Razumem, zahtevni kupec

, oziroma zahtevni uporabnik, z vsem spoštovanjem

.
Smo pa tudi po tvojem mnenju nezahtevni uporabniki, ki smo ugotovili, da za premikanje od točke A do točke B zahtevamo vozilo, ki nas ne obremenjuje že na primer s tem, da v štartu rabim kredit za avto, da potem pazim da ne nasedem ob vsak robnik, da na naši švicarski cesti (beri sir z luknjami) ne uničujem predragega podvozja z vsemogočimi posebnostmi...
Sicer je pa dokazano da velik delež uporabnikov, ki se imenujejo zahtevni, ne zna uporabljati številnih gadgetov, ki so v sodobnih vozilih. Za nekatere je že bluetooth prostoročno telefoniranje ZF. Ni malo voznikov in voznic s telefonom v roki med vožnjo...tudi ali predvsem v ta boljših avtih.
Spoznanje, da je bolj naporno biti obremenjen z dražjim avtom kot so prednosti ugodja in zadovoljstva, ki ga nudi kakšen decibel manj, me pripelje do zaključka, da več ne rabim.
Ne potrebujem tega, kar nekateri opevajo kot nujen razvoj....avtomobilska industrija je itak sama sebi namen. Najbolj grozljivo pa je, da ni kritične misli pri ljudeh, ki danes v vedno večjem deležu kupujejo vedno večja vozila. Da ne bo pomote, SUV, van, velik avto v praksi ni še nikoli porabil manj goriva od manjših vozil. Še vedno velja, da avto poganja toplotni stroj z omejenim izkoristkom, večja ko je masa, več dela, več energije...več nafte, več CO2.
Bolje bi bilo če bi družba razmišljala kako usmeriti denar v sodoben javni promet in ne da vsak posameznik išče samo udobje zase in se potem razglasi za zahtevnega uporabnika.
Toliko o tem, tudi nezahteven uporabnik , brez skrbi, bi se znal peljati v dragem avtu. In lahko povem, da med vožnjo ne vidim smisla v božanju nevemkakšne plastike, ki je zadnje čase pri avtonovinarjih glavna tema.