Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Po avg 10, 2009 2:41 pm

JdV, jst sm zdj polet vidu kr precej Sanderotov (pa tud Loganov) z nemško registracijo k so se prot morju vozil (pa na Hrvaškem sm jih tud vidu) - vrjetno maš ti podobne izkušnje, k si Gorenc pa grejo najprej mim tebe? :) Nemce je očitno kriza ornk zagrabla pa so uvidl da obstajajo tud druge firme - sm vidu že ogromn non-nemških malčkov z nemškimi tablicami to poletje :)

Lp!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po avg 10, 2009 3:17 pm

modri D. je napisal/-a:JdV, jst sm zdj polet vidu kr precej Sanderotov (pa tud Loganov) z nemško registracijo k so se prot morju vozil (pa na Hrvaškem sm jih tud vidu) - vrjetno maš ti podobne izkušnje, k si Gorenc pa grejo najprej mim tebe? :) Nemce je očitno kriza ornk zagrabla pa so uvidl da obstajajo tud druge firme - sm vidu že ogromn non-nemških malčkov z nemškimi tablicami to poletje :)

Lp!


Jaz sem samo v Bovcu v enem tednu videl 3 nemške Dacie, seveda niti ene slovenske.
 
BlazR
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Po dec 15, 2008 4:22 pm

Napisal/-a BlazR Po avg 10, 2009 4:26 pm

To je že res, da v franciji in nemčiji kupujejo dacie, je pa vprašanje, če jih kupujejo nemci in francozi, čisto lahko, da jih kupujejo kšni priseljenci na začasnm delu in se potem ne vozjo na morje, ampak domov. Nč ne trdim, ampak se mi zdi skor bl vrjetno.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To okt 27, 2009 6:39 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr okt 28, 2009 12:27 pm

BlazR je napisal/-a:To je že res, da v franciji in nemčiji kupujejo dacie, je pa vprašanje, če jih kupujejo nemci in francozi, čisto lahko, da jih kupujejo kšni priseljenci na začasnm delu in se potem ne vozjo na morje, ampak domov. Nč ne trdim, ampak se mi zdi skor bl vrjetno.


Priseljencem na misel ne pride, da bi si kupili dacio. Mujo v svoj domači kraj raje pride v mrliškem Mercedesu kot v Dacii.
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 Sr okt 28, 2009 12:59 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
BlazR je napisal/-a:To je že res, da v franciji in nemčiji kupujejo dacie, je pa vprašanje, če jih kupujejo nemci in francozi, čisto lahko, da jih kupujejo kšni priseljenci na začasnm delu in se potem ne vozjo na morje, ampak domov. Nč ne trdim, ampak se mi zdi skor bl vrjetno.


Priseljencem na misel ne pride, da bi si kupili dacio. Mujo v svoj domači kraj raje pride v mrliškem Mercedesu kot v Dacii.


Točno tako, sicer pa a ima veze kdo jih kupuje in kdo ne? Statistika je takšna kot je.

Sicer pa ta Stepway prou hud, sm ga zadnič vidu na cesti.
 
igorzz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Pe mar 13, 2009 10:35 am

Napisal/-a igorzz Sr okt 28, 2009 2:22 pm

Js pa ne razumem, kako lahko danes nardijo tak avto, ki ni tako zelo majhen in je dobil tako slabo oceno na NCAP varnostnem testu. V kolikem času mislite, da bodo to izboljšali in dodali še kakšen varčnejši motor? Meni namreč tudi prav hudo zgleda tale Dačija.
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 Sr okt 28, 2009 2:58 pm

Velikost sploh nima kaj dost veze pri varnosti. To je samo mišlenje starih franclov izpred 80' let.

Za primer, tale Passat, ki ga vsi na veliko kupujejo pri nas http://www.euroncap.com/tests/vw_passat_1997/4.aspx.

Po testih je popolnoma enako varen ko Dacia, ampak se folk veliko boljše počuti v Passatu, ker je pa boljša znamka.

It's all in your/their heads.
 
igorzz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Pe mar 13, 2009 10:35 am

Napisal/-a igorzz Sr okt 28, 2009 3:11 pm

nisem mislil dobesedno tako kot si napisal :) zdi se mi nezaslišano, da reno danes izdela nov avto, za katerega je verjetno tako ali tako vedel, da ne bo blestel na varnostnih testih. mi je pa popolnoma jasno, da velik avto ni nujno varen. menim samo, da bi morali biti današnji novi avtomobili bolj varni kot npr. tale dačija.
 
igoman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Če nov 26, 2009 7:54 am

Napisal/-a igoman Če nov 26, 2009 8:03 am

Živjo! Sm nov na temu forumu ravno za to, ker me zanima več o tej Daciji Stepway:).
Je že kdo vozil ta avto? Kolikokrat v praksi sploh drugi SUV vklopijo 4x4 (ne tisti v mestu seveda)? Mislim, da za po terenu že dosti pomeni to, da imaš dovolj visoko avto od podlage. Avto bi rabil za po mestu in terenu (zelo luknjasta cesta, kakšno polje in po snegu), pa me zanima kako se ta avto kaj obnaša offroad.
Ni panike za mehanike, ni sile za debile.
 
Ama nesceiri
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Če avg 06, 2009 10:34 am

Napisal/-a Ama nesceiri Če nov 26, 2009 9:25 am

Jože20 je napisal/-a:Velikost sploh nima kaj dost veze pri varnosti. To je samo mišlenje starih franclov izpred 80' let.

Za primer, tale Passat, ki ga vsi na veliko kupujejo pri nas http://www.euroncap.com/tests/vw_passat_1997/4.aspx.

Po testih je popolnoma enako varen ko Dacia, ampak se folk veliko boljše počuti v Passatu, ker je pa boljša znamka.

It's all in your/their heads.


Ker ni v enakem velikostnem razredu, je passat veliko bolj varen od dacie! Ne ljudi učiti krive vere. Avti so zvezdičasto primerljivi glede na velikostni razred.

Velikost/MASA avtomobila je še kako pomemben dejavnik varnosti. Včasih tudi žal > kadar pacient v veliki mrcini povzroči nesrečo, žrtve pa so v manjšem, v nesreči soudeleženem vozilu. Že večkrat videno.
Modrost se prepira z molkom
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če nov 26, 2009 9:35 am

Tako je, na NCAP se pri zmečkljivi oviri praktično simulira trk v enako težko vozilo. Če se zaletita pa v praksi 2 avta (oba s 5*) z 1tono in 2toni, bodo pa v lažjem avtu veliko večji pospeški na telesa in bodo potniki nastradali.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Miholl84
Novinec
 
Prispevkov: 482
Pridružen: Pe jul 25, 2008 10:46 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Miholl84 Če nov 26, 2009 9:35 am

Vsi avtomobili so podvrzeni enakim testom na nacapu pa ce ma 800 kil al pa 2,5 tone...

In ponavadi se izkazejo lazja vozila (manjsa teza), in to da je passat varnejsi ker je vecji je bolj tako tako...saj smo videli modusa vs (huge) volvo...

Vcasih ti se najvec pomaga razplet okoliscin, je pa fajn met avto ki ima 4 ali 5 zvezdic, potem vsaj ves da ni cisto s kartona narejen...
C u O r E S p O r T i V o
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če nov 26, 2009 9:55 am

Ja, ampak če avto prileti v nepremično steno (z zmečkljivo cono) to pomeni kot bi priletel v enako težko vozilo, ki gre nasproti z enako hitrostjo. Zakon o ohranitvi gibalne količine..
Torej če prileti pri NCAP 1 t Clio s 64km/h, to pomeni kot bi se zaletel z enakim Cliom, ki gre nasproti z enako hitrostjo. Enako velja za 2,5t SUVa - kot bi mu nasproti priletel enak SUV z isto hitrostjo.
Vendar je v praksi še bolj pomembna višina odbijača, kot naleta itd.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Ama nesceiri
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Če avg 06, 2009 10:34 am

Napisal/-a Ama nesceiri Če nov 26, 2009 10:28 am

Miholl84 je napisal/-a:Vsi avtomobili so podvrzeni enakim testom na nacapu pa ce ma 800 kil al pa 2,5 tone...

In ponavadi se izkazejo lazja vozila (manjsa teza), in to da je passat varnejsi ker je vecji je bolj tako tako...saj smo videli modusa vs (huge) volvo...

Vcasih ti se najvec pomaga razplet okoliscin, je pa fajn met avto ki ima 4 ali 5 zvezdic, potem vsaj ves da ni cisto s kartona narejen...


Pred času smo videli tudi modusa proti A6. Voznik modusa naj počiva v miru.
Modrost se prepira z molkom
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 Če nov 26, 2009 1:26 pm

Voznik Audija pa upam, da se scvre v peklu.
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. To dec 08, 2009 2:53 pm

Ko sem brskal za novostmi o Daciinem Dusterju, sem naletel na novico, da je v Franciji Logan na voljo z motorjem 1.2 16v, znanim iz twinga in clia. Cena avtomobila se prične pri 6600eur oz. 5600eur s tistim francoskim popustom (!!!). To je tudi prvi Logan z oznako eco2.
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio Ne mar 28, 2010 7:52 pm

Renault Nissan Slovenija je napisal/-a:POSEBNA SERIJA BLACK LINE: VEČ SLOGA IN VEČ UDOBJA PO KOT VEDNO UGODNI CENI

Dacia bo tudi v Sloveniji ponudila posebno serijo Black Line za modela Sandero in Logan MCV.
Avtomobili posebne serije Black Line so namenjeni kupcem, ki si želijo bolj prefinjen avtomobil Dacia, ne da bi se hoteli odreči temeljnim odlikam znamke.
Različice posebne serije Black Line temeljijo na paketu opreme Lauréate (električen pomik stekel spredaj, centralno zaklepanje, servo volan, itn.) ter imajo še naslednjo dodatno opremo:
- Slogovni dodatki: kovinska barva, črna podlaga žarometov (Sandero), nove črne prevleke z okrasnimi šivi, nove notranje okrasne obloge 'Shiny' sive-bež barve.
- Dodatki za udobje: z usnjem prevlečen volanski obroč, radio CD MP3 predvajalnik z upravljalnikom ob volanu.
Kot vsi modeli Dacia tudi Sandero in Logan MCV Black Line zagotavljajo čvrstost, zanesljivost, prostornost in še bolj konkurenčno razmerje med ceno in uporabnostjo.

DACIA SANDERO IN DACIA LOGAN MCV POSEBNE SERIJE BLACK LINE

…Značilnosti modelov posebne serije BLACK LINE so:

Zunanjost:
Kovinska barva (biserno črna, platinasto siva, Comète siva1),
Oznaka Black Line,
Črna podlaga žarometov2,
Ročice vrat in zunanji ogledali v barvi karoserije.

Notranjost:
Osrednja konzola, obrobe zračnikov, ročice vrat sive-bež barve 'Shiny',
Posebne črne prevleke z okrasnimi šivi,
Volan prevlečen z usnjem,
Radio-CD MP3 z upravljalnikom ob volanu in vtičnico za dodatno opremo. (opcijsko)

Doplačilna dodatna oprema za različice posebne serije Black Line - Sandero:
• Paket Blackline (klimatska naprava, radio CD MP3 4x15,
električni pomik zadnjih stekel) 680 €
• Ročna klimatska naprava 810 €
• 15-palčna lita platišča 330 €
• Zračna blazina za sovoznika 140 €
Priponke
21364_HD__DC9F12E6.jpg
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Ne mar 28, 2010 9:01 pm

Tale Black Line je kar zanimiv ... V Franciji je že nekaj časa na voljo :) Mi je pa zanimivo - a to bo nova Favoritka Black Line? :D Kaj je že rekel JdV, da je Dacia tisto, kar je Škoda pozabla bit? :twisted: Malo heca - ma mora bit, ne? ;)
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio Ne mar 28, 2010 9:18 pm

Tale avto ni doma parkiran parih razlogov:
- 2 airbaga premalo
- ni avtomatske klime
Kar pa niti ni namen avta; mene je pozitivno presenetil (sicer sem imel dokaj nizka pričakovanja :D )
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov