Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 To feb 12, 2008 5:56 pm

Pri avtomobilih za 30,40k EUR smo seveda lahko precej bolj kritični. Saj se od teh avtomobilov tudi več pričakuje.
 
faceless
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe feb 15, 2008 10:08 am

Napisal/-a faceless Pe feb 15, 2008 10:16 am

Seveda, da je sramota....

Ceprav po tolikih kiksih in skandalih mb-ja v zadnjem casu, me niti ne cudi prevec.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So apr 12, 2008 1:40 am

MB je prestavil nov 4-valjni dizel, s katerim so med drugim izboljšali trenuten rekord navor/prostornina, ki ga je prej imel novi FIAT-ov dizel. 2143 kubičen motor bo imel v najmočnejši konfiguraciji (250 CDI) 204 konje in 500 Nm navora, v 220 CDI bo 170 KM in 400 Nm, v 200 CDI bo 136 KM in 330 Nm navora. Najmočnejši pride jeseni v MB C, kjer bo imel porabo 5,4 litra (-0,5 glede na prejšnji motor) in pospešek 7,7 do 100, 220 CDI bo imel v MB C porabo le 5,1 (-0,8!). Common Rail je četrte generacije.

Precej slik novega motorja tu , kjer je tudi daljši PR s podrobnim opisom tehničnih značilnosti motorja.

------------------------

Z druge strani PR-a - glavne novosti

MB-jev trahtarski oddelek je napisal/-a: * Two-stage turbocharging ensures high power output and optimum torque delivery.

* Fourth-generation common-rail technology with a rail pressure that has been increased by 400 bar to 2000 bar, plus a new piezoelectric injector concept featuring direct injector needle control creates the ideal basis for more flexible injection timing, leading to smoother engine running, lower fuel consumption and reduced emissions.

* The maximum ignition pressure is 200 bar which also contributes to the high output.

* Both the oil-spray nozzles and the water pump are activated in accordance with requirements to save energy.

* The camshaft drive is positioned at the rear in order to enhance running refinement and satisfy the exacting pedestrian protection requirements.

* The engine block is made from cast iron, the cylinder head from aluminium.

* Two water jackets guarantee maximum cooling even at the points of greatest thermal radiation; it is this that enables a ignition pressure of 200 bar and such a high power-to-displacement ratio.

* The aluminium pistons slide up and down in cast-iron barrels for minimum frictional resistance.

* The connecting rods are made from forged steel, and their weight has been optimised by the Mercedes engineers.

* In the interests of vibrational comfort, the forged crankshaft with its eight counterweights turns supported by five bearings. The radii of the crankpins are rolled for high strength.

* To compensate for the free vibration moments which are inherent to four-cylinder inline engines there are two Lanchester balancer shafts at the bottom of the engine block running in low-friction roller bearings rather than conventional plain bearings.

* A two-mass flywheel, featuring a primary flywheel mass fixed to the crankshaft that is connected to the secondary flywheel mass on the transmission by means of springs (technical term: spring-mass system), isolates the crankshaft's vibration stimuli from the drivetrain, thereby contributing to the engine's excellent smoothness.


Slika

vsi sestavni deli (ista slika v večji resoluciji)
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
ESTEMP
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: To dec 30, 2008 7:24 pm
Kraj: gorenjska
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Pe jul 09, 2010 8:55 pm

ESTEMP je napisal/-a:Konec?


Me ne bi šokiralo in se popolnoma strinjam s Joie de vivre! glede dizajna. Tega se preprosto ne dela, sploh pa taka prestižna znamka. Predhodnik, torej C-Sportcoupe mi je bil svoje čase fenomenalen, ta CLC je pa metanje peska v oči.
Seveda so samo ljudje pri MB-ju C4V4L13R, vendar pa bi to pričakoval ne vem, .... do Dacie mogoče ipd. ne mpa MB-ja. Mislim, lepo prosim, če znajo narest lepe kupeje, vsaj npr. E-Coupe, CLS I. in II:, CL, in še dejstvo, da so prestižna znamka, potem mislim, da so pričakovanja jasna, se ti ne zdi. ;)
Mislim, da bi bilo bolje za MB, da ga čim prej ukine in naredi novo generacijo s bombastično obliko, polno elegance, nekaj, kar ne uspeva vsem znamkam. Talent, znanje in sredstva imajo tako, da kar za risalne mize,... MB. :pray: :wink:



Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Pe jul 09, 2010 9:27 pm

Ta avto sem vozil.
- trd neudoben
- sedi se previsoko (očitno je delan za ženski del populacije)
- nikamor ni šel 150km diesel (verjetno slabost avtomatskega menjalnika)
- grd (pač stvar okusa)

Sem pa vozil rezred E (prejšnji model) in tisto je tisti ta pravi mercedez 8)
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 To avg 03, 2010 6:58 pm

Upajmo, da bo vsaj naslednik boljši v vseh pogledih. ;)



Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
jurre
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Po avg 01, 2005 10:37 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a jurre Če avg 05, 2010 11:29 pm

vceraj sem na Grossglocknerju srecal eno testno mulo... nov cls? oops
(se opravicujem za slabo kvaliteto slik, je bilo ze temno)

Slika

Slika

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Pe avg 06, 2010 8:36 pm

Jep, če drugo ne, je videt po stranski liniji in po številu vrat, da je novi CLS. Lep kamufliran ulov ;)



Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: luxxx7 in 13 gostov