njihov voz praktično čez noč videti popolnoma zastarel (prenova ni šla v stilu drobnih
popravkov luči, odbijačev...), seveda se je to poznalo tudi na samem imidžu.
KARL ABARTH je napisal/-a:... škandal, blamaža ?
V sosednji temi se ubadate z visokimi prodajnimi številkami Nemških premium znamk, pa ne najdete-se ne morete zedinit glede odgovora na vprašanje " zakaj ne-nemška konkurenca ne zmore take prodaje ".
Kot bi hoteli povedat : premium-Nemci potrebujejo samo "preobleko" da naredijo pri kupcu večji vtis kot konkurenca pri "koreniti" prenovi.
Je to s tega vidika škandal, blamaža ... predvsem za konkurenco ?
Gre konkurenci res tako slabo ? Si res ne moremo obetat-upat še kakšnega novega člana v "premium klubu" ?
LP
MacTron je napisal/-a:Dr.M3 je napisal/-a:Blamaža je bila zelo velika za lastnike A4 (letnika 2001-2004) saj je bil
njihov voz praktično čez noč videti popolnoma zastarel (prenova ni šla v stilu drobnih
popravkov luči, odbijačev...), seveda se je to poznalo tudi na samem imidžu.
ah no ne bodi tako ozkogleden... kaj pa sama tehnologija iz B5 na B6 niti ni
sama prenova "drobnih" delov pac pa generalno kar precej zacensi z multitronic-om
da o motornih sposobnostih ne govorim... ni samo facelift ker je avto v merilih drugacen
ne mores samo govor o neki blamazi ker se potemtakem to dogaja tudi pri
drugih znamkah...
Joie de vivre! je napisal/-a:KARL ABARTH je napisal/-a:... škandal, blamaža ?
V sosednji temi se ubadate z visokimi prodajnimi številkami Nemških premium znamk, pa ne najdete-se ne morete zedinit glede odgovora na vprašanje " zakaj ne-nemška konkurenca ne zmore take prodaje ".
Kot bi hoteli povedat : premium-Nemci potrebujejo samo "preobleko" da naredijo pri kupcu večji vtis kot konkurenca pri "koreniti" prenovi.
Je to s tega vidika škandal, blamaža ... predvsem za konkurenco ?
Gre konkurenci res tako slabo ? Si res ne moremo obetat-upat še kakšnega novega člana v "premium klubu" ?
LP
Pa kdo ti kaj hoče, človek? Če se bo tole dobro prodajalo, je to dokaz, da lahko nalimaš trikrako zvezdo, propeler ali štiri ringlne na APN6 in ga boš prodal za 40.000€.
Blamaža za konkurenco? Saj ne prodaja ona starega avtomobila pod pretvezo, da je nov...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost