Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 So nov 07, 2009 5:11 pm

Priznam, da sem vedno bolj navdušen nad tem avtom. Pa ne gre zato, da bi mi bil lep, ampak enostavno sem navdušen.
GQ
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Ne nov 08, 2009 4:27 am

gepl83 je napisal/-a:Priznam, da sem vedno bolj navdušen nad tem avtom. Pa ne gre zato, da bi mi bil lep, ampak enostavno sem navdušen.


Da te še malo bolj navdušim, en zanimiv video:
http://www.youtube.com/watch?v=0XWDvabpGpc

Kar se pa razvoja tiče, najprej prototipni C6 Lignange:
http://www.citroenet.org.uk/prototypes/c6-lignage/c6lignage1.html

imel je tudi stvari, ki jih serijski C6 žal (še) ni videl:
1 Infrared vision for night driving


2 Driver alertness and fatigue detection


3 Voice recognition command for comfort functions (radio, air conditioning, telephone, etc.)

4 Seats adapting automatically to the occupants morphology, with massage and air conditioning functions


1 Žal ne duha ne sluha, isto s 2. in 3. točko
4 Sedeži niso kar avtomatsko prilagodljivi, vsaj kolikor jaz vem. In Koncept je bil večji kot serijski, samo poglej prostor v notranjosti, kjer se tiste 10 cm pri medosni razdalji pozna (3m):
http://www.citroenet.org.uk/passenger-cars/psa/c6/images/c6big3.jpg
Slika
in poglej tiste zadnje sedeže, oz. bolje rečeno fotelje, no, to pa je udobje :twisted:
:twisted: No to je zame limuzina, polna elegance, šarma in udobja. Ok, oblikovno mogoče ne do pikice po mojem okusu, ampak vseeno res zakon :!:

Tu pa imaš oblikovne poskuse za serijskega, preden so izbrali končno obliko, od Bertone, Heuliez, DRA, ltaldesign, Pininfarina kot tudi znotraj oblikovne hiše.. Na tem linku: http://www.citroenet.org.uk/prototypes/C6-design-studies/c6designstudies.html

In pa še zadnji video od izbranega modela, ki je poem romal v serijsko proizvodnjo:
http://www.youtube.com/watch?v=pwFZi5X4JuM

Kako se ti zdi :?: ;)

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Ne nov 08, 2009 9:09 am

Slike študij so res zanimive. Videti je celo mogoče, kako se v nekaterih tudi vidi oblikovne poteze nekaterih drugih modelov. Kar se pa filmčkov tiče z youtuba, sem pa itak že tud sam skoraj vse pregledal. Drugače sem se že celo peljal s tem avtomobilom (na žalost na samo sovoznikovem sedežu)in občutek je res odličen.
Mogoče si ga čez čas nabavim, če ne C6, bo pa sigurno C5, sam da bo denar na kupu.
GQ
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Ne nov 08, 2009 7:03 pm

Super :tomidelej:. Jaz pa moram reči, da bi se težko odločil med njima, po eni strani se mi C5 tako dopade, da je joj, eni pravijo, da je boljše narejen kot C6, čeprav je slednji narejen oz. sestavljen ročno, ne vem. Ampak je C5 le klasičen v oblikovnem smislu, manjši, C6 pa bolj avantgarden in večji, malce več opreme, z izjemo Snow Motion sistema, ima pa npr paket Long Pack za še večje udobje, Head Up Display, je najbolj varen avto na svetu za pešče, ima edini vse 4 zvezdice (tudi zaradi aktivne haube),...

Slika
Slika

Slika
Slika

:twisted: :twisted: Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To nov 10, 2009 9:07 pm

gepl83 je napisal/-a: Drugače sem se že celo peljal s tem avtomobilom (na žalost na samo sovoznikovem sedežu)in občutek je res odličen.
Mogoče si ga čez čas nabavim, če ne C6, bo pa sigurno C5, sam da bo denar na kupu.


danes sem svoj C2 peljal k Šp**u na preobuvanje in sem čakanje kratkočasil s sprehajanjem po njihovem parku rabljenih vozil... in trikrat lahko ugibaš kaj, v vezijo 2.7l V6 HDI Exclusive, se bohotilo na sred parkirišča 8) :P ?!
avto je letnik 2006 in med tisto poplavo Audijev, Fordov, Mercedesov, BMWjev in Oplov zgledal kot NLP :P! edino kar mu na tistem "parkirišču" po elegantni ekstravagenci dela družbo so ene štirje, relativno predpotopni, Jauarji XK!

in cena... zelo halo Bing :mrgreen: : 19.900 evrov!
ok... avto ma 141.000 prevoženih kilometrov ampak še zdaleč ne zgleda "pohojeno". niti najmanj ne... ne na zunaj, ne -tako, čez šipo- navznotraj!

evo, prilika... :P ;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po apr 19, 2010 1:25 pm

Prihaja facelift!!

http://www.autoblog.it/post/26483/citro ... s4-picasso

slika verjetno ni pravi facelift, ampak nek PS (ilustracija iz Worldscoop?)

http://static.blogo.it/autoblog/render_ ... tyling.jpg

Direktor marketinga pravi, da bo C6 ostal, da se bo sodelovanje z BMW verjetno razširilo navzgor (možen je C5 Sport ali celo C GT), da bo kmalu tudi DS2 in kasneje (4-5 let?) morda tudi DS1, v Parizu pa presenečenje (morda DS4 Picasso ali DS5 Picasso). Hkrati je kategorično zanikal uvedbo Revolta kot cenejše serije a la Dacia (?).

Xavier Duchemin, direktor marketinga in komunikacij na Citroen, je bil gost v oddaji "vsak po svoje v cestnem prometu" na Radio CIA in odgovarjal na vprašanja Pascal Boulanger.

Na C6, ki še nikoli ni zmagal uspeha (844 izvodov v letu 2009 ...) in napovedala zvišanje za 20% v prvem četrtletju leta 2010. "Obstaja bodo spremembe na C6 izdelkov", X. Baker trdi, v drugem "motor ali stil?", "Obe" izpolnjuje Xavier Duchemin.

In on obljublja spremembe pod pokrovom "na nadaljnjem razvoju nove motorje. Velika sedan je prihodnost: "C6 je živ in zdrav za dolgo.
Zadnjič spremenil esem, dne Po apr 19, 2010 4:37 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
general
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: To apr 29, 2008 7:55 am
Kraj: Idrija

Napisal/-a general Po apr 19, 2010 1:58 pm

Hja, na tej sliki mi deluje nekam zategnjejo vse skupaj :lol: Tisti sprednji del je sploh obupen, tako nekam v tla sili. Malo naj se na zadek rajši obrnejo, tisti se mi zdi tako neskladen z celotnim avtom. Pa seveda notrajnost, zdajšnja je preveč pusta.
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck Po apr 19, 2010 3:40 pm

Po mojem mnenju pa večjih sprememb ni za pričakovat. Kvečjemu na prvem odbijaču. Po vsej verjetnosti padejo not kakšne ledice ;) Fajn bi blo, če bi v notranjosti premanil števec tja kamor spada in pa mogoče premaknil meglenke in "rikverc" luči na svoje mesto.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po apr 19, 2010 4:33 pm

Pri motorjih omenjajo celo V8 biturbo - verjetno dizel, razvit v Angliji iz sedanjega V6. 280-340 konjičkov?

Še drugi del iz intervjuja (je v fr/ang prevodu, ker je fr/sl preprosto nerazumljiv)

We had the right to information on a variety of small models, the Citroen GT has not yet received the green light, it has no engine and the chevrons still considering its launch. The DS2 has been questioned following the concepts for Revolt and overcharged Duchemin considered "very promising", and he even start to say that "DS2 has its place."

Still further: "Is there going to be a DS1?". "We reflect a" replica Duchemin. But later he said "I do not think there will be a DS1 in the next 5 years." 2016 then?

From the perspective of the DS3, the first product line DS launched last month, he was ordered more than 20,000 times, which is clearly rises above the expectations of Citroen, who was expecting "less than 50,000 units" over the year 2010. The mark should initiate a communication in the coming days on the side "Made in France", ignoring the majority of the French duo of Erlangen C3/DS3 is manufactured jointly in Aulnay-sous-bois and Poissy.

He addressed the issue of low-cost Dacia won a notable success, but X Baker responded that Citroen has a more upscale and a vehicle at low prices would not have legitimacy in the line of the rafters.

On the point of engines and collaboration PSA-BMW announced it clear that this cooperation will not in the sense of cooperation advanced Daimler-Renault but it evokes a future V8 biturbo ... to put in the GT or a Citroen C5 Racing?

Finally, he leaves us a little hint of mystery concerning a model along the lines of innovation and the use of the name Picasso: "Wait for the Paris show. This leaves the mouth water, then DS4 DS5 Picasso to suffix?


vir http://www.autosblog.fr/post/3866/citro ... au-mondial
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Po apr 19, 2010 6:15 pm

Počakat bo treba na kaj bolj konkretnega. Drugač sem pa vesel, da se facelift sploh omenja, ker sem se bal, da bojo ta model čist ustavil.
GQ
 
Dr. MadMan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Če mar 03, 2005 9:12 am

Napisal/-a Dr. MadMan To apr 20, 2010 1:00 pm

Ma zunanjost je še sprejemljiva naj raje spedenajo notranjost, ki je taka kot bi jo v skladišču rezervnih delov skup dajali. Malo od tega modela malo od onega pa vse skupaj na hitro zaviješ v neko kvazi armaturo. Trenutni C6 je zame strel v prazno kar se oblikovanja tiče. Lahko bi se bolj potrudili.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr apr 21, 2010 7:02 am

esem je napisal/-a:Pri motorjih omenjajo celo V8 biturbo - verjetno dizel, razvit v Angliji iz sedanjega V6. 280-340 konjičkov?


in zakaj bi svojo kastrirano verzijo 3.0d, ki je ze itak biturbo in v jagu recimo razvija 275km, menjali z novo razvitim v8 dizlom (ki se jim prakticno vsi odpovedujejo, ne samo modernega downsizinga, ampak tudi zaradi previsoke teze v nosu)? :?

mah, nekaj podobnega se je pred leti govorilo o yamahinem v8 iz volvotov, ce se spomnis, pa tudi nic iz tega
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr apr 21, 2010 7:05 am

dobek je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Pri motorjih omenjajo celo V8 biturbo - verjetno dizel, razvit v Angliji iz sedanjega V6. 280-340 konjičkov?


in zakaj bi svojo kastrirano verzijo 3.0d, ki je ze itak biturbo in v jagu recimo razvija 275km, menjali z novo razvitim v8 dizlom (ki se jim prakticno vsi odpovedujejo, ne samo modernega downsizinga, ampak tudi zaradi previsoke teze v nosu)? :?

mah, nekaj podobnega se je pred leti govorilo o yamahinem v8 iz volvotov, ce se spomnis, pa tudi nic iz tega


verjetno zato, ker se bodo sklicevali na "lažji" ( beri: novejši materiali blablabla) motor ter več moči
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr apr 21, 2010 12:59 pm

V8 biturbo je samo omenjen v naslovu in ni jasno, na kaj se nanaša, verjetno pa ne na C6. Morda na GT, če seveda sploh bo, isto velja za C7. Pač v stilu svete trojice, ki ima take agregate in kamor se želijo prištulit?

naslov
Citroën sur LCI Radio : C6 restylée , DS1, DS2, V8 biturbo et surprise au Mondial !


Morda pa so sodelovali v razvoju V8 (vsaj finančno?) in ga nekam pač morajo vtaknit.
Treba bi bilo poslušat intervju, a ne znam toliko francosko, niti mi ne dela link (morda samo kak dodatek, ki ga nimam nameščenega?). Če je tu kak junak, naj to stori in razloži, kako je z V8.
 
montblanc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: To jan 23, 2007 10:07 pm
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: CITROEN C6- URADNO + facelift!

Napisal/-a ~toMmy~ To mar 01, 2011 1:43 am

Sprednji konc od te C6 mi je oblikovno nekaj najbolj posebnega in izstopajočega v svetu avtomobilizma zadnja leta, res "one of a kind", škoda, da ni tudi zadaj bolj skladno oblikovan.

P.S.: Verjetno celo edini aktualni francoz, ki me ob srečanju na cesti pusti brez besed.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: CITROEN C6- URADNO + facelift!

Napisal/-a Lignage To mar 01, 2011 4:07 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Sprednji konc od te C6 mi je oblikovno nekaj najbolj posebnega in izstopajočega v svetu avtomobilizma zadnja leta, res "one of a kind", škoda, da ni tudi zadaj bolj skladno oblikovan.


No, meni je pa ta C6 res nasplošno dober avto, ampak kaj ko so ga tako polomili z obliko luči spredaj :? ...in če avto vidiš na cesti, se to takoj opazi. Po moje bi moral izgledat tako...

Slika

No, vidim pa, da pa C6 še ima ta lepa platišča iz prvega C4!
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Re: CITROEN C6- URADNO + facelift!

Napisal/-a modri D. To mar 01, 2011 5:50 pm

Lignage, men je pa ta avto (tud) spredej fantastičen. Res dober, Citroenovski design, not je pa itak jahta =) Vrata ma kt da bi minibar odpru :D
 
Uporabniški avatar
ESTEMP
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: To dec 30, 2008 7:24 pm
Kraj: gorenjska
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov